Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 19:31 Pią 30 Wrz 2016


Agrolok
Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony 1, 2, 3 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 274

PostWysłany: 21:44 Pon 13 Cze 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oryginalny to powyginana blacha był już pokiereszowany, rozkalibrowane otwory.
Ten siedzi idealnie na płasko na bloku przykręcony trzema twardymi śrubami.
Bardziej solidny i schludny bez zbędnych udziwnień.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 09:10 Pon 13 Cze 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Masywny" wspornik.Miałeś problem , czy " profilaksyjnie " tak zrobiłeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 274

PostWysłany: 10:30 Pią 10 Cze 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U siebie w 4011 założyłem swojego czasu boscha, poprawiłem mocowanie dodając dodatkową śrubkę i wygląda to tak.
https://zapodaj.net/79c0f6e8196d0.jpg.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:58 Wto 31 Maj 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po 32 latach przyszła pora na zmianę prądnicy na alternator.Tak to wygląda w moim wykonaniu
https://youtu.be/btBUDLvRSfU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szu



Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 1384

PostWysłany: 21:07 Pią 27 Maj 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

predator&obcy napisał:
z góry dzięki kupiłem c330 i ma stary rozrusznik .jak to przerobić na te nowej generacji .i jaki akumulator wystarczy Question


Czy ja Ciebie w cena bojlera nie widziałem ?

to temat 360

330 ma 2 tłoki to inny model https://www.youtube.com/watch?v=14lIcqaDjSQ


http://www.agrofoto.pl/forum/topic/46241-rozrusznik-szybkoobrotowy-do-c-330-ile-kw/

tu koledzy temat juz opisali i tak jest jak piszą

aku jak bedziesz miał silnik jak lala 50ah i 400 a rozruchu starczy jak bedziesz miał silnik kiepski to kolo 100ah potrzeba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
predator&obcy



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 2366
Skąd: z kosmosu

PostWysłany: 17:43 Pon 25 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z góry dzięki kupiłem c330 i ma stary rozrusznik .jak to przerobić na te nowej generacji .i jaki akumulator wystarczy Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 23:47 Sob 5 Mar 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Gdzie w pompie od podnośnika znajdują się oringi bo jedną rozebrałem i nic nie zauważyłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 19:25 Wto 3 Lis 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja c360 jest z 82r i ma metalową miske olejową a niepowinna mieć żeliwnej? Bo z tego co kojarze to przy c4011 były metalowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:11 Sro 23 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Nie znam dokładnie tego alternatora i nie wiem jak go podłączyłeś.Na forum Elektrody http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic82155.html#395716 jest przy końcu dyskusji rada
Cytat:
Usunięty

Post#10 15 Lis 2003 19:26 Re: Alternator do mazdy 323 F
Na tym alternatorze masz wejście z 2 zestykami żeńskimi oznaczonymi jako S i L.Do zacisku B+ (ta śruba)podłącz +akumulatora.To samo do zacisku S.Do zacisku L podłącz lampkę około 4W\12V.Drugi koniec lampki podłącz do + aku.Masa-na korpus alternatora.Lampka powinna się świecić.Napędzić alt.wiertarką (uwaga-musi mieć ponad 500W,najlepsza dwubiegowa Celma) i patrzeć czy lampka zgaśnie.Zmierzyć napięcie na aku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
r0cky



Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 1

PostWysłany: 16:59 Sro 23 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, jeżeli pozwolicie od razu przejdę to treści mojego problemu...

"Dostałem" Wymienioną w temacie 60tkę... Ale... Silnik w porządku, ale elektryka i osprzęt gorzej Very Happy Rozkopana albo raczej brak instalacji elektrycznej...

Zajmijmy się ładowaniem... Stary zamiennik alternatora jaki był tam wstawiony to jakiś niemiecki 52A alternator... Dorwałem alternator od Mazdy 323, który IDEALNIE wpasował się w mocowanie... No ale kolejny problem... + podpięty, zostały 2 kable we wtyczce, gdzie mam je puścić ? Z internetowych schematów podają do kontroli... no więc podpiąłem kontrolkę ładnie zgodnie ze schematem, ale ani przed ani po odpaleniu ona nie świeci... Kolejny problem, a raczej zagwozdka, możliwe jest to, że jeżeli akumulatory są całkiem już padnięte to alternator podaje ponad 15V ? Trochę wydaje mi się to za dużo więc pytam...

Pomógłby to ktoś rozwiązać Smile ?

Kolejna sprawa na dziś, słyszał ktoś o "regeneracji" aku? Gdzie, co, jak to wygląda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 07:43 Nie 29 Mar 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy to forum przeniosło się gdzieś bo coś tutaj mało życia teraz.
Mam pytanie czy ktoś wie jakim sposobem oczyścić smok pompy oleju silnika bo nie chce dobrze ciągnąć. Ewentualnie czy ktoś wie czy można jeszcze dokupić smok do C4011 bo pytałem w kilku sklepach i nie mają. Są tylko do C360, a ten ma inne mocowanie do pompy oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
jacek3773



Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: SCYZI

PostWysłany: 09:41 Nie 9 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klucz by sie sprawdzał gdyby wszystkie śruby, szpilki i nakrętki miały idealne gwinty to jest moje zdanie, teraz składam c 360 i po kluczu dociągam ręką na czucie wg. instrukcji zaczynamy od 35 potem 60 ,90 ,120 i na końcu 140(piszę z pamięci i mogę się mylić)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 20:25 Pią 7 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro będę rozbierał silnik to coś się dowiem.
Koledzy mam pytanie jak dokręcić głowicę bez klucza dynamometrycznego. Wiem, że tak się nie robi ale klucza nie mam a po drugie widziałem jak mechanicy zawsze dokręcali ręcznie. Pewnie oni mieli wyczucie i praktykę a co jak jej nie mam, jakieś sposoby chyba macie?? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 274

PostWysłany: 07:18 Pią 7 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli zagotowało wodę to jest szansa że oringi na tulejach całe, jeśli zagrzałeś silnik bez wody to już tak różowo nie jest.
Co do uszczelki to wymienił bym wszystkie profilaktycznie.
Jedna z nich rozciekła się już wcześniej, teraz zagrzany silnik. Nie będą już pierwszej jakości ryzyko że polecą następne duże. Roboty niewiele, kosz też mały a w przyszłości unikniesz niespodzianki w polu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 23:03 Czw 6 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie chcę tu "mędrkować",ale lepiej zdemontować jedną głowicę niż cztery .Można zerknąć przez pokrywy popychaczy.Ale odkręcając miskę masz możliwość lepszego oczyszczenia silnika.
Cytat:

Woda się zagotowała bo jej ubyło.

W moim przypadku było tak że najpierw się zagotowała następnie pękła tuleja.I reszta poza dyskusją.Podpowiadam swoje podejście do problemu.Rozwiązanie wybierz Sam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 20:00 Czw 6 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Woda się zagotowała bo jej ubyło. Co do termostatu to go nie ma tylko blaszka z dziurkami. Jak będzie walnięta tuleja to i tak głowice trzeba zrzucać.
Co myślicie o tej teorii, żeby sprawdzić czy korków w głowicy nie wypchnęło to odkręcić pokrywy popychaczy z prawej strony silnika i tak powinno być widać jak korki będą wypchnięte. Ale spotkałem się też z uszczelkami głowicy, które nie miały od spodu dziury na korki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:05 Czw 6 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja bym robił w takiej kolejności :spuścił olej,odkręcił miskę olejową,nalał wody.Wtedy od spodu może coś się pokaże którędy przecieka woda.Jeżeli najpierw odkręcisz głowice a uszczelki będą dobre?Woda mogła dostać się również przez pękniętą tuleję oring tulei,zaślepkę głowicy (przynajmniej ja miałem takie przypadki).W czasie remontu sprawdził bym również termostat,bo dlaczego woda się zagotowała?Chłodnica zanieczyszczona?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 12:58 Sro 5 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze nie rozbierałem. Mam nadzieje, że to będzie właśnie uszczelka. Jeśli by olej właśnie tam leciał, to będzie jakiś ślad na uszczelce typu przerwana czy coś takiego.
Jakie są lepsze, zwykłe czy te z miedzianymi podkładkami.
I tak chyba odkręce miskę i naleję wody do silnika i zobaczę czy nie kapie gdzieś z bloku. Nie wiem czy można teraz odpalić silnik na tej wodno-olejowej mazi, żeby go posłuchać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 274

PostWysłany: 12:14 Sro 5 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie uszczelka pod głowicą. Wymień profilaktycznie wszystkie. Jak jedna poleciała możliwe że drugie już też się sypią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 09:30 Sro 5 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Pojawił się kłopot w postaci białej mazi w misce olejowej. Prawdopodobnie woda z olejem. Ojciec w rozwoził ciągnikiem obornik, jak skończył odprowadził rozrzutnik, wrócił do domu i woda mu się zagotowała. Sprawdził, woda z olejem w silniku. Kiedy do tego doszło nie wiadomo, ale jak robił przerwy na załadunek to nic nie było, dopiero jak wrócił do domu (ok 1 km miał żeby odprowadzić maszynę). Sprawdzałem wczoraj faktycznie w misce oleju pełno, nawet widać poziom przez dziurkę od miarki.
Co mogło spowodować tak szybkie przedostanie wody do silnika?
Dodam, że spod 4 głowicy już ze 2 miesiące cieknął olej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 18:38 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem nowe produkcji "Stomil" Olsztyn (jeżeli dobrze pamiętam).To było jeszcze na początku lat 90.Teraz mam założone BKT https://plus.google.com/u/0/photos/113275700209538508819/albums/5567740537823672545/6071966306920938498?pid=6071966306920938498&oid=113275700209538508819 i narazie nie mam zastrzeżeń.Jedna rada to zakładać opony z pastą do montażu opon.Wtedy bez problemu się ułoży na feldze(przynajmniej tak było w moim przypadku).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gibon16



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 58

PostWysłany: 12:45 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi na tym właśe zależy bo tej wiosny wjechał z presą na ląke torfową i miałem mały problem a jakiej firmy miałeś te oponki regenerowane czy nówki jaie firmy sie opłacają??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1607
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 10:15 Nie 19 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Ja w swojej '60' miałem założone nowe 16,9 na 28 .Jeżdziłem aż je "zdarłem".Jeden plus że jak było mokro to tak nie "tonął"jak na "14".Ale ogólnie nie polecam do "60".Felgi i błotniki oryginalne nie było problemu z miejscem.Kabina z rur kwadratowych to musiałem dolny róg drzwi obciąć. Póżniejsze wersje kabin już miały te rogi skośne. Znajomy dowiadywał się w "POM" o remont kapitalny skrzyni biegów to "zawołali" mu 1800 zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gibon16



Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 58

PostWysłany: 22:37 Sob 18 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Seweryn i z miejscem pod blotnikami też nie będzie problemu mam tą kabinę jak w czolgu. Tego sie obawiam ale darowanemu koniu w zęby się nie zaglada musze to tak wyremontowac zeby w przyszlym roku miec z tego jais pozytek. A pzynajmniej jak cos dobrze zrobię o bedę wiedział co mial . Z moich obliczeń wstępch wynika że na sam silnik musze miec z 3 tys jescze sprzęgło i tył 5-6tyś blacha też słaba ale o narazie zostawie ważne żeby maszyna chodziła
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 274

PostWysłany: 19:38 Sob 18 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Felg zmieniać nie musisz a PORZĄDNY remont przekroczy wartość ciągnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 1 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach