Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 12:33 Wto 9 Mar 2021


Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 173, 174, 175  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radnesik



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 12

PostWysłany: 16:37 Pią 14 Lip 2017    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam do sprzedania ciągnik ursus C330

http://targ.rolniczy24.pl/ogloszenie-38370-Ursus-C-330-Czeka-na-Ciebie.html

Może ktoś zainteresowany ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 17:42 Sob 27 Lut 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem już odpowiedź na moje pytanie odnosnie tego malego tryba i dobrze wszystko złożyłem. Powinno być założone tym mniejszym wypustem w stronę pochwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:47 Wto 23 Lut 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Naprawilem już traktorek i jak naradzie wszystko ładnie działa tylko jak już miałem traktor rozgrzebany to postanowiłem jeszcze przy okazji wymienić simmering w lewej zwolnicy ten przy bębnie hamulcowym bo olej leciał na hamulce i kolo gi jak wyjolem łożysko wewnętrzne i simmering to wyleciał ten mały tryb i niewiem czy dobrze go z powrotem założyłem bo z jednej strony ma większy dystans a z drugiej mniejszy i założyłem go tym mniejszym dystansem w stronę pochwy bo tak jest niby pokazane w katalogu części ale jak dzisiaj zrobiłem jazdę próbną to ta zwolnica jakby bardziej chalasowala niż przed naprawą i niewiem czy dlatego że odwrotnie założyłem ten tryb czy dlatego że wymienilem łożyska na nowe i luzy poginely? Pamięta ktoś może jak ten tryb powinien być założony bo nie chciało mi się drugiej zwolnica rozbierać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:47 Sro 10 Lut 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wziolem się dzisiaj za naprawę nie działającego wałka przekaźnika i jak zdjolem pokrywę skrzyni biegów to zauważyłem niestety zjedzone pierwsze tryby ten mały i duży pod nim a za tym dużym zepsutym kołem odkrecona nakrętka i czy to ona mogła być przyczyną wyszczerbienia się tych dwóch kół zębatych?
Za rozjezdzanie wezme się jutro i chyba trzeba bedzie skrzynią od mostu też odjechać? Bo trzydzieche będę pierwszy raz rozbierać. Jakiś czas temu kilka postów niżej opisałem mój problem i objawy usterki.[list][/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1536
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 07:23 Pią 18 Gru 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Dużo pisania.Najlepiej porównać w katalogu części np
http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsusC-330M*2cC-335M*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Mrky95



Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 1
Skąd: Sisak

PostWysłany: 23:00 Czw 17 Gru 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozdrawiam z chorwackim i opieki, która jest różnicą pomiędzy Ursus C-330 Ursus C335
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:09 Nie 8 Lis 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale ten rumot dobiega z okolic skrzyni i tylnego mostu i szarpie dźwignią od włączania pompy. Jak włącze wałek to jest cicho i wałek się niekręci a jak go przekręce ręką to zaczyna się kręcic i wtedy jest straszny rumot więc bedzie coś chyba z wałkiem lub trybami jakimiś. Tak czy siak czeka mnie rozbieranie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
malkolm2



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 1211
Skąd: leżajsk- biłgoraj

PostWysłany: 08:16 Nie 8 Lis 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

coś w okolicach sprzęgła 2 stopnia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 15:56 Pią 6 Lis 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kosiłem sobie dziś trawe w sadzie gałęziarą i nagle coś zagrzechotało w skrzyni biegów i wałek przekaźnika przestał działać i podnoszenie też i obrotomierz także Shocked.
Biegi działają i traktor normalnie jeździ więc co tam mogło się popsuć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 16:52 Czw 7 Maj 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niemal na pewno padł alternator. 99%
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
sanczo110470



Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 82
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 06:53 Czw 23 Kwi 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam problem z ładowaniem nie gaśnie mi kontrolka od ładowania - podłączyłem prostownik pod akumulatory , gdy po 15 min przyszłem sprawdzić jak się ładują to już prostownik był spalony - okazało się że jedna cela miała zwarcie - założyłem nowe akumulatory , i niema ładowania , a ten kabel od alternatora co byl podłączony do rozrusznika to wisi lużno , jak go dotknę do automatu rozrusznika - do jego dolnej śruby , to jest zwarcie --pomóżcie , czy ktoś wie co sie mogło jeszcze stać , czy padł też alternator ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 08:18 Nie 5 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Troche źle wytłumaczyłem bo to koło zębate stoi nieruchomo a obraca się wałek pompy tą środkową śrubą w odwrotną stronę niż kręci się to koło zębate. Czyli stojąc przed ciągnikiem to odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Jak się myle to niech mnie ktoś z forumowiczów poprawi.
A i ten zapłon cofamy odrobine o 1mm a nie 1cm i patrzymy co się dzieje.
Bo jeszcze można ustawić precyzyjnie na kołek ale to już dłuższa i bardziej skomplikowana zabawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 08:03 Nie 5 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za pompą wtryskową jest dekielek który trzeba odkręcić i tam jest koło żębate na pompie przykręcone 3 śrubami do pompy i trzeba poluzować te 3 śruby i delikatnie przekręcić tym kołem tylko już niepamiętam w którą strone. Ale chyba w tą co się pompa kręci to wtedy chyba się opóźni.Ten dekielek jest z przodu ciądgnika na pokrywie rozrządu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Farmer158



Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 6

PostWysłany: 22:36 Sob 4 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam emil. Miałeś racje. To zbyt wczesny zapłon. Tylko co teraz zrobić? Pompe przekręcić czy co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Farmer158



Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 6

PostWysłany: 08:14 Pią 26 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wątpie że to zapłon. Albo panewki, albo sworzeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:50 Wto 23 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może zbyt wczesny zapłon?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Farmer158



Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 6

PostWysłany: 21:38 Pon 22 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompa miała robiony remont przed sezonem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
malkolm2



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 1211
Skąd: leżajsk- biłgoraj

PostWysłany: 18:29 Nie 21 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie też tak było,
w zimie zrobiłem remont w którym wyszło że na jednym sworzniu tłoka był luz i w pompie coś tam się tłukło, ja stawiam na pompę, oczywiście mowa o paliwowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Farmer158



Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 6

PostWysłany: 17:33 Nie 21 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem koledzy... po odpaleniu trzydziestki pojawia się głuchy klekot jakby dwa klocki drzewa o siebie waliły i potem słychać tak przy dodawaniu gazu. Co to będzie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
solonez



Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 2

PostWysłany: 21:36 Wto 5 Sie 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich mam problem z podnośnikiem c-330 .a mianowicie załozyłem pompe wzmacnianą helmetowską do tura . wszystko było ok ciapek podnosił płynnie talerzówkę i tura. następnego dnia już był zgrzyt w skrzyni i ścięty klin na na wałku pompy pod trybem i tak kilka razy bez poprawy. dziś zawiozłem rozdzielacz do majstra przejrzał powiedział ze rozdzielacz ok . przykreciłem rozdzielacz próbuje podnieś a ciapek schodzi z obrotów tak jakby miał za chwile zgasnąc i w tym samym czasie buja sie do przodu jakby chciał jechac . pomocy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:54 Pią 25 Lip 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli tą górną miske tylko się czyści z tego pyłu co się osadza?
Bo w instrukcji pisze tak:Napełnić miske filtra olejem silnikowym w ilości 450ml (czyli tą na dole tzw miską filtra mokrego)?
Co 20-30 mth czyścić zbiornik osadczy cyklonu, a przy pracy w dużym zapyleniu codziennie napełniając jednocześnie olejem w ilości 75ml( czyli chodzi o ten górny zbiornik ja to zwe miską o który pytałem w poprzednim poście)? Nakłada się na to pokrywke i przykręca nakrętką motylkową. Czyli według mojego rozumowania leje się tam olej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 460
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 19:06 Pią 25 Lip 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tam do góry oleju się nie leje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 13:03 Pią 25 Lip 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posiadam w c330 filtr powietrza nowego typu chyba taki jak w emkach i mam pytanie czy tam w tą miske u góry co się przykręca na nią dekielek śrubką to leje się tam olej? Tam osadza się dużo pułu z tego co widze. Bo w tą dolną miske się leje z tego co wiem 400ml oleju silnikowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2685
Skąd: wlkp

PostWysłany: 19:18 Pią 16 Maj 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompe sprawdź może ma ciężko podać te 145
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kars3



Dołączył: 15 Maj 2014
Posty: 1

PostWysłany: 18:13 Czw 15 Maj 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem otóż po nie wielkim remoncie ciągnika c330 wtrysk zostały ustawione 145 a wyczytałem że powinny być 135 czy to nie za mało od czego to zależy byłbym wdzięczny za odpowiedż ponieważ ciągnik jest słaby czy jeśli ustawie na te 135 to będzie jeszcze słąbszy z góry dzięki za odp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 173, 174, 175  Następny
Strona 2 z 175

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach