Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem posiadaczem MF 3085 electronic i jest jeden problem, a mianowicie gdy przekręcam kluczyk to rozrusznik tylko cyka, a nie kręci (szczególnie jak jest zimny), gdy jest ciepły to czasem uda się, że załapie i zapali ale bardzo rzadko.

jestem zmuszony palić go na krótko ale to nie jest dla niego zbyt dobre.

macie jakieś pomysły co mogło się zepsuć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik wykończony lub elektromagnes na nim. Ewentualnie coś na kablu rozrusznik - akumulator - tym grubym. (tak samo jak w każdym innym ciągniku)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A - jak na krótko działa, to 99% elektromagnes - I czemu nie jest zbyt dobre? Upierdliwe ale nie jakieś specjalnie szkodliwe elektromagnes robi to samo co ty tylko tych iskier nie widzisz bo w obudowie są:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w MF 3125 zauważyłem wyciek oleju hydrauliczno- przekładniowego w miejscu gdzie przykręcone jest mocowanie zaczepu tylnego, zaczepu polowego, siłowników podnośnika. Olej wycieka pomiędzy łączeniem tego wspornika a obudową tylnego mostu pod napędem WOM.

Co znajduje się pod tym wspornikiem? Wg mnie powinna być tylko obudowa mostu, ale skąd wyciek oleju?

Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam jest taka zaślepka. Musisz odkręcić tą płytę i wyjąć tą zaślepke a potem z powrotem ją wbić bo Ci po prostu wpadła do środka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proMateusz ma rację jest tam zaślepka która mogła przerdzewieć wpaść dośrodka ,olej musisz spuścić bo jak ruszysz zaślepkę olej wypłynie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie-myślałem że obudowa tylnego mostu mogła pęknąć i szczerze to bałem sie do tego zabrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Potrzebuje wszelkich informacji na temat komputera zawieszonego na słupku w MF 6190.

Czy istnieje możliwość zmiany (wgrania) menu na język Polski?

 

Za wszystkie informacje będę wdzięczny.

Swoją drogą to ten temat za dużo ma stron...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam problem z Massey Ferguson 3655. Mianowicie rozłącza mi WOM podczas pracy na niskich obrotach i gorącym oleju. Wspomnę że pompa hydrauliczna jest nowa. Cisnienie na wyjściach jest ok 180 bar. jak trzymam mu stałe obroty 1100 i wyżej to nie rozłącza i wszystko działa a jak już jest poniżej to zaraz rozłącza WOM, wariują dynaschifty i ciężko wrzucić bieg. tak jakby brakowało ciśnienia. Gdy WOM jest wylączony to wszystko jest ok. Co może być tego przyczyną? nieszczelność na tłoczku zalączającym WOM? czy może jakiś zawór ciśnieniowy? A może elektro zawór od zalączania WOM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

szukam mechanika który naprawi mi skrzynie w MF3070 bez grup biegów A/B. Wyskakuje mi wsteczny tak że wajcha od rewersu wraca do pozycji neutralnej, gdy przytrzymie wajche od rewersu to bieg nie wyskoczy. Bieg wyskakuje bez zgrzytu. Prosze o pomoc. Lokalizacja oborniki wlkp.nr tel 790722391 mail dawlab@vp.pl Z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. Mam problem z Massey Ferguson 3655. Mianowicie rozłącza mi WOM podczas pracy na niskich obrotach i gorącym oleju. Wspomnę że pompa hydrauliczna jest nowa. Cisnienie na wyjściach jest ok 180 bar. jak trzymam mu stałe obroty 1100 i wyżej to nie rozłącza i wszystko działa a jak już jest poniżej to zaraz rozłącza WOM, wariują dynaschifty i ciężko wrzucić bieg. tak jakby brakowało ciśnienia. Gdy WOM jest wylączony to wszystko jest ok. Co może być tego przyczyną? nieszczelność na tłoczku zalączającym WOM? czy może jakiś zawór ciśnieniowy? A może elektro zawór od zalączania WOM?
moze poprostu masz zamałe napicie w instalacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

karol89pp załączanie WOM odbywa się za pomocą ciśnienia oleju które jest sterowane za pomocą elektryki i elektrozaworu, na wałku sprzęgła WOM są takie 2 pierścienie gdzie dochodzi olej pod dużym ciśnieniem jeżeli te pierścienie są podtarte nie trzymają ciśnienia i WOM się rozłącza i spada całe ciśnie ,jak by elektrozawór to by wcale nie załączało , najlepiej zobacz to sobie na schemacie inst. napraw. są tam dwa oringi i te pierścienie ukośnie przecięte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Arkadi12 ale to troche daleko do Was, może znajdzie sie ktoś bliżej obornik Wlkp kto naprawia MF?

proszę o info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam napraw:] Rozpołów ciągnik i wyjmij zespól synchronizatora itd;) Yo nie jest jakieś bardzo skomplikowane. A ten od WOM to mierzyłeś po 1 w złym miejscu ciśnienie - zmierz sobie na lini 17 bar. Zobaczysz że podczas załączania wałka spada ci ciśnienie - maż przeciek na sprzęgle wałka (z tyłu za skrzynia) są tam takie pierścionki i prawdopodobnie się już wyrobiły, lub ich bieżnie.

 

Ps. na wyjścia hydrauliki z tyłu to nawet całkowicie inna sekcja pompy ciśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Znajdzie się jakiś mechanik który się podejmie naprawy MF 3060 a dokładnie ta wajcha przód - tył jest rozklekotana województwo łódźkie piszcie na email tomasz_as@wp.pl

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie podeślijcie namiar na jakiegoś mechanika bo było już 3-ech ale tacy co naprawiają ursusy i nie wiedzą jak się zabrać za robotę, za duża technika.

 

 

Witam

Znajdzie się jakiś mechanik który się podejmie naprawy MF 3060 a dokładnie ta wajcha przód - tył jest rozklekotana województwo łódźkie piszcie na email tomasz_as@wp.pl

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TO nie jest aż taka technika - sam rozbierz. Rozpolowisz w podobnym czasie jak C-330, rozklekotana tzn?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustlik jak tak dalej pójdzie z tymi mechaniorami to chyba zakasać rękawy i próbować samemu, tylko boję się nie namieszać co by nie było gorzej niż jest a z tą wajchą a jest tak: tzw rewers przód-tył w pozycji szybszej czyli nie jestem pewien czy oznaczenie B jest w miarę oki wchodzi dobrze przód jak i tył, w pozycji wolniejszej chyba A przód wchodzi oki a tył nie bardzo czasem załącze tył a ciągnik jedzie do przodu, czasem jak jedzie się do tyłu to potrafi na bruzdach wyskoczyć. Pod kabiną ten kielich był już majstrowany bo przyspawana jest blaszka co by lepiej wpychała ten bieg ale i tak nie jest dobrze i boję sie że to skończy się i tak remontem ale poważniejszym. A przez tą pokrywę z boku coś się zobaczy czy trzeba rozjechać ciągnik? Pozdrawiam A nie przesłał byś swojego nr. tel. na prywatną skrzynkę wtedy wytłumaczę o co chodzi i podpytam jak się za to zabrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak maż AB - to co innego tam może siedzieć niż myślisz;) Możliwe że coś zobaczysz - nr poleciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...