Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 21:22 Nie 12 Lip 2020


URSUS C-385
Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FrankJScott
Gość





PostWysłany: 02:23 Pią 7 Lut 2020    Temat postu: Very nice article, so kudos to you for the effort! Odpowiedz z cytatem

Love checking this site Smile If anyone is interested in my fantabulous dog blog, please look into it here- more hints or check out here , it's awesome!
Powrót do góry
LUKAS616



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 21

PostWysłany: 14:37 Pon 27 Lut 2017    Temat postu: otwór do koła zamachowego Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś mógłby zmieścić zdjęcie z dokładną lokalizacją otworu w obudowie koła zamachowego do ustawiania kątu wtrysku w C 385, bo nie mogę znaleźć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 22:36 Pią 2 Wrz 2016    Temat postu: 3 bieg Odpowiedz z cytatem

Witam mam pytanie odnosnie skrzyni biegów w ursusie 1614.skrzynia 4 biegowa.przy walowaniu nagle zaczęło słychać kręcący wałek 3 biegu,tak jakby o coś ocierał,stukał i był luźny.wiecie może co to może być ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzysiekszef



Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 3

PostWysłany: 17:29 Wto 23 Sie 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kasztelan napisał:
Ano poradziłem sobie i sam się z siebie śmieję, że wcześniej na to nie wpadłem
(chociaż nie tylko ja, bo i nikt na tym forum) a chłodniczkę odłączyłem w pierwszej kolejności (ale o tym i owym pisałem wcześniej).
Na razie wstrzymam się z odpowiedzią, zobaczę kto będzie najbliżej prawdy.

Pozdrawiam.

czy poznał ktos te odpowiedz??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
erdem



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 860
Skąd: pow.Lubelski

PostWysłany: 21:02 Sro 8 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz c 385 ? jesli napiszesz co chcesz naprawiać napewno ktoś ci pomoze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mike7557



Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 1

PostWysłany: 18:32 Sro 8 Wrz 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich.jestem nowy Smile nie wiem gdzie się mogę zapytać odnośnie naprawy ciągnika Sad proszę o pomoc. z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzysiek22



Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 62

PostWysłany: 16:03 Wto 7 Wrz 2010    Temat postu: 912 Odpowiedz z cytatem

mam 912 i cieknie mi serwomechanizm planuje przerobić na orbitron co muszę wymienić i jaki jest tego koszt . Z góry dziękuje za odpowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
krzant



Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 237
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 06:35 Wto 29 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zibi306 napisał:
panowie pomozcie mi mam problem gospodarze na 15 ha z czego 13 ornego moja 60tka co prawda zadbana ale nie daje juz rady ziemie sa ciezkie trudno orac na 2 skiby chcialbyn wynienic na cos wiekszego zeby 3 skiby podpac i mam problem czy ursus 912 czy zetor 7211 z gory dziekuje za dorade


Jeśli już koniecznie coś z tego gatunku ciągników tylko z przednim napędem czyli np. 914 lub 1014. Zupełnie inna robota. Sam też tak zrobiłem i jest git.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
zibi306



Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 42

PostWysłany: 20:48 Czw 24 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie pomozcie mi mam problem gospodarze na 15 ha z czego 13 ornego moja 60tka co prawda zadbana ale nie daje juz rady ziemie sa ciezkie trudno orac na 2 skiby chcialbyn wynienic na cos wiekszego zeby 3 skiby podpac i mam problem czy ursus 912 czy zetor 7211 z gory dziekuje za dorade
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 4023
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 15:06 Sro 16 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Misiu napisał:
Witam wszystkich speców mam pytanie. Jak zmienić w C-385 wałek z 540 na 1000 obrotów?????

Temat był wcześniej opisywany wystarczy dospawać 2 nakrętki 16 na końcówkę wałeka znajdyjącą się pod sprzękłem. Dostęp do niego masz z prawej strony kabiny. Wykręcasz 2 śruby 8 wyjnujesz wałem z drobnym frezem dospawujesz 2 nakrętki lub rurkę odpowiedniej długości wkręcasz spowrotem i masz 1000 obr. Pierwszy raz może być problem z zazębieniem się użycie młotka lub montarzówki będzie konieczne aby ten wałek wszedł. Powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 19:03 Nie 13 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko wymiana Sad Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jacol



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 23

PostWysłany: 07:50 Nie 13 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam. Rozdzielacz podczas prasowania nie trzyma ciśnienia [klapa od prasy się otwiera].Czy konieczna jest wymiana na nowy czy można go naprawić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1543
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 19:53 Sro 2 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Tu http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Katalog*2cUrsus+902*2c904*2c1002*2c1004*2c1212*2c1214*2c1604*2ckatalog+cz*c4*99*c5*9bci/Zmiana+obr.WOM+w+*2cUrsus+C-385.pdf masz opisane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Misiu



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 14

PostWysłany: 19:27 Sro 2 Cze 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich speców mam pytanie. Jak zmienić w C-385 wałek z 540 na 1000 obrotów?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 4023
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 06:08 Pią 7 Maj 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie chodzi ci o wzmacniacz momentu ten model tak ma. A zbiornik paliwa starcza na 8-10 godzin pracy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bocian-



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 21

PostWysłany: 13:48 Pon 3 Maj 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kupiłem ciągnik C385A ze silnikiem turbo rok produkcji '79 Moje pytanie brzmi dlaczego kiedy sprzęgło jest wduszone to jest cicho a jak puszczę to słychać dziwny odgłos . Mam jeszcze jedno pytanie ile taki ciągnik pali ?Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 18:12 Nie 21 Mar 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jurek ile masz lat?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jerzy46



Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Ostróda

PostWysłany: 17:24 Nie 21 Mar 2010    Temat postu: Re: URSUS C-385 Odpowiedz z cytatem

kaczor napisał:
NIedawno kupiłem ursusa c385 i mam kilka pytań dotyczących eksploatacji po pierwsze czy normalne jest że w c385 na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica po dodaniu gazu problem znika

tak, bo często w ursusach aby się załączyło wspomaganie kierownicy silnik musi wytworzyć więcej mocy, celowo nie załącza na wolnych obrotach bo przy energii potrzebnej dla WK mógł się zadusić.

____
http://rolniknet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jerzy46



Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Ostróda

PostWysłany: 17:24 Nie 21 Mar 2010    Temat postu: Re: URSUS C-385 Odpowiedz z cytatem

kaczor napisał:
NIedawno kupiłem ursusa c385 i mam kilka pytań dotyczących eksploatacji po pierwsze czy normalne jest że w c385 na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica po dodaniu gazu problem znika

tak, bo często w ursusach aby się załączyło wspomaganie kierownicy silnik musi wytworzyć więcej mocy, celowo nie załącza na wolnych obrotach bo przy energii potrzebnej dla WK mógł się zadusić.

____
http://rolniknet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
matii



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 345
Skąd: LCH

PostWysłany: 18:37 Sro 17 Mar 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tam pod deklem z gory na skrzyni biegow gdzie lewarki sie znajduja??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
matii



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 345
Skąd: LCH

PostWysłany: 18:35 Sro 17 Mar 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A gdzie jest ten zawor ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
sztum



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 93
Skąd: pomorze

PostWysłany: 13:51 Sro 17 Mar 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i sprawa si.ę wyjaśniła:
padł zawór od mikropompki. Na wyjściu na sprzęgło wałka przekaźnika była 12 atm ciśnienia. Zawór wymieniony i bajka Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 4023
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 21:16 Pon 15 Mar 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sap51 napisał:
RBS!! czy ma ktoś może zamontowany dodatkowy rozdzielacz RBS w zwom zetorze mam 12045 i nie wiem skąd wziąć zaiilanie tego RBS-a na różnych forach jest to opisane ale nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi. ma może ktoś jakieś fotki jak to wygląda na ciągniku?? albo wie dokładnie gdzie jest ten korek w podnośniku z możliwościa wykręcenia go i zamontowania am rurki??

Wpinasz go w obudowę podnośnika od strony siedzenia. Jest tam bodajrze na 24 albo 27 klucz taka nakrętka. Wykręcasz ją a to jest taka powiedzmy "śruba" zamiast której wkręcasz kruciec podobny do tego którym wchodzi olej do podnośnika od pompy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sztum



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 93
Skąd: pomorze

PostWysłany: 20:32 Pon 15 Mar 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymienili mi mikropompkę a do pompy wspomagania wymiany się przymierzam. Tylko wyrzucić 300 złociszy na pompe wspomagania nie uśmiecha mi się . . .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piter401



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 134
Skąd: podkarpacie

PostWysłany: 22:02 Nie 14 Mar 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymieniłeś pompe od wspomagania układu kierowniczego .dobrze zrozumiałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Następny
Strona 1 z 20

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach