Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 02:21 Sob 20 Lip 2019


Ceny jaj spożywczych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 1262, 1263, 1264 ... 1307, 1308, 1309  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Drobiarstwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magicos



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 107
Skąd: PL

PostWysłany: 23:14 Sro 20 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Biorąc pod uwagę ubiegłotygodniowe i obecne zainteresowanie towarem to zaczyna brakować małego jajka, zresztą duże też idzie w górę. Na tą chwilę Ia-0,30 i to dla stałych klientów bo dla innych zaczyna brakować towaru. A co do tych co kupują po 0,25 czy 0,26 Ia to tylko pogratulować zmysłu do handlu albo naprawdę nierozeznanych na rynku dostawców Smile
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
biedronka



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 1834

PostWysłany: 20:14 Sro 20 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy jajo spadnie czy pójdzie do góry oto jest pytanie?
Moim zdaniem ani jedno ani drugie - zobaczymy.
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rolnikzwywiechowa08



Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 51

PostWysłany: 13:29 Wto 19 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jasne, że jest rzeczą umowną; na fv nie wpisuje opłaty transportowej czy coś podobnego. jeżeli mam jechać ponad 150 km w 1 stronę to doliczam grosz
Klienci których posiadam, są zadowoleni, gdyz przyliczyć można łatwo na czym oszczędzają: paliwo, amortyzacja samochodu, ewentualnie kierowca i najważniejsze CZAS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
biedronka



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 1834

PostWysłany: 09:53 Wto 19 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

płacisz zdecydowanie za drogo , transport jest rzeczą umowną i zawiera się w cenie towaru
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
delir203



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 20
Skąd: MAZOWIECKIE

PostWysłany: 08:03 Wto 19 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pace za 1a 30 gr z dowozem to drogo czy nie . za dowóz ile sie dolicza prosze o szczerą odpowiedż .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość WP Kontakt
rawak



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 34
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 22:40 Pon 18 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skąd u was te ceny moim zdanie to tylko jakaś nagonka na podwyżkę u mnie ceny nie poszły do góry i nikt narazie nic nie mówi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
biedronka



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 1834

PostWysłany: 20:57 Pon 18 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ceny stabilne , towaru nie brakuje.
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
silesia



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 12

PostWysłany: 17:25 Pon 18 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Na Górnym Śląsku ceny za 1A 0,28, ale sa pobrzekiwania o 0,29. Oczywiscie ceny o dwa grosze w ta lub w druga odnosnie innych klas. Przy okazji - jesli są tu zajestestrowane fermy - prosze o jakis kontakt w celach współpracy (ilości paletowe oczywiscie i ceny atrakcyjne Smile ). Mam też pytanie do znawców tematu : gdzie mozna kupic tanie papierowe opakowania na jajka typu "10" i "6"łaczone? Jakie są ceny? Pozdrawiam/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jajcarek



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 1140

PostWysłany: 13:16 Pon 18 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to ciekawe 1A 28 nie poszlo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
simon-kaszub



Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 109

PostWysłany: 11:44 Pon 18 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz poszlo 1a 0,30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WIELKI KOGUT



Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 235
Skąd: śląsk

PostWysłany: 22:58 Nie 17 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A na zachodzie idzie w dół. ; Euro też. Więc nie ma cudów Kolego do góry nie pójdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
simon-kaszub



Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 109

PostWysłany: 11:41 Nie 17 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kaszuby 1a 0,29 itd... po niedzieli 0,30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
akacja



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 38

PostWysłany: 12:41 Pią 15 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez zmian czyli 1a wciąż po 0,26?....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
biedronka



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 1834

PostWysłany: 07:48 Pią 15 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kupuje bez zmian
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
akacja



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 38

PostWysłany: 16:48 Czw 14 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

polska południowa 1a 29 1b 26 i po 2 gr ..towaru zaczyna brakowac , właściwie tylko na zamówienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jajcarek



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 1140

PostWysłany: 16:45 Czw 14 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczoraj L 26 gr
Normalnie
1A 28 1B 26 2A 24
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
akacja



Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 38

PostWysłany: 14:49 Czw 14 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pochwal się po ile kupujesz 1a? w końcu to ty masz te super promocje..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
biedronka



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 1834

PostWysłany: 09:53 Czw 14 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy forum forum zamarzlo razem z jajami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ferma1997



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 08:48 Wto 12 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprzedam pakowaczkę Daimond (może być na części)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
WIELKI KOGUT



Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 235
Skąd: śląsk

PostWysłany: 08:41 Pon 11 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy podajcie aktualną cenę za kg w Nowej Soli .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ekofarmagrabowo



Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1

PostWysłany: 10:36 Sob 9 Sty 2010    Temat postu: wiadomosc do rybka543 - sprzedaz kurek 5000 Odpowiedz z cytatem

witaj
czy moglbys podac jakies namiary w sprawie sprzedaży twoich kurek 5000 szt
dziekuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gall



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 424

PostWysłany: 10:04 Sob 9 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam tak jajcarek zgadza sie kupiles taniej niz w poniedzialek bo od talego dostawcy zaplaciles mu za 1a po 29gr:) ale dla informacji waszej ta cena sie konczy wiec kolego nie przechwalaj sie bo juz jest u was trudno o tani towar a kolego biedronka tak jak piszesz ze z duzej fermy za 2a 26gr wiec cena na poludniu to za 1a 28 a polnoc 29 cena realna jka ktos nie wierzy z hodowcow ze taka wysoka bo sprzeadja taniej niech troche podzwonia tam gdzie skupuja jajo bo dlaczego skupy masowa nagle skupuja tanie jajo przeciez to styczen nic sie niedzieje a przed nami koniec miesiaca marazm w handlu krajowym no ba chyba ze pokoncza sie wszystkie swieta czy to katolickie czy prawoslawne i import wroci na stare sciezki co prawda euro troche sie wacha ale nie jest tak zle bo rekopensuje to spadek cen jaja o pare groszy a jak do tej pory to towar sprzedaje sie bardzo dobrze na rynku krajowym ale jeszce 1-1,5tyg i sprzeadz mocno spadnie jka co roku ale koniec stycznia moze byc beznadziejny tylko moja prognoza wiec moge sie mylic a jka ktos kupuje taniej niz 28 to niech robi magazyn pelen bo cenka napewno poszybuje do gory a jak ktos w to watpi niech na pisze dlaczego cvzekam na posty Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
biedronka



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 1834

PostWysłany: 06:52 Sob 9 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1a z małej fermy -0,26
2a z dużej fermy -0,26
ruch słabiutki towaru jest pod dostatkiem.
Zgadzam się , że 0 na święta będzie 0,34 gr.
pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jajcarek



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 1140

PostWysłany: 22:29 Pią 8 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A 34 to nie bedzie do swiat wielkanocnych napewno
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jajcarek



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 1140

PostWysłany: 22:28 Pią 8 Sty 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To bardzo ciekawe co piszesz ja mam taniej niz w poniedzialek i transporty po16 palet to chyba nie od malych ferm Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Drobiarstwo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 1262, 1263, 1264 ... 1307, 1308, 1309  Następny
Strona 1263 z 1309

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach