Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elion213
Dołączył: 27 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16:38 Czw 27 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Co o tym jeszcze sądzicie? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Tandeo123
Dołączył: 31 Sty 2019 Posty: 1
|
Wysłany: 21:11 Czw 31 Sty 2019 Temat postu: Co to za ciagnik |
|
|
Witam nabylem ciagnik Mf podobny jak Mf255 lecz to calkiem co innego skrzynia biegow 3 biegowa i co ciekawe hamulec reczny jest z lewej strony skrzyni biegow ihamuje naped w skrzyni nie bebny czy tarcze w kolach Nozne hamulce sa tarczowe Czy wie moze ktos co to jest za model i czy kupie do niego czesci Zalezy mi na hamulcu recznym Za kazds cenna wiadomosc zgory dziekuje |
|
Powrót do góry |
|
 |
sanczo110470
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 82 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 06:42 Nie 2 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Panowie - o czym może świadczyć wyciek oleju z czujnika ciśnienia oleju w mf 255? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Artikonik
Dołączył: 11 Kwi 2018 Posty: 2
|
Wysłany: 20:59 Sro 11 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Witam poszukuję posiadaczy ciągnika massey ferguson 7465 z silnikiem perkins
2002 2006 rok jakoś lub większych 7475 lub 7480 do wymiany informacji o nich naprawy regulacje użytkowanie bardzo proszę o kontakt 660 238 654 pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
john1
Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 154
|
Wysłany: 21:18 Sro 28 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich chcialem sie zapytac w ktorym miejscu zamontowac grzalke w bloku mf 3060 z góry dziekuje |
|
Powrót do góry |
|
 |
nehco
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 125 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 23:55 Nie 21 Sty 2018 Temat postu: remont silnika 1006.6 mf3115 |
|
|
Spotkał się ktoś z tłokami nadwymiarowymi do Perkinsa 1006.6 w mf 3115. Bo na tulejach cylindrów są minimalne progi a kompresja od 13 do 19 atm. I zastanawiam się czy przy tak małym zużyciu cylindrów, można by je było przeszlifować i dopasować tłoki. Spotkał się ktoś z takim rozwiązaniem. , może ktoś tak remontował silnik ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
agroalex
Dołączył: 18 Sty 2018 Posty: 1
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomip
Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 2 Skąd: PŁOŃSK
|
Wysłany: 19:41 Pon 15 Sty 2018 Temat postu: Zbiornik paliwa mf 3060 |
|
|
Czy ktoś wyjmował zbiornik paliwa w MF 3060??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz1986
Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 1
|
Wysłany: 13:19 Pon 15 Sty 2018 Temat postu: massey ferguson |
|
|
Witam, mam problem przy odpalaniu traktora massey ferguson 6170 mrugają kontrolki A i D jednocześnie od pół biegów, a po chwili mrugają juz wszystkie czyli AB i CD. A przy EHR mruga czerwona diodka z wykrzyknikiem. Czy ktoś wie co się dzieje? |
|
Powrót do góry |
|
 |
miron
Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 532 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 12:42 Pon 4 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
jest to kontrolka od zapchania filtra |
|
Powrót do góry |
|
 |
Aostry
Dołączył: 23 Sie 2017 Posty: 2
|
Wysłany: 16:16 Sro 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Aostry
Dołączył: 23 Sie 2017 Posty: 2
|
Wysłany: 16:08 Sro 23 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Witam! W moim MF 390T podczas jazdy lub podczas pracy przy wysokich obrotach zaczyna się świecić ta oto kontrolka. Co może ona oznaczać?
[img]http://imgur.com/a/iEVwC[/img] |
|
Powrót do góry |
|
 |
kongponleu88
Dołączył: 30 Cze 2017 Posty: 5
|
Wysłany: 05:05 Pią 30 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Gdy zapnie grupę reszta dziala .da się tak jeździć ? Można odkręcić ta klapę bez spuszczania oleju .
โกเด้นสล็อต
gclub |
|
Powrót do góry |
|
 |
Zolwik1990
Dołączył: 06 Sty 2012 Posty: 43 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 12:49 Sro 3 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Witam posiadam mf 3085 i po wciśnięciu hamulca prawego słychać dziwne odgłosy nawet gdy ciągnik jest zatrzymany. Hamulce są hydrauliczne. Co to moze być? |
|
Powrót do góry |
|
 |
marek mf
Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 09:10 Nie 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam ja mam mf-a 6140 i miałem podobny problem z tym ciągnięciem sprzęgła a zwłaszcza w zimie rozebrałem sprzęgło sprzęgło wielotarczowe mokre jest tam tarcza która jest przykręcona na trzy śrubki te śrubki były odkręcone i podczas wysprzęglania tarcze nie były rozłączane po prostu sklejone przez olej |
|
Powrót do góry |
|
 |
karol89pp
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 07:22 Czw 23 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie. Kupowałem go na zimno za tak śmieszne pieniądze, że nie liczyłem że wszystko jest ok. Liczyłem, że max 10 tyś będzie trzeba w niego wsadzić żeby doprowadzić do kultury. Na razie włożyłem 300 zł i wszystko śmiga oprócz tego ciągnięcia na zimno. A co do tych kropek to nie jest to pierwszy ciągnik jaki kupuję do remontu i nie są mi straszne roboty typu nieszczelności, naprawa dynashift czy pomp hydraulicznych itp. Ale uprzedzę od razu odpowiedzi: przed zakupem pomierzyłem wszystkie ciśnienia i wszystko jest ok. Traktor całą jesień tak przepracował i nadal chodzi. Grzebałem przy kalibracji sprzęgła ale znacznie się nie poprawiło.Trzeba do tego kogoś z miernikiem bo tam jest kilka czujników i trzeba je umiejętnie dopasować do siebie a ja niestety nie posiadam takiego miernika. Moim zdaniem to coś z wysprzęglaniem na pozycji ,,N" bo jak ma wbite bieg to go ciągnie a jak nie mam wbite biegu a jest na dźwigni do przodu albo do tyłu to go nie ciągnie. Co do tego pociągnięcia tego biegu to na zimnym to tragedia żeby wbić ale siłowo idzie, jak się rozgrzeje to czuję tylko delikatne pociągnięcie. Może tarczki na dynashift ciągną na zimnym oleju bo tak jak mówisz jest za gęsty. Bo wałęk od dynashift jest zamontowany w tarczę sprzęgłową. Źle wyspręgla na N, lekko trzyma na tarczy wtedy i ciągnie na tarczkach dynashift no i jedzie sam. Co kolego o tym myślisz? |
|
Powrót do góry |
|
 |
eco-rol
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 311 Skąd: Na granicy - Cieszyn
|
Wysłany: 11:21 Czw 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
... czyli kupowałeś /sprawdzałeś go przed zakupem tylko "na ciepło" ? Sorry taki mamy Klimat i za gęsty olej może czasem dawać takie objawy i w niskich temperaturach jakby coś próbowało ciągnąć nasz ciągnik. Ale przyczyna może być inna. Sprzedający/Poprzednik wlał gęstszy olej , żeby ... (pewnie koledzy z Forum coś dopiszą w miejsce kropek) Ten olej, który zamierzasz wlać - markowy, ja jeżdżę na 10W40 i na zimnym, w zimie czuję tylko lekkie drgnięcie/pociągnięcie wbijając bieg. |
|
Powrót do góry |
|
 |
karol89pp
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 07:09 Czw 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
nie wiem na jakim jeżdżę bo dopiero go kupiłem. Będę lał Fuchs Agrifarm 10W30. |
|
Powrót do góry |
|
 |
eco-rol
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 311 Skąd: Na granicy - Cieszyn
|
Wysłany: 11:10 Sro 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
... a na jakim oleju jeździsz teraz, a na jaki chcesz zmienić? Jaki zamierzasz wlać? |
|
Powrót do góry |
|
 |
karol89pp
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: 09:26 Wto 14 Mar 2017 Temat postu: massey ferguson 6499 na zimnym oleju ciągnie go do przodu |
|
|
Witam. Mam problem z massey ferguson 6499 tier 2 bez commonrail. 2005 rok prod. z panelem GTA. Problem polega na tym, że jak jest zimny olej w skrzyni to ciągnie go do przodu. Biegi i rewers są w pozycjach neutralnych. Gdy się rozgrzeje 5-10 min problem znika. Na zimnym oleju też ciężko wrzucić jakikolwiek bieg. Po lekkim rozgrzaniu oleju wszystko jest w porządku. Co może być przyczyną? Olej w skrzyni nie był wymieniany bo dopiero go kupiłem . Pomoże kalibracja sprzęgła i rewersu? I jak to zrobić?Jaka może być inna przyczyna? Proszę o pomoc |
|
Powrót do góry |
|
 |
eco-rol
Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 311 Skąd: Na granicy - Cieszyn
|
Wysłany: 18:39 Sob 11 Mar 2017 Temat postu: Kalibracja |
|
|
Czy kalibracja rewersu, a kalibracja skrzyni biegów, to to samo? Bo rerwers kalibruje się na pewno, a sposób uzależniony jest od numeru seryjnego lub modułu (komputera) . Widziałem jak robił to serwisant z Masseya 8 lat temu gdy wymieniał komputer w 6150. Ostatnio tłumaczyłem kawałek książki serwisowej w tym temacie i coś tam kalibrowałem, gdy musiałem wymienić uszczelniacze na zół/zającu i gdy nawet poprawne ustawienie napięcia na rewersie (po zdjęciu dekla, naprawie i ponownym złożeniu) nie powodowało poprawnego jego przerzucania przód/tył. Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
flamenko
Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 369
|
Wysłany: 19:59 Pon 6 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
kalibruje sie skrzynie w ciagniku nh case ale nie wiem czy robi sie to w massey fergusonie |
|
Powrót do góry |
|
 |
boss999
Dołączył: 02 Mar 2017 Posty: 2 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 18:24 Czw 2 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Witam
Zakupiłem MF 6170 i mam taki problem że wycieka olej jak widać na foto.
Jest to po prawej stronie w przedniej części skrzyni, przy trójniku do którego wkręcony jest akumulator ciśnienia.
Czy to jakaś zaślepka? Jest tam oring czy jakieś inne uszczelnienie można to rozebrać? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 528
|
Wysłany: 22:22 Nie 26 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
karolekm88, zapowietrzone sprzęgło?
Marek6150, pompa ma dość i ktoś coś w elektronice pokombinował dodatkowo?
flamenko - skalibrować, czyli?
borus - przeciek na uszczelnieniu półbiegu, przeciek na elektrozaworze? - nad tym muszę pomyśleć |
|
Powrót do góry |
|
 |
maksiu432
Dołączył: 22 Lis 2016 Posty: 5
|
Wysłany: 08:34 Wto 7 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Też wydaje mi się że to będzie udany zakup. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|