Skocz do zawartości
Agrotechnic

Portal maszynowy - Agrotechnic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wasze forum odwiedzam systematycznie już od jakiegoś czasu. Nadszedł czas, żeby się przedstawić. Jestem autorem portalu maszynowego Agrotechnic - www.agrotechnic.pl, na który rzecz jasna serdecznie zapraszam. Ale nie chodzi mi bynajmniej jedynie o przedstawienie własnej witryny, ale wydając jakiekolwiek opinie na tym forum nie wypada mi być anonimowym.

 

Wierzę, że ten post nie łamie zasad korzystania z Waszego forum tym bardziej, że na portalu Agrotechnic nie ma aktualnie forum dyskusyjnego, więc trudno mówić o jakiejkolwiek konkurencji . (regulamin przestudiowałem )

 

Od 4 lat pracuję jako dziennikarz w branży rolniczej (do tej pory w tytułach drukowanych), a agrotechnic.pl jest efektem mojej ponad rocznej pracy. Jest to przede wszystkim informacyjny serwis internetowy poświęcony zagadnieniom związanym z techniką rolniczą, mechanizacją rolnictwa i wsi, komputeryzacją i informatyką w zakresie niezbędnym i przydatnym dla mieszkańca wsi, a także motoryzacją (głównie użytkową).

 

Przyznam, że nie jestem pewien czy w dobrym miejscu założyłem temat. Na początku myślałem, że może w działce maszynowej, ale z tego co poczytałem to mój "przywitalny" post raczej by nie pasował. Stąd pomysł z tym działem. Jeśli miimo to nie trafiłem - proszę administratorów o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.

 

Swoją drogą moim konikiem jest właśnie informatyka w rolnictwie we wszystkich możliwych formach

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dla zainteresowanych kilka dodatkowych informacji o portalu w skrócie: