Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 13:27 Czw 28 Lip 2016


Agrolok
Wszystko o Ursus C-330
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 172, 173, 174  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert23



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 146
Skąd: PoDlAsIe

PostWysłany: 10:48 Nie 7 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Większej mocy nie uzyskasz bo niby z czego??? Aby uzyskać większą moc trzeba dostarczyć więcej powietrza i tak samo paliwa.
Zbyt wczesny zapłon może powodować wypalanie gniazd zaworowych i przy zbyt wczesnym zapłonie silnik twardo pracuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 08:18 Nie 7 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam jeszcze jedno pytanko czy jam zapłon jest przyspieszony ciągnik ma większą moc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 09:01 Pią 5 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak polskie powiedzenie mówi-sztuką jest sprzedać kiepski towar i zarobić ,w tym przypadku usługę ,a przy okazji co myślicie o robieniu usług pompy wtryski na wsi , jakie jest zapotrzebowanie(wiem że nie na temat w razie czego proszę o przeniesienie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 20:29 Czw 4 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie napisze a nie mowilem Very Happy
dobrze tu kolega pisze ze nie robia nic poza wymiana sekcji zaworkow i lozysk i to tez nie zawsze,regulator listwa popychacze to juz czarna magia,jak najmniej wlozyc i sie narobic a skasowac na maxa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 220
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 19:04 Czw 4 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym to określił tak - pompiarz średni z niego. Owszem, sekcję tłoczącą sprawdził, ale regulatora już nie, pewnie albo tego nie umie, albo nie mam maszyny. Sprawdzenie na obrotach statycznych dawanych przez próbnik nawet przy padniętym regulatorze zazwyczaj wychodzi poprawnie , bo agregat podaje stałe obroty na pompę zgodnie z tablicą probierczą. Wystarczyłoby tylko popatrzeć na pracę listwy wtryskowej przy zmianie obrotów i wyszło by szydło z worka - luzy na regulatorze albo wyciągnięta sprężyna. U mnie chyba żaden magik nie sprawdza regulatora, jak robi pompę, chyba, że sobie tego JAWNIE zażyczyć i zapytać, czy ma odpowiednią maszynę. Regulator nowy do C330 to koszt około 450 zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 19:03 Czw 4 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To może masz ciut za późny zapłon. Ja to sam nie wiem czy mój dobrze pali sami oceńcie temp 0 stopni swiece grzeję 15 sek zakręci góra 2 -3razy wałem i pali .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 13:30 Czw 4 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no szkoda kasy ,ale jak maszyna chodzi to człowieka cieszy Laughing ja swoją też będę musiał zrobić bo ciężkawo pali i łapie tak jakby na jeden (ciepły na tyk) Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 11:40 Czw 4 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A no miała miała w końcu 400 stówy zostały w nią wpakowane. Tak czy siak jestem 400 stówki w plecy bo wtryski(100zł) dobrze zrobił ale pompa pozostawiała wiele do życzenia. Mogłem do niego od razu zawieźć ale mądry polak po szkodzie :/ Teraz mam drugą pompę po kompletnej regeneracji a tamtą musiałem mu zostawić a i tak policzył mnie normalnie nie wziął po uwagę że części w tej pompie są nówki i to oryginalne np sekcje. Trudno się mówi ale teraz to mam przynajmniej maszynkę idę 0 stopni grzeję śwece 15 sec i pali od kopa nie przerywa a moc ma chyba jeszcze większą niż na tamtej. poprosiłem pompiarza żeby mi ją lekko podkręcił ale on na to panie już jest podkręcona będzie pan zadowolony i tak jest puszcza delikatny dymek przy gazowaniu i wkręca się na 2500 obr a a na wcześniejszej 2200 :/ Teraz tylko czekam niech śnieg stopnieje i w pole pług 5 skibowy podorywkowy włożę po samą ramę i zobaczymy jak sobie radzi w końcu te pająki trzeba z tłumika wykurzyć Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 09:47 Czw 4 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jednak pompa , a miała być taka dobra Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 21:06 Sro 3 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję bardzo wszystkim którzy starali się pomóc pewnie jeszcze nie raz będzie potrzebna wasza pomoc , rada ,wskazówka Very Happy Jeszcze raz wielkie dzięki
Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 21:04 Sro 3 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie rzeczywiście winna okazała się pompa znalazłem innego pompiarza ten dał mi już zregenerowaną pompę a wziął tą moją. I jest git nic a nic nie przerywa chodzi jak trzeba Wink Ale i tak jak zapłon ustawiłem że minimalnie drgnęło paliwo to bardzo ciężko wchodził na obroty , jak schodził z obrotów pracował na jeden oczywiście jak zimny więc delikatnie przyspieszyłem zapłon i jest w porządku dobrze wchodzi na obroty jutro zrobię test czy dobrze zapala jak całkiem zimy ale wydaje się być ok Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 07:54 Sro 3 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem i le , ale pewnie masz wyciągnietą więc sprawdż jak przylegają zawory do gniazd i jej szczelność , jak zawory są wyklepane i mocno wpadnięte to do remontu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karloska25



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 1

PostWysłany: 21:06 Wto 2 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ile powinny wystawac pod plaszczyzna glowicy grzybki zaworow w cigniku ursus330
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 20:14 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spróbuję znaleźć jakiegoś innego pompiarza bo do tego Galowa to mam ok 150 Km w jedną stronę więc trochę sporo. Jeszcze raz mi powiedzcie czy jak zapłon jest opóźniony zbyt mocno silnik może przerywać ? Chce wiedzieć jak najwięcej żeby kolejny mnie w trąbe nie zrobił . Znalazłem pompiarza w opocznie podobno dobry i bliżej bo 60 Km w jedną stronę mam może ktoś jest z tamtych okolic i może coś na temat niego powiedzieć . każda porada w tak beznadziejnej sytuacji jest na wagę złota Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 19:56 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może spróbowac do innego pompiarza, ale to już koszty kiedyś zawoziłem do galowa pompę od 30ki, jesteś z św. więc powinieneś kojarzyć miejscowość goscia chwalono
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 12:24 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To tak próbowane również było wg bez filtrów i to samo. Jak oddałem pompę za pierwszym razem to pokrywy regulatora obrotów wg nie odkręcał po założeniu znów to samo co przed oddaniem. Dopiero ja ją odkręciłem bo śruba od dawki paliwa miała zerwany gwint była wklejona pompiarz mówił że za cieńka ścianka i się nie da nic z tym zrobić wyregulował sekcjami ale ja się wkurzyłem odkręciłem dekiel zobaczyłem czy ścianka jest aż tak cieńka okazało się że bez problemu można prze gwintować więc nie wiele myśląc tak zrobiłem i z powrotem zawiozłem do niego i powiedziałem nic się nie zmieniło cały czas przerywa więc on mnie tylko opierniczył że nie powinienem rozkręcać itp. Wziął ją z powrotem na stół i wyregulował przy okazji założył jakąś sprężynkę w regulatorze która ponoć spada przy wykręceniu tej śruby od dawki paliwa . Zadowolony przywiozłem pompę z powrotem założyłem i znów to samo czyli przerywanie . Pompiarz mówi że z pompą wszystko jest w porządku i mamy się od niej odczepić i szukać w silniku . Ale to wygląda rzeczywiście jakby regulator odcinał paliwo tylko dlaczego to mija po przyspieszniu zapłonu :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 11:56 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przytoczę ci dwa przypadki, a wnioski wyciągniesz sam ostatnie żniwa claas dominator przerywa na wysokich obrotach (nie max) wyciągnołem osę z nypla na zasilaniu do pompki jak ręką odioł, u znajomego w T25 po wymianie pompy wtryskowej (miał nową) filtrów i oleju na sezon ten sam przypadek , skonczyło się na wymianie filtrów paliwa od innego producenta, teraz lata aż miło. Może gmerałeś coś przy pompie (REGULATOR OBROTÓW)przed remontem , a pompiarz tego nie sprawdził co jest wątpliwe??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 10:32 Pon 1 Kwi 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie to tak jakby wygląda że po przekroczeniu jakiś tam obrotów . Ale co to za obroty jak on przy 1800 już przerywa w sumie to zależy jak się ten zapłon ustawi im mniej jest przyspieszony tym przy niższej prędkości obrotowej przerywa. Ciągnik wcześniej nie przerywał i wkręcał się na te swoje 2450 i zimą podczas odśnieżania zauważyłem to właśnie dziwne przerywanie stwierdziłem że to pompa i poszła do regeneracji, później jej reklamacjia bo nadal było to samo i po odbiorze jej z reklamacji sytuacja się powtarza doszedłem tylko do tego że na przyspieszonym zapłonie nie przerywa. Wcześniej przed tą awarią silnik bez problemu wkręcał się na 2800 i wg nie przerywał (to tylko taki test był trochę popuściłem ją na zderzaku po czym ustawiłem z powrotem tak jak powinno być ) Sprawdziłem już chyba wszystko czyli luz na rozrządzie , ustawiłem zawory, sprawdziłem czy żadne koło na rozrządnie nie jest obluzowane np wałka rozrządu. Zapłon ustawiałem na 100 sposobów kombinowałem jak tylko się da gdy ustawiłem idealnie czyli drgnie paliwo w kapilarze(wkład z długopisu ) i w tym samym momencie wskoczy kołek to zapalał stosunkowo lekko tak jak wcześniej ale przerywał już przy obrotach rzędu 1600 czyli nie robota . wcześniej mróz -20 nie stanowił dla niego dużego problemu 2 razy zagrzane świece po 30 sek i palił jak złoto teraz żeby go odpalić w temp kolo 0 trzeba go kręcić tyle samo i grzać świecami co wcześniej przy temp -20 . Co prawda ciągnik teraz ma baaardzo dużą moc nie kopci prawie wg . w sumie to nie ma porównanie do tego co było wcześniej teraz tylko problem z tym przerywaniem i ustawieniem zapłonu :/ Jak przerywa to listwa zembata w pompie wtryskowej się cofa widać to po odkręceniu takiego kołpaka z przodu pompy patrząc od strony rozrządu . Moc mnie zadziwia , dym a raczej jego brak zaskakuje a odpalanie i ustawienie zapłonu dołuje :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1594
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 17:38 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotrek 1 napisał:
....... czyli przerywa na wysokich obrotach jak zapłon ustawiony idealnie. ....../

A nie jest czasami tak że przekraczasz dopuszczalne maksymalne obroty silnika?Zostaje odcięty dopływ paliwa i przerywa?
PS.
U nas przedwiośnie,mokro,lekko na plusie,śniegu mało(miejscami widać grunt).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 14:52 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie WESOŁYCH ŚWIĄT i o ile to wg będzie możliwe mokrego dyngusa może jakimś cudem woda nie zamarznie Wink W Świętokrzyskim zima na całego przez 2h z 15cm nasypało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 14:48 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompa była oddana na reklamację i nadal jest to samo. Pompiarz mówi że to nie jest wina pompy mamy szukać przyczyny w ciągniku. Z resztą jak wymienił cały środek pompy i nadal jest to samo co było przed oddaniem czyli przerywa na wysokich obrotach jak zapłon ustawiony idealnie. Dlatego mam mieszane uczucia co do tego tematu . Dodam że jak zaczyna przerywać cofa się listwa w pompie . Pompiarz mówił też że pewnie jest za późny zapłon i dlatego tak się dzieje . Ręce opadają teraz zacytuję pompiarza " odpie*dolcie się wreszcie od tej pompy bo z nią jest wszystko w porządku szukajcie winy w silniku, jeśli winna była by pompa znaczyło by to że ma wyłamany ząbek(jakiś tam nie pamiętam dokładnie co powiedział) a tam jest wszystko w jak najlepszym porządku. No i teraz bądź tu mądry za regenerację razem z wtryskami zapłaciliśmy 500zł . Pompiarz ceniony 20lat to robi i dodam jeszcze że mój wujek za każdym razem pompę oddaje do niego i nie narzeka i bardzo był zdziwiony że ją reklamujemy. Koleś z powrotem wziął na stół sprawdził podobno na wszystkich obrotach i jest wszystko tak jak powinno . Jak dla mnie to już zaczyna być temat nie do przeskoczenia a drugą pompę nie bardzo mam z kąd wziąść :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 483
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 14:31 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej byłoby włożyć inną pompę na próbę i by się wszystko wyjaśniło albo tą dać do innego maistra do sprawdzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 14:18 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ps jak zawory sa wywalone to olej nie idzie korkiem to jest objaw pirscienieni to tak na marginesie
ale jak ma moc to daj mu spokuj lato idzie bedzie dobrze palil a do zimy moze sie sam naprawi Very Happy
wesolych swiat wszystkim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 263

PostWysłany: 14:13 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy masz pozny czy wczesny to nic nie strzela i nie ma prawa strzelac no granicach rozsadku ustawienia zaplonu ,jak ma ciezko to ciapulek ma zostawic chmure a nie bez dymu, jak juz tlumaczylem wczesniej na sluch to nie ustawisz napewno wiec nie kombinuj,regulator odcina dawke i tyle a ze na wyprzedzonym tego niema bo nie slyszysz gdyz spalanie a bynajmnije koniec odbywa sie juz w tlumniku, dawno bys mal to zglowy jakbys dal inna pompe
jedno pytanie ile zaplaciles za naprawe pompy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek 1



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 228

PostWysłany: 12:15 Nie 31 Mar 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam jeszcze jedno pytanie czy na opóźnionym zapłonie przerywanie, strzelanie w tłumik jest normalne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 172, 173, 174  Następny
Strona 5 z 174

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach