Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 08:59 Sob 28 Lis 2020


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 17:41 Wto 2 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oprócz wiru w baku nic nie powinno się wydarzyć, ale wkrecaj go przy małym obciążeniu, przed większymi górkami zbij obroty do około 2200, zbytnie obciążanie silnika na tak wysokich obrotach może skończyć się szukaniem tłoków na poboczu Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 17:38 Wto 2 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakby ten silnik miał pracować na tak dużych obrotach to od razu fabrycznie miałby takie ustawione. Nie radze podkręcać a jak już to zrobiłeś to zmniejsz do nominalnych. Takie zabawy są niebezpieczne dla silnika. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adrianekg1990



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Polska

PostWysłany: 14:52 Wto 2 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam pytanie do znawców 60. Czy jazda na powyżej 2200obr/min jest bezpieczna?? ostatnio ustawiłem obroty maksymalne na 2600 i nie wiem czy
silnik takie coś zniesie. Znajomy od kilku dobrych lat jezdzi na obrotach 2800 i jakoś nic złego się nie wydarzyło. Ostatnio muszę jeździć w dłuższe trasy, więc
kilka km/h wiecej by si przydało. Co myślicie na ten temat???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 18:26 Pon 1 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I po robocie, tak jak przypuszczałem ścięło nity, na dodatek pękła tarcza I stopnia... 120 zł i cały dzień w plecy Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 07:15 Pon 1 Wrz 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdejmij górę skrzyni i wszystko zobaczysz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 21:07 Nie 31 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak włączyłem zależne to kręcił przez kilka sekund, później znowu nic... Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
koseś



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 274
Skąd: nidzica

PostWysłany: 20:47 Nie 31 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy zerwanych nitach tarczy wom będzie działał napewno na zależnych biegach bo miałem taką przygodę podczas oprysków więc jeśli napewno na zależnych ci nie kręci to tarcza odpada pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 945
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 20:06 Nie 31 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam problem z 40... kosiłem kukurydze i nagle przestał się kręcic WOM...Myslełem, że to wina zatrzasku, że mi wywala dźwignię na luz, ale tam było wszystko ok... Wałek na pewno się nie ukręcił, łożyska też w porządku bo kręcąc ręką wszystko chodzi jak trzeba... Napęd zależny też nie działa, pompa nie chodzi - podnośnik stoi...Po zgaszeniu silnika słychać jakiś szum - podejrzewam, ze obraca się tarcza sprzęgłowa, dlatego myślę, ze tam tkwi przyczyna - może ścięły się nity? Macie jakieś inne propozycje? Jutro muszę się za to wziąć, od czego zacząć? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 19:47 Czw 28 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyciek może pochodzić z okolic kranika, może uszczelnienie jest niewystarczające. Odkręć kranik i wkręć na pakuły. Możliwe że pękł bak w którymś miejscu, np na szewku i cieknie, albo się gdzieś przetarł. Możliwe jest również że paliwo ucieka przez wężyk od baku po pompkę zasilającą (chyba że jest metalowa rurka), bo u kolegi zdarzył się taki przypadek, że wężyk był cały czas mokry a ropki ubywało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
tracker05



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 3

PostWysłany: 13:30 Czw 28 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój problem nie jest może ścisle związany z ciągnikami ponieważ może sie wydarzyc w każdym pojezdzie silnikowym niestety :/
A więc w mojej maszynie mam niewielki wyciek ropy z baku :/ nie mogę go niestety zlokalizować Sad macie może jakieś pomysły jak to naprawić ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ROBERTD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 202
Skąd: Łodzkie

PostWysłany: 21:38 Wto 26 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Padło ładowanie-macie jakis sposob zeby sprawdzić prądnice i regulator napiecia mechaniczny
śzczotki sprawdziłem, komutator tez wizualnie jest ok.
Czy miernikiem i probówką jestem w stanie sprawdzić prądnice i regulator??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 18:46 Wto 26 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciągnik stary i w dodatku mało używany...Możliwe,że uszczelka ale również może być możliwe,że tuleje/a skorodowały/a.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 13:29 Wto 26 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie licząc oczywiście kosztów wymiany oleju i filtra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 13:28 Wto 26 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co napisałeś niewiele mozna wywnioskować. Najprawdopodobniej poszła ci uszczelka pod którąś głowicą. Trzeba je odkręcić i po prostu sprawdzić. Jeśli umiesz sam to zrobić- a nie jest to skomplikowane- to koszty spokojnie zamkną się w kwocie 100 zł przy czy zostanie ci jeszcze na kilka piw oczywiście na zakończenie Very Happy Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Peron



Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 423

PostWysłany: 11:54 Wto 26 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie w c 360 poszła mi woda do oleju. Ciągnik jest stary, bo z około 1980 roku, od nowości jest u nas, to jest sto procent oryginał, jeszcze na oryginalnych oponach i oryginalnym lakierze. Od kilku lat używany sporadycznie w turze, który do niego założyłem. Co może być przyczyną? Czy naprawa jest kosztowna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 09:00 Wto 26 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozmiar mówi sam za siebie...Przecież opona 14.9 R28 jest mniejsza jak kolega niżej napisał o 4" i niby jak ma wejść na felgę 32"? Przecież to logiczne.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
koseś



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 274
Skąd: nidzica

PostWysłany: 06:16 Wto 26 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcin.go napisał:
Mam pytanko.
Mam koła z oponami 12.4/32, założe na te felgi oponę 14.9/28 ?
powodzenie w rozciąganiu czterech cali Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 19:52 Pon 25 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pytanko.
Mam koła z oponami 12.4/32, założe na te felgi oponę 14.9/28 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
Przemko83



Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 27

PostWysłany: 16:34 Pon 25 Sie 2008    Temat postu: Re: Jaki olej do skrzyni biegów Odpowiedz z cytatem

Kupiłem AGROL6 tak teraz nazywa się teraz HIPOL6 to ten sam olej.jak rozbierałem dekiel od pompuy to był na uszczelce i silikonie.zrobiłem tak samo dokręciłem śróby zalałem olejem i narazie nie leje,a podnosnik podnosi super szybko na wolnych obrotach.miałęm zapchany tez smok przy pompie i dałem nowy.a olej w opakowaniu 27 kg kosztował 195 złotych.dzieki za uwagi i pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ROBERTD



Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 202
Skąd: Łodzkie

PostWysłany: 14:28 Nie 24 Sie 2008    Temat postu: Re: Jaki olej do skrzyni biegów Odpowiedz z cytatem

Przemko83 napisał:
.Co stosujecie i czy się sprawdza.dodam jeszcze ze zamierzam wymienić filtr na pompie i zamiast uszczelek dać silikon.Potrzebuje pilnie informacji.Pozdro

Silikon zamiast uszczelek to nie jest dobry pomysł- pokrywa pompy zblizy sie do walka napedu i może sie skonczyc rozpadnieciem mostka ktory napedza pompe oleju-lepiej zamontuj uszczelke i silikon
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 21:34 Czw 21 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli kłania się jakość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 21:05 Czw 21 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

leszczaczek napisał:

Hm Po primo wiem o tym ze zle zalozona popsuje się ale trzy razy wymienalem pompe wodną !!!! wszystkie oddawalem do sklepu i gosc mi dawal inne bo od poczatku halasdowaly tudzież ciekly............

tudzież NO COMMENT
PISZĘ POPRAWNIE PO PAKISTAŃSKU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 07:35 Sro 20 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma żadnych problemów. U nas na hurtowni litr kosztuje 5.3 zł luzem do bańki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 21:18 Wto 19 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powtarzam, że tylko słyszałem i pewnie z tym olejem nie ma większych problemów.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1602
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 10:18 Wto 19 Sie 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak to trudno? Na każdym rogu go dostaniesz Very Happy Hipol doby olej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 58 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach