Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 19:20 Sro 21 Sie 2019


Wszystko o Ursus C-360
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 185, 186, 187  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 07:16 Pią 13 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musiałem wymienic juz całą instalację elektryczną bo po 20 latach to sie cała sypała więc przy okazji zmieniłem też prądnicę na altka bo światła już były liche. Na pewno przyjacielu prądnica nie jest w stanie zasilić 4 halogenów 2 lamp z przodu i do tego jeszcze żarówek na błotnikach i postojowych z tyłu. Nie mam takiej mozliwości chyba że wszędzie masz żarówki 21 watt Very Happy . Jeżeli akumlatory ci sie nie rozładowują to albo mało uzywasz tego dodatkowego oswietlenia albo masz jakieś super akumlatory. Ale zapewniam cie że jelsli kupiłeś nowe aku 5-6 lat temu to jak kupisz teraz to wytrzymia max. połowę tego co stare. Pracowałem w firmie co produkuje akumlatory i wiem co mówię. Po prostu przy obecnych cenach ołowiu muszą na czyms zaoszczędzić. Więc oszczędza sie na trwałości. Alee szkoda siię tu kłócic bo każdy chwali to co ma i co mu się dobrze sprawuje i oto przecież chodzi. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
maskin



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 1059
Skąd: Płd.-Wsch.

PostWysłany: 21:03 Czw 12 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem po co kombinowac... ja mam sprawna pradnice, sprawny regulator ze 4 halogeny i nie mam zadnych problemów, akumlatory srednio co 6 lat wymieniam... lepiej klemy dobrze poprzeczyszczac zamiast zmiany w instalacji robic Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 326

PostWysłany: 13:29 Czw 12 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmień żarówkę na 4 W i wtedy będzie dużo wcześniej ładował.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Izydor



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 367
Skąd: wielkopolska, Wysoka

PostWysłany: 11:05 Czw 12 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koło pasowe na altku musi być dużo mniejsze. Nie ma co patrzeć na prądnice to inna bajka. A żarówka musi być 4,5 W bo altek sie w ogóle nie wzbudzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 19:44 Sro 11 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Porównywałem z kołem z prądnicy i jest prawie takie samo. Kiedyś gdzieś wyczytałem żeby dać na kontrolkę żarówkę 2 watt że niby altek będzie się wcześniej wzbudzał ale nic to nie pomogło. Chyba to oleje w końcu na tych wolnych obrotach niewiele silnik pracuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2716
Skąd: wlkp

PostWysłany: 19:13 Sro 11 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

norma altek musi mieć obr jak masz możliwość to pokombinuj z mniejszym kołem pasowym na altku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 19:07 Sro 11 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie mam pytanko. Założyłem alternator od Stara 28 i wszystko jest ok super ładowanie w końcu światła są a nie świeczki tylko denerwuje mnie to że poniżej 600 obr/min świeci mi sie kontrolka z ładowania. Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 12:53 Sro 11 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Jeszcze raz odnośnie problemu Adrianekg1990- a może jest przestawiony rozrząd skoro pisałeś, że silnik od początku nie osiągał obrotów znamionowych.
Bardziej prawdopodobne jest, że przyczyna leży w układzie zasilania, ale kto wie.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
Alberto



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 314
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 11:59 Wto 10 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

założyłem nową pochodziła trochę bez pokrywy i wydaje się być oki acha i naderwała się ta pierwsza na wydechu od chłodnicy czas pokaże czy będzie to pracować
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2716
Skąd: wlkp

PostWysłany: 07:55 Wto 10 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz luz na kole rozrządu załóż nową a jak pęknie jeszcze raz to musisz wałek rozrządu zrobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alberto



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 314
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 01:29 Wto 10 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

urwała (naaderwała) mi się na klawiaturze na wydechowym chyba ta dłuższa krzywka czy to zmęczenie materiału czy coś więcej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG WP Kontakt
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2716
Skąd: wlkp

PostWysłany: 17:19 Pon 9 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ucinaj tak z 0,5 cm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adrianekg1990



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Polska

PostWysłany: 13:45 Pon 9 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pedał wciska się do końca i równocześnie dźwigienka dochodzi do ogranicznika. Problem teraz w tym, że śrubka ogranicznika niestety nawet nie chce drgnąć. Chyba trzeba ja troche uciąć...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin.go



Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 216
Skąd: Złoczew

PostWysłany: 18:25 Nie 8 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Kolego zrób tak jak radzi Damian, albo wykręć troszkę śrubkę ograniczającą albo zobacz czy nie przestawiła się dźwigienka na pompie paliwa. Jest jeszcze inna możliwość, ale to chyba sprawdziłeś - pedał gazu nie wciska sie na maxa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Tlen
adrianekg1990



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Polska

PostWysłany: 16:34 Nie 8 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wcześniej nie było lepiej. Jest tak odkąd założyłem oryginalny - gdzieś 5 lat temu(wcześniej silnik ten stał sobie w garażu 12 lat bo był zatarty, a jeździłem na motorze od c355)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2716
Skąd: wlkp

PostWysłany: 08:41 Nie 8 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na pompie masz śrubę ograniczającą a przedtem było ok? może na frezie się przestawiła dźwigienka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adrianekg1990



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 8
Skąd: Polska

PostWysłany: 21:40 Sob 7 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam panowie. Mam mały problem z moją 60-tką. Otóż silnik kręci sie tylko do 1800obr/min Czy można podkręcić w jakiś sposób obroty do 2200???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 21:33 Pią 6 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Janek44 napisał:
ciaastus napisał
Cytat:
14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V,
Sam sobie odpowiedziałeś, więc nie szukaj niczego dobrego w 30-to letniej prądnicy.
Szukajce aż znajdziecie Very Happy a będzie wam dane Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 20:15 Pią 6 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał
Cytat:
14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V,
Sam sobie odpowiedziałeś, więc nie szukaj niczego dobrego w 30-to letniej prądnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
małorolny2



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 670
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: 21:07 Czw 5 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał:
malorolny2, a ty czytać umiesz?! Very Happy
Nie wiem czy to wina prądnicy. Szukam. Więc pytam. 30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. Very Happy ) Przymierzam się do altka, ALE MOŻE NIE DZISIAJ. Alternator powinien dawać minimum 13,7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?
Tak ! Czytać potrafię i to nawet ze zrozumieniem ........ szkoda że Ty nie potrafisz zrozumieć że prądnica to porażka .......... Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 36
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 19:31 Czw 5 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V, ale ja tu biore ekstrma pod uwagę. Wiem Janek 44 ,że "nic nie wiesz", więc skoro tak jest, to zrozumiesz o co mi chodzi. Very Happy
No chyba że w twojej prądnicy (altku) szczotki sie nie wydzierają, stojan nie koroduje, wirnik sie nie wyciera, przrewody sie nie utleniaja i nie kruszeją. A akumulatory maja zawsze pełną pojemnośc. Question Idea Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Janek44



Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 441
Skąd: podlaskie

PostWysłany: 20:48 Sro 4 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciaastus napisał.[quote=] 30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. Very Happy ) [/quote]Po takim okresie emerytura się należy.ciaastus napisał.[quote=] Alternator powinien dawać minimum 13,7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?[/quote]Nie wiedziałem, że tyle. Zawsze wydawało mi się , że ok. 14,8V, dotyczy to altka i prądnicy. ale ja tam nic nie wiem. Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 36
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 19:52 Sro 4 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję. Very Happy To właśnie chciałem wiedzieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2716
Skąd: wlkp

PostWysłany: 22:05 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jest 13,4-13,6V bez włączonych świateł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ciaastus



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 36
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: 21:35 Wto 3 Cze 2008    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

malorolny2, a ty czytać umiesz?! Very Happy
Nie wiem czy to wina prądnicy. Szukam. Więc pytam. 30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. Very Happy ) Przymierzam się do altka, ALE MOŻE NIE DZISIAJ. Alternator powinien dawać minimum 13,7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 185, 186, 187  Następny
Strona 64 z 187

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach