Skocz do zawartości
Grześ

Zbieranie grzybków.

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzicie po lasach dla zbieractwa czy rozerwać się. Ja dla rozerwania się a przy okazji można cos przywieść. Tylko że komary i kleszcze zniechęcaja skutecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie jakos nie rajcuje latanie po lesie i zbieranie grzybów

 

No chyba zeby to były haluny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbieranie grzybków byłoby fajniusie gdyby nie pajęczyny i pająki od roku nie zbieram grzybów bo nabawilam sie fobi właśnie w związku z pajakami.

Japcia i Alusia pozdrowienia dla Was... wstalam tak ecześnie bo umuwiona jestem do lekarza.te piątkowe plamki przemienily sie w wysypke na całym tłowiu i nieciekawie to wygląda.

trzymam kciuki zeby to nie było nic powaznego buziaczki:*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie chciałam się zapytać o co chodzi, że ty tu tak wcześnie w czasie urlopu ale już wiem o co kaman to i my trzymamy kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak się zastanawiam bo umówiłam się z kolezanką dziś na rowerki o 12:00 bo mamy jechać do mnie na uczelnie wiec moze w drodze powrotnej zajrzę do was jak nie bede bardzo głodna- po wyczerpującej przejażdżce:P miłej pracy- ide pooglądac tv papatki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do temtu o grzybach...

 

Dwa lata temu sie wybraliśmy (ja tez), chwile pochodziłem i mi sie to znudziło, wiec poszłem sie kimnąć do samochodu .

Tak sie skończyła moja historia w zbieraniu grzybów, juz nie chodze na grzyby

 

Jeść je lubie, ale zawsze mam stracha ze trującego wszamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach