Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

do Włodka; przyczyna, według mnie, leży gdzie indziej, mianowicie w rozdzielaczu. do piotrz ten sposób z papierem (właściwie powinien być pergamin) jest "jedynie słuszny"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś z Was ma sposób na dobre ustawienie przekładni głównej? Niektórzy ustawiają tak aby tryby nie przecięły kartki papieru, może ktoś ma lepszy pomysł?
Tak. Jest taki sposób ! Czujnik zegarowy !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotrz a czy masz na myśli nowy zestaw atak+koło , bo jeśli chcesz ustawić ten który masz w ciągniku to szkoda roboty .Jeśli nówki ja kiedyś ustawiałem i na papier , i na tusz (smarujesz atak i patrzysz na talerzowym wzorek-czy równy) , a w końcu zastosowałem metodę na słuch .Tylko zaznaczam że miałem odjechane mostem od skrzyni , najpierw ustawiłem pierwszymi metodami i korygowałem na słuch obracając szybko kołem talerzowym (oczywiście na sucho) i możesz mi nie wierzyć ale udało mi się , z tym że poświęciłem na to z pół dnia .Najważniejsze jest dobre ustawienie ataku , mam na myśli regulację pod obudową łożysk ataku(specjalnymi podkładkami) , wystarczyło że zmieniłem podkładkę o 0,5 mm i była wielka różnica.

Pamiętaj jednak że zrobisz most a zostaną ci głośne zwolnice i skrzynia , to jednak tylko c 360 ,myśl komunistyczna .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że nowy atak i koło talerzowe. Czy podkładki regulacyjne można by podłożyć bez odjeżdżania skrzyni od mostu, tylko z odkręconą pokrywą górną skrzyni? A tak na marginesie, jeszcze nigdy most nie ruszany, może nie będzie konieczna regulacja podkładkami - mam taką nadzieję. A koło talerzowe i atak kupiłem ten z allegro - kilka postów wcześniej o tym pisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak jest u Was z kontrolką ciśnienia oleju, bo u mnie jak zimny silnik(po nocy) to trzyma ok 20 sekund, a jak mocno rozgrzany(po ciężkiej robocie) kontrolka zapala się natychmiast po zatrzymaniu się silnika. Nie wiem czy to w porządku, bo nie pamiętam jak było od nowa(miałem 4 lata jak kupili ursusa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika i zapala sie po wyłączeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki powinien byc luz zaworowy na zimnym i ciepłym???pomuzcie dzieki wesołych i zdrowych świąt!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ile mozna pisac o luzach zaworowych 0,2 mm ssacy 0,3 wydechowy

nie mozna przeczytac watku?

przepraszam za takie wejscie ale czytam forum od dawna a dzisiaj sie zarejestrowalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w WIELKANOC to jak z tymi luzami zdecydowaliscie sie w koncu ile...?

Kto ma z was racje?pozdrowka miłych świąt i wogule

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie ile mozna pisac o luzach zaworowych 0,2 mm ssacy 0,3 wydechowy

nie mozna przeczytac watku?

przepraszam za takie wejscie ale czytam forum od dawna a dzisiaj sie zarejestrowalem

Według instrukcji .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

acha jeszcze jedno a z jaka siła dokrecac głowice ile kg. lub.Nm.i czy po nagrzaniu tez sprawdzamy???????????dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
0.35mm na zimnym na wszystkich zaworach.

chyba troche za duże te luzy, będzie klekotać 0,2 ssące i 0,3 wydechowe powinno być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14kg ale jak założysz pod głowicę uszczelki z blachą to trzeba dać 16 kg bo inaczej leci olej z pod niej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miccao ma zawsze racje.... a ja jestem debil...
0,2 ssące i 0,3 wydechowe powinno być

Mój błąd 0,2mm i 0,3mm ma być tak orzekł ojciec a on się ponoć na tym zna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam ursusa C-360, nie wiem co się dzieje bo bardzo, ale to bardzo kopci, wymieniłem końcówki wtrysków i pompę paliwową dałem do regeneracji i nic, jak dodam gazu to jedna czarna chmura nad ciągnikiem, siłę ma to chyba silnik jeszcze dobry. Co jest grane? Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie wina pierścieni, bo wtedy dymiłby innym kolorem, a to objaw braku powietrza, wyczyść filtr powietrza lub sprawdź węże od filtra do kolektora, albo zmniejsz dawke paliwa w pompie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wina pierścieni to bierze olej z silnika.Sam jestem ciekawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, mam ursusa C-360, nie wiem co się dzieje bo bardzo, ale to bardzo kopci, wymieniłem końcówki wtrysków i pompę paliwową dałem do regeneracji i nic, jak dodam gazu to jedna czarna chmura nad ciągnikiem, siłę ma to chyba silnik jeszcze dobry. Co jest grane? Proszę o pomoc

Mógłbyś jeszcze napisać czy silnik bierze olej czy też nie. Ale z drugiej strony fakt, że masz pompę po regeneracji niczego nie zmienia. Niektóre pompy regenerowane są nic nie warte. Sam kiedyś brałem pompy po regeneracji a jedna była gorsza od drugiej. Dopiero zakup nowej pompy załatwił sprawę i po 10 latach ciągnik czy to zimny czy ciepły żadnych dziwnych dymków nie puszcza, a kidyś potrfił kopcić jak parowóz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik trochę oleju bierze, ale nie aż tak znowu dużo, jeśli pierścionki są w złym stanie to będzie aż tak okropnie kopcił? Co ja mam z tym fantem zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...