Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 09:25 Sob 24 Paź 2020


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tracker05



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 3

PostWysłany: 21:27 Sob 13 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nowa prądnica?? Człowieku w jakich Ty czasach żyjesz Razz ALTERNATOR!!! (sobie kup) Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelmf



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 130

PostWysłany: 20:02 Sob 13 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam taki proble w moim ursusie c-360 jest nowa prądnica i nowy regulaztor 150mtg a na wolnych obrotach od 1200 do 1600 kontrolka gaśnie od ładowania a na wyższych sie świeci . Pomocy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 17:32 Pon 8 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ROBERTD napisał:
No cuda... Już miałem zakładac alternator w 3p a tu po 3 godz. w bronach przy 25*C i kurzu ładowanie się naprawiło. Kontrolka gasnie, prądnica ładuje- mieliście takie przypadki Laughing
Miałem takie przypadki, że kontrolka się nie świeciła, a po jeździe z przyczepą (na światłach) kompletnie padały aku - założyłem alternator i gra muzyka. Tylko teraz zrobiłem na odwrót - altek chodzi - kontrolka się świeci, a pobudzam go wciśnięciem hamulca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
marles360



Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 65
Skąd: Święcice

PostWysłany: 11:39 Pon 8 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raz jak myjka silnik mylem odpalilem a tu kontrolka sie swieci sprawdzilem regulator wszystko ok okazalo sie ze zawiesila sie jedna szczotka z powodu kurzu oczyscilem przesmarowalem i dziala Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ROBERTD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 202
Skąd: Łodzkie

PostWysłany: 21:28 Nie 7 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No cuda... Już miałem zakładac alternator w 3p a tu po 3 godz. w bronach przy 25*C i kurzu ładowanie się naprawiło. Kontrolka gasnie, prądnica ładuje- mieliście takie przypadki Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Izydor



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 355
Skąd: wielkopolska, Wysoka

PostWysłany: 16:51 Nie 7 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Potrzebuje klosz od 60 od tylnej lampy. Moze być w ostateczności od samego kierunku bo jest on rozbieralny. Nie mogę go nigdzie dostać W agromach i sklepach maja tylko takie jak od przyczepy a one są szajsowate. Chodzi mi o orginalny MADE IN POLAND. Odkupie od kogoś kto ma z okolic Piły.

Pisze tu a nie w ogłoszeniach bo nie każdy tam zaglada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
koseś



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 274
Skąd: nidzica

PostWysłany: 12:31 Nie 7 Wrz 2008    Temat postu: Re: :) Odpowiedz z cytatem

marles360 napisał:
ja to bym zrobil w taki sposob ze zlal paliwo do konca zatkal szczelnie korek wlewu i wtloczyl do srodka troche sprezonego powietrza i nasluchiwal gdzie ewentualnie by cos syczalo Wink
dobry pomyśł !dodatkowo zaopatrzyć się w wodę z mydłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marles360



Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 65
Skąd: Święcice

PostWysłany: 12:09 Nie 7 Wrz 2008    Temat postu: :) Odpowiedz z cytatem

ja to bym zrobil w taki sposob ze zlal paliwo do konca zatkal szczelnie korek wlewu i wtloczyl do srodka troche sprezonego powietrza i nasluchiwal gdzie ewentualnie by cos syczalo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tracker05



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 3

PostWysłany: 21:46 Sob 6 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lippek2505 napisał:
tracker05 napisał:
Mój problem nie jest może ścisle związany z ciągnikami ponieważ może sie wydarzyc w każdym pojezdzie silnikowym niestety :/
A więc w mojej maszynie mam niewielki wyciek ropy z baku :/ nie mogę go niestety zlokalizować Sad macie może jakieś pomysły jak to naprawić ??



skąd wiesz ze masz skoro nie możesz go zlokalizować?wycieki zazwyczaj widać, choć czasem trzeba poszukać, moze to nie wyciek,tlko Twoja maszyna tyle pali. jesli nie to w miejscu wycieku pownno być troszke tłusto jakas plama itp itd. jesli nie jesteś na 100 procent pewny że to zbiornik to sprawdz jeszcze kranik wężyki pompke moze to gdzieś tam jest przyczyna. jesli nie to jeszcze możesz spróbować tego: uszczelnij wlew i przez rurkę paliwową nabij troszke powietrza tylko powtarzam troszke i jesli zbiornik jest dziurawy to napewno to zauważysz, a jesli zalejesz do pełna to na bank znajdzesz usterke. ostatniego pomysłu nie próbowałem ale mysle ze w woim przypadku wypali. pozdrawiam


Że mam wyciek sądze po tym że gdy naleje do baku ponad 20 litrów ropy to pod ciągnikiem robi się mokro .... napewno nie jest to więc wyciek z wężyka...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lippek2505



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 11

PostWysłany: 23:07 Pią 5 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tracker05 napisał:
Mój problem nie jest może ścisle związany z ciągnikami ponieważ może sie wydarzyc w każdym pojezdzie silnikowym niestety :/
A więc w mojej maszynie mam niewielki wyciek ropy z baku :/ nie mogę go niestety zlokalizować Sad macie może jakieś pomysły jak to naprawić ??



skąd wiesz ze masz skoro nie możesz go zlokalizować?wycieki zazwyczaj widać, choć czasem trzeba poszukać, moze to nie wyciek,tlko Twoja maszyna tyle pali. jesli nie to w miejscu wycieku pownno być troszke tłusto jakas plama itp itd. jesli nie jesteś na 100 procent pewny że to zbiornik to sprawdz jeszcze kranik wężyki pompke moze to gdzieś tam jest przyczyna. jesli nie to jeszcze możesz spróbować tego: uszczelnij wlew i przez rurkę paliwową nabij troszke powietrza tylko powtarzam troszke i jesli zbiornik jest dziurawy to napewno to zauważysz, a jesli zalejesz do pełna to na bank znajdzesz usterke. ostatniego pomysłu nie próbowałem ale mysle ze w woim przypadku wypali. pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lippek2505



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 11

PostWysłany: 22:40 Pią 5 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wim wim troszke robie w mechanice tylko bardzej samochody. w tym przypadku bylem pewny ze jak wymieniałem wał od innego to i tak trzeba bedzie wszystko rocić od nowa z rozrządem ale sie pomyliłem pośredniego,pompy i rozrządu mogłem nie ruszać tylko wymienić wałi było by ok ale nie pomyslałem dopiero jak składałem to sie stukłem w głowe. człowik uczy sie przez całe życie Smile pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marles360



Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 65
Skąd: Święcice

PostWysłany: 22:21 Pią 5 Wrz 2008    Temat postu: :) Odpowiedz z cytatem

na przyszlosc jak rozbierasz silnik czy cos podobnego to nie wszystko naraz stopniowo i tylko to co cie interesuje 60 to ciagnik w ktorym mozna naprawic jedna rzecz nie ruszajac innych czlowiek uczy sie na bledach sam tak mialem Smile)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lippek2505



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 11

PostWysłany: 22:03 Pią 5 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"BOOBU" I "marles360" jeszcze raz dzięki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lippek2505



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 11

PostWysłany: 21:59 Pią 5 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Wielkie dzieki za pomoc. teraz juz sobie poradziłem. zapalił Smile troszke sie pomęczyłem ale sie udało. jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam Wink Laughing Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BOOBU



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 46
Skąd: WIEś

PostWysłany: 20:25 Pią 5 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lippek2505 napisał:
BARDZO PROSZE O POMOC ODNOSNIE ROZRZADU W URSUSIE C 360 WSZYSTKIE INFORMACJE JAK USTAWIĆ ITP ITD BARDZO WSZYSTKIM Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC


na kole pośrednim są rozmieszczone odpowiednio znaki :punkt pojedyńczy do wału korbowego, dwa punkty do wałka rozrządu i kółeczko do pompy paliwowej. Koła od wałka rozrządu i pompy paliwowej są te same tylko ustawia się na znak odpowiednio kółeczko do kółeczka na pompę paliwową, dwa punkty pomiędzy dwa punkty na wałek rozrządu i punkt pomiędzy punkty na wale korbowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marles360



Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 65
Skąd: Święcice

PostWysłany: 12:06 Pią 5 Wrz 2008    Temat postu: :) Odpowiedz z cytatem

jak pozakladzasz te tryby to zaloz nakretke od kola pasowego i w prawa strone przekrec walem oczywiscie glowice i to wszystko pozakladaj wtryski ustaw luz zaworow i przekrec jak nie zblokuje to bedzie dobrze nie zakladaj pokrywy od rozrzadu wlej troche oleju zeby pompa zassala i podala na wal i sprobuj odpalic jak zapali to git
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lippek2505



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 11

PostWysłany: 11:00 Pią 5 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiem kolego troszke sie pospieszylem i rozebrałem nie potrzebnie. bo wymieniałem tez na tych kołach łożyska i dlatego pościagałem. polak mądry po szkodzie niestety. postaram sie cos tam próbować tak jak napisałeś moze sie uda.a mam jeszcze pytanie a jak bym zle ustawił to może sie cos stac? może sie cos uszkodzić? jesli kots jeszcze moze mi pomóc to bardzo prosze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marles360



Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 65
Skąd: Święcice

PostWysłany: 22:24 Czw 4 Wrz 2008    Temat postu: :) Odpowiedz z cytatem

kolego z tym rozrzadem to troche nie potrzebnie rozkreciles wszystko odrazu trzeba bylo wyjac wal zaznaczyc sobie ewentualnie polozenie kola zebateo walu i i kola tego posredniego srodkowego teraz ja to bym zrobil w taki sposob ze ustawiam wal na 1 tloku tak zeby tlok byl u samej gory na pompie zeby na 1 sekcji patrzac od chlodnicy oczywiscie nastapil wtrysk paliwa a na walku rozrzadu ustaw tak zeby obydwa zawory byly zamkniete na jedynce wtedy mniej wiecej ci sie spasuja te znaki na kolach i latwiej trafisz z trybami zwykle na kolach znacza tak ze kolka sa od kola nalezacego do walka rozrzadu i od pomy natomiast takie male kropki sa od walu i tego malego kola zebatego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Marek1969



Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 105
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: 21:34 Czw 4 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie gdzie można dostc niemieckie niebieskie uszczelniacze na tłoczyskodo podnośnika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lippek2505



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 11

PostWysłany: 21:33 Czw 4 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak sa tam znaki tylko po kilka na jednym kole i to jeszcze rożnych a wał jest od innego silnika nie ten co był dlatego nie da sie ustawic na te znaki. trzeba wszystko od poczatku na nowo tylko właśnie nie mam pojecia jak, tak wiec bardzo prosze o pomoc.a czy taka instrukcje napraw morzna sciagnać z internetu jesli tak to prosze o jakiś link. juz sie z tym mecze kilka dni i nic nie moge ustawić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JACUS



Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 651
Skąd: MALOPOLSKA

PostWysłany: 20:13 Czw 4 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na kazdym kole zebatym sa wybite znaki-takie kropki,zakladasz je tak zeby sie stykaly.nie ma innej mozliwosci.albo kup instrukcje napraw i am jest to dokladnie opisane
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lippek2505



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 11

PostWysłany: 19:46 Sro 3 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BARDZO PROSZE O POMOC ODNOSNIE ROZRZADU W URSUSIE C 360 WSZYSTKIE INFORMACJE JAK USTAWIĆ ITP ITD BARDZO WSZYSTKIM Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 19:41 Sro 3 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój znajomy jeździł C330 na 2800 obrotów a nawet na większych i nic się specjalnego nie działo, ale jak koledzy wspominali wcześniej silnik nie musi tego wytrzymać. Moim zdaniem ustawione jest fabrycznie 2200 obr/min bo wtedy silnik ma największą wydajność jaką można osiągnąć, a praca przy obrotach wyższych jest dopuszczalna ale wtedy spalanie rośnie jak diabli. Zbyt wysokie obroty również nie są zbyt korzystne ze względu na dosyć spore masy wirujące a poza tym występuje zjawisko wstrzeliwania zaworów ponieważ sprężyny już nie wyrabiają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
lippek2505



Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 11

PostWysłany: 19:40 Sro 3 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich i bardzo prosze o pomoc. potrzebuje jakich kolwiek informacji na temat rozrzadu ursusa c 360, jakieś instrukcje co kolwiek. robiłwm remont silnika i dalem inny wał korbowy a teraz nie wszystko juz po skrecałem i teraz ma bardzo duze problem z kołami od rozrzadu nie mam pojecia co i jak. sa oznaczenia jakies ale rozne czesci wiec nic sie nie zgadza BARZDO PROSZE O POMOC jak to teraz morzna ustawic. prosze o pomoc z gory bardzo dziekuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 18:20 Wto 2 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy 2800 i tak będzie je kiedyś szukał Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 57 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach