Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

A co sądzicie o jakości dzisiejszych pompek zasilających?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ostatnio zamontowałem sobie dźwignię do rewersu ale niestety pomimo tego że całość została kupiona i nic sam nie kombinowałem nie działa to poprawnie. Przesuwając dźwignię w skrajne położenia po puszczeniu sprzęgła słychać zgrzyt i trzeba dźwignię lekko cofnąć do środka. Co może być przyczyną i jak to usunąć ? Macie jakiś pomysł bo wiem że nie jestem pierwszy który to zakładał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam jak zdjąć pokrywę od skrzyni ? jak wyjąć ten drążek od hamulca

 

Zdejmujesz podłogę, Odkręcaz pokrywkę lewego hamulca i prawego- te na pochwach. Najpierw hamulec prawego koła-pod pokrywką na wałku zobaczysz taką dźwigienke w którą wkręcona będzie śruba- taki kołek. Jak już go wykręcisz to pedal prawego hamulca powinien już wyjść z małą częścią wałka. Teraz robisz to samo na lewej stronie, jak wykręcisz kołek to rozruszaj drążęk w cięgiełku, Nie pamiętam dobrze ale chyba też trzeba wykręcić kołek w (słowo zostało usunięte) lewego koła i ściągnąć go. I dalej wykręcasz lewarek zmiany biegów i pokrywę Jak coś jeszcze to pisz na GG 41271070

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam:D Mam problem , leje mi się olej z pod jednej części w pompie paliwowej we Władku, a dokładniej stąd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29f6fada90bcdcf0.html a dokładniej spod tego wałeczka na który na chodzi ta łapka gazu , co to może być ?

 

Może już pora na zmianę oleju w pompie, nazbirało się już ropy i jest ponad stan w pompie. Bynajmniej u mnie tak było. Spuściłem z pompy mieszankę ropy z olejem, zalałem nowy olej i już nie ciekło.

A też napewno już słabo uszczelnia uszczelka na wału-taki oring.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Ostatnio zamontowałem sobie dźwignię do rewersu ale niestety pomimo tego że całość została kupiona i nic sam nie kombinowałem nie działa to poprawnie. Przesuwając dźwignię w skrajne położenia po puszczeniu sprzęgła słychać zgrzyt i trzeba dźwignię lekko cofnąć do środka. Co może być przyczyną i jak to usunąć ? Macie jakiś pomysł bo wiem że nie jestem pierwszy który to zakładał.

 

Często tak jst z tymi dźwigniami. Po prostu trzeba dorobić ogranicznik, tak żeby wybierak nie przesówał za daleko wodzika. Teraz to przerzuca Ci sprzęgiełko rewersu tak że całe wchodzi na koło zębate i nie zazębia go z tuleją rewersu która przkazuje napęd na wałek pośredni.

Widziałem taki sposób że były wkręcone śruby w obudowę dźwigni- z dwuch stron wybieraka żeby na nich się opierał i nie można było za daleko przerzucić wodzika.(wywiercone otwory, nagwintowane i wkręcone w nie śruby)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wyszła jeszcze jedna sprawa. Nie chce mi wejść 6 bieg. Wszystkie pozostałe są ok a przy wbiciu 6 dźwignia się cofa lekko tak jakby nie było blokady słychać tylko zgrzyt jak docisnę i trzymam ją to szarpie ale stara się jechać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś wyszła jeszcze jedna sprawa. Nie chce mi wejść 6 bieg. Wszystkie pozostałe są ok a przy wbiciu 6 dźwignia się cofa lekko tak jakby nie było blokady słychać tylko zgrzyt jak docisnę i trzymam ją to szarpie ale stara się jechać.

 

Czy przy nie odpalonym ciągniku i przy wrzuceniu 6 biegu sprzęgło do końca odbija?? Jeśli nie to znaczy że wodzik jest nie wystarczająco daleko przesówany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę sprawdzić nie patrzyłem na to w ten sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem się rozszerza i obejmuje już 1,3,5,6 czyli wszystkie biegi na jednym wodziku czy tak? może się odkręcił wodzik i się teraz przesuwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie problem się rozszerza i obejmuje już 1,3,5,6 czyli wszystkie biegi na jednym wodziku czy tak? może się odkręcił wodzik i się teraz przesuwa?

 

 

Tak- to są biegi na jednym wodziku. Chodzi Ci czy widełki przesówu kół zębatych się odkkręciły z drążka- wodzika. Odkręć pokrywę na boku skrzyni która zasłania wodziki i zobacz czy się przesówa drugi wodzik od przodu jak biegi zmieniasz. Pisz też na GG 41271070

 

Żeby widełki się odkręciły to raczj nie możliwe bo kołki są drutem do wodzika zabezpieczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że są a przynajmniej powinny być. U mnie jest takie prawdopodobieństwo bo 2 lata temu robiłem skrzynie (wymiana kół zębatych) tak że może coś się poluzowało???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem że są a przynajmniej powinny być. U mnie jest takie prawdopodobieństwo bo 2 lata temu robiłem skrzynie (wymiana kół zębatych) tak że może coś się poluzowało???

 

 

Może też już się wyrobil wałek blokujący wodziki i nie trzyma. Byś musiał spróbować na cięgiełku podregulować. Może by pomogło na jakiś czas. A później tylko wymiana. Co wedłóg Ciebie co mogło się poluzować?? Wałek raczej nie mógł się przecunąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stało się to zbyt nagle żeby przyczyną był wyrobiony wałek. Stawiam na wodzik albo nie trzyma zatrzask może sprężynka pękła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stało się to zbyt nagle żeby przyczyną był wyrobiony wałek. Stawiam na wodzik albo nie trzyma zatrzask może sprężynka pękła?

 

Zatrzaski w władziu tak bardzo nie odpowiadają za to żebu biegi nie wyskakiwały. Są bardziej od ustalania pozycji wodzika. Za utrzymanie wodzika na miejscu(żeby bieg nie wyskoczył) odpowiada wałek blokujący. Musisz wkręcić cięgiełko ze 3 obroty i sprawdzić czy ciężko biegi nie wchodzą. Jeżeli jest dobrze to próba na wyskakiwanie- z obciążeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jak mi wyskakiwały biegi to tak zrobiłem i jest ok. To musi być wina wodzika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kiedyś jak mi wyskakiwały biegi to tak zrobiłem i jest ok. To musi być wina wodzika

 

A co wedłóg Ciebie może być przyczyną?? Wygięty wodzik??

Mi się wydaje że to będzie blokada wodzików. Już wytarło gniazdo i wałek nie łapie wodzika. Może już pora na nową blokadę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy w sobotę rozbieram ale obstawiam na poluzowany na wałku wodzić który się suwa a nie wbija biegu ( coś w tej materii).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobaczymy w sobotę rozbieram ale obstawiam na poluzowany na wałku wodzić który się suwa a nie wbija biegu ( coś w tej materii).

 

A sprawdzaleś jak się przesówa wodzik przy zmianie biegu jak odkręcisz pokrywy na bokach skrzyni. Żebyś sobie na darmo roboty nie narobił. Jak składałeś poprzednio to dałeś druty na kołkach w widełkach?? Ale jak taką decyzję podjąłeś- o rozbieraniu to życzę miłego rozkręcania!! Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po oględzinach i zdjęciu pokrywy skrzyni okazało się że jedno z kół zębatych których pozycja na wale ustalona jest za pomocą kulki swobodnie się suwa. Przyczyna - brak owej właśnie kuleczki. Wszystko ok tylko jak ona wyleciała? Tego się już nie dowiemy trzeba założyć nową kulkę i składać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...