Skocz do zawartości
Szerky

Skuteczne techniki sprzedażowe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem, że istnieją naprawdę skuteczne techniki sprzedaży, bardzo interesuje mnie ta tematyka ponieważ handluję bydłem i czasem przydałby mi się as w rękawie, jak to mówią lepsze deko handlu niż kilogram pracy. Co myślicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że warto takie poznać, ale nie wiem gdzie takie znajdziesz. Jak ktoś coś znajdziesz to niech da znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem jakiś czas temu na szkoleniu dla firm organizowanym przez EY i były poruszane tam zagadnienia dotyczące efektywnej sprzedaży. Generalnie 90% sukcesu to jest psychologia, czyli to co się mówi, jak się mówi i jak się przedstawia swój produkt. W skrócie można powiedzieć, że trzeba wywołać potrzebę zakupu w potencjalnym kupcu, cokolwiek by się nie sprzedawało. Ale to naprawdę temat i rzeka, bo technik sprzedaży jest mnóstwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że psychologia to 80% sukcesu firmy pod względem efektywności sprzedaży. Do tego jeśli mamy do czynienia z obsługą bezpośrednią uważam, że bardzo liczy się uprzejmość, empatia, umiejętność wczucia się w sytuację klienta, a także (znów nawiązanie do psychologii) - wykorzystanie kilku sztuczek z zakresu psychologii biznesu. Nie można jednak przy tym zapominać o tak podstawowych elementach reklamy, podbijających popularność danego punktu sprzedaży jak banery reklamowe, billboardy, ulotki itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szerkey, ale bierzesz pod uwagę szkolenie? Jaka firma - kurs (chodzi mi o nazwę), ja ze swej strony mogę powiedzieć, że trzeba bardzo dokładnie czytać plan takich szkoleń, żeby się nie okazało że o marketingu jest tylko z nazwy. Sam trochę się zastanawiam nad studiami (chociaż nie wiem, czy na studia licencjackie nie jest juz dla mnie trochę za późno? (35+)? Jednak do szkoleń, jak już pisałem nie mam zaufania, kiedyś się skusiłem, wypisać się już nie mogłem i uważam, że to był czas stracony - szkolenie nie było na temat - zupełna porażka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem dobrze jest wysyłać pracowników na różne kursy szkoleniowe oraz zachęcać ich do czytania artykułów z zakresu sprzedaży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...