Skocz do zawartości
kamiso

Program do archiwizacji wykonywanych prac polowych -pomożeci

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Kilka słów wstępu, jestem studentem Zarządzania i jako prace na obronę dyplomu robie program do zarządzania wykonywanymi pracami polowymi.

 

Klika słów o programie. Bedize to baza danych w ktorej bedzie można wprowadzać (jak narazie):

- Numer pola, oznaczenie, powierzchnię

- Zakup roślin jak i nawozów

- Wykonywane prace polowe z określeniem miejsca wykonania i pory wykonania pracy, wskazaniem jaka czynność została wykonana, w jakiej ilość został wykorzystany nawóz/ roślina

- Obliczanie szacowanego Zysku lub też straty z prowadzonych działań ( nie bedize to oblicznie szczegółowe)

 

I tu mój problem, co by jeszcze mogło byc w takim programie. Przydał by się komuś taki program? (za darmo)

 

Pozdrawiam i licze na Waszą pomoc

Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że by się przydał taki program. Robię dla siebie takie rzeczy na arkuszu kalklacyjnym. Dodałbym jeszcze zużycie paliwa z przelivczeniem na powierzchnie, czas pracy, koszt pracy, koszt części, wszystko w przeliczeniu na daną uprawę i ogólnie na gospodarstwo i parę innych drobiazgów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja prowadze taka baze w exelu co kiedy numer pola i koszty bezpośrednie bo koszty pośrednie to spisuje cały rok i dziele na wszystkie ha które uprawiam porówno bez różnicy co na nich jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie że taka baza danych by sie komuś jeszcze przydała oraz dziękuje za pomysły. Istnieje możliwość przesłania mi tych arkuszy robionych w excelu? znacznie ułatwiło by mi to myślenie co jeszcze dodać do mojej obecnej bazy.

 

Mój mail: kamiso@o2.pl

 

Dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach