Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz S

Dołączył: 13 Lut 2006 Posty: 51 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 11:39 Pią 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam!
Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.
Dzieki pozdro...!
Miałem taki sam problem i uszczelnianie nic nie dało. Idź do pierwszego lepszego sklepu z częściami do ciągników i na pewno dostaniesz pompkę. Jak pamiętam to kosztuje trochę ponad 30 zł ( przynajmniej jak ja kupowałem ) |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 532 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 08:20 Pią 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
michcio123 napisał: | Witam!
Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.
Dzieki pozdro...! | prawdopodobnie masz wyrobione tam gdzie jest zamocowany język . najlepiej wymien pompke na nowo i problem znika |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 532 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 08:08 Pią 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
kiler666;;;;ten od rozżądu do filtra zstrzałką w PRAWO |
|
Powrót do góry |
|
 |
darek20
Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 60 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 23:23 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moze ktos wymienial olej w przednim moscie. Jle tam wchodzi i jaki olej wlac , tylko nie Fuchs gearl ls 90 bo on kosztuje majatek |
|
Powrót do góry |
|
 |
darek20
Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 60 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 23:00 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
zapomnialem dodac ze na zaciag |
|
Powrót do góry |
|
 |
darek20
Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 60 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 22:59 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam MF 255 i MF 3060 i po zapowietrzeniu oba zapalaja bez problemu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kip
Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 95
|
Wysłany: 22:39 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: Re: Mf 3070 |
|
|
kiler666 napisał: | Odkrecałem wtryskiwacze i nic. Mam pytanie jak idą przewody od pompy paliwowej do filtra bo chyba te dwa przewody pomyliłem. Jak one idą od początku pompy przy rozrządzie to do której dziury idzie do filtra do pierwszej ze strzałką w prawo, czy do drugiej ze strzałka w lewo |
Mam ursusa C360 3P i nie raz go odpowietrzałem, czy to po wymianie filtra czy po braku paliwa. Odkręcasz dolną śrubkę w pompie paliwowej i pompujesz ręczną jak zacznie sikać sikać samo paliwo i przestanie iść powietrze zakręcasz i robisz to samo z drugą u góry. Odpowietrzyłeś pompę. Odkręcasz pierwszy wtryskiwacz i odpalasz silnik jak wychodzi samo paliwo zakręcasz i powinien ci już załapać jak nie to następny wtryskiwacz. Jeżeli to nic nie da to masz pompę paliwową do naprawy. Albo jęśli ci przy odpowietrzaniu pąpy paliwowel na tych śrubkach nie daje cisnienia - nie sika- to może pompka ręczna wadliwa. Odkręć ją i spróbuj poryszać dzwigienką jak "kumka" to powinna być ok. Mam MF 3050 i tak samo go odpowietrzam i nie ma problemów a na zaciag to nigdy tego nie robię bo jak jest dobrze zapowietrzony to nie da rady. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kip
Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 95
|
Wysłany: 22:23 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
freak napisał: | kip napisał: | freak napisał: | mam pytanie do uzytkownikow mf 30xx
do czego sluza 3 przyciski obok tego panelu z pokretlami oraz te 3 wajchy obok gdzie jest podnosnik jak wylacza i wlacza sie przedni naped co oznacza zielona kontrolka na ktorej widoczne sa osie ciagnika |
Ten przycisk to włącznik półbiegu pod obciążeniem lub jak kto woli wzmacniacz obrotów lub przyśpieszacz, zielona kontrolka oznacza że przedni napęd jest wlączony a włancza się go pierwszym przyciskiem od góry a połbiegi 3, a blokadę mostu środkowym (chyba nie pomyliłem kolejności). |
dzieki tylko ze ja mam mf 3050 electronic a we wczesniejszych postach czytalem ze electronic nie maja polbiegow a co do tyvh przyciskow (od gory) to na pierwszym nic nie jest narysowane na drugim jest kludka i tak jakby 2 zebatki a na trzecim rysunek taki jak na tej zielonej kontrolce od napedu to jak to w koncu jest?? |
U mnie ten przycisk terz jest wytarty i nic na nim nie ma. Niedziałam bo nie było przejścia do zaworu i Przycisk nie dawał prądu i nie załanczał, jak byś nie miał to by było zaślepione. Ja zrobiłem nowe obejście i działa. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kip
Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 95
|
Wysłany: 22:19 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
freak napisał: | za tą dżwignią od włączania WOM nie mam przycisków tylko zaślepki w mf 3050 co powinno byc w tym miejscu?? |
Przeglądając katalog zauważyłem że w miejscu tych zaślepek jest montowany włącznik tylniej wycieraczki, koguta icoś jeszcze -niepamiętam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kip
Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 95
|
Wysłany: 22:16 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
freak napisał: | jak to jest z przednim napedem w mf 3050 gdy uruchamiam silnik naped jest wlaczony po nacisnieciu przycisku naped sie wylącza jednak gdy wyłącze silnik a pozniej znowu go zapale naped wlacza sie sam wraz z uruchomieniem silnika(oczywiscie pozniej moge go wylaczyc) czy tak jest we wszystkich MF-ach?? |
Umnie w MF 3050 po odpaleniu napęd jest wyłączony. Może coś z kąputerem, ale to chyba nie idzie przez komputer. Możliwe że z przełącznikiem jest coś nie tak, spróbuj go wyjąć z kości i odpalić silnik. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kip
Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 95
|
Wysłany: 22:13 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
darek20 napisał: | Dzięki kip
Jeśli możesz to napisz coś więcej o zawoże , skąd wziąć taki zawór z siłownikim , no i jeszcze jak wpiąć sprężarkę , czy potrzeba jakieś dodatkowe koło pasowe ? |
Witam. Uradziliśmy z mechanikiem że najlepiej będzie umieścić spężarkę po stronie alternatota, niestety będzie na zewnartrz maski silnika, koło pasowe trzeba dotoczyć, u mnie nakole pasowym silnika są 3 otwory i są gwintowane także z umocowaniem dorobionego koła pasowego raczej nie będzie problemu, podzespoły co prawda nie rozmawiałem jakie ale prawdopodobnie z ursusa (360 3P) lub fergusona. Więcej będe mógł podać informacji w trakcie montarzu, no i napisze co i jak jak będzie zrobione i wypróbowane. Narazie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kiler666
Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 13
|
Wysłany: 22:06 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: Mf 3070 |
|
|
Odkrecałem wtryskiwacze i nic. Mam pytanie jak idą przewody od pompy paliwowej do filtra bo chyba te dwa przewody pomyliłem. Jak one idą od początku pompy przy rozrządzie to do której dziury idzie do filtra do pierwszej ze strzałką w prawo, czy do drugiej ze strzałka w lewo |
|
Powrót do góry |
|
 |
michcio123
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 39 Skąd: Hrubieszowskie
|
Wysłany: 21:41 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam!
Mam problem z cieknaca pompką paliwową(nie mylić z pompą wtryskową) otóż niemogę dojść którędy przepuszcza olej z silnika na zewnątrz sprawdzałem obudowę pompki nie jest peknieta wymieniłem uszczelkę pomiedzu pompką a blokiem silnika i dalej to samo strasznie chlapie olejem poradzcie gdzie jeszcze szukac co sprawdzic bo opadają mi juz rece.
Dzieki pozdro...! |
|
Powrót do góry |
|
 |
darek20
Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 60 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 21:39 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Perkinsa trzeba odpowietrzać od początku , najpierw przy dojściu do filtra potem dwie śruby na pompie ( najpierw dolna potem górna ) i na końcu wtryskiwacze i świeca płomieniowa ale najszybciej , jeżeli masz czym to pocig drania ja tak robi bo niechce mi sie bawic po wzmianie filtra i zwykle zapala po 30 metrach. |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 532 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 20:54 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: Re: Mf 3070 |
|
|
[quote="kiler666"]Uzszcelniałem dzisiaj pompe paliwowa u mechanika co sie na tym zna. Gdy załozylem ja w silnik to traktor nie moze zapalic, nibvy piompa nie jest zapowietrzona ale paliwa chyba nie podaje bo nawet nie dymi, czasami dym leci ale nie zapali. Co to moze być moze pompa zle złozona[/ quote] SILNIKI PERKINSA CIĘZKO SIĘ ODPOWIETRZAJO ODKRĘĆ JESZCZE RURKI OD WTRYSKIWACZY I POKRĘĆ MOTOREM AŻ POPŁYNIE POLIWO I WTEDY DOKRĘC |
|
Powrót do góry |
|
 |
kiler666
Dołączył: 27 Gru 2006 Posty: 13
|
Wysłany: 19:43 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: Mf 3070 |
|
|
Uzszcelniałem dzisiaj pompe paliwowa u mechanika co sie na tym zna. Gdy załozylem ja w silnik to traktor nie moze zapalic, nibvy piompa nie jest zapowietrzona ale paliwa chyba nie podaje bo nawet nie dymi, czasami dym leci ale nie zapali. Co to moze być moze pompa zle złozona |
|
Powrót do góry |
|
 |
Jacek1036
Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 68
|
Wysłany: 17:50 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No jest przyspieszacz. |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 532 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 17:39 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jacek1036 napisał: | Bo ma na dzwigniach A+B i 2 razy R??? | więc masz 16x16 a przyśpieszacz masz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Jacek1036
Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 68
|
Wysłany: 17:30 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Bo ma na dzwigniach A+B i 2 razy R??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 532 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 17:23 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jacek1036 napisał: | Witam. Moze mi ktoś powiedziec cos wiecej na temat skrzyni jeżeli mam MF 3070 DATATRONIC??? | DATATRONIC???NIEMA NIC WSPULNEGO ZE SKRZYNIA |
|
Powrót do góry |
|
 |
Jacek1036
Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 68
|
Wysłany: 17:01 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witam. Moze mi ktoś powiedziec cos wiecej na temat skrzyni jeżeli mam MF 3070 DATATRONIC??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
erdem

Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 860 Skąd: pow.Lubelski
|
Wysłany: 16:50 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
freak napisał: | która dzwignia lub pokretlem steruje sie podnosnikiem?? | napisz na GG 7163830 |
|
Powrót do góry |
|
 |
freak
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 27
|
Wysłany: 16:46 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
która dzwignia lub pokretlem steruje sie podnosnikiem?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
erdem

Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 860 Skąd: pow.Lubelski
|
Wysłany: 16:44 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
freak napisał: | chyba skrzynia 16x16 z polbiegami jest mniej awaryjna niz ta 32x32?? |
ja również tak słyszałem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
erdem

Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 860 Skąd: pow.Lubelski
|
Wysłany: 16:42 Czw 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
freak napisał: | dzieki erdem za wszystkie informacje mam jescze jedmo pytanie gdzie w ciagniku jest dostep do tej calej elektroniki piszecie tu o jakis kostkach gdzie to mozna znalezc?? |
Nie liczac tego co jest pod tą konsolą plastikową po prawej stronie w kabinie jast jeszcze troche tego po prawej stronie pod kabiną zaraz za schodkami, wystarczy tylko odkręcić tą blache od spodu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|