Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 18:40 Sob 25 Wrz 2021


Wszystko o ciągnikach John Deere
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 78, 79, 80, 81  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: 12:34 Nie 29 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napisz jeszcze raz czy we wlasnym zakresie mozna sprawdzic te mth czy trzeba wołac serwis
Powrót do góry
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 22:21 Sob 28 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anonymous napisał:
wkladasz brakujacy bezpiecznik "SERVICE" włączasz zaplon i jests w menu serwisowym - poruszasz sie w nim kierunkowskazem gora - dol jedno z menu to wskazanie licznika - mozna zobaczyc tez ilosc odpalen silnika itd ale radze nic nie zmienac

To jest pewne niczego się nie spali i nie nabroi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stefan
Gość





PostWysłany: 17:07 Sob 28 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ! ineresuje mnie koszt utrzymania(filtry, oleje, przeglądy) 100-konnego Johna w porownaniu do forterra wiem ze drożej ale o ile? wystarczy dodawanie czy trzeba mnozyc Very Happy
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 16:44 Sob 28 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wkladasz brakujacy bezpiecznik "SERVICE" włączasz zaplon i jests w menu serwisowym - poruszasz sie w nim kierunkowskazem gora - dol jedno z menu to wskazanie licznika - mozna zobaczyc tez ilosc odpalen silnika itd ale radze nic nie zmienac
Powrót do góry
sirmnemonic_
Gość





PostWysłany: 21:53 Pią 27 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieznajomy gościu a jak to sprawdzić czy ma więcej niz 9999 MTG ???
Powrót do góry
hans



Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 798
Skąd: poznan

PostWysłany: 21:35 Pią 27 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DKRECASZ prawe koło, ciagnik na klocek, odkrecasz cztery sruby mocujace kabine, i to wszystko- problem pojawia sie przy samym pochylaniu kabiny - bo przegapisz moment i kabina Ci spie,rdoli cała
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
ja
Gość





PostWysłany: 16:55 Sro 25 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wie ktos moze jak przechylic kabine w jd 6400
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 22:23 Wto 24 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do żbigniew. ile dałeś za tego 7720 i z czym go masz. z TLS i AUTOPOWR czy standardzik?
Powrót do góry
Slavo
Gość





PostWysłany: 15:03 Nie 22 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie korbanki za wymiane olejów i filtrów po 50godz w CLAASIE ARESIE 816 skasowali 2500 brutto. drogo? (robocizna gratis)
Powrót do góry
luk



Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 664
Skąd: dolnyslask

PostWysłany: 13:58 Nie 22 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cena agro-efektu to 62630 euro + przedni wom i tuz ok 15-20 tys zlotych
netto
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sirmnemonic
Gość





PostWysłany: 20:03 Sob 21 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, ile moze kosztowac NOWY John Deere 6820 135 KM?? (jesli ktos wie to ile moze kosztowac z przednim TUZ i WOM). POZDRAWIAM
Powrót do góry
luk



Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 664
Skąd: dolnyslask

PostWysłany: 18:44 Sob 21 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="Grześ"]Oj to już coś dziwnego się dzieje jak MF zakłada silniki innych firm. Zawsze wydawało mi się że Perkinsy to jedne z lepszych silników. No ale czasy się zmieniają.[/quote]
to jest tak valtra konczy te silniki na 160KM a mf zaczyna je i wyciaga z nich185 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piootr



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1785
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 18:41 Sob 21 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już dawno MF stosował w serii 3670-3690 silniki SISU
Dla mnie w czołówce silników jest SISU , CATERPILAR, DEUTZ, MAN .
PERKINS mi się nie podoba za dużo pali
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 13:09 Sob 21 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oj to już coś dziwnego się dzieje jak MF zakłada silniki innych firm. Zawsze wydawało mi się że Perkinsy to jedne z lepszych silników. No ale czasy się zmieniają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
piootr



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1785
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 20:30 Pią 20 Sty 2006    Temat postu: Re: common rail Odpowiedz z cytatem

Zbigniew napisał:
kupiłem John Deer-a 7720 , przedstawiciel mówił ,że ma common rail, dzięki czemu uzyskuje sie mniejsze zuzycie paliwa.
Mój sąsiad kupił Maseya MF 6490 i okazało się ,że zużycie paliwa przy orce 5-cioskibowym kvernelandem jest w Maseyu o4 litry/ ha mniejsze niż w JD.

przjechał serwis i wymienił filtry i olej w silniku- u sąsiada o 1000 zł taniej

nie rozumiem dla czego??

pozdrawiam


Jeśli chodzi spalanie to mnie nie dziwi MF6490 ma silnk SISU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomb2



Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 221
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 20:01 Pią 20 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie w LAMBORGHINI przegląd po 50 mtg kosztował około 450 zł. Czyli nie tak drogo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luk



Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 664
Skąd: dolnyslask

PostWysłany: 19:47 Pią 20 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="Grześ"]U jednego gościa u nas z Agromixu za pierwszą wymianę olejów i filtrów w JD wzieli 2 300 w zeszłym roku- to dużo czy mało? Nie oriętuję się zabardzo.[/quote]

dlatego tak drogo bo koszty oleju
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piootr



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1785
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 19:43 Pią 20 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie w MF 4270 po 50 mth kosztował 700 zł a po 250 mth 370 zł nie płaciłem za dojazd i robote bo serwis był 5 km odemnie , znajomy za pierwszy przegląd w JD 6520 zapłacił 2000zł

Teraz też obsługa mnie dużo nie kosztuje filtry paliwa pasują od MF 255 kilkanaście zloty , filtr oleju silnikowego koło 40 zł , filr powietrza 150 , filtr do przekładni nawrotnej 150 ( dwa ostatnie to zamienniki) w hydraulice nie ma wymiennych filtrów są dwa sitkowe podobne jak w polskich mf 255 i jeden odśrodkowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 18:09 Pią 20 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U jednego gościa u nas z Agromixu za pierwszą wymianę olejów i filtrów w JD wzieli 2 300 w zeszłym roku- to dużo czy mało? Nie oriętuję się zabardzo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zbigniew
Gość





PostWysłany: 13:44 Pią 20 Sty 2006    Temat postu: common rail Odpowiedz z cytatem

kupiłem John Deer-a 7720 , przedstawiciel mówił ,że ma common rail, dzięki czemu uzyskuje sie mniejsze zuzycie paliwa.
Mój sąsiad kupił Maseya MF 6490 i okazało się ,że zużycie paliwa przy orce 5-cioskibowym kvernelandem jest w Masseyu o 4 litry/ha mniejsze niż w JD.

przyjechał serwis i wymienił filtry i olej w silniku - u sąsiada o 1000 zł taniej

nie rozumiem dlaczego??

pozdrawiam
Powrót do góry
Rolnik z W



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 151
Skąd: wielkopolskie

PostWysłany: 11:41 Sob 14 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem wam ze maszynka calkiem niezla!
Najlepsze ze przywlekli dla porownania Masseya 8280 ale ubogi byl bez resorowania, hydraulika zwykla oraz zwykly pavershift.
A john mial pelen wypas i ponad 300 konikow.
John pracowal z gleboszem 5 lap a Massey z brona talerzowa Kuhna XL chyba z 6m.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
czarny



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 39
Skąd: kwidzyn

PostWysłany: 16:19 Czw 12 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ostatnio wyciągałem kolege który zjechał na pobocze.scania z naczepą usiadła az miło. i to bez ładunku. jest za dużo śniegu żeby zamarzło. jak jaest zamarżniete z 5cm to góra...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 22:02 Sro 11 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A gdzie nie zamarzło że się wbiją Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rolnik z W



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 151
Skąd: wielkopolskie

PostWysłany: 21:38 Sro 11 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro jade na prezentacje nowego 8030 ma podobno pracowac z gleboszem!
Jade z ciekawosci by zobaczyc tego kolosa w akcvji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
czarny



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 39
Skąd: kwidzyn

PostWysłany: 21:14 Czw 22 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawa jest taka z tym zuzyciem paliwa. paliwa ciągnik nie spali wiecej po optymalizacjii(tzw.chipowanie).częściowo zostaje osiągniete zmniejszenie zużycia paliwa przez umiejetne wykorzystanie nadwyżki mocy.po prostu przy mniejszej prędkości obrotowej sinika mamy do dyspozycji większą moc. Czyli...wzrost mocy silnika o około15-20% przy jednoczesnej poprawie przebiegu momentu obrotowego.

ciągnik nie spali więcej paliwa!!! a jesli dobrze wykorzystasz moc i moment uzyskasz zmniejszenie zuzycia paliwa. Exclamation Exclamation Exclamation

dla niedowiarków podaje mail. p. Robert Pliszka truck_serwis@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 78, 79, 80, 81  Następny
Strona 79 z 81

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach