Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 21:13 Pon 30 Lis 2020


Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 173, 174, 175  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 22:15 Czw 26 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak na wtryskach nic nie wyjdzie to wedłóg mnie czeka Cię wymiana tulei i pierścieni. Sąsiad kupił kiedyś zetora 6245 który nie był odpalany przez 3-4 lata i po uruchomieniu wyrzucał olej, okazało się że w miejscach gdzie stały tłoki przyłapała rdza na pierwszym pieścieniu i tamtędy brał olej jak tą rdze obtarło..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 19:54 Czw 26 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdż wtryskiwacze, prawdopodobnie"leją".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
bobsley



Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 4
Skąd: Gorlice, Małopolska

PostWysłany: 08:41 Czw 26 Kwi 2012    Temat postu: wyciek spod komina Odpowiedz z cytatem

Witam

mam do czynienia z ciągnikiem który prawdopodobnie przez kilka ostatnich lat nie był używany i po odpaleniu po kilkunastu minutach zaczyna sączyć się spod komina jakby spalony olej czy ropa - czego to może być objawem, czy może po konkretnym rozgrzaniu to ustąpi????

z góry dzięki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
malkolm2



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 1211
Skąd: leżajsk- biłgoraj

PostWysłany: 21:07 Sro 25 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spróbuj to zobaczysz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 18:54 Sro 25 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

4,5L to nie za dużo ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
malkolm2



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 1211
Skąd: leżajsk- biłgoraj

PostWysłany: 18:33 Wto 24 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ze 4,5 litry na godzinę buchnie bez problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 18:12 Wto 24 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam jeszcze jedno pytanie ile spali maksymalnie ursus c330 w orce a ile minimalnie oczywiście na mtg, chcę sprawdzić czy się łapę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 460
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 20:10 Nie 22 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymiana oleju nic nie pomoże, ja w miejsce korka założyłem inny korek z rurką i kawałek węża tak jak w innych ciągnikach i po problemie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 18:25 Nie 22 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój też remont miał nie tak dawno bo z 4 lata temu ale od tamtego czasu zrobił a ze 150 mtg więc można powiedzieć że dopiero po dotarciu ale ten olej wywalał od samego początku zaraz po złożeniu nie są to duże ilości ale pokrywe zachlapie dzieje się to tylko na wysokich obrotach jak ciągnik po dupie dostaje jak się zmieni korek to kilka godzin roboty jest ok a później troszkę chlapie , a może to wina oleju i trzeba zmienić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
malkolm2



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 1211
Skąd: leżajsk- biłgoraj

PostWysłany: 09:38 Nie 22 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pierścienie lub prowadnice zaworów do roboty. ja robiłem remont i mimo to ma przedmuchy, ten typ tak ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 07:53 Nie 22 Kwi 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
Panowie mam kolejny problem trochę wydmuchuje mi olej z pod korka wlewowego
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1589

PostWysłany: 21:18 Czw 15 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aero87 napisał:
Panowie mam taki problem ze ciapek nie pali z wajchy z kabiny tylko elktromagnes cyka.
Po zwarciu 2 dużych śrub wirnik za każdym razem kreci lecz nie zawsze załapuje wieniec (nie ma trzaskow, przeskakiwania, po prostu albo załapie albo nie),
wtedy na krótko zwieram przewód od aku. przy automacie z tą mała śrubką od włącznika, elektromagnes stuknie wtedy ponownie 2 duże przy automacie i zapala Smile
Pytanie co jest nie tak? Elektromagnes nie wysuwa sie wystarczajaco daleko i nie podaje pradu na wirnik rozrusznika?
Wczesniej było tak ze normalnie krecił z włącznika i jak juz zaczynał załapywać to wyrzucało bendix z wienca (też bez trzasków, wywalało i krecił sam wirnik a motor stawał bo brakowało mu jeszcze 1 sek pokrecenia)
Jak wymontowac automat? Trzeba wykrecac caly rozrusznik?
Pozdrawiam!
jeśli przy zwarciu na krótko grubych przewodów kręci a na dodatek przy zwarciu z tą śrubką od włącznika bendiks wysuwa to są przypalone główne styki we właczniku ( trzeba rozebrać włącznik i przeszlifować papierem ściernych lub pilnikiem styki główne - jako że włącznik jest teoretycznie nierozbieralny to nie jest to wcale takie proste ) albo wymienić włącznik. może wystarczy samo odkręcenie grubych przewodów przeczyszczenie złącz i ponowne dokręcenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1548
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 18:30 Pon 12 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aero87 napisał:

Jak wymontowac automat? Trzeba wykrecac caly rozrusznik?
Pozdrawiam!

Witam.Trzeba wymontować rozrusznik.Jeżeli przedtem nie ukręcił,tylko wyrzucało bendix to bardzo możliwe że jest uszkodzone to sprzęgiełko w bendixsie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Aero87



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 30
Skąd: podlasie

PostWysłany: 12:18 Pon 12 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam taki problem ze ciapek nie pali z wajchy z kabiny tylko elktromagnes cyka.
Po zwarciu 2 dużych śrub wirnik za każdym razem kreci lecz nie zawsze załapuje wieniec (nie ma trzaskow, przeskakiwania, po prostu albo załapie albo nie),
wtedy na krótko zwieram przewód od aku. przy automacie z tą mała śrubką od włącznika, elektromagnes stuknie wtedy ponownie 2 duże przy automacie i zapala Smile
Pytanie co jest nie tak? Elektromagnes nie wysuwa sie wystarczajaco daleko i nie podaje pradu na wirnik rozrusznika?
Wczesniej było tak ze normalnie krecił z włącznika i jak juz zaczynał załapywać to wyrzucało bendix z wienca (też bez trzasków, wywalało i krecił sam wirnik a motor stawał bo brakowało mu jeszcze 1 sek pokrecenia)
Jak wymontowac automat? Trzeba wykrecac caly rozrusznik?
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 09:25 Sro 7 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja rada jest taka poskładaj wszystko jak Bóg przykazał czyli jak orginał takie kombinowanie może się skończyć źle dla silnika a jego żywotność znacznie się skróci tłoki po jakimś czasie na pewno wypali ale kultura pracy na tych końcówkach będzie inna lepsza ale po co poprawiać fabrykę jak w c330 nie ma co poprawiać to ideał można powiedzieć taka moja rada Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
winio



Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 7
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: 11:38 Sro 8 Lut 2012    Temat postu: Re: Końcówki wtrysku Odpowiedz z cytatem

winio napisał:
Witam nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pytam tu a chodzi mi o kogoś kto może użytkuje w swojej c 330 od dłuższego czasu końcówki wtryskiwaczy od Poloneza 1,9 GLD robię generalny remont swojej c 330 dosłownie cały silnik z nowych części i nachodzi mnie założyć właśnie końcówki od Poloneza 1,9 gld i chciałbym usłyszeć opinie od kogoś kto ma takie końcówki w swojej 330 jak to się sprawuje na dłuższą metę czy niema jakichś wypaleń tłoka czy coś w tym rodzaju , jak jest z ustawieniem ciśnienia tak jak normalnie (135) czy inaczej i jak z siłą jest bo tylko czytałem za jest różnica w pracy silnika na lepsze prosił bym kogoś o opinie w tej sprawie Pozdrawiam i byle do wiosny Very Happy
Przepraszam ze 2 razy ale mi się pomyliło Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
winio



Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 7
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: 11:36 Sro 8 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pytam tu a chodzi mi o kogoś kto może użytkuje w swojej c 330 od dłuższego czasu końcówki wtryskiwaczy od Poloneza 1,9 GLD robię generalny remont swojej c 330 dosłownie cały silnik z nowych części i nachodzi mnie założyć właśnie końcówki od Poloneza 1,9 gld i chciałbym usłyszeć opinie od kogoś kto ma takie końcówki w swojej 330 jak to się sprawuje na dłuższą metę czy niema jakichś wypaleń tłoka czy coś w tym rodzaju , jak jest z ustawieniem ciśnienia tak jak normalnie (135) czy inaczej i jak z siłą jest bo tylko czytałem za jest różnica w pracy silnika na lepsze prosił bym kogoś o opinie w tej sprawie Pozdrawiam i byle do wiosny Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
winio



Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 7
Skąd: Podkarpackie

PostWysłany: 11:35 Sro 8 Lut 2012    Temat postu: Końcówki wtrysku Odpowiedz z cytatem

Witam nie chciałem zakładać nowego tematu wiec pytam tu a chodzi mi o kogoś kto może użytkuje w swojej c 330 od dłuższego czasu końcówki wtryskiwaczy od Poloneza 1,9 GLD robię generalny remont swojej c 330 dosłownie cały silnik z nowych części i nachodzi mnie założyć właśnie końcówki od Poloneza 1,9 gld i chciałbym usłyszeć opinie od kogoś kto ma takie końcówki w swojej 330 jak to się sprawuje na dłuższą metę czy niema jakichś wypaleń tłoka czy coś w tym rodzaju , jak jest z ustawieniem ciśnienia tak jak normalnie (135) czy inaczej i jak z siłą jest bo tylko czytałem za jest różnica w pracy silnika na lepsze prosił bym kogoś o opinie w tej sprawie Pozdrawiam i byle do wiosny Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1548
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:23 Wto 29 Lis 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Może masz anomalie magnetyczną Wink http://www.youtube.com/watch?v=lmdiZY24-zg&feature=related A tak na poważnie pewnie masa (ciężar)jest większy niż opór stawiany przez sprężanie w silniku.Kiedyś u mnie podczas podjeżdżania ciągnikiem pod górę w czasie zbierania snopków za prasą kierowca się zagapił(za małe obroty silnika) i go cofnęło do tyłu.Całe szczęście że nikomu nic się nie stało tylko z filtra powietrza wydmuchnęło olej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Technik rolnik



Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 533
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 20:56 Wto 29 Lis 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co moze byc przyczyna toczenie sie wyłączonego ciagnika z gorki do przodu na biegu wstecznym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 11:39 Nie 20 Lis 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koła zębate o zębach prostych mają wraz ze stopniem zużycia zwiększony luz.Ta konstrukcja jest już wiekowa i nie ma się czemu dziwić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1589

PostWysłany: 21:50 Pią 18 Lis 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Technik rolnik napisał:
Ale mi chodziło o luz jak sie rusza ciągnikiem w przód i tył jak stoi na "biegu" a nie luz na boki.
luz na kołach zębatych i na wielowypustach na których są osadzone. Ograniczyć luz można tylko na przekładni głownej tylnego mostu i mechaniźmie różnicowym, poza tym można jedynie wymienić poszczególnie części
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 460
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 21:19 Pią 18 Lis 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Największy luz będą miały zwolnice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Technik rolnik



Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 533
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 20:31 Pią 18 Lis 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale mi chodziło o luz jak sie rusza ciągnikiem w przód i tył jak stoi na "biegu" a nie luz na boki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1548
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 09:07 Czw 17 Lis 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukajcie a znajdziecie http://www.ppr.pl/forum/viewtopic.php?t=12480
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 173, 174, 175  Następny
Strona 11 z 175

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach