paktofonikas 0 Napisano 4 Stycznia 2013 http://allegro.pl/ramie-podnosnika-mocne-ursus-1614-1634-zetor-16245-i2912938763.html Pasuje zamiast zwykłego ramienia? Czy frezy na wale będą pasować? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal247 0 Napisano 21 Stycznia 2013 Witam serdecznie.Koledzy mam taki problem w URSUS 1134. Chodzi o stacyjkę, jeśli uruchomię zimny silnik, i po chwili go wyłaczę, to nie mogę ruszyć kluczyka ani wyłączyć zapłon, ani ponownie uruchomić silnik. Dopiero po 2-3 minutach mogę wykonać ruch kluczykiem. Co to za przypadłość i w jaki sposób sobie z nia poradzić?Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek331 0 Napisano 17 Lutego 2013 witam! niebede zakladał nowego tematu a mam pytanko czy ktorys z kolegow nieposiada zbednego dziurawego zbiornika do ursusa 912 potrzebuje dosłownie kawalek blachy z tego zbiornika z miejscem na czujnik poziomu paliwa jak cos to pisac na gg;3156082 badz mail;tomekb227@interia.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnick007 0 Napisano 11 Kwietnia 2013 http://targ.rolniczy24.pl/ darmowy portal z ogłoszeniami rolniczymi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 11 Kwietnia 2013 Kolego - w 1614 jest taki feler, że cieknie nie z simmeringów, ale z powodu deformacji kadłubów skrzyni, mostu i skrzyni pośredniej, zwłaszcza, jak ciągnik chodził z turem albo podnosi ciężki osprzęt na granicy udźwigu podnośnika. Znajomy tak ma w 16145. Pomogło by planowanie bloków , ale nie za bardzo jest to gdzie zrobić , no i cały ciągnik trzeba rozbierać. Nie podałeś, skąd cieknie. Jeśli poleciały simmeringi, to zazwyczaj leje się z podnośnika, wałka WOM oraz z obudowy sprzęgła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 11 Kwietnia 2013 Witam serdecznie.Koledzy mam taki problem w URSUS 1134. Chodzi o stacyjkę, jeśli uruchomię zimny silnik, i po chwili go wyłaczę, to nie mogę ruszyć kluczyka ani wyłączyć zapłon, ani ponownie uruchomić silnik. Dopiero po 2-3 minutach mogę wykonać ruch kluczykiem. Co to za przypadłość i w jaki sposób sobie z nia poradzić?PozdrawiamU mojego też tak jest pogodziłem sie z tym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 12 Kwietnia 2013 Podejrzewam z tą stacyjką jakąś blokadę czasową stacyjki, aby nie przegrzać rozrusznika przy wielokrotnym kręceniu rozrusznikiem. A nie słychać jakiegoś pyknięcia elektromagnesu ? W samochodach konieczne jest cofnięcie stacyjki do położenia "0" i dopiero można próbować kręcić rozrusznikiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 14 Kwietnia 2013 Panowie mam pytanie czy tur do mf 255 będzie pasował do Ursusa 2812 (mam tego bez zwolnic i na okrągłych pochwach) czy też musi być specjalnie do 2812 czy też mf 235??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 13 Maja 2013 Tura zamontowałem tylko mam jeszcze pytanie czy da się używać wywrotki gdy ma się tura założonego?? bo jak ustawiłem na działanie jednostronne to tur chodzi ale gdybym chciał zapiąć wywrotkę to muszę odkręcić przewód od tura bo pod tym drugim wyjściem nie wywraca, a tur leży na ziemi i nie da się ruszyć żeby spadło wszystko z wywrotki, coś robię żle bo może da się obsłużyć jednostronnie tura i wywrotkę???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 13 Maja 2013 Załóż zawór odcinający do TUR-a, podnosisz TUR, zamykasz zawór, odpinasz od gniazda i wtedy przyczepa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 13 Maja 2013 tak zrobię, bo i tak chcę główną rurkę zmienić na przewód elastyczny i dołożę zawór Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 14 Maja 2013 A nie lepiej założyć trójdrożny? Nie trzeba wtedy nic odpinać.http://allegro.pl/zawor-hydrauliczny-trojdrozny-m18-z-z-i3197891572.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidlubelskie 0 Napisano 3 Czerwca 2013 panowie dziś stłukłem tylną szybę w moim ursusie 4024 i przeszukałem cały internet nigdzie nie ma takiej szyby, może ktoś już sobie radził z podobnym problemem i ma jakieś namiary na jakiś sklep...albo jakiegoś producenta Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 4 Czerwca 2013 A tutaj patrzyłes ? http://www.e-szyby.pl/pol_m_szyby-do-ciagnikow_Ursus_4512-4514-5314-kabina-Standard-31976K91-650.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 5 Lipca 2013 Zapraszam na http://targ.rolniczy24.pl/ darmowy portal z ogłoszeniami rolniczymi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 8 Lipca 2013 Witam posiadam tura do ursusa 2812 i chciałbym mu zrobić wychylaną łyżkę. mam tylko pytanie jak podłączyć siłowniki jednostronnego działania do dwustronnego działania?? Rozdzielacz mam nowy dwusekcyjny dwustronnego działania. Znalazłem też na allegro z raka z podłączonym obejściem i nie wiem czy jak zrobię podobnie w moim to czy łyżka będzie opadać gdy olej będzie pompowany w przelew?? link http://allegro.pl/rozdzielacz-dwusekcyjny-rak-gpw-ostrowek-i3363477632.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Lipca 2013 nie rób na jednostronnym łyżki jak ją otworzysz gdy weźmiesz na siebie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 9 Lipca 2013 łyżka będzie na dwustronnym a tur ma wysięgnik podnoszony dwoma jednostronnymi a chce to wszystko podłączyć pod jeden rozdzielacz dwusekcyjny żeby mieć obsługę tura w jednym miejscu dwoma dźwigniami. zamiast fabrycznym i jedną sekcją odzielnie od łyżki. Problem mam tylko jak podłączyć te siłowniki fabryczne w turze jednosekcyjne pod taki rozdzielacz http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-dwusekcyjny-2-40l-i3350636152.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 9 Lipca 2013 mam 3 sekcyjny przy 360 zobaczę jak podłączone i napisze siłowniki od podnoszenia są jednostronnego działania od łyżki i krokodyla dwustronnego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 9 Lipca 2013 z prawej jak na zdjeciu zasilaniez lewej pod czerwona (?) zaslepka powrotz lewej pod korkiem tym z boku obok zaslepki zabezpieczonej korkiem stalowym jest kontynuacja dla kolejnego rozdzielacza gdybys potrzebowal, wymaga specjalnej mufy wkrecanej w miejsce korka zaslepiajacej odpowiednio kanal w rozdzielaczu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 9 Lipca 2013 kolego dcnt to wszystko rozumiem tylko jak podłączyć jednostronne siłowniki do tego rozdzielacza który jest dwustronnego działania. Czy trzeba to wolne wyjście dać w powrót trójnikiem i czy będzie to chodzić. http://allegro.pl/rozdzielacz-dwusekcyjny-rak-gpw-ostrowek-i3363477632.html Tu jest zrobione podobnie (po prawej na zdjęciu dwustronne działanie po lewej jednostronne i zrobione obejście. Czy to będzie działać jak należy( czy wysięgnik będzie opadał względnie szybko?? kolego damian9871 tak masz zrobione obejście na jednostronne działanie?? i jak sprawuje się wysięgnik w opadaniu?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Lipca 2013 Witam.Myślę że wystarczy tylko zaślepić otwór na sekcji do jednostronnego działania.Przy dwustronnym działaniu gdy zmieniasz kierunek to i tak olej musi którędyś wracać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Lipca 2013 Tylko że wtedy będzie nie potrzebnie pompa pracować pod ciśnieniem,więc by trzeba było dać "wolny odpływ". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrews 0 Napisano 9 Lipca 2013 Znajomy miał tak jak kolego mówisz bo miał do wyjść podłączone wszystko i przy opuszczaniu niby ok ale aż pompa silnik przyduszała i miał z wolnego wyjścia wyciek drobny bo biło ciśnienie, a ja chce tego uniknąć o ile się da. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 10 Lipca 2013 dobrze jest dac wolny splyw z niewykorzystanego gniazda rozdzielacza, nie meczysz pompy i rozdzielacza przy opuszczaniu tur-a. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach