Skocz do zawartości
mila0161

Czy mogę przejść na VAT po wzięciu kredytu preferencyjnego?

Rekomendowane odpowiedzi

Biorę kredyt preferencyjny dla MR, ponieważ chcę kupić ciągnik. Obecnie jestem rolnikiem ryczałtowym (nie rozliczam się z VAT).Gdy dostanę już kredyt, a zanim kupię ciągnik chciałbym przejść na VAT , czy nie miałbym potem żadnych kłopotów z ARiMR albo z Urzędem Skarbowym? Pomóżcie proszę !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw przejdz na vat a puzniej zalatwiaj kredyt. sa jakies rozbieznosci w biznes planie nieuwzglednia sie wtedy vatu. dokladnie niepamietam zapytaj w ODRze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostajesz kredyt na podstawie faktury. Jeśli zarejestrujesz się po otrzymaniu kredytu - czyli od następnego miesiąca - to już nie odliczysz sobie VAT-u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można dostać kredyt i zarejestrować się a dopiero potem kupić ciągnik, chodzi o to ,że gdybym zarejestrował się przed kredytem to kredytu dostałbym tylko 60% a nie 80% .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bralem kredyt i gosc co robil biznesplan to pierwsze co to pytal sie czy pszechodze na vat bo nie wiedzial jak robic. a kredytu ci nikt nie da jak niemasz planu. dobrze sie dowiedz zebys nie stracil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak wkoncu trzeba wpierw na vatt przejsc przed kredytem zeby odliczys vatt???Popzdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam już zrobiony biznesplan i w chwili gdy go robiłem to byłem na ryczałcie ale gdy dostanę już pieniążki to chciałbym przejść na VAT.Niewiem czy tak można

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach