Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

Naprawa skrzyń MASSEY FERGUSON woj, Podlaskie Mazowieckie na wschód od Wisły solidnie ceny konkurencyjne 606928651

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam pytanie. czy massey ferguson 3075 z roku 95 orginalnie wychodzil ze skrzynia dynashif?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy mam pytanie. czy massey ferguson 3075 z roku 95 orginalnie wychodzil ze skrzynia dynashif?
a myślisz że ktoś mugł zamontować dynashifta nie orginalnie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

i mam pytanko pewno które jeszcze nie padło.CZY JEST I GDZIE ODPOWIETRZNIK SKRZYNI BIEGÓW?

 

Albo przedniego mostu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już chyba wiem jest z lewej strony na tylnim mośćie jeśli si myle niech ktoś poprawi. czy ktoś go wykręcał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrznik skrzyni jest przy dzwigni hamulca ręcznego pod zbiornikiem paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki mf,widziałem go już i chciałbym go wykręćić podejrzewam że jest nie drożny i tamu pokapuje mi pewno z tego wałka WOM.Tzn. myśle że robi się podciśnienie.Luz zlikwidowałem, oring nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale roboty! Nie wiadomo gdzie ręce włożyć! Dobrze, że przynajmniej Ferdki chodzą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może mnie ktos nakieruje od czego zacząć.

MF8150 po skręceniu kół na max i przytrzymaniu ich przez około 4s w czasie skręcania , ciągnik sie zatrzyma, trzeba przepompowac sprzęgłem by znów ruszył.Oczywiście wszystko łączy się z szarpaniem. Wspomaganie działa jak trza. Coś z pompą, lub zaworem proritetowym który jest na deklu pompy?

 

Inny temat to że jak zajadę na pole z podniesioną maszyną to nie mogę jej opuścic, dopiero po opuszczeniu mechanicznie na cewce, ehr działa. Przyjade do domu, znów muszę ręcznie opuścić. Za wszelkie wskazówki z góry dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Inny temat to że jak zajadę na pole z podniesioną maszyną to nie mogę jej opuścic, dopiero po opuszczeniu mechanicznie na cewce, ehr działa. Przyjade do domu, znów muszę ręcznie opuścić. Za wszelkie wskazówki z góry dzieki.

 

być może masz żle wyregulowany czujnik wysokości EHR a spróbuj nie podnosić maszyny dokończa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miron apropo tego czujnika,to ten pod ramieniem prawym?jak to się reguluje?bo u mnie np.jak na ehr pod nosze to podniesie nie tak wysoko jak przyciskiem ręcznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest na czujniku nakretka konrująca. Luzujesz ją i wkręcasz, lub wykręcasz czujnik poprzez co regulujesz max poziom podnoszenia.

Czekam na jakas wskazówkę co do tego sprzegła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miron apropo tego czujnika,to ten pod ramieniem prawym?jak to się reguluje?bo u mnie np.jak na ehr pod nosze to podniesie nie tak wysoko jak przyciskiem ręcznie.

itak powinno być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak ustawiony ze podnosi max ile się tylko da.Może to byc przyczyna ze czasem się zawiesi i nie chce opuścić? Dodam ze w takim połozeniu amortyzacja działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam tak ustawiony ze podnosi max ile się tylko da.Może to byc przyczyna ze czasem się zawiesi i nie chce opuścić? Dodam ze w takim połozeniu amortyzacja działa.

w takim położeniu można go uszkodzić mechanicznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mechanicznie to znaczy jak? Skąd wiedziec że jest ustwiony optymalnie?

mechanicznie to znaczy jak masz wkręcony za głęboko to przy ręcznym sterowaniu np z [przycisków na błotniku) półksiężyc może ułamać trzpień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Może mnie ktos nakieruje od czego zacząć.

MF8150 po skręceniu kół na max i przytrzymaniu ich przez około 4s w czasie skręcania , ciągnik sie zatrzyma, trzeba przepompowac sprzęgłem by znów ruszył.Oczywiście wszystko łączy się z szarpaniem. Wspomaganie działa jak trza. Coś z pompą, lub zaworem proritetowym który jest na deklu pompy?

 

Inny temat to że jak zajadę na pole z podniesioną maszyną to nie mogę jej opuścic, dopiero po opuszczeniu mechanicznie na cewce, ehr działa. Przyjade do domu, znów muszę ręcznie opuścić. Za wszelkie wskazówki z góry dzieki.

z tego wynika że orbit rol zabiera ci całe ciśnienie zmiez ciśnienie na siłowniku od wspomagania na skreconych kołach na maksa . MF jest to jedna wielka niewiadoma tu raczej trzeba wróżki niz mechanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo zawór w w orbitrolu przyblokowało (przelew) i pompa taka sobie więc jak się skręci na max to ci się gubi ciśnienie i sprzęgło rozłącza? Tzn blokuje po prostu przepływ;) Albo kupa powietrza w oleju? Dziurawy filtr albo coś na ssaniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki filtr dziurawy? Układ wspomagania ma jakis dodatkowy filtr? Gdzie mozna kupic zegar do mierzenia ciśnień w układzie hydraulicznym?

Ciągnik sie zatrzymuje bo zapala sie kontrolka i pierniczy sie wówczas zawór proritetowy sterujący ciśnieniem na sprzęgle i wspomaganiu. Musze przeładować pedałem na nowo sprzęgło i ruszam z lekkim szarpnięciem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to na pewno jest zawór priorytetowy? Starsze wersje orbitroli wymagały takich zaworów. A te z lat 80 miały już obitrole ze zintegrowanym blokiem zaworowym, w tym zawór priorytetowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, u mnie jest rok 1996 MFa, i jest ten zintegrowany zawór na pokrywie pompy. Kontrolka sie zapala od autotronika po kilku sekundach trzymania kierownicy na max i wtedy rozłaczy sprzegło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ty maż na pokrywie pompy zawór priorytetowy? Bo ja już nie wiem jak może wyglądać ta hydraulika w twoim MF zatrzymuje się bo nie ma co ściskać tarczek sprzęgła - ktoś tam pytał to odpowiadam)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...