Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 11:58 Wto 9 Mar 2021


Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 173, 174, 175  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nabywca 325
Gość





PostWysłany: 18:07 Pon 28 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kupiłem c325.Jak go przerobić na 330?
Czy 325 i 330 mają tą samą pojemność silnika?
czym się rożnią silniki w tych modelach ze jeden ma 25 koni a drugi 30?
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 18:01 Pon 28 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pixel napisał:
Mam pytanie odnośnie 30-stek i zimy chodzi głownie o zapalanie ciągnika przy temp poniżej lub w okolicach zera w jaki sposób najlepiej jest zapalac w takich warunkach wiem ze trzymanie na swiecach zarowych i itp. ale czy oprócz tego sa jakies dobre metody np.gdy ciągnik jest zalewny woda chodzi i chlodnice czy jakies oslony na nie mozna dac zeby sie silnik szybciej nagrzal u mnie ciagnik stoi w zime w stodole i byl po remoncie silnika okolo 100 motogodzin ma juz najechane ale i tak ciezko mu zapalac w takich warunkach ja np stosuje takie metody jak przed zapalniem nalewam dosyc cieplej wody do chlodnicy zeby kraniki sie odmarzly chlodnice mam zatkana workiem nylonowym od przodu nastepnie podnosze odpreznik trzymam na swiecach zarowych ,pryskam specjalnym srodkiem w spareju ktory psikam do wlotu powietrza i w trakcie rozruchu opuszczam odpeznik i wtedy odpalam pytam sie czy sa jakies inne dobre metody bo jak wiadomo disle ciezko odpalaja w zime ?


Mam spawarkę z możliwością rozruchu, przykręcam dwa kable przy rozruszniku i zapalam 330 nawet bez akumlatorów Very Happy Dobrze jest mieć wyłącznik prądu z akumlatorów i odłanczać prąd z akumlatorów na czas gdy prąd idzie ze spawarki
Powrót do góry
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3940
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 17:58 Pon 28 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pixel napisał:
Mam pytanie odnośnie 30-stek i zimy chodzi głownie o zapalanie ciągnika przy temp poniżej lub w okolicach zera w jaki sposób najlepiej jest zapalac w takich warunkach wiem ze trzymanie na swiecach zarowych i itp. ale czy oprócz tego sa jakies dobre metody np.gdy ciągnik jest zalewny woda chodzi i chlodnice czy jakies oslony na nie mozna dac zeby sie silnik szybciej nagrzal u mnie ciagnik stoi w zime w stodole i byl po remoncie silnika okolo 100 motogodzin ma juz najechane ale i tak ciezko mu zapalac w takich warunkach ja np stosuje takie metody jak przed zapalniem nalewam dosyc cieplej wody do chlodnicy zeby kraniki sie odmarzly chlodnice mam zatkana workiem nylonowym od przodu nastepnie podnosze odpreznik trzymam na swiecach zarowych ,pryskam specjalnym srodkiem w spareju ktory psikam do wlotu powietrza i w trakcie rozruchu opuszczam odpeznik i wtedy odpalam pytam sie czy sa jakies inne dobre metody bo jak wiadomo disle ciezko odpalaja w zime ?

To odprawiasz swego rodzaju ceremonie. A nigdy nie szczeliło ci jak grzałeś i dawałeś startera mi kilka razy się zdażyło.
A mie łatwiej zalać ciapka płynem jak masz dobre akumlatory i podgrzejesz to musi odpalić + starter to chyba jak za dużo dasz to nie chce okręcić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pixel



Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 22
Skąd: bełchatów

PostWysłany: 17:52 Pon 28 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie odnośnie 30-stek i zimy chodzi głownie o zapalanie ciągnika przy temp poniżej lub w okolicach zera w jaki sposób najlepiej jest zapalac w takich warunkach wiem ze trzymanie na swiecach zarowych i itp. ale czy oprócz tego sa jakies dobre metody np.gdy ciągnik jest zalewny woda chodzi i chlodnice czy jakies oslony na nie mozna dac zeby sie silnik szybciej nagrzal u mnie ciagnik stoi w zime w stodole i byl po remoncie silnika okolo 100 motogodzin ma juz najechane ale i tak ciezko mu zapalac w takich warunkach ja np stosuje takie metody jak przed zapalniem nalewam dosyc cieplej wody do chlodnicy zeby kraniki sie odmarzly chlodnice mam zatkana workiem nylonowym od przodu nastepnie podnosze odpreznik trzymam na swiecach zarowych ,pryskam specjalnym srodkiem w spareju ktory psikam do wlotu powietrza i w trakcie rozruchu opuszczam odpeznik i wtedy odpalam pytam sie czy sa jakies inne dobre metody bo jak wiadomo disle ciezko odpalaja w zime ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3940
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 17:49 Pon 28 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No masz rację ciapek jest trochę za cienki a raczej lekki jak na swoją moc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dniowiec
Gość





PostWysłany: 17:44 Pon 28 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chodzilo pewnie o o to ze c-330 kipruje spokojnie 2 przyczepy na raz. Moze i da rade ale nie widze takiej opcji zeby ten ciagnik pociagnal 2 pelne przyczepy po polu.A tym bardziej nie odjedzie spod kupy z dwoma.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 17:33 Pon 28 Lis 2005    Temat postu: Re: c 330 z Z 224 Odpowiedz z cytatem

wojmar napisał:
dobrze sobie dawał radę, problemy były z zawracaniem i ruszaniem na lekkiej ziemi, a tak ok., ale z umiarem


Możesz sprecyzowąć o co ci chodzilo?
sorki ale nie złapałem Twojego wątku Sad Możesz wyjaśnić czego dotyczyła ta wypowiedź?
nie gniewaj się na mnie Wink
Powrót do góry
wojmar
Gość





PostWysłany: 14:09 Pon 28 Lis 2005    Temat postu: c 330 z Z 224 Odpowiedz z cytatem

dobrze sobie dawał radę, problemy były z zawracaniem i ruszaniem na lekkiej ziemi, a tak ok., ale z umiarem
Powrót do góry
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3940
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 18:16 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie że kipniesz ja kipruje HL z ładunkiem ponad 10 t a jak chcesz 2 przyczepy kiprować to musisz mieć przez 1 przyczepę poprowadzony przewód abyś mógł podłączyć 2. Przy hl mam taki zawór którym przełanczam czy ma 1 czy 2 kiprować. Wiem że ludzie kombinowali w ten sposób ża kiprowali najpierw 2 a w 1 wkładali wszystkie bolce a jak wykiprowali 2 to odłanczali wąż od niej i kiprowali 1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Marek Sz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 384
Skąd: Zakopane

PostWysłany: 16:47 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Raczej powinno się dać, tylko dwa wyjścia nic do tego nie mają, ponieważ, drugie wyjście jest powrotne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktor
Gość





PostWysłany: 16:39 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy 330 da się wykiprować 2 przyczepy 4 tonowe na raz czy też trzeba robić to osobno?
mam 2 wyjścia hydrauliki zewnętrznej w 330 ale nie wiem czy pompa da radę.
Na tych przyczepach ma być żużel.
Powrót do góry
Marek Sz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 384
Skąd: Zakopane

PostWysłany: 14:43 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: URSUS 330 czy 335- Który lepszy? Odpowiedz z cytatem

łukasz napisał:
planuje nabyć ciągnik na moje 5 hektarowe gospodarstwo.
Lepszy będzie 330 czy 335?Czym się te ciągniki różnią?
Mam 14 tysięcy na zakup ciągnika.
Sprzedałem parę dni temu t25 bo psuł się nieustannie.Nie chce mieć z ruskiem więcej do czynienia. Mad Mad
Brat miał t25 to mu dobrze chodzi a mój ciągle się rozlatywał a niewele miał przejechane.
Nie chce mieć większej maszyny 30 KM mi wystarczą.Nie mam ciężkich ziem.

Kawasaki napisał:
Na 5 ha wystarczy ci w zupełności c-330

Anonymous napisał:
bierz 335 boma mocniejszy udźwig podnośnika o 50 kg niż 330

Marek Sz napisał:
Wg mnie najlepszym rozwiązaniem byłby C-330. Co do wypowiedzi poprzednika: co z tego, że udźwig większy o 50kg, skoro reszta może być w złym stanie. A z resztą udźwig w C-330 jest moim zdaniem wystarczający.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3940
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 12:55 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak zakładasz do roweru to masz licznik, czujnik przy kole i magnes na kole. I tak samo robisz przy ciągniku tylko musisz zmierzyć obwód koła i go wpisać w licznik cobyć nie jechał ciapkiem 100km/h Very Happy Ale by była jazda Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
henio



Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 6
Skąd: Baranów Sandomierski, tarnobrzeskie

PostWysłany: 12:49 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grześ napisał:
Ja mam na przednim kole czujnik. 2 kabelkami pociącnięty do licznika i chodzi bardzo przydatny przy opryskach nastawiasz prędkość i ciśnienie i jeszcze nigdy mi nie zabrakło zawsze tyochę zostaję aby poprawić na przeczu.


Od czego masz ten czujnik?

Możesz to wyjaśnić?Zaciekawił mnie ten licznik Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3940
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 11:54 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam na przednim kole czujnik. 2 kabelkami pociącnięty do licznika i chodzi bardzo przydatny przy opryskach nastawiasz prędkość i ciśnienie i jeszcze nigdy mi nie zabrakło zawsze tyochę zostaję aby poprawić na przeczu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jaro
Gość





PostWysłany: 11:51 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś ma założony do c330 licznik prędkości np. od roweru. Zastanawiam się czy tego nie zrobić bo gdy trzeba robić coś z pewną prędkoscią do jest problem. Czekam na informację.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 11:49 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grześ napisał:
Ja mam jeden 12V taki jak od MF chyba 110Ah jak zimą ma ciężka zakładam drugi. Ale najczęściej 1 wystarcza. Jak dobrze go podgrzejesz podniesiesz kompresje to nie ma szans żeby nie zapalił. Ja zrobiłem mu jeszcze dziurę w kolektorze ssącym koło świeć żarowych i jak nie chce zapalić to strzykawką oblewam ON świece jak się podgrzeją to wtedy na 100% w każdych warunkach zapali.


A nie prościej włączyć odpężnik przy zapalaniu?
Mam dwa akumlatory heavy duty z funkcją ułatwonego rozruchu i nie mam z nimi problemów, to znaczy zawsze zapali.
Ponadto zawsze na mrozie używam świec żarowych, wciskam sprzęgło na II stopień, gaz do dechy itp.

Nigdy nie miałem problemów z zapalaniem nawet na najwiekszym mrozie, no chyba że akulmlatorom zbliżały się 10 urodziny Laughing
Powrót do góry
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3940
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 11:44 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam jeden 12V taki jak od MF chyba 110Ah jak zimą ma ciężka zakładam drugi. Ale najczęściej 1 wystarcza. Jak dobrze go podgrzejesz podniesiesz kompresje to nie ma szans żeby nie zapalił. Ja zrobiłem mu jeszcze dziurę w kolektorze ssącym koło świeć żarowych i jak nie chce zapalić to strzykawką oblewam ON świece jak się podgrzeją to wtedy na 100% w każdych warunkach zapali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
martinus



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 62

PostWysłany: 09:53 Nie 27 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie akumulatory do c-330
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość
Gość





PostWysłany: 23:43 Sob 26 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W pompie obok punktu smarowniczego powinien się znajdować niewielki otwór przez który wydostaje się nadmiar smaru. Zazwyczaj jest on zatkany i nadmiar smaru nie ma ujścia. Kiedy otwór jest odetkany, mozna pompę smarować nawet codziennie i będzie chodzić prawidłowo. U mnie jest druga pompa - a w zasadzie pierwsza tylko po regeneracji.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 21:13 Sob 26 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z jakiem kombajnem współpracuje 330 na tych zdjęciach?
Czy to jest anna czy inny?
http://www.farmphoto.com/photography/message.asp?dsply=all&mid=154124&gkp=
LINK
jak można wkleić zdjęcie na forum?
Nie chcę aby to byl link tylko żeby od razu zdjęcie było widać
kToś wie jak to się robi?
LINK2
mam nadzieje ze sie skopiowalo
/edit
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Adresu to już nie chciało się skrócić? Evil or Very Mad Evil or Very Mad
/edit2 no chyba nic nie dociera, a tak pozatym chyba zależało ci na umieszczeniu odrazu obrazka, ale to nie jest możliwe, za duży.
Powrót do góry
henio



Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 6
Skąd: Baranów Sandomierski, tarnobrzeskie

PostWysłany: 21:02 Sob 26 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pompy i części zamienne jest tylko jeden sposób:

ZAWSZE KUPUJCIE TE NAJDROŻSZE.

lepiej parę złotych wydać więcej niż wydać mnie i za rok znów kupować tą samą częśc.Dotyczy to też pompy wodnej w 330.Kupisz drozszą-masz lepszą.

Wierzcie mi ze ja to juz popraktykowałem. Nie warto oszczędzać na częściach zamiennych Crying or Very sad Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
oli007



Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 448

PostWysłany: 20:22 Wto 22 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest ogólny problem polskich ciągników albo jakości wykonania cześci zamiennych bo w 360 też musze pompy wymieniać za kilka lat...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: 19:40 Wto 22 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam c-330M z 1989r.i ani razu się nie popsuła a smaruję ją normalnie.
Powrót do góry
Dniowiec
Gość





PostWysłany: 15:07 Wto 22 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz czesci zamienne sa teraz robione w super jakosci.Raz mi sie zdazylo ze zalozylem nowa ta pompe wodna i leciala.No w sumie pompa padnie jak zlapie luzu na lozyskach i woda na nie pujdzie to wszystko.A smarowac nie smaruje jej wcale.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 173, 174, 175  Następny
Strona 162 z 175

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach