Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinC-360

Dołączył: 28 Cze 2006 Posty: 1587 Skąd: Woj. Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12:36 Pon 9 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie to samo-czarna chmura jak dam po garach.Przez prawie 20 lat nic nie ruszane(wtryski,pompa). |
|
Powrót do góry |
|
 |
pawel1991

Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 170
|
Wysłany: 11:54 Pon 9 Kwi 2007 Temat postu: ursus c 360 |
|
|
witam, mam ursusa C-360, nie wiem co się dzieje bo bardzo, ale to bardzo kopci, wymieniłem końcówki wtrysków i pompę paliwową dałem do regeneracji i nic, jak dodam gazu to jedna czarna chmura nad ciągnikiem, siłę ma to chyba silnik jeszcze dobry. Co jest grane? Proszę o pomoc |
|
Powrót do góry |
|
 |
GDYNIA JASIU
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 112 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 19:41 Nie 8 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieki  |
|
Powrót do góry |
|
 |
miccao

Dołączył: 24 Gru 2006 Posty: 943 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 12:35 Nie 8 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
adam69b napisał: | miccao ma zawsze racje.... a ja jestem debil... |
tatamarty.323a napisał: | 0,2 ssące i 0,3 wydechowe powinno być |
Mój błąd 0,2mm i 0,3mm ma być tak orzekł ojciec a on się ponoć na tym zna  |
|
Powrót do góry |
|
 |
damian9871 Moderator

Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 2685 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 10:30 Nie 8 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
14kg ale jak założysz pod głowicę uszczelki z blachą to trzeba dać 16 kg bo inaczej leci olej z pod niej |
|
Powrót do góry |
|
 |
tatamarty.323a

Dołączył: 22 Maj 2006 Posty: 1517 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 09:31 Nie 8 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
miccao napisał: | 0.35mm na zimnym na wszystkich zaworach. |
chyba troche za duże te luzy, będzie klekotać 0,2 ssące i 0,3 wydechowe powinno być |
|
Powrót do góry |
|
 |
GDYNIA JASIU
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 112 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 08:28 Nie 8 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
acha jeszcze jedno a z jaka siła dokrecac głowice ile kg. lub.Nm.i czy po nagrzaniu tez sprawdzamy???????????dzieki  |
|
Powrót do góry |
|
 |
GDYNIA JASIU
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 112 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 08:25 Nie 8 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
no to dzieki i pozdrowka wesołego alleluja  |
|
Powrót do góry |
|
 |
adam69b
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 206 Skąd: z centrum
|
Wysłany: 08:16 Nie 8 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
mistrz_Yoda napisał: | panowie ile mozna pisac o luzach zaworowych 0,2 mm ssacy 0,3 wydechowy
nie mozna przeczytac watku?
przepraszam za takie wejscie ale czytam forum od dawna a dzisiaj sie zarejestrowalem |
Według instrukcji .  |
|
Powrót do góry |
|
 |
GDYNIA JASIU
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 112 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 07:13 Nie 8 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Witam w WIELKANOC to jak z tymi luzami zdecydowaliscie sie w koncu ile...?
Kto ma z was racje?pozdrowka miłych świąt i wogule  |
|
Powrót do góry |
|
 |
adam69b
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 206 Skąd: z centrum
|
Wysłany: 22:00 Sob 7 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
miccao ma zawsze racje.... a ja jestem debil... |
|
Powrót do góry |
|
 |
mistrz_Yoda
Dołączył: 07 Kwi 2007 Posty: 172 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 21:55 Sob 7 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
panowie ile mozna pisac o luzach zaworowych 0,2 mm ssacy 0,3 wydechowy
nie mozna przeczytac watku?
przepraszam za takie wejscie ale czytam forum od dawna a dzisiaj sie zarejestrowalem |
|
Powrót do góry |
|
 |
miccao

Dołączył: 24 Gru 2006 Posty: 943 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 21:03 Sob 7 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
0.35mm na zimnym na wszystkich zaworach. |
|
Powrót do góry |
|
 |
GDYNIA JASIU
Dołączył: 21 Lut 2007 Posty: 112 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 20:47 Sob 7 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jaki powinien byc luz zaworowy na zimnym i ciepłym???pomuzcie dzieki wesołych i zdrowych świąt!!!!!!!!!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
 |
buchaj

Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 786 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 20:30 Sob 7 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
u mnie gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika i zapala sie po wyłączeniu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrz
Dołączył: 27 Kwi 2006 Posty: 71 Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 20:20 Sob 7 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a jak jest u Was z kontrolką ciśnienia oleju, bo u mnie jak zimny silnik(po nocy) to trzyma ok 20 sekund, a jak mocno rozgrzany(po ciężkiej robocie) kontrolka zapala się natychmiast po zatrzymaniu się silnika. Nie wiem czy to w porządku, bo nie pamiętam jak było od nowa(miałem 4 lata jak kupili ursusa . |
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrz
Dołączył: 27 Kwi 2006 Posty: 71 Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 20:51 Pią 6 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że nowy atak i koło talerzowe. Czy podkładki regulacyjne można by podłożyć bez odjeżdżania skrzyni od mostu, tylko z odkręconą pokrywą górną skrzyni? A tak na marginesie, jeszcze nigdy most nie ruszany, może nie będzie konieczna regulacja podkładkami - mam taką nadzieję. A koło talerzowe i atak kupiłem ten z allegro - kilka postów wcześniej o tym pisałem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
adam69b
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 206 Skąd: z centrum
|
Wysłany: 08:05 Pią 6 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
piotrz a czy masz na myśli nowy zestaw atak+koło , bo jeśli chcesz ustawić ten który masz w ciągniku to szkoda roboty .Jeśli nówki ja kiedyś ustawiałem i na papier , i na tusz (smarujesz atak i patrzysz na talerzowym wzorek-czy równy) , a w końcu zastosowałem metodę na słuch .Tylko zaznaczam że miałem odjechane mostem od skrzyni , najpierw ustawiłem pierwszymi metodami i korygowałem na słuch obracając szybko kołem talerzowym (oczywiście na sucho) i możesz mi nie wierzyć ale udało mi się , z tym że poświęciłem na to z pół dnia .Najważniejsze jest dobre ustawienie ataku , mam na myśli regulację pod obudową łożysk ataku(specjalnymi podkładkami) , wystarczyło że zmieniłem podkładkę o 0,5 mm i była wielka różnica.
Pamiętaj jednak że zrobisz most a zostaną ci głośne zwolnice i skrzynia , to jednak tylko c 360 ,myśl komunistyczna . |
|
Powrót do góry |
|
 |
małorolny
Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 157 Skąd: Pokarpacie
|
Wysłany: 06:18 Pią 6 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
piotrz napisał: | Czy ktoś z Was ma sposób na dobre ustawienie przekładni głównej? Niektórzy ustawiają tak aby tryby nie przecięły kartki papieru, może ktoś ma lepszy pomysł? | Tak. Jest taki sposób ! Czujnik zegarowy ! |
|
Powrót do góry |
|
 |
martinescu

Dołączył: 28 Mar 2006 Posty: 221 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 21:29 Czw 5 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
do Włodka; przyczyna, według mnie, leży gdzie indziej, mianowicie w rozdzielaczu. do piotrz ten sposób z papierem (właściwie powinien być pergamin) jest "jedynie słuszny" |
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrz
Dołączył: 27 Kwi 2006 Posty: 71 Skąd: Jerzyce kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 20:31 Czw 5 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z Was ma sposób na dobre ustawienie przekładni głównej? Niektórzy ustawiają tak aby tryby nie przecięły kartki papieru, może ktoś ma lepszy pomysł? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Włodek
Dołączył: 02 Maj 2006 Posty: 249
|
Wysłany: 20:17 Czw 5 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ja jeszcze wróce do tematu tego podnośnika. Wczoraj z agregatem ciągle mi podbijał do góry a jak go odczepiłem, podniosłem ramiona i postawiłem go do garażu tak na podniesionych ramionach to do dziś nie opuścił ani troche. Czy to może być wina tego że cylinter jest porysowany i jak tłok stanie w pozycji gdzie cylinder nie jest zarysowany to trzyma a jak stanie w pozycji gdzie jest rysa to poszcza?? Czy dobrze rozumuje czy przyczyna może leżeć zupełnie gdzie indziej?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
buchaj

Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 786 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 13:46 Czw 5 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mała retrospekcja w temacie o c360:
znalazłem już przyczynę grzania się mojej 60. NIE był to termostat (a właściwie jego brak) tylko wysłużona pompa. Wymianiłem ją i teraz wskazówka nawet na zielone nie wchodzi.
A co do termostatu to na razie wstrzymam się z jego założeniem. Dobrze jest i bez niego  |
|
Powrót do góry |
|
 |
adam69b
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 206 Skąd: z centrum
|
Wysłany: 21:34 Sro 4 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Poprosić Pudziana żeby sobie rozgrzał jedną ręke  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Włodek
Dołączył: 02 Maj 2006 Posty: 249
|
Wysłany: 21:29 Sro 4 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a może ktoś ma pomysł jak zrobić jakieś przesuwadło żeby tą zwolnice wysunąć i później wsunąć ją tak jak była bo to byłby całkiem niezły pomysł. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|