Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 02:11 Pon 20 Maj 2019


Ładowacz troll i cyklop
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1632
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:09 Sro 30 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.W instrukcji http://instrukcja.pl/i/cyklop_t214 pisze że 430 obr/min ale u mnie na Cyklopie było "wymalowane" 470 obr/min.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
winer123



Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 1

PostWysłany: 14:27 Sro 30 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,

Kupiłem ładowacz Cyklop T214 i chcę zrobić zasilanie z silnika elektrycznego. Jakie obroty powinny być na wyjściowym wałku (WOM) wychodzącego z multiplikatora w cyklopie łączącego z ciągnikiem? Dodam że po podłączeniu do Ursusa C360 po załączeniu wałka na wolnych obrotach (bez gazu) cyklop chodził bardzo wolno, dopiero po dodaniu gazu chodził prawidłowo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamil7340



Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 112
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 18:40 Pon 20 Kwi 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kamil7340 napisał:
Witam mam problem z cyklopem po przerwie zimowej ma ograniczony skręt w lewo co może być przyczyną ?
A gdy podpieram go na łapach to prawą stronę to aż podnosi koło a lewą tylko podpiera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamil7340



Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 112
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 08:34 Czw 12 Mar 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem z cyklopem po przerwie zimowej ma ograniczony skręt w lewo co może być przyczyną ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mory 1971



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 58
Skąd: slaskie

PostWysłany: 15:14 Pon 21 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez o tym myslalem ale najpierw musze jakas wywrotke kupic ,na razie mam zwykla samorobke bez wywrotu i to w nienajlepszym stanie dlatego sie obawiam o dyszel czy wytrzyma dodatkowe obciazenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
koseś



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 302
Skąd: nidzica

PostWysłany: 14:39 Pon 21 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zamontuj trola na zaczepie przyczepy i będziesz miał ładny zestaw do lasu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mory 1971



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 58
Skąd: slaskie

PostWysłany: 11:27 Pon 21 Maj 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomu napisał:
Potwierdzam slowa kolegi trol idealnie pasuje do c 330 kilku moich znajomych posiada ten sprzet i go chwala a jeden nawet podpina go do t-25 i tez sobie radzi z nim. Ja mam skrzata troche wiekszego brata trola ale c 330 nie moze go podniesc, c360 ledwo co sobie z nim radzi.


witam po dlugiej nieobecnosci. Smile

przymierzam sie do zakupu trolla , zastanawiam sie jak wyglada jazda nim zamontowanym na c330?
czy nie jest aby za ciezki ?
planuje uzyc go po drobnej modyfikacji (doloze hydrauliczna obrotnice chwytaka i drobna przerobka samego chwytaka)do zaladunku drewna z lasu.
plan jest taki :
troll na ciapku i przyczepa jednoosiowa z przedluzonym dyszlem na zaczepie polowym.oczywiscie taki zestaw tylko pusty ,z powrotem juz sama przyczepa i druga runda po sam ladowacz.
jak widzicie ten pomysl Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1632
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 19:26 Sob 30 Kwi 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.W Cyklopie https://picasaweb.google.com/lh/photo/_vcjo0fxwK_qw6_EzMDXZQ?feat=directlink jest zawór przelewowy,który znajduje się jeszcze przed rozdzielaczami.Nie wiem jak to jest u Ciebie rozwiązane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
piotrekKALIN



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 25
Skąd: Podlasie

PostWysłany: 18:46 Sob 30 Kwi 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wykręciłem,wydmuchałem sprężarką i to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
koseś



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 302
Skąd: nidzica

PostWysłany: 19:16 Pią 29 Kwi 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pierwsza rzecz to wykręć zawór w rozdzielaczu i sprawdź czy nie jest zacięty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
piotrekKALIN



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 25
Skąd: Podlasie

PostWysłany: 19:01 Pią 29 Kwi 2011    Temat postu: Troll nie ma siły Odpowiedz z cytatem

Witam i proszę o pomoc.Po prostu troll nie ma siły podnosić obornika,a teraz to nawet na pusto nie da rady podnosić i skręcać na boki.Rok temu wymieniłem nową pompę,olej ma na full,nowy filtr olejowy-nie mam pojęcia co się stało.Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Falcon



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 8
Skąd: warmińsko-mazurskie

PostWysłany: 11:57 Pią 8 Kwi 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki. Może to te wzdłużne poleciało... No, to trochę roboty mnie czeka... Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1632
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 21:04 Czw 7 Kwi 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Osobiście tego nie robiłem,ale możliwe że "kończą"się łożyska(lub wybite gniazda łożysk).Częściowo wygląda to tak https://picasaweb.google.com/lh/photo/AkCtPuTO6T5RvFZFOtFcJA?feat=directlink Jeżeli potrzebny,to cały katalog jest umieszczony na http://chomikuj.pl/habza.m w folderze Dokumenty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Falcon



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 8
Skąd: warmińsko-mazurskie

PostWysłany: 20:19 Czw 7 Kwi 2011    Temat postu: Problem z cyklopem Odpowiedz z cytatem

Posiadam cyklop, starszy typ, jeszcze z siłownikiem ramienia na dole. Mam w nim problem , mianowicie wieżyczka jakby się opuściła. Podczas załadunku gdy zrobię obrót w bok tak, że skrzynia balastowa jest nad kołami to kołnierze siłowników odpowiedzialnych za obracanie wieżyczki dotykają aż opon. Póki co nie trą za mocno ale jednak. Co może być przyczyną, jakieś łożysko w obrotnicy wyrobione czy coś??? Proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kserkses



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 1616

PostWysłany: 18:28 Wto 7 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

prawdopodobnie za gęsty olej, pewnie się zestarzał albo byl pomieszany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kgal



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 43
Skąd: wielkopolskie

PostWysłany: 13:50 Sob 4 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam problem z cykolpem - pękają głowczki (podobono to się tak nazywa - te gdzie znajduje się dzwignia do sterowania) na rozdzielaczu jak tylko próbuje uruchomić którąś sekcje. Co prawda jest teraz zimno - ale co roku zimą przerzucałem obornik na płycie i ładowałem ziemię i zawsze było ok. Co może być przyczyną i jak to usunąć? Czy mogło coś zamarznąć - tylko co? Chociaż woda raczej nie powinna się dostać bo skąd. Do tej pory śmigał jak pszczółka, a teraz katastrofa ... pomocy bo muszę miejsce zrobić na płycie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vario Tigeer



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: pomorskie

PostWysłany: 17:59 Wto 23 Lut 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam, ma ktoś może schemat kolumny cyklopu T 214? jeśli tak to prosze przesłać na adres vario0@poczta.onet.pl będe bardzo wdzięczny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wlamaj1



Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 8

PostWysłany: 21:20 Nie 27 Gru 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o głowicę to o ile olej po niej nie spływa to można z tym żyć. Najważniejsze jest żeby nie było przecieków wewnętrznych, ale to jest ciężko sprawdzić.Ja w swoim wymieniłem o-ringi bo ten, który znajdował się najwyżej był starty do połowy i trochę olej wyciekał. Na razie wymiana pomogła. Do ściągnięcia głowicy potrzebny jest ściągacz, ale dałem radę bez. Użyłem łyżek do ściągania opon - trzeba uważać żeby nie uszkodzić wewnętrznego korpusu. Jeśli chodzi o o-ringi to powinny być one o twardości 85 stopni Sh - według katalogu (chyba są bardziej odporne na ścieranie niż zwykłe). Niestety nie mogłem ich kupić i założyłem zwykłe i na razie jest o.k.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1632
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 19:19 Wto 15 Gru 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuję wymienić oringi.Odkręcasz te 4 przewody i z góry ściągasz pierścień zegera.I głowica schodzi do góry(jest 5 oringów).Wymieniałem uszczelniacze i w cylindrze i tej głowicy.Jest trochę ciężko powciskać(lekko na oliwić przy montażu),ale idzie zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kwiatekstokrotki



Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 5
Skąd: sierpc

PostWysłany: 18:45 Wto 15 Gru 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, Postaram się zrobić do nowego roku, jesli bedzie cos nie tak, będe dalej czekał na Pomoc i wskazówki..a odnośnie tej głowicy co pytałem wczesniej??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1632
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 18:14 Wto 15 Gru 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Wyjmujesz siłownik( na dole siłownika w miejscu podłączenia węża(rurki)jest dławik).Następnie wyciągasz tłok i wymieniasz uszczelniacze.montujesz.Odpowietrzasz przez wielokrotne przesterowanie dżwignią na odpowiedniej sekcji rozdzielacza.Rozdzielacza bym na razie nie ruszał.Najbardziej prawdopodobną przyczyną trudnego opuszczania jest zatkany lub nie oryginalny dławik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kwiatekstokrotki



Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 5
Skąd: sierpc

PostWysłany: 16:49 Wto 15 Gru 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jeśli uszczelniacz na tym głównym cylindrze hydraulicznym ,to moze wiecie jak to by było z wymiana ? czy po odłączeniu przewodów ,wyjeciu cylindra i po ponownym jego założeniu i podłaczeniu przewodów bede musiał odpowietrzać cos?? a jesli tak to w jaki sposób? Poradźcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kwiatekstokrotki



Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 5
Skąd: sierpc

PostWysłany: 16:44 Wto 15 Gru 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A te uszczelnienia to na siłowniku czy w sekcji rozdzielacza???? I jeśli wymiana uszczelnień nie pomoże to Cały rozdzielacz 3 sekcyjny do wymiany??

a Jeszcze mam pytanie odnośnie głowicy w cyklopie, czy jeśli ma drobne wycieki (chyba górą) to tez na wymiane czy można z tym tak życ? i za co ona odpowiada?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1632
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 08:54 Wto 15 Gru 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Patrz mój post niżej oraz sprawdż dławik hydrauliczny(dolne podłąńczenie cylindra) może być przytkany.Jeżeli potrzebujesz katalog to jest na www.chomikuj.pl/habza.m w folderze dokumenty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2724
Skąd: wlkp

PostWysłany: 08:51 Wto 15 Gru 2009    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uszczelnienia w środku a gdy to nie pomoże to sekcje na rozdzielaczu masz wyjechaną
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach