Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 07:47 Pon 19 Kwi 2021


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 321, 322, 323 ... 353, 354, 355  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz S



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 51
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 11:39 Pią 12 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.
Dzieki pozdro...!


Miałem taki sam problem i uszczelnianie nic nie dało. Idź do pierwszego lepszego sklepu z częściami do ciągników i na pewno dostaniesz pompkę. Jak pamiętam to kosztuje trochę ponad 30 zł ( przynajmniej jak ja kupowałem )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 532
Skąd: podlasie

PostWysłany: 08:20 Pią 12 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michcio123 napisał:
Witam!
Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.
Dzieki pozdro...!
prawdopodobnie masz wyrobione tam gdzie jest zamocowany język . najlepiej wymien pompke na nowo i problem znika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 532
Skąd: podlasie

PostWysłany: 08:08 Pią 12 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kiler666;;;;ten od rozżądu do filtra zstrzałką w PRAWO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darek20



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 60
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 23:23 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze ktos wymienial olej w przednim moscie. Jle tam wchodzi i jaki olej wlac , tylko nie Fuchs gearl ls 90 bo on kosztuje majatek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darek20



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 60
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 23:00 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zapomnialem dodac ze na zaciag
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darek20



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 60
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 22:59 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam MF 255 i MF 3060 i po zapowietrzeniu oba zapalaja bez problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kip



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 95

PostWysłany: 22:39 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Re: Mf 3070 Odpowiedz z cytatem

kiler666 napisał:
Odkrecałem wtryskiwacze i nic. Mam pytanie jak idą przewody od pompy paliwowej do filtra bo chyba te dwa przewody pomyliłem. Jak one idą od początku pompy przy rozrządzie to do której dziury idzie do filtra do pierwszej ze strzałką w prawo, czy do drugiej ze strzałka w lewo

Mam ursusa C360 3P i nie raz go odpowietrzałem, czy to po wymianie filtra czy po braku paliwa. Odkręcasz dolną śrubkę w pompie paliwowej i pompujesz ręczną jak zacznie sikać sikać samo paliwo i przestanie iść powietrze zakręcasz i robisz to samo z drugą u góry. Odpowietrzyłeś pompę. Odkręcasz pierwszy wtryskiwacz i odpalasz silnik jak wychodzi samo paliwo zakręcasz i powinien ci już załapać jak nie to następny wtryskiwacz. Jeżeli to nic nie da to masz pompę paliwową do naprawy. Albo jęśli ci przy odpowietrzaniu pąpy paliwowel na tych śrubkach nie daje cisnienia - nie sika- to może pompka ręczna wadliwa. Odkręć ją i spróbuj poryszać dzwigienką jak "kumka" to powinna być ok. Mam MF 3050 i tak samo go odpowietrzam i nie ma problemów a na zaciag to nigdy tego nie robię bo jak jest dobrze zapowietrzony to nie da rady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kip



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 95

PostWysłany: 22:23 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

freak napisał:
kip napisał:
freak napisał:
mam pytanie do uzytkownikow mf 30xx
do czego sluza 3 przyciski obok tego panelu z pokretlami oraz te 3 wajchy obok gdzie jest podnosnik jak wylacza i wlacza sie przedni naped co oznacza zielona kontrolka na ktorej widoczne sa osie ciagnika

Ten przycisk to włącznik półbiegu pod obciążeniem lub jak kto woli wzmacniacz obrotów lub przyśpieszacz, zielona kontrolka oznacza że przedni napęd jest wlączony a włancza się go pierwszym przyciskiem od góry a połbiegi 3, a blokadę mostu środkowym (chyba nie pomyliłem kolejności).



dzieki tylko ze ja mam mf 3050 electronic a we wczesniejszych postach czytalem ze electronic nie maja polbiegow a co do tyvh przyciskow (od gory) to na pierwszym nic nie jest narysowane na drugim jest kludka i tak jakby 2 zebatki a na trzecim rysunek taki jak na tej zielonej kontrolce od napedu to jak to w koncu jest??


U mnie ten przycisk terz jest wytarty i nic na nim nie ma. Niedziałam bo nie było przejścia do zaworu i Przycisk nie dawał prądu i nie załanczał, jak byś nie miał to by było zaślepione. Ja zrobiłem nowe obejście i działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kip



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 95

PostWysłany: 22:19 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

freak napisał:
za tą dżwignią od włączania WOM nie mam przycisków tylko zaślepki w mf 3050 co powinno byc w tym miejscu??

Przeglądając katalog zauważyłem że w miejscu tych zaślepek jest montowany włącznik tylniej wycieraczki, koguta icoś jeszcze -niepamiętam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kip



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 95

PostWysłany: 22:16 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

freak napisał:
jak to jest z przednim napedem w mf 3050 gdy uruchamiam silnik naped jest wlaczony po nacisnieciu przycisku naped sie wylącza jednak gdy wyłącze silnik a pozniej znowu go zapale naped wlacza sie sam wraz z uruchomieniem silnika(oczywiscie pozniej moge go wylaczyc) czy tak jest we wszystkich MF-ach??


Umnie w MF 3050 po odpaleniu napęd jest wyłączony. Może coś z kąputerem, ale to chyba nie idzie przez komputer. Możliwe że z przełącznikiem jest coś nie tak, spróbuj go wyjąć z kości i odpalić silnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kip



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 95

PostWysłany: 22:13 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darek20 napisał:
Dzięki kip

Jeśli możesz to napisz coś więcej o zawoże , skąd wziąć taki zawór z siłownikim , no i jeszcze jak wpiąć sprężarkę , czy potrzeba jakieś dodatkowe koło pasowe ?


Witam. Uradziliśmy z mechanikiem że najlepiej będzie umieścić spężarkę po stronie alternatota, niestety będzie na zewnartrz maski silnika, koło pasowe trzeba dotoczyć, u mnie nakole pasowym silnika są 3 otwory i są gwintowane także z umocowaniem dorobionego koła pasowego raczej nie będzie problemu, podzespoły co prawda nie rozmawiałem jakie ale prawdopodobnie z ursusa (360 3P) lub fergusona. Więcej będe mógł podać informacji w trakcie montarzu, no i napisze co i jak jak będzie zrobione i wypróbowane. Narazie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kiler666



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 13

PostWysłany: 22:06 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Mf 3070 Odpowiedz z cytatem

Odkrecałem wtryskiwacze i nic. Mam pytanie jak idą przewody od pompy paliwowej do filtra bo chyba te dwa przewody pomyliłem. Jak one idą od początku pompy przy rozrządzie to do której dziury idzie do filtra do pierwszej ze strzałką w prawo, czy do drugiej ze strzałka w lewo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michcio123



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 39
Skąd: Hrubieszowskie

PostWysłany: 21:41 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.
Dzieki pozdro...!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darek20



Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 60
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 21:39 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Perkinsa trzeba odpowietrzać od początku , najpierw przy dojściu do filtra potem dwie śruby na pompie ( najpierw dolna potem górna ) i na końcu wtryskiwacze i świeca płomieniowa ale najszybciej , jeżeli masz czym to pocig drania ja tak robi bo niechce mi sie bawic po wzmianie filtra i zwykle zapala po 30 metrach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 532
Skąd: podlasie

PostWysłany: 20:54 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Re: Mf 3070 Odpowiedz z cytatem

[quote="kiler666"]Uzszcelniałem dzisiaj pompe paliwowa u mechanika co sie na tym zna. Gdy załozylem ja w silnik to traktor nie moze zapalic, nibvy piompa nie jest zapowietrzona ale paliwa chyba nie podaje bo nawet nie dymi, czasami dym leci ale nie zapali. Co to moze być moze pompa zle złozona[/ quote] SILNIKI PERKINSA CIĘZKO SIĘ ODPOWIETRZAJO ODKRĘĆ JESZCZE RURKI OD WTRYSKIWACZY I POKRĘĆ MOTOREM AŻ POPŁYNIE POLIWO I WTEDY DOKRĘC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kiler666



Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 13

PostWysłany: 19:43 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Mf 3070 Odpowiedz z cytatem

Uzszcelniałem dzisiaj pompe paliwowa u mechanika co sie na tym zna. Gdy załozylem ja w silnik to traktor nie moze zapalic, nibvy piompa nie jest zapowietrzona ale paliwa chyba nie podaje bo nawet nie dymi, czasami dym leci ale nie zapali. Co to moze być moze pompa zle złozona
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 68

PostWysłany: 17:50 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No jest przyspieszacz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 532
Skąd: podlasie

PostWysłany: 17:39 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Bo ma na dzwigniach A+B i 2 razy R???
więc masz 16x16 a przyśpieszacz masz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 68

PostWysłany: 17:30 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo ma na dzwigniach A+B i 2 razy R???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
miron



Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 532
Skąd: podlasie

PostWysłany: 17:23 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jacek1036 napisał:
Witam. Moze mi ktoś powiedziec cos wiecej na temat skrzyni jeżeli mam MF 3070 DATATRONIC???
DATATRONIC???NIEMA NIC WSPULNEGO ZE SKRZYNIA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacek1036



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 68

PostWysłany: 17:01 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Moze mi ktoś powiedziec cos wiecej na temat skrzyni jeżeli mam MF 3070 DATATRONIC???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 860
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 16:50 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

freak napisał:
która dzwignia lub pokretlem steruje sie podnosnikiem??
napisz na GG 7163830
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
freak



Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 27

PostWysłany: 16:46 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

która dzwignia lub pokretlem steruje sie podnosnikiem??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 860
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 16:44 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

freak napisał:
chyba skrzynia 16x16 z polbiegami jest mniej awaryjna niz ta 32x32??

ja również tak słyszałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 860
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 16:42 Czw 11 Sty 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

freak napisał:
dzieki erdem za wszystkie informacje mam jescze jedmo pytanie gdzie w ciagniku jest dostep do tej calej elektroniki piszecie tu o jakis kostkach gdzie to mozna znalezc??

Nie liczac tego co jest pod tą konsolą plastikową po prawej stronie w kabinie jast jeszcze troche tego po prawej stronie pod kabiną zaraz za schodkami, wystarczy tylko odkręcić tą blache od spodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 321, 322, 323 ... 353, 354, 355  Następny
Strona 322 z 355

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach