Skocz do zawartości
Moderator

Ciągniki Ursus

Rekomendowane odpowiedzi

panowie mam pytanko chce zalozyc silownik wspomagajacy do podnosnika i niemam wyjscia z bolcem w zadnym z ramieni podnosnika czy moge delikatnie nawiercic ramie i przyspawac grubym spawem bolec do ciegna,czy nawiercajac ramie nieoslabie jego?jakie silowniki polecacie?dodam ze mam ursusa 914, a silownik chce zalozyc od szejsciocylindrowca bo sa mocniejsze niz do 914 czy taki eksperyment wytrzyma???prosze o szybka odpowiedz. Zgory dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sprawie eksperymentu Dawid K jeżeli dobrze pospawasz to dlaczego ma nie wytrzymać , ja kiedyś pospawałem złamane ramię podnośnika c-360 i trzyma kilka lat , a nie raz stosowałem belkę przy ciąganiu przyczep z pola (jazda na dwóch kołach) ,a mój sąsiad wymienił już chyba ze trzy ramiona bo się wyginają nawet przy pługu ( takie teraz są materiały).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy taki eksperyment wytrzyma??
oczywiscie ze wytrzyma ja mam przy 1014 tak zrobione bo mam na 2 silowniki i tak jak kolega adam pisal aby dobrze pospawac i bedzie wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PIOTRUS dzieki za rade., mam jeszcze pytanko czy twojej czworce sam zakladales turbine???bo zastanawiam sie nad ta operacja,ale niewiem czy nie taniej bylo by sprzedac 914 i kupic 1014 dodam tylko ze mam ciagnik po kapitalnym remoncie skrzyni i silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam 69 b dzieki za rade tak sie sklada ze jestem spawaczem i pracowalem zaraz po szkole w mostostalu w poznaniu i tam nauczylem sie pozadnie spawac wiec mysle ze niebedzie problemu z praca z waszymi radami moze sprobuje pospawac to kwasowkami bo to chyba najmocniejszy spaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam jeszcze pytanko czy twojej czworce sam zakladales turbine???bo zastanawiam sie nad ta operacja,ale niewiem czy nie taniej bylo by sprzedac 914 i kupic 1014

mnie ta przyjemnosc kupna turbiny kosztowała 1300zl(czeska) a zakladac to oczywiscie sam, tam nie ma nic skomplikowanego, wystarczy na poczatku zalac ja olejem i po zamontowaniu na zimnym silnku nie gazowac, a do 914 nie polecam zakladac bo ciagniki 1014 i 914 roznia sie, chociaz tego nie widac no moze oprocz przedniego napedu bo w jednym 1014 zakladali przod od 4-cyl a w drugim od 6-cyl, korbowody, tloki, wtryskiwacze sa inne, ustawienie rozrzadu i pompy tez sie rozni. I jeszcze z tego co czytalem na tym forum to nie bylo czuc wiekszych zmian w sile ciagnika po zamontowaniu turba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

acha i jeszcze mam pytanko Dawid K ile cie kosztowal remont poszczegolnych partii ciagnika(silnik, skrzynia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ! mam katalogi i instrukcje obsługi w języku polskim do URSUS-ów:

C-330,C-330M ,C-355,C-360, katalog do C-385

912,914,1012,1014,1222,1224,1614

902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604

932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634

3512,3514,

4512,4514, 5312,5314

5712,5714,

 

-instrukcja dla kierowcy ciagników Ursus 45 i Lanz –Bulldog

 

 

 

Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotru$ postaram sie wymienic wszystko, w skrzyni mam wszystkie tryby i lozyska nowe, stare zostaly tylko od przystawki napedu bo byly ok!, nowa mikropompa,dociski w tarczy sprzegla,regeneracja glowic ,komplet naprawczy(tlok,pierscienie,tuleja, sfozen),szlif walu,nowa pompa olejowa, nowe kola zebate rozzadu,pompa paliwowa po regeneracji .Pewnie jeszcze o czyms zapomnialem, bym musial zajzec w fakture, ale za bardzo niewiem gdzie jest. W sumie remont z robota wyniusl mnie 9 tys.z groszami !!!!! kupa kasy ale co zrobic takie ceny czesci,bo robocizna kosztowala 1600zl., ogulnie niejestem do konca zadowolony ze skrzyni bo ciezko wchodza biegi (zgrzyta przy zmianie).W ten weekend zalozylem tensilownik wspomagajacy, wyszlo pieknie,musze jeszcze go sprawdzic pod obciazeniem. POZDRAWIAM!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotru$ jak bedziesz robil remont skrzyni to uzbroj sie w mocne nerwy bo czesci do skrzyni(tryby) robi tylko jeden producent w polsce i winduje sobie ceny jak chce SZOK!!!!!! ale co zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ULAN interesuje mnie instrukcja napraw do U-914 mozesz wyslac mi ja w formie elektronicznej na skrzynke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zamierzam robic skrzyni tylko tak pytam informacyjnie. kasy to ty w niego sporo wsadziles, ja robiac kapitalke silnika wsadzilem okolo 2500+ na wiosne nowe turbo1300 oczywiscie wszystko na czeskich podzespolach i robilem go dla siebie wiec kasy nie szczedzilem w niego bo jest tego wart i nie zaluje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PIOTRU$ muwisz ze nieoplaca sie zalozyc turbiny do 914 ???,co do mocy to 914 ma przecierz 80 KM.,a 1014 ma 96KM.i wydaje mi sie ze jest roznica w sile dosc duza bo ja ciagne w orce plug obrotowy Unia Grudziadz IBIS XXL na odkladniach 50cm.3korpusy i jedynka ma ciezko wiec oram 3polowa , a moj kuzyn ma 1012(sam zakladal turbine)i plug Uni Grudziadz zagonowy 4skibowy na odkladniach 40cm.ciagnie 4 polowa!!wiec moim zdaniem roznica jest znaczna. w tamtym roku jak pytalem sie o czesci do przerobienia na turbo to bylo okolo 5tys.(inny - filtr powietrza,kolektor ssacy powietrzny,wylotowy,tloki ,tuleje,pierscienie,korbowody,najdrozszy w tym bylby wal ale akurat mam juz odpowiedni zalozony,koncowki wtryskiwaczy, trzeba tez przestawic pompe paliwowa,niepamietam dokladnie ale musza byc chyba jeszcze inne glowice, no i oczywiscie turbina!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawid K czy do remontu skrzyni trzeba zdjac kabine tak jak w C 360 . Bo musze robic w 1224 . I ile taki remont mniej wiece Ciebiej wyszedl bo pewnie tez prawie wszystko bede wymienial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adas niemusisz sciagac kabiny, wystarczy ze odkrecisz podloge i siodlo bo zawadza, cena remontu skrzyni w szostce jest wieksza niz w czworce i wyniesie ok. 3-4tys. jest to cena bez remontu przystawk(ok.600-700zl.) i zalezy czy bedziesz robil zolwia bo to dodatkowe 2tys.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie strasz człowieka takimi cenami zależy co masz do zrobienia w tej skrzyni ale można zmieścić sie w tysiącu Pozatym nie wiem na czym opierasz swoje stwierdzenie że " cena remontu skrzyni w szostce jest wieksza niz w czworce" A za te 4 tyś którymi straszysz chłopaka to kupisz całą skrzynie w idealnym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiciak jak jestes taki kozak to znajdz skrzynie z wyjsciem na naped i z dzialajacym zolwiem i mikropompa do szostki w BDB stanie za 3-4 tys i wystaw ja na allegro to sprzedaz od razu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawid K jasne ze sie nie oplaca bo dzis kupisz w takich samych pieniadzac 1014 co 914. I wlasnie o to mi chodzilo ze sie nie oplaca zakladac turbiny, bo ja w zaleznosci od ciebie to nie mam kilku tysiecy na wydanie zeby moj ciagnik mial kilkanascie koni wiecej, i dlatego kupilem 1014 bo wiedzialem ze 914 jest ciutke za ciezki do swej mocy, i w dodatku kupilem go gdy 914 byly o wiele bardziej drozsze niz 1014. acha i jeszcze jedno 1014 na polskiej turbinie lapie 96KM lecz na czeskiej taka jak ja mam ma 106KM sam mierzylem w zakladzie oczywiscie takze zmienilem wylot bo standardowy jest do kitu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie zdanie na temat 5024, czy perkinsy euro II są rak samo oszczędne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bajki tu piszecie, że remont skrzyni czwórki tańszy niż szóstki. Te skrzynie są prawie identyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bajki tu piszecie, że remont skrzyni czwórki tańszy niż szóstki. Te skrzynie są prawie identyczne.
no wlasnie ja nie wiem o co w tym chodzi przeciez te skrzynie sa identyczne!!!???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tak się zaczytałem i patrzę, że Pan Dawid K pisze tutaj rzeczy nie z tej ziemi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...