Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 07:11 Wto 1 Gru 2020


Mlody rolnik,modernizacja gospodarstwa renta strukturalna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Unia Europejska
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1548
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:55 Sro 2 Mar 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Nie wiem czy o to chodzi ale czy sprawdzałaś tą stronę http://www.arimr.gov.pl/nc/wazne/artykuly/renty-strukturalne-kolejnosc-przyslugiwania-pomocy-w-wojewodztwach-w-2010-r.html?tx_ttnews[backPid]=1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ela1



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: ..

PostWysłany: 20:36 Sro 2 Mar 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wie ktos kiedy bedzie ogłoszone wyniki rent strukturalnych? Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
ela1



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: ..

PostWysłany: 17:48 Sob 15 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mało czasu zostalo do 28 ,watpie juz ze cos wyjdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
Krzyno



Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 93
Skąd: pow. płoński, maz

PostWysłany: 11:50 Sob 15 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli znajda sie srodki i twoj tata bedzie mial juz decyzje o przyznaniu renty to musisz jak najszybciej zrobic notariusza. masz czas do 28.01. niestety, brutalna administracja, rzucili takie terminy i trzeba sie do nich dostosowac

tylko pamietaj! jesli chce dostac rente nie moze ci odpisac wczesniej niz dostanie "wstepna decyzje o przyznaniu renty strukturalnej"!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość WP Kontakt
Jaro8038



Dołączył: 21 Kwi 2006
Posty: 864

PostWysłany: 08:49 Pon 10 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ela, a w czym masz problem ? Z Twojego zapytania jakoś ciężko wywnioskować o co Ci chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ela1



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 12
Skąd: ..

PostWysłany: 10:58 Sob 8 Sty 2011    Temat postu: Mlody rolnik,modernizacja gospodarstwa renta strukturalna Odpowiedz z cytatem

Witam.
Mam problem bo dostałam dofinansowanie Młody rolnik,a tata nie dostał renty strukturalnej,teraz bedzie nabor na modernizacje i nie wiem co mam zrobic.
Z gory Bardzo dziekuje za odpowiedz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen WP Kontakt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Unia Europejska Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach