1210 0 Napisano 2 Listopada 2011 A jak z podnoszeniem na rozgrzanym oleju. moze to oringi w pompie. koszt oringów z 3 zl. plus robota około 2 h. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 2 Listopada 2011 jak opada to nie pompa tylko uszczelnienie tloka lub rozdzielacz. no i oczywiscie zakladamy ze polaczenie tlok-rozdzielacz jest szczelne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 8 Listopada 2011 Czy w przerywacz c330M powininen być podłączony do masy? Mam nową kostkę z sześcioma wyjściami z tym, że jedna jest pusta? Mam oddzielnie kabel z wsuwką i kółkiem na końcu. Powininenm go tam włożyć i przykręcić do jakieś śruby?Ma ktoś schemat instalacji do c330m bo z c330 sie nie pokrywa duż o rzeczy a juz napewno kolory kabli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 10 Listopada 2011 są to całkiem inne instalacje, niestety do M instrukcji nie mam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 15 Listopada 2011 co moze byc przyczyna braku kierunkowskazów, awaryjne sa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Listopada 2011 Witam.Podejrzewam jakiś błąd w połączeniu.Na forum Elektrody opisany sposób podłączenia awaryjnych w C330M.Możesz sprawdzić http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1248362.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 16 Listopada 2011 Mam awaryjne ale nie świeci się ta kontrolka zielona.podejrzewam, ze cos z masa gdzies nie tak.A skad sie moga brac luzy na kolach w tylnym moscie. W okolicach mechanizmu roznicowego wszytskie sruby nie poluzowane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 16 Listopada 2011 Mam awaryjne ale nie świeci się ta kontrolka zielona.podejrzewam, ze cos z masa gdzies nie tak.A skad sie moga brac luzy na kolach w tylnym moscie. W okolicach mechanizmu roznicowego wszytskie sruby nie poluzowane.Rozumiem ,że chodzi Ci o koła zębate.Wszelkie luzu na kołach zębatych podczas składania przekładni (ogólnie) reguluje się podkładkami dystansowymi.Luz może być z powodu niedokładnego dopasowania lub zużycia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 16 Listopada 2011 Mam awaryjne ale nie świeci się ta kontrolka zielona.podejrzewam, ze cos z masa gdzies nie tak.A skad sie moga brac luzy na kolach w tylnym moscie. W okolicach mechanizmu roznicowego wszytskie sruby nie poluzowane.Rozumiem ,że chodzi Ci o koła zębate.Wszelkie luzu na kołach zębatych podczas składania przekładni (ogólnie) reguluje się podkładkami dystansowymi.Luz może być z powodu niedokładnego dopasowania lub zużycia. Ale ja nic nie składałem. Poporustu jak poruszam kolem jak stoi na "biegu" to ma luzy. Gdzie te podkładki dystansowe sie wstawia i jak? A moze jakies lozysko poszlo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 17 Listopada 2011 Witam.Odnośnie kontrolki awaryjnych: nie mam możliwości żeby sprawdzić w realu,ale sądzę że na forum Elektrody jest przystępnie opisane.Ewentualnie rozrysuj Swoje podłączenie to może coś poradzimy.Odnośnie luzu w zwolnicy to proponuję odkręcić ten dekielek od str.wewnętrznej i poruszać kołem.Ja mam na łożysku kulkowym i jest już wybite gniazdo łożyska i występuje luz.Nie wiem jak jest w Twoim ciągniku.Patrzałem w katalog ciągnika Ursus C330M to już jest łożysko (32211) i tu można spróbować dociągnąć nakrętkę koronkową na wale koła.Odnośnie odkręcania to na początek można spróbować coś z tych produktów http://www.kleje-loctite.pl/book/i051ch03.htm chociaż sam z tym nie mam doświadczenia.Na którymś z forum był opisany podobny problem i tam właściciel zastosował jakieś specjalne podkładki,ale obecnie nie mogę trafić na ich nazwę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 17 Listopada 2011 Szukajcie a znajdziecie http://www.ppr.pl/forum/viewtopic.php?t=12480 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 18 Listopada 2011 Ale mi chodziło o luz jak sie rusza ciągnikiem w przód i tył jak stoi na "biegu" a nie luz na boki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 18 Listopada 2011 Największy luz będą miały zwolnice. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 18 Listopada 2011 Ale mi chodziło o luz jak sie rusza ciągnikiem w przód i tył jak stoi na "biegu" a nie luz na boki. luz na kołach zębatych i na wielowypustach na których są osadzone. Ograniczyć luz można tylko na przekładni głownej tylnego mostu i mechaniźmie różnicowym, poza tym można jedynie wymienić poszczególnie części Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 20 Listopada 2011 Koła zębate o zębach prostych mają wraz ze stopniem zużycia zwiększony luz.Ta konstrukcja jest już wiekowa i nie ma się czemu dziwić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Technik rolnik 0 Napisano 29 Listopada 2011 Co moze byc przyczyna toczenie sie wyłączonego ciagnika z gorki do przodu na biegu wstecznym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 29 Listopada 2011 Witam.Może masz anomalie magnetyczną A tak na poważnie pewnie masa (ciężar)jest większy niż opór stawiany przez sprężanie w silniku.Kiedyś u mnie podczas podjeżdżania ciągnikiem pod górę w czasie zbierania snopków za prasą kierowca się zagapił(za małe obroty silnika) i go cofnęło do tyłu.Całe szczęście że nikomu nic się nie stało tylko z filtra powietrza wydmuchnęło olej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winio 0 Napisano 8 Lutego 2012 Witam nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pytam tu a chodzi mi o kogoś kto może użytkuje w swojej c 330 od dłuższego czasu końcówki wtryskiwaczy od Poloneza 1,9 GLD robię generalny remont swojej c 330 dosłownie cały silnik z nowych części i nachodzi mnie założyć właśnie końcówki od Poloneza 1,9 gld i chciałbym usłyszeć opinie od kogoś kto ma takie końcówki w swojej 330 jak to się sprawuje na dłuższą metę czy niema jakichś wypaleń tłoka czy coś w tym rodzaju , jak jest z ustawieniem ciśnienia tak jak normalnie (135) czy inaczej i jak z siłą jest bo tylko czytałem za jest różnica w pracy silnika na lepsze prosił bym kogoś o opinie w tej sprawie Pozdrawiam i byle do wiosny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winio 0 Napisano 8 Lutego 2012 Witam nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pytam tu a chodzi mi o kogoś kto może użytkuje w swojej c 330 od dłuższego czasu końcówki wtryskiwaczy od Poloneza 1,9 GLD robię generalny remont swojej c 330 dosłownie cały silnik z nowych części i nachodzi mnie założyć właśnie końcówki od Poloneza 1,9 gld i chciałbym usłyszeć opinie od kogoś kto ma takie końcówki w swojej 330 jak to się sprawuje na dłuższą metę czy niema jakichś wypaleń tłoka czy coś w tym rodzaju , jak jest z ustawieniem ciśnienia tak jak normalnie (135) czy inaczej i jak z siłą jest bo tylko czytałem za jest różnica w pracy silnika na lepsze prosił bym kogoś o opinie w tej sprawie Pozdrawiam i byle do wiosny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winio 0 Napisano 8 Lutego 2012 Witam nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pytam tu a chodzi mi o kogoś kto może użytkuje w swojej c 330 od dłuższego czasu końcówki wtryskiwaczy od Poloneza 1,9 GLD robię generalny remont swojej c 330 dosłownie cały silnik z nowych części i nachodzi mnie założyć właśnie końcówki od Poloneza 1,9 gld i chciałbym usłyszeć opinie od kogoś kto ma takie końcówki w swojej 330 jak to się sprawuje na dłuższą metę czy niema jakichś wypaleń tłoka czy coś w tym rodzaju , jak jest z ustawieniem ciśnienia tak jak normalnie (135) czy inaczej i jak z siłą jest bo tylko czytałem za jest różnica w pracy silnika na lepsze prosił bym kogoś o opinie w tej sprawie Pozdrawiam i byle do wiosny Przepraszam ze 2 razy ale mi się pomyliło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 7 Marca 2012 Moja rada jest taka poskładaj wszystko jak Bóg przykazał czyli jak orginał takie kombinowanie może się skończyć źle dla silnika a jego żywotność znacznie się skróci tłoki po jakimś czasie na pewno wypali ale kultura pracy na tych końcówkach będzie inna lepsza ale po co poprawiać fabrykę jak w c330 nie ma co poprawiać to ideał można powiedzieć taka moja rada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aero87 0 Napisano 12 Marca 2012 Panowie mam taki problem ze ciapek nie pali z wajchy z kabiny tylko elktromagnes cyka.Po zwarciu 2 dużych śrub wirnik za każdym razem kreci lecz nie zawsze załapuje wieniec (nie ma trzaskow, przeskakiwania, po prostu albo załapie albo nie),wtedy na krótko zwieram przewód od aku. przy automacie z tą mała śrubką od włącznika, elektromagnes stuknie wtedy ponownie 2 duże przy automacie i zapala SmilePytanie co jest nie tak? Elektromagnes nie wysuwa sie wystarczajaco daleko i nie podaje pradu na wirnik rozrusznika?Wczesniej było tak ze normalnie krecił z włącznika i jak juz zaczynał załapywać to wyrzucało bendix z wienca (też bez trzasków, wywalało i krecił sam wirnik a motor stawał bo brakowało mu jeszcze 1 sek pokrecenia)Jak wymontowac automat? Trzeba wykrecac caly rozrusznik?Pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 12 Marca 2012 Jak wymontowac automat? Trzeba wykrecac caly rozrusznik?Pozdrawiam!Witam.Trzeba wymontować rozrusznik.Jeżeli przedtem nie ukręcił,tylko wyrzucało bendix to bardzo możliwe że jest uszkodzone to sprzęgiełko w bendixsie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 15 Marca 2012 Panowie mam taki problem ze ciapek nie pali z wajchy z kabiny tylko elktromagnes cyka.Po zwarciu 2 dużych śrub wirnik za każdym razem kreci lecz nie zawsze załapuje wieniec (nie ma trzaskow, przeskakiwania, po prostu albo załapie albo nie),wtedy na krótko zwieram przewód od aku. przy automacie z tą mała śrubką od włącznika, elektromagnes stuknie wtedy ponownie 2 duże przy automacie i zapala SmilePytanie co jest nie tak? Elektromagnes nie wysuwa sie wystarczajaco daleko i nie podaje pradu na wirnik rozrusznika?Wczesniej było tak ze normalnie krecił z włącznika i jak juz zaczynał załapywać to wyrzucało bendix z wienca (też bez trzasków, wywalało i krecił sam wirnik a motor stawał bo brakowało mu jeszcze 1 sek pokrecenia)Jak wymontowac automat? Trzeba wykrecac caly rozrusznik?Pozdrawiam!jeśli przy zwarciu na krótko grubych przewodów kręci a na dodatek przy zwarciu z tą śrubką od włącznika bendiks wysuwa to są przypalone główne styki we właczniku ( trzeba rozebrać włącznik i przeszlifować papierem ściernych lub pilnikiem styki główne - jako że włącznik jest teoretycznie nierozbieralny to nie jest to wcale takie proste ) albo wymienić włącznik. może wystarczy samo odkręcenie grubych przewodów przeczyszczenie złącz i ponowne dokręcenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 22 Kwietnia 2012 witamPanowie mam kolejny problem trochę wydmu(słowo zostało usunięte)e mi olej z pod korka wlewowego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach