Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 07:26 Czw 23 Wrz 2021


Wszystko o ciągnikach John Deere
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 79, 80, 81  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1620
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 20:14 Czw 22 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czarny ma racje serwis nie wykryje zmian w kompie, bo chiptuning polega na tym ze zamiast oryginalnej kosci kompa0 sterownika montuje sie druga kosc9 chip) i w wiekszosci pojazdow mozna go sobie w kazdej chwili wyjac i włozyc oryginał. Jedynym problemem moga byc plomby na obudowie sterownika. Po drugie chipowanie to nie jest tylko podnoszenie dawki paliwa, to jest o wiele bardziej skomplikowana sprawa, i trezba sie na tym znac zeby cos takiego zrobic. Najlepsze jest to ze zuzycie paliwa w silnikach samochodowych najczesciej spada, rośnie moc i moment obrotowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
wdudzinski



Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 11

PostWysłany: 19:44 Czw 22 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak zwany komputer steruje tylko i wyłącznie dawką i czasem wtrysku paliwa co owocuje dokładnym jego spaleniem. Aby podnieść moc trzeba te wartości zmienić czyli poprostu zwiekszyć dawkę paliwa. Ten zabieg da nam kilku % wzrost mocy ale i zwiększy zużycie paliwa. Nowe ustawienia trzeba zapisać w układzie sterujacym (komputerze) i gotowe.
Czarny nie wciska ludziom kitu ze chiptiuningu nie pozosawia śladu w ciągniku i ze serwis się nie zoriętuje bo tak nie jest. Dlatego nie polecam tego robic z ciągnikami na gwarancji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cziki
Gość





PostWysłany: 22:22 Sro 21 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bialy2005 napisał:
Zobaczcie to LINK

czy to fabryczny ciagnik czy ktos sobie jaja zrobil i umalowal zetora na kolory JD <lol>


To jest fabryczny ciągnik. Przez jakiś czas John Deere sprzedawał ciągniki Zetora pod swoją marka, m.in w obu Amerykach, Europie Południowej i na Dalekim Wschodzie. Do tej pory przez sieć John Deere'a w Stanach mozna kupić części do Zetora.

wiecej:
http://www.zetorworld.com/licensees.html
i na farmphoto
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 18:11 Wto 20 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do czarnego moj 8400 ma teraz okolo 6200 mth i jest z 99 r juz z zolta galka powershifta. tez jest w bdb stanie ale go nie chipowalem. na razie nie musze daje rade z 7 plugiem choc gorki mam niezle. wschodni rejon w-mazur wiec pagorki i b.mocna glina wiec ciagniki maja co robic. szukam teraz uzywanego jd serii 6000 do opryskiwacza i rozsiewacza. polecasz jakiegos handlarza? albo moze wiesz kto chce opylic? u kogo kupiles 8100? a sprzet ze slowacji i czech raczej mnie nie grzeje.
Powrót do góry
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1620
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 20:19 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co sie orientuje to chipowanir jest mozliwe we wszystkich cignikach które maja sterowana pompe wtryskowa komputerem. Czy np. maja system comon rail tak jak JD.

To wyglada identycznie jak chipowanie w samochodach <lol>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
zimny



Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 131
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: 18:49 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak da rade daj mi naniary na niego na priv-a

ciekawa sprawa z tym chipem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 18:44 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czarny napisał:
tak jak mówisz oli007.. tak jak chipowanie samochodów.
grześ, dałem za niego 130tyś. ale ciągnik igła. na kołach 30cali i 42cale.z przodu 540 z tyłu 650. pneumatyka klima kpl. zaczepów i obciążników. radio.poza tym facet wziął moją fiacine w rozliczeniu, więc dokładam do interesu 70tys i zapierdzielam...a co do przebiegu. mam znajomego który ma 8400 z 95r i sprzedał go jak miał19900mth...na chodzie. ale silnik miał do wymiany układ paliwowy a hydraulika juz słabła... ale wynik imponujący.
mój 6920s ma juz prawie 3000mth a ma dopiero 2.5roku. pozdrawiam.

No to taki przebieg to nawet nie połowa jego życia Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tomb2



Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 221
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 18:38 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czarny masz moze jakieś namiary przez internet do tego gościa ??
Nie wiesz czy może byłoby możliwe zrobienie takiego czegos w Lamborghini R4 105. Jeżeli tak to moze orientujesz się o ile ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
czarny



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 39
Skąd: kwidzyn

PostWysłany: 18:31 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mała pomyłka. 8400 mozna do 295km podciągnać.
po całej zabawie z chipem dostajesz wykres mocy i momentu przed założeniem i po założeniu. koszt około 4000zł.
gościu mierzy także moc ciągników. jak kupujecie ciągniki dzwonicie do kolesia i przyjezdza z dynamometrem i zmierzy. około 600zł taka przyjemność. oczywiście wykres mocy i momentu dostajesz...

/edit
tak jak mówisz oli007.. tak jak chipowanie samochodów.
grześ, dałem za niego 130tyś. ale ciągnik igła. na kołach 30cali i 42cale.z przodu 540 z tyłu 650. pneumatyka klima kpl. zaczepów i obciążników. radio.poza tym facet wziął moją fiacine w rozliczeniu, więc dokładam do interesu 70tys i zapierdzielam...a co do przebiegu. mam znajomego który ma 8400 z 95r i sprzedał go jak miał19900mth...na chodzie. ale silnik miał do wymiany układ paliwowy a hydraulika juz słabła... ale wynik imponujący.
mój 6920s ma juz prawie 3000mth a ma dopiero 2.5roku. pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oli007



Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 448

PostWysłany: 18:29 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zupełnie jak czipowanie silników TDI w samochodach:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 18:27 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pytanko czy przebieg 6200 mth to jest dużo w tym ciągniku bo spotkałem się z przebiegiem ponad 11 000 mth. Może ktoś powiedzieć jaka jest żywotność tych ciągników.
Możesz "czarny" napisać ile za niego (jd 8100 z 96roku, ale ma tylko 6200mth) dałeś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
czarny



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 39
Skąd: kwidzyn

PostWysłany: 18:25 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest taki koleś, który ma oprogramowanie silników wiekszosci marek ciągników w swoim laptopie. podłącza wom do specjalnego dynamomertu i drukuje diagram mocy i momentu sinika. wpina sie specjalną kostką w kable sterowania pompy, i ponownie robi pomiar mocy i laptopem ustawia uządzenie. silnik w 8100 moze mieć spokojnie 230km a nawet 240. 8100 mozna do 295km srubować...
6620 spokojnie do 145km.6920s do 175podciąga
najlepsze jest to,ze spalanie paliwa nie rośnie, a wniektórych maszynach spada. wszystko przez ominiecie norm euro2,3, po takim chipowaniu silnik nie uzyskuje żednej z tych norm, a to właśnie normy czystości spalin najbardziej podnoszą spalanie ciągnikom...a w silniku nie dzieje sie nic złego. nie ma żadnych skutków ubocznych typu zwiekszone zuzycie sinika czy cokolwiek innego.chip po zdjeciu nie zostawia po sobie zadnego śladu w komputerze ciagnika.wiec serwis sie takze nie dowie... jeżeli sa chętni, to moge dać namiary do gościa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zimny



Dołączył: 10 Kwi 2005
Posty: 131
Skąd: Sandomierz

PostWysłany: 17:26 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@czrny jka możesz rozwin tą mysl ze zwiekszaniem mocy w jd ...jka byś mógł napisz w jakich modelach sie cos takiego praktykuje , jak to wpływa na silnik itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
czarny



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 39
Skąd: kwidzyn

PostWysłany: 16:44 Pon 19 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kupiłem właśnie jd 8100 z 96roku, ale ma tylko 6200mth.chodzi jak zyleta.zastanawiam sie jak to będzie chodzić. mój 6920S pali do 22l/h tutaj jest 30km wiecej zastanawiam czy sie bedzie mieścił w 30 litrach. zastanawiałem sie nad 7810 z 99roku, ale miał 500mth wiecej a cena taka sama... więc wziąłem maszyne o klase wyższą i myśle że dobrze... mam rezerwe mocy a jak sie mu chip założy to spokojnie 240 sie z niego wyciągnie...
pytanie do poprzednika. ile twój 8400 ma godzin zrobione?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: 17:08 Sob 17 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no mam 8400 i jest mocny i na razie sie nie psuje. jest ok. a co chcesz wiedziec dokladnie? aha pali tyle ile wleje ale robote tez zrobi. to w koncu 250 km wiec plug 7 ciagnie bez problemu. zreszta widze ze chyba masz jd wiec wiesz jak pala.
Powrót do góry
czarny



Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 39
Skąd: kwidzyn

PostWysłany: 09:55 Pią 9 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprawna nazwa to powrquad. tak samo jest z autopowr.

/edit
moze jest ktoś kto użytkuje cigniki 7700, 7800. 8100,8200.
interesuje mnie wytrzymałość tych maszyn. mam kilka na oku za dosc dobre pieniądze, ale zastanawiam sie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cziki
Gość





PostWysłany: 21:16 Sob 3 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Róznica chyba jest tylko w pisowni, nieprawdaż?
Powrót do góry
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 18:13 Sob 3 Gru 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kto wie jak to jest czy JD mają powrquad czy powerquad bo co wszędzie gdzie spojrze inaczej piszą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Marek Sz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 383
Skąd: Zakopane

PostWysłany: 19:23 Wto 22 Lis 2005    Temat postu: John Deere 6400 Odpowiedz z cytatem

MaRian napisał:
wie ktos moze gdzie mozna poszukac informacje na tekat ciagnika john deere 6400 z roku 1994 Smile

szymon napisał:
prosze bardzo- http://www.konedata.net./Traktorit/jd6100.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wdudzinski



Dołączył: 28 Cze 2005
Posty: 11

PostWysłany: 18:38 Pon 21 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Serwis JD Polska zaleza wymiany oleju co 250 motogodzin. Postąpiono tak ponieważ paliwo w polsce nie zawsze jest najleprzej jakości (czerwone) Wink .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hans



Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 798
Skąd: poznan

PostWysłany: 12:13 Nie 20 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co ile motogodzin wymieniacie olej w silniku???
wiem ze sa dwa typy lepszy i gorszy,
gorszy wymienia sie co 250 godzin a lepszy podobno co 500
a serwisant który był u mnie powiedział ze to jet chwyt marketingowy i ze lepszy olej mozna wymieniać o 50% wydłużonym czasie
- czyli 250 + 125= 375godzin wychodzi ten lepszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Cedryk
Gość





PostWysłany: 16:06 Nie 6 Lis 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam! Czy posiada ktos a was JD 2030? Potrzebuje kontaktu z użytkownikiem takiego ciągnika w celu wymiany spostrzeżeń i wytłumaczenia mi paru kwestii.
Powrót do góry
bialy2005



Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 1620
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 19:03 Czw 27 Paź 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja też chce takiego JD za takie pieniadze Laughing Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Krzysiek!



Dołączył: 17 Kwi 2005
Posty: 54
Skąd: www.agrofoto.pl

PostWysłany: 22:55 Sro 26 Paź 2005    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bracia mojego ojce kupil w tym roku okazyjnie jd 6810 w bardzo dobrym stanie polecam bajerek!!! przebieg minimalny z tego co pamietam 1500 motogodzin 125km rocznik 98 za około 80 tysiecy (z licytacji komorniczej)łatwił im to brat który ten ciagnik dostał od jednego dunskiego dzierżawcy za długi chyba przyznacie mi racje ze okazja była niezła Smile a komforcik .....mażenie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Marek Sz



Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 383
Skąd: Zakopane

PostWysłany: 13:55 Wto 25 Paź 2005    Temat postu: Informacje o John Deera 5720 Odpowiedz z cytatem

jaro napisał:
Witam ,poszukuję informacji na temat John Deera 5720 najlepiej od kogoś kto w/w ciągnik posiada-chodzi mi o koszty filtrów,przeglądów, jak to jest z awaryjnością.Chciałbym się również dowiedzieć czym różni się wersja Basic (oczywiście wiem ,że nie posiada klimy ,haków, paru reflektorków itp) ale róznica w cenie (ok 30 tysięcy) wskazywałaby na to ,że może jest w tym jeszcze jakiś haczyk...A może ktoś zna jakiegoś dealera z którym idzie się dogadać i który znatakie słowo jak "rabat".Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

raf napisał:
ja jak bym teraz miał kupowac ciągniczek to bym sie nie zastanawiał bo za 120 koła to super traktorek ja jak kupowałem to kusztował 34 tys euro i nie kupiłem bo cena mnie odstraszyła

jaro napisał:
on kosztuje w standardzie 146200 brutto a w lepszej wersji 175000

raf napisał:
ja mówiłem netto 120. a wczesniej jakos nie słyszałem o tej wersji BASIC

Anonymous napisał:
to nie jest az taka roznica. wersja basic a lepsza to roznica max 10 tysi. a rozni sie klima i reflektorami.krab

jaro napisał:
niestety różni się i to jak już pisałem o 30 tys (no może o 25) ale jeżeli wiesz gdzie można go kupić taniej to napisz (za 156 kupuję od razu)No dziś odebrałem a jutro w pole ...

zimny napisał:
jak masz cyfrówke zrób pare zdjeć w akcji Very Happy
jak nim pracujesz i wogóle pare fotek traktorka
jak cos moge je wrzucić na jakis serwer
pozdro

jaro napisał:
...a gdzie te fotki wrzucić ?Dziś posiałem trochę żytka ale Zetorem a do poważniejszej pracy wezmę się jak odbiorę Unię na resorach !Ale spoko podaj maila.

oiklon napisał:
jaro napisał:
...a gdzie te fotki wrzucić ?Dziś posiałem trochę żytka ale Zetorem a do poważniejszej pracy wezmę się jak odbiorę Unię na resorach !Ale spoko podaj maila.

Jeżeli nie zajmują bardzo dużo to proponuje wrzucić tu http://imageshack.us/ Wink

zimny napisał:
zrób dokłądnie jak napisał @oiikon Very Happy Very Happy
a jak nie mozęsz sobie dac rady to napisz:D

jaro napisał:
byłem na tej stronce i jeżeli mam ścągać jakiś programik chyba z 20 mega to ja dziękuję (jadę na modemie a nie neostradzie) podrzućcie maila to wyślę

oiklon napisał:
jaro napisał:
byłem na tej stronce i jeżeli mam ścągać jakiś programik chyba z 20 mega to ja dziękuję (jadę na modemie a nie neostradzie) podrzućcie maila to wyślę

Tam nic nie musisz ściagać Wink dajesz wybierz potem zaznaczasz zdjęcie które chcesz pokazać i dajesz host it! i po robocie Wink jeżeli by ci sie nie udało to wyślij mi na meila kid1988@o2.pl. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 79, 80, 81  Następny
Strona 80 z 81

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach