Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

jak masz możliwość to zrób kilka fotek i wrzuć na forum spróbuj jeszcze takiej opcji spuść olej i zobacz jak wtedy będzie się zachowywać skrzynia druga opcja zobacz czy jest różnią na żółwio a na zającu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym momęcie mam go rozebrany to znaczy rozpołowiony i wyjęty przyspieszacz rozebrany rewers igiełki na rewersie ichoince oraz bierznie bez żadnych sladów zużycia luzy na dystansach minimalne.jedynie był ten luz na dolnym wałku nakrętke odkręciłem gwint nie jest zerwany ale wałek był luźny.Na żułwiu też jest to samo a morze nawet gorzej.był taki efekt na postoju jak włączyłem rewers obojętniie czy przód czy tył a biegi dałem na luz i pusciłem sprzęgło to go leko szarpie na żułwiacz szarpanie jest większe jak rewers dałem na luz a szkrzynie na bieg ciągnięcia niema .Czego zrobic zdjęcia? Stoje przed dylematem czy wymienic nakrędke dokręcic czy rozebrac jeszcze dolny wałek ale to chyba muszewyjąc szkrzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że jak rewers był na luzie biegi wchodzą idealnie nawet w czsie jazdy mam jeszcze pytanie odnosnie kosza przyspieszacza jest on podparty od strony rewersu na tulejce która pracuje na osi rewersu z drugiej strony jest podparty obudową na osi tam gzie są te dwa pierscionki uszczelniające mimo że niewidac sladu zurzycia po pomiarach jest to osadzone z luzem 0.7 z obu stron tal samo czy jest to prawidłowy luz bo wydaje mi sie dosc durzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moim MF 6150 a dokładnie z półbiegiem nie chce go przełączać. Jak zatrzymał się ma D tak nie chce go wrócić na C . dodam że jest to skrzynia speed shift i występuje tu tylko jeden półbieg. A jeszcze zamierzam wymienić olej w skrzyni i tu mam pytanie w ilu miejscach są korki od spuszczania oleju. Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co opisujesz zdaje sie ze masz wszystko nieźle niepokoi mnie ta wypowiedz (włączyłem rewers obojętniie czy przód czy tył a biegi dałem na luz i pusciłem sprzęgło to go leko szarpie )być może rewers czy połuwki nierozłąńczaja było bu to widoczne po zdjeciu dekla i poszczeniu skrzyni w ruch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to szkrzynia bez połówek to znaczy 4 biegi podstawowe żułw zając i przyspieszacz który jest jako pierwszy za sprzęgłem przed rewersem rewers nie może ciągnąc bo własnie jak on jest załączony a bieg na luzie to go ciągnie a jak rewers dam na luz i wrzuce bieg to wtedy nic nie ciągnie. Mysle czy przez ten leki luz na wałku dolnym on sie nie kantował i przenosił napęd na wałek żułw zając.U mnie w okolicy niemam fachowców którzy mogli by mi pomuc sam zawsze naprawiałem ale było to 360 i podobne tali ciągnik mam poraz pierwszy i musze sobie porsdzic sam z pomocą literatury i tego forum dlatego dziękuje za pomoc i wszelkie sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na PW podaje ci do mnie numer jak masz ochote to zadzwoń pogadamy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale o jakim luzie piszesz podłużnym czy pionowym jak pionowy to masz padnięte łożyska ta nakrętka ściska tryby A B

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak odkręce tą nakrętke to wałek ma luz pionowy i pozimy. Niewiem czy ztym pw pisałes do mnie bo jestem tu od niedawna zarejestrowany i niemoge znależ tego. pw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak odkręce tą nakrętke to wałek ma luz pionowy i pozimy. Niewiem czy ztym pw pisałes do mnie bo jestem tu od niedawna zarejestrowany i niemoge znależ tego. pw.
przy odkreślanej nakrętce zawsze będzie luz sory PM wejdz na poczte tam będzie wiadomość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy morze ktos wie jaki powinien byc luz na koszu przyspieszacza chodzi o tą tulejke gdzie przyspieszacz jest podparty na wałku rewersu jest tam dosc duży luz ok. 0.7 mm cały kosz jest osadzony z takim luzem czy ktos morze posiada dane jakie tam powiny byc pasowania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wie ktos jakie mają byc luzy na koszu przyspieszacza to znaczy na tulejce gdzie jest podparty na osce rewersu jest 0,5 natomiast luz osiowy przód tył to1,5mm czy to morze byc przyczyną moich problemów z biegami o których pisałem niżej bo już sprawdziłem chyba wszystko i sam niewiem co jeszcze morze byc tego powodem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy prosze o porade czy kompletny tur z adaptacją zdjety z ciagnika MF 3080 bendzie pasował bez zadnych przerubek do modelu 6260?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy prosze o porade czy kompletny tur z adaptacją zdjety z ciagnika MF 3080 bendzie pasował bez zadnych przerubek do modelu 6260?
raczej nie , tao zależy od modelu tura . główne mocowanie może biec od skrzyni do tyłu lub od przodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukuje opini o mf 5600 .. był u mnie dealer od korbanka i namawiał na własnie ten ciagnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem ze sprzegłem, gdy puszczam sprzegło to ciągnik bardzo słabo ciągnie czy sprzegło mogło sie zetrzeć do tego stopnia czy też może jest to wina docisku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie dopasuje mi ktoś tuleje do podwieszenia przedniego mostu w mf 698.?? Most jest nietypowy bo wzmocniony??

 

nie kupi się ich w oryginale..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek1983 każdy dobry tokarz ci dorobi taką tuleję ja nie dawno robiłem przy swoim i nie było problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zolwik kiedys u mnie gdy naprzyklad Mana chciałem wyciągnąc poprostu kola ni kręciły sie ,napewno objawy i wczesniej byly jakieś mniej widoczne. to była TARCZA sprzęgłowa do kitu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie otóż po wymianie czujnika temp płynu chłodzącego wskazówka i tak po krótkim czasie wędruje na pole czerwone czy będzie to znowuż wina czujnika czy też może coś z zegarem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas hamowania jak mocno wdepne cos zgrzyta, tak jakby tarcze ale nie mam pewności, jak sprawdzic stan tarcz hamulcowych? Przy jakiej prędkosći podczas hamowania powinien włączyć się przeni napęd? Mowa o 6170.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...