Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 04:14 Czw 20 Lut 2020


Wszystko o Massey Ferguson
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 354, 355, 356  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flamenko



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 371

PostWysłany: 20:04 Wto 20 Wrz 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koledzy czy ortientuje sie ktos jak skalibrowac skrzynie biegów mf 6260 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
proMateusz



Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 155
Skąd: Pajęczno

PostWysłany: 21:33 Nie 21 Sie 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gustlik, jaki koszt zdjecia blokady predkosci w 6170?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Marek6150



Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 3

PostWysłany: 11:21 Wto 12 Lip 2016    Temat postu: Massey Ferguson 6150 po nagrzaniu Odpowiedz z cytatem

Mam problem w 6150 po zakupie pozmieniałem wszystkie oleje i filtry
ale po nagrzaniu pojawiają mi się takie problemu jak samoczynne właczenie i wyłączenie wałka. po zmianie rewersu z przodu na tył tak jak by blokowało koła. samoczynne włączenie przedniego napędu i takie nagłe przyśpieszenie. oraz po maxymalnym skręcie kół. nagle silnik jak by miał ciężo szarpie i po wciśnięciu sprzegła niema tak jak by luzu tylko odrazu staje ? to co może być rozważe każde pomocne odpowiedzi. jeżeli ktoś pomoże to się odwdzięcze ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 12:54 Czw 5 Maj 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mielisz synchronizatory albo nakrętkę, ale od biedy się da;) zależy ile to tam trzyma;) tego nie zobaczysz przez tą kalpę, jak masz mało oleju to odkręcisz, jak nie to najedz tylnym kołem na klocek;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
fjut



Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 4

PostWysłany: 13:21 Nie 1 Maj 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdy zapnie grupę reszta dziala .da się tak jeździć ? Można odkręcić ta klapę bez spuszczania oleju .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 21:30 Sob 30 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No albo rozsypały Ci się "kamienie" na przesuwce A/B Wink CO by nie było - musisz rozpołowićWink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 21:29 Sob 30 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozkręcona skrzynia, albo źle ustawiona przesuwka od A/B Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1543
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 00:16 Sob 30 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moderatorzy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szacunek dla "Gustlika" za znajomość w temacie"MF".
PS.Uważajcie żeby nie wylać " dziecka z kąpielą"
PS.Uwaga do "Szefów tego forum".(Gdzie reklama a gdzie bez interesowna pomoc)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
fjut



Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 4

PostWysłany: 20:56 Czw 28 Kwi 2016    Temat postu: ferguson nie chodza grupy a/b Odpowiedz z cytatem

Witam co może być wina ze nie wchodzą plynie grupy a/b i b/a po przejechaniu metra wchodzi tak to slychac chdzby byl na sprzegle
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fjut



Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 4

PostWysłany: 21:21 Sro 27 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam co mrze być przyczyna ze nie zawsze przebija grupę a-b b-a po przejechaniu pu metra wchodzi za 2-3razem tak wbije a ciągnik nie rusza
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fjut



Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 4

PostWysłany: 20:57 Sro 27 Kwi 2016    Temat postu: skrzynia mf 3050 Odpowiedz z cytatem

Co jest grane nie przelacza grup a-b b-a gdy przejadę pul metra za 2 -3 razem wchodzi reszta ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 14:23 Sro 27 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A! jak coś to jestem w stanie naprawić 90% Autotronic 2 oraz odblokować na 40km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 14:02 Sro 27 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No, nie możesz podnieść bo olej przez "tur" leci do skrzyni prosto;) omijając dalsze zawory;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 07:40 Czw 21 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja w swojm mam pod pientego ladowacza czolowego pod gniazdo olejowe na to malo dzwignie ,wloncze i ni wyrzuca.Natomiast jak mam to dzwignie wlonczono na ladowacz to wtedy nap.ni moge podniesc nic na ramieniach,ni dziala wtedy podnosnik ramion
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
solek01



Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 214

PostWysłany: 12:48 Czw 14 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy w MF 690 jest możliwość regulacji ciśnienia zaworu przeciążeniowego, tylnego TUZ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MARSZEWO 2



Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 12

PostWysłany: 16:31 Pon 11 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podziękowanie dla Gustlika,wiesz dzisiaj cwiczyłem i dżwignia trochę zaskakuje, ale jak jest obciążenie to sama podskoczy i wróci w neutralne położenie. Widocznie będę musiał ją przywiązac tak jak podpowiadasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 08:34 Pon 11 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kawałek "druta" i przywiązać, masz wyjścia nie blokujące się, daj do 1 gniazda, tam masz regulacje max przepływu (tym pokrętłem po lewej)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
MARSZEWO 2



Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 12

PostWysłany: 16:20 Nie 10 Kwi 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie ,jak w 6170 włączyc hydraulukę na tylne gniazda aby działała cały czas bez trzymania dżwigni,tak żeby rozsiewacz mógł kręcic talerzami napędzanymi silnikami olejowymi bez trzymania dżwigni ręką. Do tej pory ntylko wywracałem kiprem przyczepy ,ale nie używałem jej ciągle i nie wiem jak ją zablokowac aby to dobrze działało, z góry dziękuję za poradę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Fergusonimt579



Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 1

PostWysłany: 21:57 Pią 4 Mar 2016    Temat postu: Ferguson IMT 579 Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam bardzo powazny problem z imt 579. oto on :
Gdy jade i nagle zahamuję, to ciągnik nie chce cofnąć, Prawe koło sie blokuje a reszta kopie. Bardzo proszę o pomoc.
pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nehco



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 125
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 10:11 Pią 4 Mar 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam pytanie ,czy w przednim napędzie w koszu satelitów to powinny być dwie czy cztery satelity . Mf 3115. Bo u mnie są tylko dwie ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 10:02 Sob 16 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak ale zobacz czy w przeplywościo miezu masz w tym kubeczku paliwo jesli wo gole on tam jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mirekmarian



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 100
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 20:46 Sro 13 Sty 2016    Temat postu: MF 5465 Odpowiedz z cytatem

Nie znam twego ale ten 5465 dyna rok 2008 ma tej elektroniki i na mój rozum blokuje dopływ do pompy wtryskowej może jakaś awaria albo resetowanie pomoże ,a co powiecie na holowanie można czy nie, w instrukcji pisze że przy pracującym silniku do 50 metrów można holować, ktoś holował może i skrzyni nic się nie stało
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kris01



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 381

PostWysłany: 17:43 Sro 13 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej,nie wiem co masz za model ale ja w swojm3115 miałem kiedys takie przypadki gaśnięcia cos było z przeplywoscio mierzem. z tego kubeczka wypalał paliwo i stop.odkreciłem tam tako srube i chodzi do dzisśś
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mirekmarian



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 100
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: 14:10 Sro 13 Sty 2016    Temat postu: 5465 pompa wtryskowa Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś miał taki przypadek co mogło się stać w MF 5465 w niskich temperaturach po odpaleniu pochodził kilka minut zgasł ,myślałem że może paliwo przymarzło w sobotę zrobiło się na plus temperatura, zaczęli odpowietrzać trochę długo to trwało w porównaniu do poprzednich ale odpalił ,miał termin wymiany filtrów paliwa zalali paliwem je i założyli ,na drugi dzień pochodził z 5 min i zgasł i klops odpowietrzanie nic nie daje wyczuliśmy że po przękręceniu kluczyka nie słychać tego klikania uruchomienia pompy i dlatego nie widać dymu przy próbie uruchamiania coś z elektroniką mechanik sprawdzał bezpieczniki styki kostki ale nic przyjedzie z komputerem aby podłączyć . Jeszcze jedno nie powinno się holować stoi z kilkadziesiąt metrów od garażu coś się stanie czy minimalną prędkością ściągnąć go
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rocki



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 7

PostWysłany: 13:41 Sro 13 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam problem z MF 3060 rocznik 91. Od jakiegos czasu ciagnik porusza się strasznie wolno - przy płynnej pracy skrzyni biegów. Przy kreceniu kierownica jedzie szybciej i nie reaguje na przyspieszacz. Po dokonaniu pomiarów cisnienia hydrauliki na jednym wyjsciu miałem 20 barow, a na drugim 50 ( przy kreceniu kierownica zwiekszało sie do 150). Jaka może być tego przyczyna? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość WP Kontakt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 354, 355, 356  Następny
Strona 3 z 356

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach