Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janusz102
Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 257 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 08:17 Wto 24 Lip 2012 Temat postu: korek |
|
|
Mam pytanie gdzie w ciągniku 675 dt jest korek spustowy plynu chłodzącego z bloku silnika |
|
Powrót do góry |
|
 |
janusz102
Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 257 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 08:17 Wto 24 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie gdzie w ciągniku 675 dt jest korek spustowy plynu chłodzącego z bloku silnika |
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin999
Dołączył: 04 Paź 2007 Posty: 21 Skąd: Pisz, warminsko-mazurskie
|
Wysłany: 16:49 Nie 9 Sty 2011 Temat postu: Re: 670 farmtrac |
|
|
mirekmarian napisał: | Witam ja kupiłem w pazdzierniku 67O DT też nic nie wiedziałem o nich ale na forum przeczytałem że warto wziąć przednie obciążniki i dodatkowo je wziołem i tylny tuz z belką ,narazie mam mały przebieg 18mtg trochę orałem tylko i na mój rozum jak nie masz na przód napędu kup obciążniki na tylne koła |
obciążniki na koła mówisz, hmm możliwe że wezmę twoją radę pod uwagę przy kupnie tego ciagnika, aczkolwiek ciągnik ten będzie ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie, zastępujący wysłużonego C-360 .DO cięższych prac mam Renaulta 75km i zetora 62km oba 4x4. Farmtrac będzie głównie do kosiarki, przewracarki 6 wirnikowej do siana, zgrabiarki karuzelowej, owijarki samozaładowczej, siewnika nawozów, siew zboża, opryskiwacz, lekki transport itp. dlatego przedni napęd w tych pracach jest zbędny, wręcz przeszkadza, gdyż 2wd jest zwrotniejszy."mirekmarian" wyglada na to że będę nie pierwszy w posiadaniu tego ciągnika  |
|
Powrót do góry |
|
 |
mirekmarian
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 100 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 16:30 Nie 9 Sty 2011 Temat postu: 670 farmtrac |
|
|
Witam ja kupiłem w pazdzierniku 67O DT też nic nie wiedziałem o nich ale na forum przeczytałem że warto wziąć przednie obciążniki i dodatkowo je wziołem i tylny tuz z belką ,narazie mam mały przebieg 18mtg trochę orałem tylko i na mój rozum jak nie masz na przód napędu kup obciążniki na tylne koła |
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin999
Dołączył: 04 Paź 2007 Posty: 21 Skąd: Pisz, warminsko-mazurskie
|
Wysłany: 12:42 Nie 9 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam, ja w tym roku będę brałfarmtraca 670 2WD, skrzynia cichobieżna, silnik 4 cyl z turbo, 66KM, mam nadzieję że będzie ok , ale głowna zaleta tych ciągników to myśle że podzespoły i niewygórowana cena. Jak kupię ten ciągnik to napisze jak się sprawuje ciągnik z mrągowa. pozdro |
|
Powrót do góry |
|
 |
mirekmarian
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 100 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 16:15 Sro 1 Gru 2010 Temat postu: Wskażnik poziomu paliwa |
|
|
Ja mam 670 dt i jeszcze nie wyczułem wskaznika poziomu paliwa po drugim tankowaniu do pełna pół dnia w polu a on ani trochę się nie cofnął już myślałem pierwsza usterka ale potem jednak ruszyła wskazówka , o dokładności samochodowej nie ma co tutaj liczyć bo nawet w instrukcji pisze rezerwa to w zbiorniku od zera do 17 litrów |
|
Powrót do góry |
|
 |
barczewiak
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 21 Skąd: okolice sieradza
|
Wysłany: 13:04 Sro 1 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
witam zakupiłem farmtraca 685dt i jestem narazie zadowolony tzn dopiero 130mtg i chciałem sie zapytać czy też tak macie ze pokazuje wam 1/4 zbiornika i ciągnik gaśnie jakby tego paliwa nie był może jest wyżej smog od pompy założony też tak macie?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
mirekmarian
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 100 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 16:11 Pon 15 Lis 2010 Temat postu: Farmtraci |
|
|
Też przez pół roku zastanawiałem się nad ciągnikiem 60-70 km jedni taki inni taki by kupili a bezawaryjnych ciągników chyba niema ,nie będę nudził jakie problemy mieli znajomi z Zetorami ,John dere,new holland tak że po 700mtg ten Farmtrac 555 DT to jeszcze nie tragicznie może miałeś pecha paliwo jakaś partia i pompa i wtryski poszły ,u mnie to za to przeciw i kupiłem Farmtraca mam tylko 18mtg to co tu pisać do wiosny będzie odpoczywał potem w pole |
|
Powrót do góry |
|
 |
maniana1316
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 1
|
Wysłany: 19:06 Sob 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
daymos7 napisał: | Witam wszystkich.
Mam do was pytanie dotyczące Farmtrac 555DT. Czy ktoś ma taki ciągnik i co o nim sądzi . Bardzo prosze o podzielenie się swoimi doświadczeniami. W lipcu będę kupował ciągnik nie wiem na co się zdecydować. |
Człowieku zastanów się dobrze bo ja taki ciągnik mam od stycznia 2009 ma 700 motogodzin był już naprawiany 2 razy wymiana uszczelki pod głowicą wymiana pompy paliwowej wymiana wtryskiwaczy teraz jest zepsuty przedni napęd bardzo ciężko pali zużywa 2 litry oleju na 100 motogodzin producent tych traktorów twierdzi że to jest w normie w przeciągu tego okresu na samych naprawach traktor stał 6 miesięcy był również w naprawie w zakładzie co wcale nie poprawiło jego awaryjności chcesz pogadać zadzwoń 695021600 |
|
Powrót do góry |
|
 |
m33torun
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 6
|
Wysłany: 13:49 Sob 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dziś miałem pierwszy przegląd po 50mtg farmtraca 665DT i koszty to filtry 90zł olej 70zł i dojazd 100zł czyli razem 260zł myślę że nie jest tak źle |
|
Powrót do góry |
|
 |
barczewiak
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 21 Skąd: okolice sieradza
|
Wysłany: 21:34 Nie 7 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no cóz za wiele sie nie dowiedziałem ale wielkie dzieki a może ktos inny jeszcze by mi odpowiedział na temat farmtrac-a 685 dt |
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek76
Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 221 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 14:50 Sob 6 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No cóż sąsiad nie ma żadnego agregatu , ma C- 360 3P i po nim maszyny, Farmtraca ma z turem Metal-fach kupił jedynie prasę belującą Metal-fach.Orał pługiem pożyczonym 4-skibowym. Masa wg instrukcji to 3980 kg z obciążnikami. Wydatek pompy 40l , ma rewers, skrzynia 12 biegów+ półbiegi,czyli 24 do przodu i do tyłu. Komfort trudno powiedzieć trzeba wsiąść, jest bardziej cichy niż 80 WD, (drugi sąsiad ma 80 4WD) i bardziej komfortowy. Kosztów serwisu nie znam, lecz wymiana oleju w silniku (8,5 l)co 500 mth i skrzynia (50 l) też 500 mth. Moc 82 KM i 294 Nm przy 1400 obr. |
|
Powrót do góry |
|
 |
barczewiak
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 21 Skąd: okolice sieradza
|
Wysłany: 13:29 Sob 6 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
więc chciałbym sie zapytac czy da sobie rade z pługami 4 zagonowymi 4*40,agregatem uprawowo siewnym 2,7m + poznaniak, talerzówka 3,15 lub 2,7m ,jaka jest masa, wydatek pompy, komfort w kabinie , awaryjność, pierwszy serwis( koszt), i ogólnie czy warto go kupic czy moze farmera 8244 C2 bardzo prosze o odpowiedz bo mam wielki dylemat |
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek76
Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 221 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 14:13 Pią 5 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jestem właśnie w posiadaniu instrukcji od 685 dt pożyczyłem ją od sąsiada, który ma ten ciągnik .Mogę odpowiedzieć ci na pytania. |
|
Powrót do góry |
|
 |
barczewiak
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 21 Skąd: okolice sieradza
|
Wysłany: 18:50 Nie 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
witam chciałbym sie dowiedzieć cos o farmtracu 685 dt |
|
Powrót do góry |
|
 |
kk
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: MAZOWIECKIE
|
Wysłany: 21:39 Nie 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
pawel46 napisał: | Witam.
Proszę o pomoc.
Szukam wąskich kół do Farmtraka 665 np. 11,2R38 lub 12,4 R36.
Fabryka w Mrągowie nie daje takiego wyboru , a mogłaby w ten sposób przygotować traktor do międzyrzędówek. |
Producentem rożnego typu felg ciągnikowych jest Pronar. Zadzwoń do nich to coś Ci może dobiorą. Pozdrowienia. |
|
Powrót do góry |
|
 |
daymos7
Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 20 Skąd: okolice Grójca
|
Wysłany: 09:21 Sob 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziękuje Ci KK za szybką odp .
Tylko tu powastaje właśnie problem bo do tej pory tłucze się na 12Ha T-25 i ten Farmtrac był by mojim ciągnikiem głównym i właśnie trochę się boje że nie wytrzyma... I stoję przed wyborem albo Farmtrac 555DT albo New Holand TT65 te same pieniądze a NH ma o 15km więcej i jest lepiej wyposażony ale znowu słyszałem że NH są dość awaryjne... I co robić??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
kk
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: MAZOWIECKIE
|
Wysłany: 21:30 Pią 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wcześniej były to escorty 450. Ogólnie ciągnik dobry do lekkich prac polowych i podwórkowych. Jest taki niedaleko od dwóch lat i większych problemów z nim nie było. O ile się orientuje regulowano hamulce. Spalanie na przyzwoitym poziomie. Uważam że to dobra alternatywa dla starych c 330. Pozdrowienia |
|
Powrót do góry |
|
 |
daymos7
Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 20 Skąd: okolice Grójca
|
Wysłany: 19:28 Pią 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich.
Mam do was pytanie dotyczące Farmtrac 555DT. Czy ktoś ma taki ciągnik i co o nim sądzi . Bardzo prosze o podzielenie się swoimi doświadczeniami. W lipcu będę kupował ciągnik nie wiem na co się zdecydować. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kk
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: MAZOWIECKIE
|
Wysłany: 23:56 Pon 8 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Janusz czy jesteś zadowolony ze swojego 80 4 wd.
Mam zamiar taki kupić i zależy mi na opiniach wielu użytkowników. Chyba zużycie paliwa w porównaniu do zetora 6441 jest mniejsze? Jakich maszyn używasz do ft. Dziękuje za informacje i pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
janusz102
Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 257 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 20:56 Pon 8 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
6l na mtg w orce pługiem 4*35? Bajki to na dobranoc możesz opowiadać. Mam taki ciągnik i taki sam pług i pali 8-9 l |
|
Powrót do góry |
|
 |
sylw
Dołączył: 16 Gru 2007 Posty: 4
|
Wysłany: 20:23 Sro 3 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Posiadam FT804WD od dwóch lat.Ma przepracowane ponad 300 mtg i jest już po gwarancji. Ciągnik współpracuje z pługiem 4/35, agregatem uprawowo-siewnym 2,7 m + siewnik poznaniak, talerzówka 2,7 m akpil, kultywator 3 m. Ciągnik z wyżej wymienionymi maszynami radzi sobie dobrze, do pracy z agregatem dokładam mu na przód 4 obciążniki od 3512, razem 100 kg. Spalanie w orce w granicach 6/mtg. Jak do tej pory nie miałem z nim problemu. W kabinie w miarę cicho, można słuchać radia, choć przydałaby się klimatyzacja. Teraz trochę minusów: dźwignie zmiany biegów i zakresu prędkości powinny być dłuższe. Za krótkie są też dźwignie od podnośnika, ja ke przedłużyłem. Dźwignia od hydrauliki powinna być wyprowadzona wyżej na błotnik. Rewers jest przy kierownicy, a powinien być według mnie wq podłodze po lewej stronie fotela, nie byłoby tak dużo przełożeń (były problemy z rozkręcaniem się rewersu). W kabinie przydałby się choć jeden schowek zamykany. Ogólnie ciągnik niezły. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kk
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: MAZOWIECKIE
|
Wysłany: 23:46 Wto 2 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dlaczego zamierzasz zmieniać olej na inny niż zaleca producent? Najlepiej zasięgnąć informacji w Mrągowie o możliwych zamiennikach. Ja na własną ręke nie zdecydował bym się eksperymentować. Dużo cennych inf. o olejach silnikowych było w dwutygodniku Farmer nr. 20/2009 . A jak się sprawuje Twój FT 80? Zależy mi na opiniach użytkowników gdyz zamierzam taki niedługo zakupić, w okolicy nikt takiej marki nie ma, a dealer wiadomo, że będzie zachwalał. Czy miałeś jakieś poważne usterki, jakie maszyny współpracują z Twoim FT 80. Dziękuje za informację i pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
sylw
Dołączył: 16 Gru 2007 Posty: 4
|
Wysłany: 22:48 Wto 2 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam Jaki olej silnikowy stosujecie do farmtracka 804WD z silnikiem perkinsa?Ja fabrycznie miałem zalany olejem akros. Czy można zmienić na inny? |
|
Powrót do góry |
|
 |
kk
Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: MAZOWIECKIE
|
Wysłany: 21:53 Wto 2 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za informacje. W przedziale cenowym do 100000zł nic lepszego się nie dostanie. ( do 75 KM). Ft 80 4wd od 675 DT jest troche tańszy, a wałka 1000 obr. nie mam potrzeby używać. Prowadzę tylko prod. roślinną (zboże i warzywa) a tych obrotów wałka WOM używa się przede wszystkim w kosiarce rotacyjnej i przetrząsaczo - zgrabiarce. Ponadto do oprysków używam małego ciągnika. Nowy zakup ma służyć do uprawy gleby i transpotru. Rozważałem też zakup FT 665 dt, ale dealer odradzał ,gdyż 4 cylindrowy perkins w FT 80 pali tyle samo co 3 cylindrowy FT 665 DT a robota idzie dużo sprawniej i silniki wytrzymalsze ( brak turbosprężarki). Różnica w cenie około 10- 12 tyś zł. a ponadto 665 mają zastąpić jakimś innym modelem. Czy obciążniki na przód i tył dodatkowo zamawiać, czy są one zbędne? Pozdrawiam forumowiczów |
|
Powrót do góry |
|
 |
|