Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

A skoro mi rozwala obudowę ta stopka to założyć mocniejsze śruby czy stopę zeszlifować troszkę? co doradzacie? właśnie traktor nie jest obciążony typu las itp. obudowa strzeliła podczas orki ale nie wiem czy podczas orania czy szybkiego dźwignięcia podnośnika. Od czego zacząć szukając przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama "stopka" nie utrzyma ciężaru podnoszonej maszyny. Musi być siłownik porządnie przykręcony śrubami to jest podstawowy punkt którego sie trzyma. Jeśli nie były one dociągnięte to po prostu wyłamało scianke. Sprawdz śruby siłownika czy dociągają go jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a gdzie znajdę ile dokładnie powinna wynosić szczelina między stopą tłoka a pokrywą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie kupie kabinę do ursusa c-360. Czeską lub sokółke. Najlepiej jakby była ze śląskiego, łódzkiego albo opolskiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak mam podłączyć regulator napięcia ?

Mam 4kable:

-czarny i zielony idący od prądnicy

-żółty i czarny

Na regulatorze są 4wejścia:

-na jednym jest oznakowanie "19"

-na drugim "B+"

-na trzecim i czwartym jest bodajże "D+"

Widać,że "D+" łączy się pod spodem z "19" czyli oba czarne powinny być tam podpięte ? Jak z resztą ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Oryginalny schemat instalacji Ursusa C-360 https://picasaweb.google.com/lh/photo/AVfX1E5QAqd0oAspMv2Uf9MTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink I tu są inne oznaczenia 19 to akumulator a w twoim to prawdopodobnie będzie +B czyli całkiem inaczej.Jeżeli jest mechaniczny to można pokusić się o porównanie wewnętrznej budowy.A jaki to jest typ(producent) tego regulatora.Wtedy może coś w sieci się znajdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem w mojej 40-ce. otóż olej przekładniowy z tylnego mostu przedostaje się do zwolnic.Ile jest uszczelniaczy?czy plecak trzeba sciągać czy tylko zwolnice z osią???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmujesz tylko zwolnicę odkręcasz pokrywkę i w niej jest pierwszy uszczelniacz.

Od zwolnicy odkręcasz pochwę i wymieniasz oring i profilową uszczelkę w bębnie hamulcowym i uszczelniacz na półosi w zwolnicy. W 4011 jest jeszcze uszczelniacz w podstawie szczęk hamulcowych. Zobaczysz jak rozbierzesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna robota tylko prawą stronę źle się składa. Wejdź do sklepu to według katalogu da ci komplet uszczelek. Sprawdź też stan okładzin na bębnie. Warto wymienić przy okazji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w wiekowym ciagniku moze byc wytarta os w miejscu kontaktu z symeringiem.sama wymiana uszczelnaczy pomaga nie na dlugo.zwroc na to uwage przy remoncie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za informacje.Hamulce ma dobre jak żyleta ale przy okazji można zerknać na wykładziny.Za remont wezmę sie za miesiac bo na razie traktorek pracuje;)pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam - mam pytanko - w 360 (co prawda 3p) ale to nie ma znaczenia - chodzi mi o wymianę cylinderka z lewej strony - no i ..... Za bardzo emocjonallnie podeszliśmy do tematu i odkręciliśmy zwolnicę z tym kołnierzem

 

Teraz popuściłem śruby od samej zwolnicy - poszła z 1 cm i nie chce iśc dalej - jakieś sugestie? Czy młot i brecha

 

Sory za może i durne pytanie, ale mechanikiem nie jestem - liczę na pomoc bardziej doświadczonych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Aby wymienić cylinderek hamulcowy odkręcasz pochwę od tylnego postu(chyba tak odkręciłeś) i widzisz bęben hamulcowy który po zdjęciu pierścienia zegera powinien zejść.Nieraz jest ciężko ponieważ trzymają szczęki.I jak zdejmiesz bęben to już masz dostęp do cylinderka.U mnie na http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+C-360+istrukcja+obs*c5*82ugi*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci jest kilka zdjęć z remonty kiedy sam wymieniałem.To może trochę rozjaśnią problem.Aby rozdzielić pochwę z zwolnicą to musisz półoś "wybić na koło"czyli i tak najpierw zdemontować bęben hamulcowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten kołnierz to pochwa. Musisz zdemontować całość zwolnicę z pochwą odkręcając od tylnego mostu najpierw. Ale zanim to zrobisz trzeba popuścić taśmę ręcznego hamulca która obejmuje bęben. Do wymiany cylinderka nie trzeba pochwy odkręcać od zwolnicy tylko zdjąć bęben hamulcowy z półosi.

Jest zabezpieczony segerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dodam że jak już byś musiał demontować półoś to najpierw musisz wymontować tą dużą zębatkę zwolnicy(wał koła) bo o nią opiera się łożysko półosi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze dodam że jak już byś musiał demontować półoś to najpierw musisz wymontować tą dużą zębatkę zwolnicy(wał koła) bo o nią opiera się łożysko półosi.

 

A więc skończone dzieło - wszystko bangla, bez problemów - podziękował za rady. Dopiero dzisiaj skończyłem zakładać zwolnicę, rurkę ham., cylinderek ham., i pare simeringów. No ale właśnie jak ktoś kiedyś mądry powiedział jak rozbierałeś - tak składaj - więc bez paru głębszych składanie się nie obeszło

 

 

Jednak naprawy ciągników ( w moim przypadku) bardzo intergrujące są z lokalną społecznością

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę jak wymienić przewód stalowy łączący pompę hydrauliczną z rozdzielaczem (stalowa rurka w znajdująca się w obudowie tylnego mostu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...