Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit35
Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 1
|
Wysłany: 20:53 Sro 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam.
Czy Ktoś jest w stanie pomóc w diagnozie - ceres 345 - wariował obrotomierz , po czym wyswietlacz i obrotomierz ,,zdechł " - nowy w serwisie o zgrozo tylko 6 tysięcy- tak nie mylę się 6 tysi. Może miał ktoś takowe doswiadczenie??
Z góry dziękuję za pomoc |
|
Powrót do góry |
|
 |
marko1977
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 25 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 14:34 Nie 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
witam.. niedawno kupiłem reno110 54 i mam problem z hydraulikom mianowicie pompa hydrauliczna cały czas pracuje( słychać jak wyje) jak wcisnę hamulec to przestaje wyć marze to coś od hamulca hydraulicznego przyczep? bo hydraulika działa jak można wyłączyć wyjście na hamulec hydrauliczny? albo co to za przyczyna?PROSZĘ O POMOC !!!!! DZIĘKUJE  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotr155
Dołączył: 28 Sty 2014 Posty: 106 Skąd: kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 22:06 Czw 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć koledzy .Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem używanego ciągnika i podoba mi się Renault .Ta maszyna powinna mieć ok 140 km na moje górki .Jednak z tego co czytam na forum ,to są małe problemy różniste z tymi maszynami ,czy tylko mi się wydaje ?Dziękuję z góry za odpowiedzi . |
|
Powrót do góry |
|
 |
arck
Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 63 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 14:17 Pon 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
od niedawna posiadam traktor Renault TS 103-52/54.
Mam problem z podnośnikiem, a mianowicie podnośnik ma mało siły. Czy ktoś wie jak zwiększyć moc podnoszenia?
Z góry dziękuję |
|
Powrót do góry |
|
 |
seba.wsk
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 2
|
Wysłany: 17:13 Pon 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam takie pytanie , posiadam traktor Renault 651 z 1977 r ale nie mogę znaleść numeru nadwozia ,jeśli ktoś wie gdzie go szukać proszę o pomoc |
|
Powrót do góry |
|
 |
mf3085
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 484 Skąd: Wielkopolska, Kalisz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rad8817
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 13:52 Wto 3 Wrz 2013 Temat postu: filtr |
|
|
wie ktos jakie sa zamienniki filtrów powietrza w renault 110,54? |
|
Powrót do góry |
|
 |
gucio8909
Dołączył: 23 Kwi 2013 Posty: 2
|
Wysłany: 16:14 Wto 23 Kwi 2013 Temat postu: Renaul Ceres 95 JD slabo wchodzi na obroty |
|
|
witam mam problem ze swoja RENIA 95 z silnikiem JD po zimie zaczela slabo wchodzic na obroty wymienilem filtry paliwa, wtryski, pompke paliwowa i problem nadal wystepuje. wszystkie objawy sprowadzaja sie na wine pompy paliwowej ale nie jestem pewien. gdy naciskam pedal gazu renowka zaczyna dostawac drgan i praca sinika jest ddziwna bardzo wolno wchodzi na obroty nastepnie przy 2000 tys obrotow staje i po 10s bardzo w zwolnionym tempie wskaznik sie przesowa. gdy luzowalem przewody od pompy paliwowej traktor normalnie przygasa i widac ze ropa leci dodatkowo slychac wydaje mi sie tak jak by jakis stuk na tloku tak jak by pracowala na 3 tlokach a nie 4 i nie wiem zupelnie jaka jest przyczyna |
|
Powrót do góry |
|
 |
polmos
Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 1 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 21:04 Sob 2 Mar 2013 Temat postu: instrukcja obsługi ciągników Renault |
|
|
Witam,
mam do zaoferowania instrukcję obsługi do ciągników Renault, a dokładniej do ACET, Tracto - Control (EHR), Tractoradar oraz skrzyni biegów (24/ Tractoshift z elektrohydraulicznym rewersem.
Podaję kontakt dla zainteresowanych: cpieniok@gmail.com
Pozdrawiam
polmos |
|
Powrót do góry |
|
 |
szymon116161
Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 18
|
Wysłany: 19:26 Czw 14 Lut 2013 Temat postu: Renault 145.14 strasznie cięzko pali |
|
|
Witam mam problem z ciągnikiem Renault 145.14 mianowicie
Bardzo Ciężko pali na poczatku nie ma dymu a kreci jak glupia gdy pojawi sie dym biały to po chwlili dopiero zaczyna łapać jak już załapie to chodzi jak by miała się rozleciec nie na wsyzstkie cylindry trzeszczy strasznie dopiero jak tak pochodzi z 5 minut to normlanie już sie rozchodzi chodzi ładnie nie dymi ma siłę ciągam niąpług 5 skibowy obrotowy vogel&noota 46cm lemiesz jak by miła coś z silnikiem to by go nie rusyzła... pompa byłą robiona głowiczka w pompie byłą wytarta z regenrenowana ale to nie jej wina bo jak była zła to nie zapalał na niej po rozgrzaniu trzeba było lac woda zimna po niej zeby zapalic.
Dodam, żę wszystkie wtryski są nowe znaczy były jak kupiłem ją może wina jest w nich ze nie od tego modelu ? czy ktos ma moze jakie mają być symbol czy cos zeby sprawdzic czy są odpowiednie, wsyzstkei sprawdzone dobre są. nie mam pojecia czego sie czepic z tym zapalaniem to od poczatku mam problem. moze ktos juz mial podobny problem.
Jeszcze taki problem ze wcale nie grzeje nie daje ciepla nagrzewnica dobra czego wina moze byc była uszczelka pod glowica walnieta jedna a teraz nie sprawdzalem czy juz grzeje moglo byc tego wina bo teraz odlaczona. |
|
Powrót do góry |
|
 |
rad8817
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 22:59 Pon 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
odpowietrzalem kilka razy każdą stronę hamulców i jest jak bylo za pierwszym razem pedal idzie do konca dopiero za drugim razem coś bierze wie ktoś co to może byc za przyczyna? renault 110,54. |
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9871 Moderator

Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 2763 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 18:56 Pon 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dzisiaj i tak masz tylko dot4 |
|
Powrót do góry |
|
 |
rad8817
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 13:11 Pon 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
michy1111 napisał: | po bokach masz tarcze hamulcowe tam też jest od dołu podłączony ręczny a odpowietrznik jest u góry z boku od strony felgi pod samą górą jest nakrętka taka duża odkręcasz ją i w środku zaraz z brzega jest odpowietrznik |
a jaki płyn hamulcowy powinien być wlany?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
michy1111
Dołączył: 17 Mar 2008 Posty: 70 Skąd: Zając
|
Wysłany: 09:23 Nie 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
po bokach masz tarcze hamulcowe tam też jest od dołu podłączony ręczny a odpowietrznik jest u góry z boku od strony felgi pod samą górą jest nakrętka taka duża odkręcasz ją i w środku zaraz z brzega jest odpowietrznik |
|
Powrót do góry |
|
 |
rad8817
Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 4 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 14:00 Pią 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
witam wie ktos moze jaki powinien byc plyn hamulcwy w renault 110,54? i gdzie sie hamulce odpowietrza? |
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9871 Moderator

Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 2763 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 20:11 Sob 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ta są stare silniki tam zwykły superol cc 15w/40 by mógł iść. Zalej turdusem i będzie ok |
|
Powrót do góry |
|
 |
candy1914
Dołączył: 03 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 19:45 Pią 12 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
nikt nic nie wie o tym oleju do renaulta ????? |
|
Powrót do góry |
|
 |
candy1914
Dołączył: 03 Paź 2012 Posty: 2 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 20:36 Sro 3 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam pytanie co do oleju silnikowego w ciągniku Renault 85-14 tx silnik fendt. Na masce pisze takie coś afgevuld met beverol cold avtol s 15w/40 jaki to olej? Albo jakim najlepiej zalać ten silnik. Czekam na odpowiedź. Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
 |
rzepinka
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 258 Skąd: swietokrzyskie
|
Wysłany: 19:40 Czw 5 Kwi 2012 Temat postu: zap |
|
|
mam takie pytanie
przy mojej reni cos ostatnio zaczelo byc slychac w czasie pracy jak i przy jezdzie taki jakby delikatny gwizd czy szum nie wiem co to moze byc ale pewnie komus cos takiego sie przytrafilo juz ren.110.54 przebieg prawie 9 tys mtg niby na razie chodzi ale wczesniej skrzynia byla bardzo cichutka, byc moze to jakies lozysko jakby ktos mial jakis pomysl prosze o odpowiedz na forum |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1646 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 21:36 Wto 3 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.Przepraszam,że się wtrącę dobra podpowiedz,ale za długi link.Więc może łatwiej będzie z stąd http://www.claas.de/cl-pw/de/services/parts_doc/start,lang=de_DE.html Wybieramy język polski i odhaczamy akceptację a następnie klikamy login i z spisu wybieramy odpowiednie maszyny.Po wybraniu na dole po prawej stronie klikamy w "Katalog".Na obrazku dwuklik i mamy powiększony rysunek który można wydrukować.Ale nie trafiłem na listę z numerami części tylko same rysunki. |
|
Powrót do góry |
|
 |
bodex20
Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 2 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 20:04 Wto 3 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Hej witam.
Jeżeli ktoś szuka schematów za darmo do 120.54 to zapraszam do linku
Kod: | http://partsdoc-public.claas.com/ipp/jsp/main.jsp?sig=799437E79D43DABAECFF1347F021E0C11BB968440BB179FE03DBC9C646E53FC6391BDDD8A726625BD49B2A2468A0E8064096537C3ECBF52ABDA9A8DC4757C688&doAction=catalogAssy&k_vari=&k_ver=&image=-2&k_lfdnr=&nodeId=0 |
Wychodząc o kartę wyżej "opcje główne" jest wybór pozostałych modeli.
Nie wiem czy to już było ale jak sam szukałem to kutwa nigdzie nie ma na forum. |
|
Powrót do góry |
|
 |
rzepinka
Dołączył: 13 Lut 2007 Posty: 258 Skąd: swietokrzyskie
|
Wysłany: 22:30 Pią 23 Mar 2012 Temat postu: Re: Ciagnik renault hamulce |
|
|
noris napisał: | Witam . Panowie mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z przypadkiem gdzie w renault 120,14 z roku 1989 hamulce tarczowe sa zalane olejem ? i czy jest konieczność uzupełniania i kontrolowania poziomu oleju jako osobny układ .
Wszędzie pisż że hamulce w tym modelu powinny być suche . |
jak chodzi o hamulce w renaulcie to ja moge troche na ten temat powiedziec kilka slow a mianowice ja posiadam model 110.54 i tam sa hamulce tarczowe mokre olej dostaje sie tam ze skrzyni i jedyne co trzeba sprawdzac to poziom oleju w skrzyni
Innym co plyn uciekl problem jest i nie zniknie sam po dolaniu plynui odpowietrzeniu uciekl dlatego ze puszczaja uszczelniacze na tłoczka i trzeba to zrobic bo plyn bedzie szedl do skrzyni i mieszal sie z olejem a to nie jest wskazane tak bylo u mnie , niestety jest to kosztowne bo do tego modelu nie mozna dostac latwo tych uszczelniaczy dzwonilem w pare miejsc i w zambrowie powiedzieli mi cos kolo 400 zl bo tam idzie 2 sztuki na jeden tloczek i sa zakladne jeden na drugi jeden szary drugi czerwony wykonane ze materialu odpornego na alkohol po zalozeniu zwyklych uszczelniaczy problem wystepuje dalej i plyn ucieka szkoda roboty, koszt jednego cylinderka i tloczka chyba cos kolo 800 zl bez faktury jak dobrze pamietam, wiec cieki temat , plyn ucieka szczegolnie po zimie bo guma na tloczkach sie kurczy i ucieka.
ja robilem to 2 razy i problem powracal bo zakladalem normalne uszczelniacze niby mialy wytrzymac plyn hamulcowy ale nie dawaly rady szukalem i znalazlem kogos kto dopasowal uszczelniacze koszt 80 zl szutka bo trzeba przetoczyc troche cylinderek ale teraz jest dobrze minal juz prawie rok a plyn nie uciekl po zimie, wiec jestem zadowolony musialem oczywiscie wymienic olej w skrzyni bo mi 3 razy plyn uciekl do skrzyni a tam chyba 400 ml tego plynu idzie |
|
Powrót do góry |
|
 |
noris
Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 1
|
Wysłany: 15:56 Sro 7 Mar 2012 Temat postu: Ciagnik renault |
|
|
Witam . Panowie mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z przypadkiem gdzie w renault 120,14 z roku 1989 hamulce tarczowe sa zalane olejem ? i czy jest konieczność uzupełniania i kontrolowania poziomu oleju jako osobny układ .
Wszędzie pisż że hamulce w tym modelu powinny być suche . |
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz9529
Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 2
|
Wysłany: 19:24 Wto 6 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki tez tak zrobię odpowietrzę hamulce i będę czekał |
|
Powrót do góry |
|
 |
kip
Dołączył: 16 Gru 2006 Posty: 95
|
Wysłany: 19:24 Wto 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witam. Dzisiaj odpowietrzyłem hamulce i się pojawiły. Płynu od dolania czyli ok tygodnia nie ubyło. Mam nadzieję że to wystarczy. Jak by co będę pisał choć ten temat jest bardzo rzadko odwiedzany. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|