Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 18:55 Sob 25 Wrz 2021


Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony 1, 2, 3 ... 173, 174, 175  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Werson13



Dołączył: 14 Paź 2020
Posty: 2
Skąd: Łódź

PostWysłany: 12:55 Sro 14 Paź 2020    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hoffman napisał:
Słyszałem że ursus przez jakiś czas produkował c330 3P.
Ciekaw jestem czy można by samemu założyć silnik od mf235 do trzydziesti i jakie przeróbki trzeba zrobić aby to było możliwe.


Wszystko się da Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
hoffman



Dołączył: 02 Lut 2020
Posty: 2

PostWysłany: 10:21 Pon 3 Lut 2020    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słyszałem że ursus przez jakiś czas produkował c330 3P.
Ciekaw jestem czy można by samemu założyć silnik od mf235 do trzydziesti i jakie przeróbki trzeba zrobić aby to było możliwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hoffman



Dołączył: 02 Lut 2020
Posty: 2

PostWysłany: 10:20 Pon 3 Lut 2020    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Być może i nielegalne te ledy ale przecież policjant niewie że ja mam ledy bo przez tylne pomarańczowo czerwone szkiełka niewidać że to ledy Very Happy
A reszte oświetlenia kabiny auto clicker mam na zwykłych żarówkach bo kabine mam koję na poduszkach i na razie niewpada w drgania na tyle żeby psuć żarówki tylko lusterka trochę drgały.
Co innego z przodu Sad auto clicker
A co do zabierania dowodó
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sloloa



Dołączył: 17 Sty 2020
Posty: 1

PostWysłany: 21:20 Pią 17 Sty 2020    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ma ktośinstrukcje do wklejnia tutuaj ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Steff019
Gość





PostWysłany: 14:16 Czw 12 Wrz 2019    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

www.removalexperts.co.uk
Powrót do góry
Winczio



Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 9

PostWysłany: 06:01 Nie 22 Kwi 2018    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich mam mała prośbę czy niema ktoś może własnie zdemontowanej głowicy w C330 ?? mam u sąsiada u ciapka mały dylemat i potrzebne mi jest zmierzenie odległości tłoka do góry tulei w momencie gdy kołek ustalający jest w pierwszym dołku koła zamachowego tak jak podczas ustawiania początku wtrysku jeśli ktoś ma własnie zdemontowana głowice bardzo bym prosił o zmierzenie tej odległości ( nie chce mi się za bardzo swojej c 330 rozbierać :/ )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:34 Pon 26 Mar 2018    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy orientuje się ktoś jaka jest jakość tych zegaròw manometròw do mierzenia ciśnienia oleju w silniku w traktorze z agromy tych z gumowym przewodem do zamontowania w traktorze. Ciekawi mnie dokładność ich pomiaròw bo zastanawiam się nad kupnem takiego. Wie ktoś coś na ten temat? Ewentualnie jaka jest żywotność tych wskaźnikòw bo podejrzewam że są produkowane w chinach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacek Mocny



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 12

PostWysłany: 13:56 Czw 1 Mar 2018    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nowość- oryginalna chłodnica Ursus C-330 już w sprzedaży Smile
https://jacekmocny.pl/oryginalne-czesci-ursus/silnik/chlodnice
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kamcio332



Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 1

PostWysłany: 17:32 Sro 7 Lut 2018    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam szukam pomocy!
Mam c 330 M i ciężko jest mi go odpalić za pierwszym razem po nocnym postoju.
dodam,że wtryski nowe, zapłon ustawiony.
Jedyne co mnie gnębi to pęcherzyki powietrza które znajdują się w wężu idącego od baku do pompki paliwowej.
Podłożyłem tekturę i są kropki z paliwa, kropla wisiała tutaj tak od odstojnika w ręcznej pompce.
Traktor kręci i kręci nie może złapać i wydaje siwy dym z komina idzie dużo dymu i dopiero po jakimś czasie dopiero łapie, później kolejne rozruchy są już od szczała.
jak uszczelnić układ paliwowy? co mam wymienić?
Proszę o doradę i z góry dziękuję Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
radnesik



Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 12

PostWysłany: 16:37 Pią 14 Lip 2017    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam do sprzedania ciągnik ursus C330

http://targ.rolniczy24.pl/ogloszenie-38370-Ursus-C-330-Czeka-na-Ciebie.html

Może ktoś zainteresowany ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 17:42 Sob 27 Lut 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem już odpowiedź na moje pytanie odnosnie tego malego tryba i dobrze wszystko złożyłem. Powinno być założone tym mniejszym wypustem w stronę pochwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:47 Wto 23 Lut 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Naprawilem już traktorek i jak naradzie wszystko ładnie działa tylko jak już miałem traktor rozgrzebany to postanowiłem jeszcze przy okazji wymienić simmering w lewej zwolnicy ten przy bębnie hamulcowym bo olej leciał na hamulce i kolo gi jak wyjolem łożysko wewnętrzne i simmering to wyleciał ten mały tryb i niewiem czy dobrze go z powrotem założyłem bo z jednej strony ma większy dystans a z drugiej mniejszy i założyłem go tym mniejszym dystansem w stronę pochwy bo tak jest niby pokazane w katalogu części ale jak dzisiaj zrobiłem jazdę próbną to ta zwolnica jakby bardziej chalasowala niż przed naprawą i niewiem czy dlatego że odwrotnie założyłem ten tryb czy dlatego że wymienilem łożyska na nowe i luzy poginely? Pamięta ktoś może jak ten tryb powinien być założony bo nie chciało mi się drugiej zwolnica rozbierać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:47 Sro 10 Lut 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wziolem się dzisiaj za naprawę nie działającego wałka przekaźnika i jak zdjolem pokrywę skrzyni biegów to zauważyłem niestety zjedzone pierwsze tryby ten mały i duży pod nim a za tym dużym zepsutym kołem odkrecona nakrętka i czy to ona mogła być przyczyną wyszczerbienia się tych dwóch kół zębatych?
Za rozjezdzanie wezme się jutro i chyba trzeba bedzie skrzynią od mostu też odjechać? Bo trzydzieche będę pierwszy raz rozbierać. Jakiś czas temu kilka postów niżej opisałem mój problem i objawy usterki.[list][/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1533
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 07:23 Pią 18 Gru 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Dużo pisania.Najlepiej porównać w katalogu części np
http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsusC-330M*2cC-335M*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Mrky95



Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 1
Skąd: Sisak

PostWysłany: 23:00 Czw 17 Gru 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozdrawiam z chorwackim i opieki, która jest różnicą pomiędzy Ursus C-330 Ursus C335
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:09 Nie 8 Lis 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale ten rumot dobiega z okolic skrzyni i tylnego mostu i szarpie dźwignią od włączania pompy. Jak włącze wałek to jest cicho i wałek się niekręci a jak go przekręce ręką to zaczyna się kręcic i wtedy jest straszny rumot więc bedzie coś chyba z wałkiem lub trybami jakimiś. Tak czy siak czeka mnie rozbieranie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
malkolm2



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 1211
Skąd: leżajsk- biłgoraj

PostWysłany: 08:16 Nie 8 Lis 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

coś w okolicach sprzęgła 2 stopnia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 15:56 Pią 6 Lis 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kosiłem sobie dziś trawe w sadzie gałęziarą i nagle coś zagrzechotało w skrzyni biegów i wałek przekaźnika przestał działać i podnoszenie też i obrotomierz także Shocked.
Biegi działają i traktor normalnie jeździ więc co tam mogło się popsuć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 527

PostWysłany: 16:52 Czw 7 Maj 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niemal na pewno padł alternator. 99%
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
sanczo110470



Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 82
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 06:53 Czw 23 Kwi 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam problem z ładowaniem nie gaśnie mi kontrolka od ładowania - podłączyłem prostownik pod akumulatory , gdy po 15 min przyszłem sprawdzić jak się ładują to już prostownik był spalony - okazało się że jedna cela miała zwarcie - założyłem nowe akumulatory , i niema ładowania , a ten kabel od alternatora co byl podłączony do rozrusznika to wisi lużno , jak go dotknę do automatu rozrusznika - do jego dolnej śruby , to jest zwarcie --pomóżcie , czy ktoś wie co sie mogło jeszcze stać , czy padł też alternator ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 08:18 Nie 5 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Troche źle wytłumaczyłem bo to koło zębate stoi nieruchomo a obraca się wałek pompy tą środkową śrubą w odwrotną stronę niż kręci się to koło zębate. Czyli stojąc przed ciągnikiem to odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Jak się myle to niech mnie ktoś z forumowiczów poprawi.
A i ten zapłon cofamy odrobine o 1mm a nie 1cm i patrzymy co się dzieje.
Bo jeszcze można ustawić precyzyjnie na kołek ale to już dłuższa i bardziej skomplikowana zabawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 08:03 Nie 5 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za pompą wtryskową jest dekielek który trzeba odkręcić i tam jest koło żębate na pompie przykręcone 3 śrubami do pompy i trzeba poluzować te 3 śruby i delikatnie przekręcić tym kołem tylko już niepamiętam w którą strone. Ale chyba w tą co się pompa kręci to wtedy chyba się opóźni.Ten dekielek jest z przodu ciądgnika na pokrywie rozrządu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Farmer158



Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 6

PostWysłany: 22:36 Sob 4 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam emil. Miałeś racje. To zbyt wczesny zapłon. Tylko co teraz zrobić? Pompe przekręcić czy co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Farmer158



Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 6

PostWysłany: 08:14 Pią 26 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wątpie że to zapłon. Albo panewki, albo sworzeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 177
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:50 Wto 23 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może zbyt wczesny zapłon?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 173, 174, 175  Następny
Strona 1 z 175

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach