Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 20:01 Pią 18 Paź 2019


biogazownie ( czy można zarabiać na łajnie)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Rolnictwo ekologiczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alek13



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 2

PostWysłany: 15:01 Sob 26 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu jest coś na temat biogazowni, budują i to nawet najwieksza w polsce powstała pod inowrocławiem.

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100625/ROLNICTWO/572300716
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alek13



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 2

PostWysłany: 15:01 Sob 26 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu jest coś na temat biogazowni, budują i to nawet najwieksza w polsce powstała pod inowrocławiem.

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100625/ROLNICTWO/572300716
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jan Frycz



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 76
Skąd: podkarpacie - małopolska

PostWysłany: 06:57 Czw 6 Maj 2010    Temat postu: Re: produkcja biogazu Odpowiedz z cytatem

Bioma napisał:
Witam.

Przebywam obecnie w Szwajcarii i dane mi bylo poznac firme ktora opatentowala niedawno cala game preparatow stabilizujacych
i wspomagajacych proces otrzymywania biogazu.
Rewelacja absolutna!!!
Dzieki nim proces jest stabilny ( bylo to dotychczas problemem ) efektywny
(wydajnosc produkcji wzrasta dwukrotnie) i czysty ( biogaz jest niezasiarczony a kompost pozbawiony zanieczyszczen) , proces jest bardzo szybki.
W zaleznosci od przewazajacego rodzaju odpadow moze byc stosowany jeden z trzech preparatow .
Sa to srodki o klasie toksycznosci ,,zero"czyli mozna je zjesc jak komus smakuje Smile.
Maja szwajcarskie i unijne atesty potwierdzajace jakosc i bezpieczenstwo.

Sa to preparaty 100% biologiczne bez zadnej chemii OGM czy w inny sposob modyfikowane,zadnych super-bakterii
Nie maja zadnych odpowiednikow do ktorych mozna by je porownac.

Zainteresowanym przesle dokumentacje na maila(czesc juz gotowa po polsku) (pelna jest po angielsku i francusku). Preparaty sa juz dostepne ale na razie bezposrednio ze Szwajcarii

Dolaczylem do tego zespolu bo uwazam ze czeka nas rewolucja w rolnictwie ochronie srodowiska i wielu innych dziedzinach.
Bede przygotowywal produkty do wjscia na polski rynek. W wielu krajach prowadzone sa obecnie rozmowy w celu uruchomienia dystrybucji, w wielu dystrybucja juz zaczyna dzialac pelna para.

Ze wzgledu na swiezosc tematu i ogrom pracy jakis czas jeszcze bedziemy prowadzic dystrybucje ze Szwajcarii. Komorka polska tutaj bedzie sie rozrastac na miare zaangazowania w Polsce.

Poszukujemy chetnych ktorzy beda w Polsce pierwszymi - duze rabaty dla pierwszych ktorzy podejma wspolprace
Poszukujemy przedstawicieli w celu dystrybucji.
Oferujemy znakomite produkty i szkolenie rowniez po polsku dla zainteresowanych.

Nie badzmy w tyle jak zawsze!

Szukajcie innych moich postow na tym forum - gama preparatow jest bardzo szeroka



Z Powazaniem

Mariusz Rosolowski


Piękna reklama
Odwdzięczę się inną. Dane do sprawdzenia
W Niemczech 46% (2009) Austri 83% Szwajcari 52% biogazowni pracuje na produktach i doradztwie firmy Schaumann Energy. Jest to łącznie ok 3200 biogazowni o mocy od 0,5 do 20 MWat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
frompoland



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 12
Skąd: podlasie

PostWysłany: 21:46 Sro 21 Kwi 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

żal to jedyne slowo jakie mi przychodzi na mysl...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
ekoza



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 39

PostWysłany: 07:01 Czw 15 Kwi 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drogi polaku, link jest bardzo dobry; ale radzę dokładnie przejrzeć odnośniki; i jeszcze proszę o słowo "dziękuję".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
frompoland



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 12
Skąd: podlasie

PostWysłany: 21:09 Sro 14 Kwi 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ekoza napisał:
http://forum.oilpeak.pl/about270.html



nie wiem co ta wiadomość ma do mojego postu... ludzie jak macie wypisywac lub wklejać linki bez sensu lepiej napijcie sie herbatki bo szkoda czasu na ten syf...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
ekoza



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 39

PostWysłany: 13:32 Sro 14 Kwi 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://forum.oilpeak.pl/about270.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
frompoland



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 12
Skąd: podlasie

PostWysłany: 21:16 Wto 13 Kwi 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam,
chcialbym zasiegnac informacji nt. biogazowni ale w necie sa tylko o oduzej mocy a mnie by interesowala mala powiedzmy 50-80kw.
Czy forumowicze wiedza cos na ten temat czy post juz umarl? moze warto wrocic do tematu? PS chce nadmiar ciepla wykorzystac do folii
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Tlen
agroenergetyka



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 7

PostWysłany: 10:17 Nie 10 Sty 2010    Temat postu: Myślisz o biogazowni? Odpowiedz z cytatem

Witam,

Planujesz biogazownię? Szukasz technologii? Pragniesz zapoznać się z cenami? Potrzebujesz doradztwa w dotacjach?

Zapraszam na www.biogasplant.pl

Łukasz Rembowski[/url]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
cazyan



Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 13
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: 21:03 Nie 3 Sty 2010    Temat postu: Biogazownie Odpowiedz z cytatem

www.ozeinvest.pl

Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
agroenergetyka



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 7

PostWysłany: 18:32 Nie 3 Sty 2010    Temat postu: infromacje i kursy o biogazowniach - darmowe Odpowiedz z cytatem

Na stronie internetowej www.energetyka.edu.pl - kurs, szkolenie dotyczące biogazu, biogazowni, projektowania, budowy i eksploatacji tych obiektów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Zibi1986



Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 11

PostWysłany: 22:24 Sob 20 Gru 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podaj do siebie jakiś kontakt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bioma



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 14
Skąd: Genewa

PostWysłany: 22:58 Wto 25 Lis 2008    Temat postu: produkcja biogazu Odpowiedz z cytatem

Witam.

Przebywam obecnie w Szwajcarii i dane mi bylo poznac firme ktora opatentowala niedawno cala game preparatow stabilizujacych
i wspomagajacych proces otrzymywania biogazu.
Rewelacja absolutna!!!
Dzieki nim proces jest stabilny ( bylo to dotychczas problemem ) efektywny
(wydajnosc produkcji wzrasta dwukrotnie) i czysty ( biogaz jest niezasiarczony a kompost pozbawiony zanieczyszczen) , proces jest bardzo szybki.
W zaleznosci od przewazajacego rodzaju odpadow moze byc stosowany jeden z trzech preparatow .
Sa to srodki o klasie toksycznosci ,,zero"czyli mozna je zjesc jak komus smakuje Smile.
Maja szwajcarskie i unijne atesty potwierdzajace jakosc i bezpieczenstwo.

Sa to preparaty 100% biologiczne bez zadnej chemii OGM czy w inny sposob modyfikowane,zadnych super-bakterii
Nie maja zadnych odpowiednikow do ktorych mozna by je porownac.

Zainteresowanym przesle dokumentacje na maila(czesc juz gotowa po polsku) (pelna jest po angielsku i francusku). Preparaty sa juz dostepne ale na razie bezposrednio ze Szwajcarii

Dolaczylem do tego zespolu bo uwazam ze czeka nas rewolucja w rolnictwie ochronie srodowiska i wielu innych dziedzinach.
Bede przygotowywal produkty do wjscia na polski rynek. W wielu krajach prowadzone sa obecnie rozmowy w celu uruchomienia dystrybucji, w wielu dystrybucja juz zaczyna dzialac pelna para.

Ze wzgledu na swiezosc tematu i ogrom pracy jakis czas jeszcze bedziemy prowadzic dystrybucje ze Szwajcarii. Komorka polska tutaj bedzie sie rozrastac na miare zaangazowania w Polsce.

Poszukujemy chetnych ktorzy beda w Polsce pierwszymi - duze rabaty dla pierwszych ktorzy podejma wspolprace
Poszukujemy przedstawicieli w celu dystrybucji.
Oferujemy znakomite produkty i szkolenie rowniez po polsku dla zainteresowanych.

Nie badzmy w tyle jak zawsze!

Szukajcie innych moich postow na tym forum - gama preparatow jest bardzo szeroka



Z Powazaniem

Mariusz Rosolowski
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
bartlomiej_noren



Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 2

PostWysłany: 13:02 Pią 7 Lis 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem przedstawicielem firmy NOREN, która zajmuje się realizacją projektów Odnawialnych Źródeł Energii. Poszukujemy osób zainteresowanych współpracą przy Projektach bio gazowni. Do realizacji projektu potrzebujemy następujących składowych :

- gruntu pod biogazownie – około 1-2 ha.

- resztki zwierzęce z ubojni

- gnojowica

- kukurydza

Aby otrzymać powyższe składniki poszukujemy :

- właścicieli ubojni

- hodowców trzody chlewnej lub bydła

- właścicieli chcących uprawiać kukurydze na swoich polach

Jeżeli ktoś jest zainteresowany nawiązaniem współpracy, proszę o kontakt pod numerem telefonu : 503165673 lub @ - b.dzedzej@noren.pl.

Z poważaniem

Bartłomiej Dzedzej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
agroenergetyka



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 7

PostWysłany: 08:57 Sob 6 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Informacje na temat biogazu oraz innych OZE można odnaleźć na wortalu www.agroenergetyka.pl

Biogazownia i przygotowanie projektu pod nią - biogazownia

Serdecznie pozdrawiam,
Łukasz

----------------------------------
www.agroenergetyka.pl - biomasa, biopaliwo, biogaz - wortal informacyjno-edukacyjny
Forum OZE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
agroenergetyka



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 7

PostWysłany: 04:20 Nie 30 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat biogazowni zostal ostatnio poruszony na targach ENEX...

oto program juz odbytego seminarium
http://www.targikielce.pl/index.html?k=enex_ne&s=biogazownia_rolnicza
jezeli sa jakies pytania to zapraszam pisac... pomoge...

Pozdrawiam,
Lukasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Gollum



Dołączył: 03 Lip 2005
Posty: 75
Skąd: Lublin

PostWysłany: 22:11 Czw 13 Mar 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może nie tyle zarabiać, co mniej wydawać (choć w konsekwencji wyjdzie na to samo; więcej kasy w kieszeni). Prądu i ciepła potrzebujemy, więc po co płacić coraz cieższe pieniądze, jak można przynajmniej częsciowo wypiąć się na ruską (ropa) czy polską (węgiel) mafię i nie napychać im kies, mając za darmo czy to prąd, czy ogrzewanie, czy jedno i drugie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SILWER 105



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 71
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 20:49 Nie 9 Mar 2008    Temat postu: biogazownie ( czy można zarabiać na łajnie) Odpowiedz z cytatem

Witam chciał bym poruszyc temat biogazowni rolniczych na zachodzie budują wiec czemu by i unas nie zaczać zarabiac na gnojowicy czy oborniku. Może ktos z was juz taką posiada albo wie co nieco bardzo prosze o komentaż.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Rolnictwo ekologiczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach