Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 02:10 Sob 27 Lut 2021


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 184, 185, 186  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 12:44 Czw 3 Lip 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do motor of poland.
Nie możesz włączyć WOM bo nie możesz przesunąć dźwigni,a może są zgrzyty, zobacz na wyłączonym silniku czy dźwignia przesuwa się swobodnie.
Jeżeli nie możesz przesunąć wajchy od WOM to coś blokuje wodzik. Ja w C4011 miałem zablokowany wodzik przez śrubę, która przykręca dźwignię od hamulca ręcznego do pokrywy skrzyni biegów. Po prostu była za długa i wpasowuje się ona dokładnie w środek wodzika. Dopiero jak odkręciłem pokrywę skrzyni biegów to zobaczyłem co jest grane Very Happy. Wystarczyło założyć krótszą śrubę. Sprawdź u siebie bo może masz pokrywę skrzyni od C4011.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 943
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 21:30 Sro 2 Lip 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bambino56 napisał:
A co powiesz na to że ja objade 5 razy z belami zmieniając biegi jak popadnie a biegi to sie nie mają zamiaru zakleszczać a mój brat w tym czasie to by max 2 razy objechał i przy tym 5 razy biegi zakleszczył i to większaść drobi męczy 3 a jak sie już na 4 zdecyduje to odrazu zakleszczone?
I co to delikatnie i powoli lepiej czy szybko i skutecznie? Question Question Laughing

Najwidoczniej twój brat jest bardzo utalentowany, a to co napisałeś potwierdza moją tezę o braku wprawy operatora a nie o winie skrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1587
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 19:17 Sro 2 Lip 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oj z ta zmianą biegów i zakleszczaniem to jest....OJciec wyz naje zasade wlasnie wolno dokladnie i poooowoliiii. Osobiście to ja sie nie pierdziele tylko gaz sprzeglo bieg jak najpredzej i gaz a nie. Krzywo,prosto byle ostro Very Happy Tylko z tej prędkości kiedys w podorywce widełki odzmiany biegow mi wyskoczyly nie wiem jakim cudem Surprised a tak to raz na 2-3 lata sie zakleszczy. ale problemu nie mam z rozkleszczeniem pogrzebe troche przy zatrzaskach,bezpiecznikach i git.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bambino56



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 24
Skąd: Wola Uhruska

PostWysłany: 18:42 Sro 2 Lip 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miccao napisał:
damian9871 napisał:
miałem 4011 c360 i w obydwóch czasami bieg się zakleszczał i mogłeś sobie wymieniać bezpieczniki zatrzaski czy jak to zwał nie wielka poprawa.
16 lat jeżdżę 40 i NIGDY nie zakleszczyłem biegów, z resztą w żadnym ciągniku NIGDY mi się to nie udało. Gdy brat cioteczny zwoził mi kukurydzę, średnio raz na godzinę zakleszczał skrzynię w 60, gdy robiłem to ja lub ojciec sytuacja taka nie miała miejsca, śmiem twierdzić, że wiele zależy od wprawy operatora, precyzyjnej ręki i braku przesadnego pośpiechu. A i jeszcze jeden przykład na potwierdzenie mych słów - sąsiad pożyczył od nas w tamtym roku 40 bo zanosiło się na deszcz a miał jeszcze dużo słomy do zwożenia i chciał na 2 ciągniki, ani ja ani ojciec nie mogliśmy mu wtedy pomóc więc sam musiał sobie radzić, niestety nie zdążył nawet podpiąć przyczepy... Trzeba tak wyczuć międzygaz, żeby można było zmieniać biegi bez wyłączania sprzęgła, a jak ktoś robi to przy akompaniamencie ciagłych zgrzytów to, jak to się mówi, nie dziwota Razz Radzę dlatego dać sobie spokój z wymianą połowy skrzyni tylko, jak to mówi mój ojciec - "pomalu! i myśl! Cały czas myśl nad tym co robisz!" (Moja skrzynia nie miała remontu od 20 lat, nie wiem czy luzy, które są już znaczne to wada czy zaleta, ale naparwdę dziwią mnie te problemy z zakleszczaniem Rolling Eyes


A co powiesz na to że ja objade 5 razy z belami zmieniając biegi jak popadnie a biegi to sie nie mają zamiaru zakleszczać a mój brat w tym czasie to by max 2 razy objechał i przy tym 5 razy biegi zakleszczył i to większaść drobi męczy 3 a jak sie już na 4 zdecyduje to odrazu zakleszczone
I co to delikatnie i powoli lepiej czy szybko i skutecznie? Question Question Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
ka_mil



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 167
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: 15:02 Sro 2 Lip 2008    Temat postu: Re: wałek przekażnika mocy Odpowiedz z cytatem

motor of poland napisał:
mam problem z wałkiem przekażnika mocy przy ursusie c-360
chodzi oto że nie moge go włączyć ,nawet kiedy odkręciłem pierwszą śrube(wodzik) nieruszył nie wiem co to może być jak można go włączć, co to za usterka ,kolega mi mówił że tyle lat jeżdził w kółku rolniczym na c-360 i ani razu mu sie takie coś nie zdarzyło i że może to być coś ze sprzęgłem drugiego stopnia

czy wiecie coś na ten temat był bym wdzieczny za jakąś podpowiedź Rolling Eyes

A dźwigienka od włączania rusza się?
Ja kiedyś tak miałem że się ruszała a wałek się nie włączał, przyczyną była ułamana część dźwigienki ta która siedzi w deklu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
motor of poland



Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: prosto z pola

PostWysłany: 12:54 Sro 2 Lip 2008    Temat postu: wałek przekażnika mocy Odpowiedz z cytatem

mam problem z wałkiem przekażnika mocy przy ursusie c-360
chodzi oto że nie moge go włączyć ,nawet kiedy odkręciłem pierwszą śrube(wodzik) nieruszył nie wiem co to może być jak można go włączć, co to za usterka ,kolega mi mówił że tyle lat jeżdził w kółku rolniczym na c-360 i ani razu mu sie takie coś nie zdarzyło i że może to być coś ze sprzęgłem drugiego stopnia

czy wiecie coś na ten temat był bym wdzieczny za jakąś podpowiedź Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 18:12 Pon 30 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

damian9871 napisał:
Aleś się napocił nad tym postem .......... cała wioska pisała te wypociny ?

większość osób które znam ma komputer i internet w domu ale skoro u ciebie jest jeden na całą wieś to też nie ma się co dziwić że piszecie wspólnie i mądrości wam wychodzą. Pozdrawiam te zapyziałe rewiry polski
Zapyziałem rewiry ( podkarpacie ) pozdrawia tą lepszą część Polski Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
miccao



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 943
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 11:37 Pon 30 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

damian9871 napisał:
miałem 4011 c360 i w obydwóch czasami bieg się zakleszczał i mogłeś sobie wymieniać bezpieczniki zatrzaski czy jak to zwał nie wielka poprawa.
16 lat jeżdżę 40 i NIGDY nie zakleszczyłem biegów, z resztą w żadnym ciągniku NIGDY mi się to nie udało. Gdy brat cioteczny zwoził mi kukurydzę, średnio raz na godzinę zakleszczał skrzynię w 60, gdy robiłem to ja lub ojciec sytuacja taka nie miała miejsca, śmiem twierdzić, że wiele zależy od wprawy operatora, precyzyjnej ręki i braku przesadnego pośpiechu. A i jeszcze jeden przykład na potwierdzenie mych słów - sąsiad pożyczył od nas w tamtym roku 40 bo zanosiło się na deszcz a miał jeszcze dużo słomy do zwożenia i chciał na 2 ciągniki, ani ja ani ojciec nie mogliśmy mu wtedy pomóc więc sam musiał sobie radzić, niestety nie zdążył nawet podpiąć przyczepy... Trzeba tak wyczuć międzygaz, żeby można było zmieniać biegi bez wyłączania sprzęgła, a jak ktoś robi to przy akompaniamencie ciagłych zgrzytów to, jak to się mówi, nie dziwota Razz Radzę dlatego dać sobie spokój z wymianą połowy skrzyni tylko, jak to mówi mój ojciec - "pomalu! i myśl! Cały czas myśl nad tym co robisz!" (Moja skrzynia nie miała remontu od 20 lat, nie wiem czy luzy, które są już znaczne to wada czy zaleta, ale naparwdę dziwią mnie te problemy z zakleszczaniem Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2685
Skąd: wlkp

PostWysłany: 10:17 Pon 30 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aleś się napocił nad tym postem .......... cała wioska pisała te wypociny ?

większość osób które znam ma komputer i internet w domu ale skoro u ciebie jest jeden na całą wieś to też nie ma się co dziwić że piszecie wspólnie i mądrości wam wychodzą. Pozdrawiam te zapyziałe rewiry polski
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 22:10 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

damian9871 napisał:
małorolny spec z ciebie jak cholera gdybyś popracował tymi ciągnikami to byś wiedział a nie od święta dupe przewiezie.
miałem 4011 c360 i w obydwóch czasami bieg się zakleszczał i mogłeś sobie wymieniać bezpieczniki zatrzaski czy jak to zwał nie wielka poprawa. żeby zrobić to dobrze trzeba wymienić ten paluch co wybiera biegi zatrzaski i obejrzeć wodziki (przeważnie są okrągłe od zużycia) ale ty wiesz lepiej a nic mądrego nie podpowiesz to ja chylę głowę przed guru polskiej mechanizacji
Podpowiem ... cewka albo resor , na odległość to sobie można ......poprostu trzeba sciagnać dekiel i zobaczyć co w trawie piszczy......... cudów nie ma i tyle
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 22:00 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcin82 napisał:
adamkon napisał:
Witam!
Mam pytanie: dlaczego w ursusie c-360 blokuja sie biegi? Co zrobic zeby sie nie blokowaly?

Sprzęgło trzeba naciskać Wink
Oj trzeba naciskać ........ i to mocno wczoraj po 8 godzinach pracy zginęła mi jedynka i wsteczny , za cholerę wejść nie mogły ale jak ostatkiem sił sprzęgło docisnąłem to się znalazły Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 21:56 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

damian9871 napisał:
małorolny spec z ciebie jak cholera gdybyś popracował tymi ciągnikami to byś wiedział a nie od święta dupe przewiezie.
miałem 4011 c360 i w obydwóch czasami bieg się zakleszczał i mogłeś sobie wymieniać bezpieczniki zatrzaski czy jak to zwał nie wielka poprawa. żeby zrobić to dobrze trzeba wymienić ten paluch co wybiera biegi zatrzaski i obejrzeć wodziki (przeważnie są okrągłe od zużycia) ale ty wiesz lepiej a nic mądrego nie podpowiesz to ja chylę głowę przed guru polskiej mechanizacji
Aleś się napocił nad tym postem .......... cała wioska pisała te wypociny ? Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
rafik256



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 180

PostWysłany: 21:36 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarcinC-360 napisał:
To wycie w 40 to normalne jesli nie został wymieniony atak i koło talerzowe bo to one hałasują a szczególnie jak ciągnik jest wypracowany( a żadko się zdarza żeby tak stare ciągniki jak 4011 były nie wypracowane) . Ja spotkałem sporo 3p i zwykłych,dużo z nich wyło jak cholera ale pare było też takich które były w miare ciche-widać trafił się lepszy materiał na mechanizm/y. Żaden z tych ciągników nie jest cichy tylko cichszy od tych głośnych Very Happy


śmiem twierdzić że wycie w 360 to norma a 4011 w porównaniu do nich pracuja cichutko. Miałem oba ciągniki jednak 360 sie pozbyłem bo w porównaniu do 40 mówiąc delikatnie to nie najlepszy ciągnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinC-360



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1587
Skąd: Woj. Świętokrzyskie

PostWysłany: 14:30 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To wycie w 40 to normalne jesli nie został wymieniony atak i koło talerzowe bo to one hałasują a szczególnie jak ciągnik jest wypracowany( a żadko się zdarza żeby tak stare ciągniki jak 4011 były nie wypracowane) . Ja spotkałem sporo 3p i zwykłych,dużo z nich wyło jak cholera ale pare było też takich które były w miare ciche-widać trafił się lepszy materiał na mechanizm/y. Żaden z tych ciągników nie jest cichy tylko cichszy od tych głośnych Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2685
Skąd: wlkp

PostWysłany: 12:47 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmienił się wom, zwolnice( jeden ząb mniej), rozdzielacz w podnośniku, hamulce (w 4011 był rozdzielacz prawe lewe koło), zaczep polowy, obciążniki i może jeszcze kilka drobnostek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bambino56



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 24
Skąd: Wola Uhruska

PostWysłany: 11:32 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mam takie pytanie może głupie może nie?
Czy od ciągnika ursus 4011 aż do ciągnika c360-3P zmieniło się coś od sprzęgła aż do końca ciągnika. A jeżeli nic to dlaczego w 4011 mechanizm różnicowy, zwolnice tłuką sie jak cholera a w 360-3P jest o wiele lepiej, to wszystko pracuje dużo ciszej. I następna sprawa to biegi miałem kiedyś 4011 i biegi regularnie kleszczyły się przynajmniej raz na tydzień a brat ma c360-3P i przez jakieś 7 lat biegi zakleszczył tylko 2-3 razy???????????????
Czy tu chodzi o wiek ciągnika czy są wprowadzone jakieś ulepszenia???
Dodam jeszcze że ten 360-3p brata ma dużo większy przebiek teraz niż kiedyś ten mój 4011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2685
Skąd: wlkp

PostWysłany: 08:08 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

małorolny spec z ciebie jak cholera gdybyś popracował tymi ciągnikami to byś wiedział a nie od święta dupe przewiezie.
miałem 4011 c360 i w obydwóch czasami bieg się zakleszczał i mogłeś sobie wymieniać bezpieczniki zatrzaski czy jak to zwał nie wielka poprawa. żeby zrobić to dobrze trzeba wymienić ten paluch co wybiera biegi zatrzaski i obejrzeć wodziki (przeważnie są okrągłe od zużycia) ale ty wiesz lepiej a nic mądrego nie podpowiesz to ja chylę głowę przed guru polskiej mechanizacji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 07:58 Nie 29 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymień zatrzaski, koszt ok 3zł sztuka (przynajmniej kiedyś tyle płaciłem) a jeżeli to nie pomoże to trzeba zajrzeć do wodzików bo może mają już wjechane rowki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
gargamel



Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 758
Skąd: z rejonu gdzie krowy nie uświadczysz , a świnki to morskie jedynie

PostWysłany: 22:00 Sob 28 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może wymienić zatrzaski?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin82



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 854
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:36 Sob 28 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adamkon napisał:
Witam!
Mam pytanie: dlaczego w ursusie c-360 blokuja sie biegi? Co zrobic zeby sie nie blokowaly?

Sprzęgło trzeba naciskać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 20:31 Sob 28 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lukano napisał:
Wystarczy wymienić wodziki i juz nie będą sie zakleszczać biegi Wink
Wodzik jak wodzik a może wystarczy poprawnie ustawić sprzęgło ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 20:30 Sob 28 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

damian9871 napisał:
ten typ tak ma Sad
Według Ciebie.... chylę głowę przed taką opinią .............. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
lukano



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 96

PostWysłany: 16:47 Sob 28 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wystarczy wymienić wodziki i juz nie będą sie zakleszczać biegi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2685
Skąd: wlkp

PostWysłany: 16:44 Sob 28 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten typ tak ma Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
francek007



Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 26

PostWysłany: 13:50 Sob 28 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeżeliblokująci sie dość częśto biegi kup sobie nowe spręzynki lub całe te sruby regulacyjne i powinieneś wtedy zapomniec o problemie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 184, 185, 186  Następny
Strona 62 z 186

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach