Skocz do zawartości
marshal_m

Rozpoczęcie produkcji mleka

Rekomendowane odpowiedzi

w przyszłości chciałbym rozpoczac produkcje mleka. no i mam problem bo jestem w ty zielony i nie wime czy wogóle sie to opłaca. mój ojciec posiada małe gospodarstwo nwet nie wim eile hektarów:/ musze zapytać pzryhladam sie jak rozwijaja sie gospodarstwa w mojej okolicy które rozpoczeły takowa produkcje.z tego co sie dowiedziałem na rozszerzenie gospodarstwa dostali pieniadze z unii, znaczy refundacje czy cos takiego. ja musiałbym rozpoczac od budowy obory zakupu zwierząt i maszyn. wiem ze bedzie to du ża inwestycja . dochodzi równiez dokup ziemi:/ z tego co wyczytałem z unii mógłbym dostac 55% zwrotu z mojej inwestycji. no i chciałbym zapoznać sie z waszym zdaniem na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy nikt się nie wypoiwe na ten temat? widze tu wielu fachowców od rolnictwa lae nikt jakos ie nie kwapi mi pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy nikt się nie wypoiwe na ten temat? widze tu wielu fachowców od rolnictwa lae nikt jakos ie nie kwapi mi pomóc

Jesteś faktycznie jeszcze bardzo zielony

Zanim zaczniesz cokolwiek robić w kierunku tworzenia gospodarstwa mlecznego musisz najpierw zainwestować w siebie - poczytaj na ten temat, odwiedź kilka gospodarstw i wtedy się przekonasz czy sam się nadajesz do prowadzenia takiej produkcji.

Z Twojego postu wynika że chciałbyś aby ludzie którzy mają o tym pojęcie w związku z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym streścili Ci tę wiedzę w kilku zdaniach - nie ma takiej możliwości.

Po drugie wiedza kosztuje więc dlaczego to mają robić za darmo?

A po trzecie musisz wiedzieć że w dzisiejszych czasach na tym rynku jest też konkurencja / kwoty mleczne /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach