Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 16:58 Pią 30 Paź 2020


Ciągniki Ursus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 150, 151, 152  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotru$



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 526
Skąd: woj. lubelskie

PostWysłany: 17:34 Wto 27 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dawid K jasne ze sie nie oplaca bo dzis kupisz w takich samych pieniadzac 1014 co 914. I wlasnie o to mi chodzilo ze sie nie oplaca zakladac turbiny, bo ja w zaleznosci od ciebie to nie mam kilku tysiecy na wydanie zeby moj ciagnik mial kilkanascie koni wiecej, i dlatego kupilem 1014 bo wiedzialem ze 914 jest ciutke za ciezki do swej mocy, i w dodatku kupilem go gdy 914 byly o wiele bardziej drozsze niz 1014. acha i jeszcze jedno 1014 na polskiej turbinie lapie 96KM lecz na czeskiej taka jak ja mam ma 106KM sam mierzylem w zakladzie oczywiscie takze zmienilem wylot bo standardowy jest do kitu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 22:31 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiciak jak jestes taki kozak to znajdz skrzynie z wyjsciem na naped i z dzialajacym zolwiem i mikropompa do szostki w BDB stanie za 3-4 tys i wystaw ja na allegro to sprzedaz od razu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kiciak



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 97

PostWysłany: 22:10 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie strasz człowieka takimi cenami zależy co masz do zrobienia w tej skrzyni ale można zmieścić sie w tysiącu Pozatym nie wiem na czym opierasz swoje stwierdzenie że " cena remontu skrzyni w szostce jest wieksza niz w czworce" A za te 4 tyś którymi straszysz chłopaka to kupisz całą skrzynie w idealnym stanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 21:58 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adas niemusisz sciagac kabiny, wystarczy ze odkrecisz podloge i siodlo bo zawadza, cena remontu skrzyni w szostce jest wieksza niz w czworce i wyniesie ok. 3-4tys. jest to cena bez remontu przystawk(ok.600-700zl.) i zalezy czy bedziesz robil zolwia bo to dodatkowe 2tys.Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adas



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 76

PostWysłany: 19:15 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dawid K czy do remontu skrzyni trzeba zdjac kabine tak jak w C 360 . Bo musze robic w 1224 . I ile taki remont mniej wiece Ciebiej wyszedl bo pewnie tez prawie wszystko bede wymienial.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 18:26 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PIOTRU$ muwisz ze nieoplaca sie zalozyc turbiny do 914 ???,co do mocy to 914 ma przecierz 80 KM.,a 1014 ma 96KM.i wydaje mi sie ze jest roznica w sile dosc duza bo ja ciagne w orce plug obrotowy Unia Grudziadz IBIS XXL na odkladniach 50cm.3korpusy i jedynka ma ciezko wiec oram 3polowa , a moj kuzyn ma 1012(sam zakladal turbine)i plug Uni Grudziadz zagonowy 4skibowy na odkladniach 40cm.ciagnie 4 polowa!!wiec moim zdaniem roznica jest znaczna. w tamtym roku jak pytalem sie o czesci do przerobienia na turbo to bylo okolo 5tys.(inny - filtr powietrza,kolektor ssacy powietrzny,wylotowy,tloki ,tuleje,pierscienie,korbowody,najdrozszy w tym bylby wal ale akurat mam juz odpowiedni zalozony,koncowki wtryskiwaczy, trzeba tez przestawic pompe paliwowa,niepamietam dokladnie ale musza byc chyba jeszcze inne glowice, no i oczywiscie turbina!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotru$



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 526
Skąd: woj. lubelskie

PostWysłany: 14:39 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie zamierzam robic skrzyni Laughing tylko tak pytam informacyjnie. kasy to ty w niego sporo wsadziles, ja robiac kapitalke silnika wsadzilem okolo 2500+ na wiosne nowe turbo1300 oczywiscie wszystko na czeskich podzespolach Exclamation i robilem go dla siebie wiec kasy nie szczedzilem w niego bo jest tego wart Very Happy i nie zaluje Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 09:58 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ULAN interesuje mnie instrukcja napraw do U-914 mozesz wyslac mi ja w formie elektronicznej na skrzynke?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 09:51 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotru$ jak bedziesz robil remont skrzyni to uzbroj sie w mocne nerwy bo czesci do skrzyni(tryby) robi tylko jeden producent w polsce i winduje sobie ceny jak chce SZOK!!!!!! ale co zrobic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 09:46 Pon 26 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotru$ postaram sie wymienic wszystko, w skrzyni mam wszystkie tryby i lozyska nowe, stare zostaly tylko od przystawki napedu bo byly ok!, nowa mikropompa,dociski w tarczy sprzegla,regeneracja glowic ,komplet naprawczy(tlok,pierscienie,tuleja, sfozen),szlif walu,nowa pompa olejowa, nowe kola zebate rozzadu,pompa paliwowa po regeneracji .Pewnie jeszcze o czyms zapomnialem, bym musial zajzec w fakture, ale za bardzo niewiem gdzie jest. W sumie remont z robota wyniusl mnie 9 tys.z groszami !!!!! kupa kasy ale co zrobic takie ceny czesci,bo robocizna kosztowala 1600zl., ogulnie niejestem do konca zadowolony ze skrzyni bo ciezko wchodza biegi (zgrzyta przy zmianie).W ten weekend zalozylem tensilownik wspomagajacy, wyszlo pieknie,musze jeszcze go sprawdzic pod obciazeniem. POZDRAWIAM!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ulan



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 439
Skąd: łódzkie

PostWysłany: 18:35 Nie 25 Mar 2007    Temat postu: Literatura Ursus Odpowiedz z cytatem

Witam ! mam katalogi i instrukcje obsługi w języku polskim do URSUS-ów:
C-330,C-330M ,C-355,C-360, katalog do C-385
912,914,1012,1014,1222,1224,1614
902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604
932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634
3512,3514,
4512,4514, 5312,5314
5712,5714,

-instrukcja dla kierowcy ciagników Ursus 45 i Lanz –Bulldog



Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Piotru$



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 526
Skąd: woj. lubelskie

PostWysłany: 18:28 Sro 21 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

acha i jeszcze mam pytanko Dawid K ile cie kosztowal remont poszczegolnych partii ciagnika(silnik, skrzynia)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Piotru$



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 526
Skąd: woj. lubelskie

PostWysłany: 18:22 Sro 21 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dawid K napisał:
mam jeszcze pytanko czy twojej czworce sam zakladales turbine???bo zastanawiam sie nad ta operacja,ale niewiem czy nie taniej bylo by sprzedac 914 i kupic 1014 [/list]

mnie ta przyjemnosc kupna turbiny kosztowała 1300zl(czeska) a zakladac to oczywiscie sam, tam nie ma nic skomplikowanego, wystarczy na poczatku zalac ja olejem i po zamontowaniu na zimnym silnku nie gazowac, a do 914 nie polecam zakladac bo ciagniki 1014 i 914 roznia sie, chociaz tego nie widac no moze oprocz przedniego napedu bo w jednym 1014 zakladali przod od 4-cyl a w drugim od 6-cyl, korbowody, tloki, wtryskiwacze sa inne, ustawienie rozrzadu i pompy tez sie rozni. I jeszcze z tego co czytalem na tym forum to nie bylo czuc wiekszych zmian w sile ciagnika po zamontowaniu turba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 15:20 Sro 21 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Adam 69 b dzieki za rade tak sie sklada ze jestem spawaczem i pracowalem zaraz po szkole w mostostalu w poznaniu i tam nauczylem sie pozadnie spawac wiec mysle ze niebedzie problemu z praca z waszymi radami moze sprobuje pospawac to kwasowkami bo to chyba najmocniejszy spaw
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 15:02 Sro 21 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PIOTRUS dzieki za rade., mam jeszcze pytanko czy twojej czworce sam zakladales turbine???bo zastanawiam sie nad ta operacja,ale niewiem czy nie taniej bylo by sprzedac 914 i kupic 1014 dodam tylko ze mam ciagnik po kapitalnym remoncie skrzyni i silnika[/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotru$



Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 526
Skąd: woj. lubelskie

PostWysłany: 14:01 Sro 21 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dawid K napisał:
czy taki eksperyment wytrzyma??
oczywiscie ze wytrzyma ja mam przy 1014 tak zrobione bo mam na 2 silowniki i tak jak kolega adam pisal aby dobrze pospawac i bedzie wszystko ok Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
adam69b



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 206
Skąd: z centrum

PostWysłany: 10:01 Sro 21 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sprawie eksperymentu Dawid K jeżeli dobrze pospawasz to dlaczego ma nie wytrzymać , ja kiedyś pospawałem złamane ramię podnośnika c-360 i trzyma kilka lat , a nie raz stosowałem belkę przy ciąganiu przyczep z pola (jazda na dwóch kołach) ,a mój sąsiad wymienił już chyba ze trzy ramiona bo się wyginają nawet przy pługu ( takie teraz są materiały).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 08:32 Sro 21 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dawid K napisał:
czy taki eksperyment wytrzyma??

Nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
Dawid K



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 26

PostWysłany: 19:50 Wto 20 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cool panowie mam pytanko chce zalozyc silownik wspomagajacy do podnosnika i niemam wyjscia z bolcem w zadnym z ramieni podnosnika czy moge delikatnie nawiercic ramie i przyspawac grubym spawem bolec do ciegna,czy nawiercajac ramie nieoslabie jego?jakie silowniki polecacie?dodam ze mam ursusa 914, a silownik chce zalozyc od szejsciocylindrowca bo sa mocniejsze niz do 914 czy taki eksperyment wytrzyma???prosze o szybka odpowiedz. Zgory dziekuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
misiek_rolnik



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 192
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: 18:52 Wto 20 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PANOWIE JAK MYSLICIE ILE MOGL BYM WOLAC ZA 1014 Z 2001R 1700MTG??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Chochlik23



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 1097

PostWysłany: 00:06 Wto 20 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie coś więcej o finansowaniu fabrycznym ursus http://www.ursus.com.pl/dealers/finansowaniefabryczne.html
Jak jest oprocentowana ta pożyczka?
Miał już ktoś do czynienia z 4024 lub 5024 co o nich sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawel45



Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 70

PostWysłany: 09:37 Nie 18 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.ctr.goldoni.pl/ctr.php?category=ursus&subcategory=nowe&item=7524&PHPSESSID=f9231451bd04fa9e66124b6f2b95d257
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tatamarty.323a



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 1625
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 00:47 Nie 18 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bogdan28 napisał:
gacusek-s napisał:
Mam pytanie ile pali Ursus 1012 z turbiną z pługiem 4rką grudziądż na ziemi 4 klasy.
Drugie pytanko, czy różnica między 912 a 1012 to tylko turbina i czy po zdemontowaniu turbiny, założeniu nowego kolektora wylotowego mam 912naście ?

No nie do końca. Poza innymi tłokami i korbowodami, które w zasadzie mogą zostać przy demontażu turbiny (w drugą stronę taki numer nie przejdzie), inne są końcówki wtryskiwaczy, kolektory ssący i wydechowy oraz pompa wtryskowa (przynajmniej jej regulacja). A tak swoją drogą, to dlaczego chcesz zdemontowć turbinę???

Jeśli nie chcesz z turbiną to poprostu kup sobie bez turbiny i po sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
lisek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 278
Skąd: Kalisz i okolice

PostWysłany: 00:10 Nie 18 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to usunięte słowo to zdrobniale "szmateczka" Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bogdan28



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Lębork

PostWysłany: 12:31 Sob 17 Mar 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gacusek-s napisał:
Mam pytanie ile pali Ursus 1012 z turbiną z pługiem 4rką grudziądż na ziemi 4 klasy.
Drugie pytanko, czy różnica między 912 a 1012 to tylko turbina i czy po zdemontowaniu turbiny, założeniu nowego kolektora wylotowego mam 912naście ?

No nie do końca. Poza innymi tłokami i korbowodami, które w zasadzie mogą zostać przy demontażu turbiny (w drugą stronę taki numer nie przejdzie), inne są końcówki wtryskiwaczy, kolektory ssący i wydechowy oraz pompa wtryskowa (przynajmniej jej regulacja). A tak swoją drogą, to dlaczego chcesz zdemontowć turbinę???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 150, 151, 152  Następny
Strona 76 z 152

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach