Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borus
Dołączył: 07 Lut 2017 Posty: 2 Skąd: radom
|
Wysłany: 01:36 Wto 7 Lut 2017 Temat postu: witam mam problem z mf 6190 nie ciagnie na 2 pułbiegach A,D |
|
|
jak jest zimny olej to cos tam ciagnie ale słychac jak sie slizga tarczki były wymieniane przez 2 dni było ok |
|
Powrót do góry |
|
 |
borus
Dołączył: 07 Lut 2017 Posty: 2 Skąd: radom
|
Wysłany: 01:29 Wto 7 Lut 2017 Temat postu: Witam potrzebuje katalog do mf 6190 |
|
|
karolekm88 napisał: | Witam mam problem z rewersem w MF 6150 nie chce się przełączać tylko piszczy dopiero jak wyrzuce biegi na luz to przeskakuje. A także jak odpale MF na luzie to czasem bardzo ciężko jest wrzucić jakiś bieg. Czy ktoś może mi pomóc czy to jakiś czujnik czy sprzęgło a może wogole coś innego??? |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
karolekm88
Dołączył: 18 Kwi 2012 Posty: 12
|
Wysłany: 11:18 Sro 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Witam mam problem z rewersem w MF 6150 nie chce się przełączać tylko piszczy dopiero jak wyrzuce biegi na luz to przeskakuje. A także jak odpale MF na luzie to czasem bardzo ciężko jest wrzucić jakiś bieg. Czy ktoś może mi pomóc czy to jakiś czujnik czy sprzęgło a może wogole coś innego??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
flamenko
Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 369
|
Wysłany: 20:04 Wto 20 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
koledzy czy ortientuje sie ktos jak skalibrowac skrzynie biegów mf 6260 ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
proMateusz
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 155 Skąd: Pajęczno
|
Wysłany: 21:33 Nie 21 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Gustlik, jaki koszt zdjecia blokady predkosci w 6170? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Marek6150
Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 3
|
Wysłany: 11:21 Wto 12 Lip 2016 Temat postu: Massey Ferguson 6150 po nagrzaniu |
|
|
Mam problem w 6150 po zakupie pozmieniałem wszystkie oleje i filtry
ale po nagrzaniu pojawiają mi się takie problemu jak samoczynne właczenie i wyłączenie wałka. po zmianie rewersu z przodu na tył tak jak by blokowało koła. samoczynne włączenie przedniego napędu i takie nagłe przyśpieszenie. oraz po maxymalnym skręcie kół. nagle silnik jak by miał ciężo szarpie i po wciśnięciu sprzegła niema tak jak by luzu tylko odrazu staje ? to co może być rozważe każde pomocne odpowiedzi. jeżeli ktoś pomoże to się odwdzięcze ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 527
|
Wysłany: 12:54 Czw 5 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Mielisz synchronizatory albo nakrętkę, ale od biedy się da;) zależy ile to tam trzyma;) tego nie zobaczysz przez tą kalpę, jak masz mało oleju to odkręcisz, jak nie to najedz tylnym kołem na klocek;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
fjut
Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 4
|
Wysłany: 13:21 Nie 1 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Gdy zapnie grupę reszta dziala .da się tak jeździć ? Można odkręcić ta klapę bez spuszczania oleju . |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 527
|
Wysłany: 21:30 Sob 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No albo rozsypały Ci się "kamienie" na przesuwce A/B CO by nie było - musisz rozpołowić |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 527
|
Wysłany: 21:29 Sob 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rozkręcona skrzynia, albo źle ustawiona przesuwka od A/B  |
|
Powrót do góry |
|
 |
tekmie

Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 1535 Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.
|
Wysłany: 00:16 Sob 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Moderatorzy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szacunek dla "Gustlika" za znajomość w temacie"MF".
PS.Uważajcie żeby nie wylać " dziecka z kąpielą"
PS.Uwaga do "Szefów tego forum".(Gdzie reklama a gdzie bez interesowna pomoc) |
|
Powrót do góry |
|
 |
fjut
Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 4
|
Wysłany: 20:56 Czw 28 Kwi 2016 Temat postu: ferguson nie chodza grupy a/b |
|
|
Witam co może być wina ze nie wchodzą plynie grupy a/b i b/a po przejechaniu metra wchodzi tak to slychac chdzby byl na sprzegle |
|
Powrót do góry |
|
 |
fjut
Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 4
|
Wysłany: 21:21 Sro 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam co mrze być przyczyna ze nie zawsze przebija grupę a-b b-a po przejechaniu pu metra wchodzi za 2-3razem tak wbije a ciągnik nie rusza |
|
Powrót do góry |
|
 |
fjut
Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 4
|
Wysłany: 20:57 Sro 27 Kwi 2016 Temat postu: skrzynia mf 3050 |
|
|
Co jest grane nie przelacza grup a-b b-a gdy przejadę pul metra za 2 -3 razem wchodzi reszta ok |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 527
|
Wysłany: 14:23 Sro 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A! jak coś to jestem w stanie naprawić 90% Autotronic 2 oraz odblokować na 40km/h. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 527
|
Wysłany: 14:02 Sro 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No, nie możesz podnieść bo olej przez "tur" leci do skrzyni prosto;) omijając dalsze zawory;) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kris01
Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 381
|
Wysłany: 07:40 Czw 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ja w swojm mam pod pientego ladowacza czolowego pod gniazdo olejowe na to malo dzwignie ,wloncze i ni wyrzuca.Natomiast jak mam to dzwignie wlonczono na ladowacz to wtedy nap.ni moge podniesc nic na ramieniach,ni dziala wtedy podnosnik ramion |
|
Powrót do góry |
|
 |
solek01
Dołączył: 30 Lis 2006 Posty: 213
|
Wysłany: 12:48 Czw 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
czy w MF 690 jest możliwość regulacji ciśnienia zaworu przeciążeniowego, tylnego TUZ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
MARSZEWO 2
Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 12
|
Wysłany: 16:31 Pon 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Podziękowanie dla Gustlika,wiesz dzisiaj cwiczyłem i dżwignia trochę zaskakuje, ale jak jest obciążenie to sama podskoczy i wróci w neutralne położenie. Widocznie będę musiał ją przywiązac tak jak podpowiadasz. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gustlik

Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 527
|
Wysłany: 08:34 Pon 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kawałek "druta" i przywiązać, masz wyjścia nie blokujące się, daj do 1 gniazda, tam masz regulacje max przepływu (tym pokrętłem po lewej) |
|
Powrót do góry |
|
 |
MARSZEWO 2
Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 12
|
Wysłany: 16:20 Nie 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie ,jak w 6170 włączyc hydraulukę na tylne gniazda aby działała cały czas bez trzymania dżwigni,tak żeby rozsiewacz mógł kręcic talerzami napędzanymi silnikami olejowymi bez trzymania dżwigni ręką. Do tej pory ntylko wywracałem kiprem przyczepy ,ale nie używałem jej ciągle i nie wiem jak ją zablokowac aby to dobrze działało, z góry dziękuję za poradę. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Fergusonimt579
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 1
|
Wysłany: 21:57 Pią 4 Mar 2016 Temat postu: Ferguson IMT 579 |
|
|
Witam. Mam bardzo powazny problem z imt 579. oto on :
Gdy jade i nagle zahamuję, to ciągnik nie chce cofnąć, Prawe koło sie blokuje a reszta kopie. Bardzo proszę o pomoc.
pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
nehco
Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 125 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 10:11 Pią 4 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam pytanie ,czy w przednim napędzie w koszu satelitów to powinny być dwie czy cztery satelity . Mf 3115. Bo u mnie są tylko dwie ... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kris01
Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 381
|
Wysłany: 10:02 Sob 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
no tak ale zobacz czy w przeplywościo miezu masz w tym kubeczku paliwo jesli wo gole on tam jest |
|
Powrót do góry |
|
 |
mirekmarian
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 100 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 20:46 Sro 13 Sty 2016 Temat postu: MF 5465 |
|
|
Nie znam twego ale ten 5465 dyna rok 2008 ma tej elektroniki i na mój rozum blokuje dopływ do pompy wtryskowej może jakaś awaria albo resetowanie pomoże ,a co powiecie na holowanie można czy nie, w instrukcji pisze że przy pracującym silniku do 50 metrów można holować, ktoś holował może i skrzyni nic się nie stało |
|
Powrót do góry |
|
 |
|