Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radnesik
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 12
|
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 17:42 Sob 27 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Znalazłem już odpowiedź na moje pytanie odnosnie tego malego tryba i dobrze wszystko złożyłem. Powinno być założone tym mniejszym wypustem w stronę pochwy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 21:47 Wto 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Naprawilem już traktorek i jak naradzie wszystko ładnie działa tylko jak już miałem traktor rozgrzebany to postanowiłem jeszcze przy okazji wymienić simmering w lewej zwolnicy ten przy bębnie hamulcowym bo olej leciał na hamulce i kolo gi jak wyjolem łożysko wewnętrzne i simmering to wyleciał ten mały tryb i niewiem czy dobrze go z powrotem założyłem bo z jednej strony ma większy dystans a z drugiej mniejszy i założyłem go tym mniejszym dystansem w stronę pochwy bo tak jest niby pokazane w katalogu części ale jak dzisiaj zrobiłem jazdę próbną to ta zwolnica jakby bardziej chalasowala niż przed naprawą i niewiem czy dlatego że odwrotnie założyłem ten tryb czy dlatego że wymienilem łożyska na nowe i luzy poginely? Pamięta ktoś może jak ten tryb powinien być założony bo nie chciało mi się drugiej zwolnica rozbierać? |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 20:47 Sro 10 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wziolem się dzisiaj za naprawę nie działającego wałka przekaźnika i jak zdjolem pokrywę skrzyni biegów to zauważyłem niestety zjedzone pierwsze tryby ten mały i duży pod nim a za tym dużym zepsutym kołem odkrecona nakrętka i czy to ona mogła być przyczyną wyszczerbienia się tych dwóch kół zębatych?
Za rozjezdzanie wezme się jutro i chyba trzeba bedzie skrzynią od mostu też odjechać? Bo trzydzieche będę pierwszy raz rozbierać. Jakiś czas temu kilka postów niżej opisałem mój problem i objawy usterki.[list][/list] |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1536 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mrky95
Dołączył: 17 Gru 2015 Posty: 1 Skąd: Sisak
|
Wysłany: 23:00 Czw 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Pozdrawiam z chorwackim i opieki, która jest różnicą pomiędzy Ursus C-330 Ursus C335 |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 21:09 Nie 8 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
ale ten rumot dobiega z okolic skrzyni i tylnego mostu i szarpie dźwignią od włączania pompy. Jak włącze wałek to jest cicho i wałek się niekręci a jak go przekręce ręką to zaczyna się kręcic i wtedy jest straszny rumot więc bedzie coś chyba z wałkiem lub trybami jakimiś. Tak czy siak czeka mnie rozbieranie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
malkolm2
Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 1211 Skąd: leżajsk- biłgoraj
|
Wysłany: 08:16 Nie 8 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
coś w okolicach sprzęgła 2 stopnia |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 15:56 Pią 6 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Kosiłem sobie dziś trawe w sadzie gałęziarą i nagle coś zagrzechotało w skrzyni biegów i wałek przekaźnika przestał działać i podnoszenie też i obrotomierz także .
Biegi działają i traktor normalnie jeździ więc co tam mogło się popsuć? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 528
|
Wysłany: 16:52 Czw 7 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Niemal na pewno padł alternator. 99% |
|
Powrót do góry |
|
 |
sanczo110470
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 82 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 06:53 Czw 23 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie mam problem z ładowaniem nie gaśnie mi kontrolka od ładowania - podłączyłem prostownik pod akumulatory , gdy po 15 min przyszłem sprawdzić jak się ładują to już prostownik był spalony - okazało się że jedna cela miała zwarcie - założyłem nowe akumulatory , i niema ładowania , a ten kabel od alternatora co byl podłączony do rozrusznika to wisi lużno , jak go dotknę do automatu rozrusznika - do jego dolnej śruby , to jest zwarcie --pomóżcie , czy ktoś wie co sie mogło jeszcze stać , czy padł też alternator ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 08:18 Nie 5 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Troche źle wytłumaczyłem bo to koło zębate stoi nieruchomo a obraca się wałek pompy tą środkową śrubą w odwrotną stronę niż kręci się to koło zębate. Czyli stojąc przed ciągnikiem to odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Jak się myle to niech mnie ktoś z forumowiczów poprawi.
A i ten zapłon cofamy odrobine o 1mm a nie 1cm i patrzymy co się dzieje.
Bo jeszcze można ustawić precyzyjnie na kołek ale to już dłuższa i bardziej skomplikowana zabawa. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 08:03 Nie 5 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Za pompą wtryskową jest dekielek który trzeba odkręcić i tam jest koło żębate na pompie przykręcone 3 śrubami do pompy i trzeba poluzować te 3 śruby i delikatnie przekręcić tym kołem tylko już niepamiętam w którą strone. Ale chyba w tą co się pompa kręci to wtedy chyba się opóźni.Ten dekielek jest z przodu ciądgnika na pokrywie rozrządu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Farmer158
Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 6
|
Wysłany: 22:36 Sob 4 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Przepraszam emil. Miałeś racje. To zbyt wczesny zapłon. Tylko co teraz zrobić? Pompe przekręcić czy co? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Farmer158
Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 6
|
Wysłany: 08:14 Pią 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wątpie że to zapłon. Albo panewki, albo sworzeń. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 19:50 Wto 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
a może zbyt wczesny zapłon? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Farmer158
Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 6
|
Wysłany: 21:38 Pon 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Pompa miała robiony remont przed sezonem |
|
Powrót do góry |
|
 |
malkolm2
Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 1211 Skąd: leżajsk- biłgoraj
|
Wysłany: 18:29 Nie 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie też tak było,
w zimie zrobiłem remont w którym wyszło że na jednym sworzniu tłoka był luz i w pompie coś tam się tłukło, ja stawiam na pompę, oczywiście mowa o paliwowej |
|
Powrót do góry |
|
 |
Farmer158
Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 6
|
Wysłany: 17:33 Nie 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mam problem koledzy... po odpaleniu trzydziestki pojawia się głuchy klekot jakby dwa klocki drzewa o siebie waliły i potem słychać tak przy dodawaniu gazu. Co to będzie ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
solonez
Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 2
|
Wysłany: 21:36 Wto 5 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
witam wszystkich mam problem z podnośnikiem c-330 .a mianowicie załozyłem pompe wzmacnianą helmetowską do tura . wszystko było ok ciapek podnosił płynnie talerzówkę i tura. następnego dnia już był zgrzyt w skrzyni i ścięty klin na na wałku pompy pod trybem i tak kilka razy bez poprawy. dziś zawiozłem rozdzielacz do majstra przejrzał powiedział ze rozdzielacz ok . przykreciłem rozdzielacz próbuje podnieś a ciapek schodzi z obrotów tak jakby miał za chwile zgasnąc i w tym samym czasie buja sie do przodu jakby chciał jechac . pomocy |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 20:54 Pią 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli tą górną miske tylko się czyści z tego pyłu co się osadza?
Bo w instrukcji pisze tak:Napełnić miske filtra olejem silnikowym w ilości 450ml (czyli tą na dole tzw miską filtra mokrego)?
Co 20-30 mth czyścić zbiornik osadczy cyklonu, a przy pracy w dużym zapyleniu codziennie napełniając jednocześnie olejem w ilości 75ml( czyli chodzi o ten górny zbiornik ja to zwe miską o który pytałem w poprzednim poście)? Nakłada się na to pokrywke i przykręca nakrętką motylkową. Czyli według mojego rozumowania leje się tam olej? |
|
Powrót do góry |
|
 |
mf3085
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 460 Skąd: Wielkopolska, Kalisz
|
Wysłany: 19:06 Pią 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tam do góry oleju się nie leje. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emil87
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 178 Skąd: ŁÓDZKIE
|
Wysłany: 13:03 Pią 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Posiadam w c330 filtr powietrza nowego typu chyba taki jak w emkach i mam pytanie czy tam w tą miske u góry co się przykręca na nią dekielek śrubką to leje się tam olej? Tam osadza się dużo pułu z tego co widze. Bo w tą dolną miske się leje z tego co wiem 400ml oleju silnikowego. |
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9871 Moderator

Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 2685 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 19:18 Pią 16 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
pompe sprawdź może ma ciężko podać te 145 |
|
Powrót do góry |
|
 |
kars3
Dołączył: 15 Maj 2014 Posty: 1
|
Wysłany: 18:13 Czw 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam mam problem otóż po nie wielkim remoncie ciągnika c330 wtrysk zostały ustawione 145 a wyczytałem że powinny być 135 czy to nie za mało od czego to zależy byłbym wdzięczny za odpowiedż ponieważ ciągnik jest słaby czy jeśli ustawie na te 135 to będzie jeszcze słąbszy z góry dzięki za odp |
|
Powrót do góry |
|
 |
|