Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 20:02 Pon 28 Wrz 2020


Ciągniki MTZ Oraz Pronar i Belarus
Idź do strony 1, 2, 3 ... 167, 168, 169  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacper204



Dołączył: 02 Wrz 2020
Posty: 1

PostWysłany: 13:01 Sro 2 Wrz 2020    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak często wykonujecie kompleksowy przegląd i wymianę części w sprzęcie rolniczym/budowlanym? Rozmawiałem z kontrahentem, twierdzi, że raz w roku oddaje sprzęt do mechanika na wymianę podzespołów. W gospodarstwie mam koparkę JCB, zna ktoś ten sklep z częściami? https://www.serwis-kop.pl/pl/category/3-czesci-pasujace-do-jcb Ceny wyglądają bardzo atrakcyjnie, a produkty od najlepszych producentów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1547
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:37 Nie 1 Gru 2019    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat z instrukcji obsługi
Cytat:
W celu usunięcia osadów (zanieczyszczeń) należy odkręcić:
• korek spustowy 1 zbiornika paliwa 2;
• korek spustowy 3 wstępnego filtra paliwa;
• korek spustowy 4 dokładnego filtra paliwa
i spuścić osad do uprzednio przygotowanej wanny, aż ukaże się czyste paliwo. Po wykonaniu tych czynności
korki 1, 3 i 4 należy zakręcić i stwierdzić ich szczelność.
W razie konieczności przeprowadzić odpowietrzanie układu paliwowego.
UWAGA: Korek spustowy zbiornika paliwa należy dokręcać siłą nie przekraczającą 10
Nm. W przeciwnym wypadku może to grozić zerwaniem gwintu i przeciekiem paliwa.

U mnie w Bizonie jak przeciekało to wytarłem do sucha,posmarowałem silikonem(czerwonym),skręciłem i przestało się "pocić".
Może to coś pomorze-obraz z katalogu
http://agrotrade.home.pl/kategoria,282,0,.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
hooop



Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 5
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: 14:15 Sob 30 Lis 2019    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich.
Mam Pronara 82A, stary typ hydrauliki z dwoma zbiornikami paliwa z tyłu. Oba mają od dołu dwa otwory. Jeden do kranika, a drugi do czego? Może spuszczania paliwa? Właśnie z tego drugiego kapie mi ON, jest tam jakiś korek ale z otworem w środku. Czym to uszczelnić? Co dokupić? Ten korek ma nietypowy gwint i chyba muszę dokupić oryginalny. Ale w necie nie mogę znaleźć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
pustelnik



Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 1

PostWysłany: 14:15 Wto 25 Kwi 2017    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o oleje do tych maszyn to ja wlewam Revline. Idealnie trzyma ciśnienie i się tak nie gotuje jak inne. A do tego Polski sprawdzony olej bo z rafinerii koło Jasła :3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nieruchomosci@ukr.net



Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 81

PostWysłany: 10:29 Sob 6 Sie 2016    Temat postu: Ukraina.Kupie ciagniki rolnicze MTZ 82 Belarus. Odpowiedz z cytatem

Ukraina.Kupie ciagniki rolnicze MTZ 82 Belarus.Czernihowski obw.Gospodarstwo rolne kupie uzywane traktory,ciagniki rolnicze MTZ 82 Belarus do 8lat w dobrym stanie.Kopaczke do ziemniakow,kola jezdne,transporter przednie i tylne, inny sprzet rolniczy.Stale oferujemy ziemniaki jadalne roznych odmian wlasnej produkcji.Sprzedaz hurtowa, najwyzsza jakosc,atrakcyjne ceny.Uprawa ziemniakow na chipsy i frytki. Zapraszamy do wspolpracy wszystkich zainteresowanych. Telefon: +380505806241 (polsk.), E-mail: nieruchomosci@ukr.net Skype:IgorKijow
Europart,ul.O.Teligi 21,lok.24 Kijow 04060 Ukraina
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 06:53 Czw 23 Kwi 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieszczelność na zasilaniu pompy lub na samej pompie i zaciąga powietrza. Tylko tam jest podciśnienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szymekp



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 112
Skąd: Zamość

PostWysłany: 08:19 Sro 22 Kwi 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie strasznie mi się pieni olej w mechanizmie serwa, wymieniłem filtr, olej, łączniki gumowe, i nie mam pomysłu. co jest grane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BELARUS_952.3



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 1

PostWysłany: 13:04 Wto 31 Mar 2015    Temat postu: Łożysko Belarus 952.3 Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie jak dostać się do łożyska przedniego w Belarusie 952.3? Może być jakiś filmik lub zdjęcia to byłoby dla mnie bardzo przydatne. Proszę o szybką odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tree



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 2

PostWysłany: 09:19 Wto 12 Sie 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziekuję Ci bardzo! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 215
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 07:49 Wto 12 Sie 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz przeciek z pompy hydrauliki i płyn ze zbiornika hydrauliki przez pompę leci do skrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tree



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 2

PostWysłany: 18:50 Pon 11 Sie 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam problem z Pronarem 1025a. W tylnym moście, w zbiorniku na olej do skrzyni biegów zwiększa mi się systematycznie poziom oleju pochodzącego z hydrauliki. Są to ogromne ilości, ponieważ z hydrauliki potrafi uciec w krótkim czasie 20l oleju. Gdzie leży przyczyna? Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 06:50 Czw 19 Cze 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź czy napęd się wyłącza. Podnieś przednie kola do góry i zobacz też czy nie kręcą się z oporem, czy nic je nie łapie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukimtz



Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 1

PostWysłany: 10:31 Sro 18 Cze 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam taki problem że drżą koła tylko przy cofaniu w ciągniku MTZ 82KM.
Czy ktoś może podpowiedzieć co może być tego przyczyną
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 16:04 Wto 4 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No fakt. Nie wziąłem tego pod uwagę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 262

PostWysłany: 21:59 Pon 3 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nic tam nie spawaj tylko go wbij do srodka on ma na wylot otwor.
Zrób sciagacz taki jak pisalem a jak nie to tylko taka flansze i wybijesz od strony zembatki,przez dekielek w ktorym jest korek spustowy.
Sprubuj nową tuleje z kolnierzem przypasować ale jak luz bedzie duzy to nic nie poradzisz a cały korpus cos ponad 5 stowek wiec lepiej tuleje wybic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 16:34 Pon 3 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyspawaj do niego pręta, 10-ke, nałóż ciężarek a koniec zaspawaj. Ciężarkiem go wyrwiesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 08:06 Pon 3 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiedz mi jeszcze jak wybija (wyciąga) się ten kołek który zabezpiecza tą tuleje w obudowie? On jest widoczny od strony ciągnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 20:27 Nie 2 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

korde coś mnie [przeraża wybijanie tej tulei z obudowy a wymiana samej tej z kołnierzem mówisz niewystarczy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 262

PostWysłany: 19:35 Nie 2 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O ta czesc chodzi dokładnie http://allegro.pl/tuleja-przedniego-napedu-mtz-belarus-i3940122428.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 262

PostWysłany: 19:26 Nie 2 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jeszcze jedna rzecz w nowej jest otwór i on ma byc ustawiony na wal kola,a na kołek trzeba nawiercic nowy o 13.9
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 262

PostWysłany: 19:24 Nie 2 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O ta też ale bardziej wyrabia sie ta w zwolnicy bo to zeliwiak jest ale jak wymieniac to obie i raczej orginały bo marki kszak od nowego maja luz.
Ciezko ja wymienic ale wykonalne jest zrobilem do tego sciagacz okragła flansza ze sruba w srodku wyciagam sprezyne i łożysko w to miejsce kawalek swoznia potem ta flansze zabezpieczam pirscieniem segiera w miejsu oringa i wyciskam. Najwazniejsze wybic kolek zabezpieczajacy jest w polowie zwolnicy od wewnetrznej strony. A jak juz naprawde nie idzie to podgrzac troche nawet spawarka.
Sprawdz jeszcze czy na dolenej zebatce lozyslo nie jest wywalone.
Od mechanizmu nie ukreci i jeszcze nie spotkałem zeby tam cos sie działo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 12:41 Nie 2 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm ja nawet niewiedziałem że przednie koła można zblokować razem, ja tego nierobiłem. Mam jeszcze spory luz na sworzniu głównym na którym wacha sie cała przednia oś ale czy to miało by znaczenie przy pękaniu tej pionowej półosi? Ręce mi już opadają
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
jahooo



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 215
Skąd: Lubelskie - Krasnystaw

PostWysłany: 11:41 Nie 2 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego, z tym wałkiem to przyszła mi do głowy myśl - nie blokuje ci się przypadkiem mechanizm różnicowy w przednim moście ? Bo wówczas też może się ukręcać ten wałek przy skręcie kół. Dziwne tylko, że zawsze w tym samym kole.
Sama wymiana tulei może nie pomóc, bo może jest też wyrobiona prowadnica, tzn cała obudowa zwolnicy. Ja bym zaczął od rozebrania tego na części pierwsze i sprawdzenia, czy tuleja z obudową zwrotnicy bez oringów nie ma luzów, zwłaszcza w płaszczyźnie pracy koła przód-tył.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
andrews



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 261
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: 21:59 Sob 1 Mar 2014    Temat postu: Filtr Odpowiedz z cytatem

Witam chciałem powiedzieć co po wymianie filtra na PP otóż na zimnym silniku 3,8atm a było 2,2atm; na ciepłym (w transporcie) jest teraz 3,2atm a było 1,8atm; nie robiłem ciężkich prac orka etc więc nie wiem ile ale będzie pewnie o niebo lepiej bo było wcześniej ok 1 atm a teraz myślę że będzie trochę poniżej 3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 15:01 Sob 1 Mar 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nikt napisał:
korsarz napisał:
Panowie a co może być przyczyną pękającego wałka pionowego w przednim napędzie MTZ 82? Nowa półoś wytrzymuje kilka miesięcy.

Wybita tuleja zwrotnicy i najzwyklej lamie polos.


Znowu pier...neła półoś. Kolego nikt to chodzi a tą tuleje? http://allegro.pl/tuleja-cienki-kolnierz-przedni-naped-mtz-belarus-i3939532860.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 167, 168, 169  Następny
Strona 1 z 169

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach