Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,bende wstawial grzalke w blok,moze ktos juz wstawiał to cos mi podpowie. wiem zl chyba ma byc z lewej strony w korku,jak prosto go wyjac?jak z wklejeniem?grzalka juz w drodze cos ponad 1000zl,(ale skonczy sie wreszcie meczenie akumulatora)slynna werwa lod w odstojniku

a moze cos takiego lepiej http://allegro.pl/promocja-podgrzewacz-cieczy-silnika-z-pompa-1100w-i3926387821.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem polską grzałkę kiedyś za poniżej 100zł:P Potem zrobiłem głowicę - i dopiero wtedy się skończyła męczarnia aku;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sprawdzić stan tarcz hamulcowych, synchronizatorów i sprzęgła w serii 61xx?

Pytam bo chciałbym sprawdzić u siebie, i myślę że innym też się przyda. I jeszcze kwestia blokady prędkości w tej serii, na czym jest blokada? (czy na komputerze autotronic?) Pozdrawiam

bez rozbierania podzespołów się nie da . a blokada prędkości jeżeli jest to na kompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grzałka

6b75d552e7bd1f1fgen.jpg

 

Czy ktoś wyciągał korek z bloku żeby wstawić grzałkę?

Jaki jest najprostszy sposob jego wyciagniecia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie paliwa na arctic traktor pali od razu, paliwo do -40, bez dłuższego krecenia rozrusznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam posiada ktoś może katalog części do mf serii 3000 chodzi mi akuret o mf 3085. Jak coś to prosił bym o przesłanie na zolwik1990@onet.pl

taki katalog zajmuje około 4 GB wiec jest problem z przesłaniem są w sieci poszukaj jak sie niemule to zapikaj do Gustlika on miał chyba na chomikuj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem posiadaczem MF 3085 i mam problem z przednim napędem. Kontrolka się świeci, że przód jest włączony, a on w ogóle nie ciągnie. wiecie jaka może być przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podnieś jedno przednie koło i kręć nim i patrz czy się obraca wał napędowy, jeśli obraca się to pewnie ścieło tarczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Jestem posiadaczem MF 3085 i mam problem z przednim napędem. Kontrolka się świeci, że przód jest włączony, a on w ogóle nie ciągnie. wiecie jaka może być przyczyna?

przyczyn może być wiele oto niektóre z nich

zerwany frez na tulejce łączącej wałek ataku z wałem lub zsuniecie sie z frezu

brak napięcia na elektrozaworze(drugi od dołu)defekt instalacji elektrycznej

padnięty elektrozawór

tarczki do wymiany oto nie które przyczyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o przedni napęd to na postoju jest on cały czas włączony żeby go wyłączyc musi dostac napięcie na elektromagnez i wtedy cisnienie oleju go rozłonczy ale gdy ciągnik stoi jest zawsze załączony bierze informacje od czujnika prędkosci.Tak więc ciągnik zgaszony przednie koło podniesione powinien byc zblokowany ptzedni napęd jesli nie usterka mechaniczna

Na odpalonym ciągniku brak napięcia na elektrozaworze napęd niezablokowany zacięty elektrozawur .cały czas napięcie na elektro zaworze usterka elektryczna napięcie powinno byc gdy napęd jest wyłączony po wczesniejszym nacisnięciu chamulca i gdy ciągnik jest w ruchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ciągnik posiada blokadę przedniego mostu to uniesione tylko jedno koło to dalej brak możliwości zakręcenia kołem uniesionym

są też ciągniki bez AUTOTRONIKA i ze skrzynią gdzie jest pierwszy bieg wrzuca sie jak 3eci ale to już tak na marginesie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim3115 są z prawej strony pod kabino wizawi kolo tylnie,drugi od dołu. wyjm go ,najpierw odkrenc to nakrentke co trzyma cewke,zdejm cewke a potem odkrec ten trzpien. po wyjeciu za łóż cewke na trzpien ,podlacz prąd i zobaczysz czy dziala. naj prostszy sposób sprawdzenia czy dziala.jak ni dziala to jeszcze uderz mocno kluczem w ten trzpien(nakrentka co nakładasz na klucz)bo sie zacinają. NIE UDERZAJ w trzpień co nałozona cewka bo pogniesz i srodek ni odbije,a nowy 918zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wogole to te kontrolki to wielka lipa i tak nie wskazują tak jak ma byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnosnie oleju do skrzyni mf 3060 jestem w trakcie składania po wymianie uszczelnienia przyspieszacza i sprzęgła ciągnik mam 6 miesięcy z Francji. Chce zalac nowym olejem l załorzyc nowe filtry czytam to forum dosc długo i dalej niewiem czy moge zalac go agrolem utto

opinie są podzielone. Mam w przyczepach ten agrol w ciągniku niewiem jaki jest dlatego chce go wymienic l prosiłbym o opinie osób które mają wlany ten olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszce jedno pytanie po sciągnięciu dekla okazało

sie ze mam pęknięty wodzik 3 i4 biegu czy moge dac go pospawac nowy pewnie będzie drogi .sam wodzik nie jest wytarty .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowy chiba ponad 1000zl,ale tu chyba na forum ktoś pisał że spawał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak możesz pospawać migomatem robiłem to wiele razy , a jeżeli chodzi o olej tak jak pisałeś zdania są podzielone ważne aby był stan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, Tez mam podobny problem w MF 3060 tylko ze u mnie nie da sie wrzucać biegów nawet na postoju, rewers i biegi wchodzą ciężko a jak wcisne przyśpieszacz to słychać że silnik ma obciąrzenie, wspomaganie chodzi leciuteńko, jak rewers jest na luzie to 1234 chodzą idealnie, sprzęgło jest ok.

 

 

Czy znalazłes może przyczyne uszczelniłem cały przyszpieszacz wymieniłem sprzęgło dalej jest to samo. Sprawdziłm całą szkrzynie oprucz pękniętych widełek które pospawałem nie znalazłem przyczyny wszystko wygląda ok

Tak jak pisałem wczesniej na przyspieszaczu w czasie jazdy nie można zmieniac biegów 1234 po wyłączeniu jest dużo lepiej

Czy nikt nie zna przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zna ktoś dobrych mechaników z okolic siedlec, mińsk mazowieckiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem jeszcze raz mf tym razem sprawdziłem sprawdziłem cały rewers jest ok. Ale zauwarzyłem iż nakrętka z dolnego wałka mimo że jest fabrycznie zabezpieczona ma luz jak dobrze poruszałem kołem przenoszącym napęd na rewers był luz czyli był leki luz na całym wałku dolnym.czy to morze byc przyczyną moich problemów zbiegami o którch pisałem niżej.Łorzysko storzkowe od strony nakrędki jest ok załorzyc nową nakrędke i dokręcic czy wyjmowac skrzynie i cały dolny wałek.Jak ma byc dokręcona dokręcona ta nakretka do oporu czy trzeba sprawdzac napięcie łorzysk było tutaj na forum poruszane problemy z tą nakrędką ale nieznalazłem odpowiedzi na mój problem.Luzy między kołami dolnego wałka to około 0,25 na synchronizatorach jest ponad 1 mm prosze o wszelkie porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nakrętka powinna być dokręcona do oporu .napisałeś na przyspieszaczu w czasie jazdy nie można zmieniac biegów 1234 po wyłączeniu jest dużo lepiej ,czyli co zgrzytają przy przerzucaniu czy ciężko jest poptostu przepchnąć wajchę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgrzytają wajcha stawia opór. Bez przyspieszacza biegi wchodzą lepiej ale też nie jest to tak jak powino byc trzeba wrzucac z wyczuciem bo też czasami stawia opór ale jest to owiele mniejszy opór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...