Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 06:55 Czw 23 Wrz 2021


Ciagniki New Holland
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przem



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 299
Skąd: mazowsze

PostWysłany: 20:21 Nie 19 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sorki panowie ale z ta cena to faktycznie przesadzilem 140tys brutto za podstawowa wersje czyli jakies 10tys taniej od TL i 20 tys wiecej od TD tej samej mocy a co do udzwigu to sam sie zastanawiam jak to mozliwe podane nizej dane sa zaczerpnąlem z info producenta. Dzisiaj przyjrzalem sie lepiej tej maszynce i jedno co rzucilo mi sie w oczy to strasznie ciasna kabina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pawel45
Gość





PostWysłany: 12:38 Nie 19 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grzesio napisał:
150tyś netto Exclamation Exclamation Exclamation To chyba lekka przesada. Przecież NH TS110A w wersji Delta kosztuje 142tyś. netto.


A full wypas TL100A z skrzynią 24x24 kosztuje 160 tyś.
Powrót do góry
Grzesio



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 125
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 12:30 Nie 19 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

150tyś netto Exclamation Exclamation Exclamation To chyba lekka przesada. Przecież NH TS110A w wersji Delta kosztuje 142tyś. netto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pawel45
Gość





PostWysłany: 12:26 Nie 19 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przem napisał:
do uzytkownikNHTsa
CIĄGNIK NEW HOLLAND TN95DA (4WD)
SILNIK (...)


Ale chyba z udźwigiem to skłamałeś przecież to 93 km a 2700 km udźwigu! Exclamation

/edit Po co cytować całą wypowiedź, w szczególności, że jest odrazu pod/nad postem cytowanym? MOD
Powrót do góry
przem



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 299
Skąd: mazowsze

PostWysłany: 08:12 Nie 19 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do uzytkownikNHTsa
CIĄGNIK NEW HOLLAND TN95DA (4WD)
SILNIK CNH niskoemisyjny (Tier 2), 4 cylindrowy, turbodoładowanie „light” z układem wyważającym, poj.4485 cm3. Moc wg 2000/25/EC 68,5 kW/93 KM przy 2300 obr/min, max. moment obrotowy 365 Nm/1400 obr/min, przyrost momentu obrotowego 37 %. Zbiornik paliwa: 90 litrów. Jednostkowe zużycie paliwa 230 g/kWh. Suchy filtr powietrza.
NAPĘD 4x4 (4WD), sprzęgło suche ceramiczne o średnicy 11 cali, skrzynia biegów mechaniczna 12x12 (opcja 24x12 Hi-Lo), zsynchronizowana, logiczny układ biegów, przełożenia dobrane optymalnie, centralne przeniesienie napędu na przednią oś sterowane elektrohydraulicznie. Elektrohydrauliczna blokada przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego, skręt kół przednich 55°, hamulec roboczy tarczowy, mokry, niezależny, promień zawracania 3,85 m bez użycia niezależnego hamulca, koła rozstawne: z przodu 1236÷1945 mm,z tyłu 1232÷1949 mm.
HYDRAULIKA Max udźwig podnośnika 2670 kg, wydajność pompy hyd. 47 l/min (opcyjnie 64 l/min), niezależna pompa kierowania 27 l/min. Ciśnienie w układzie 190 bar, objętość oleju 55 l, wymiana filtra oleju co 600 h, regulacja czułości TUZ mechaniczna, kategoria TUZ - 2, podnośnik wyposażony jest w pokrętło szybkości reakcji oraz przycisk całkowitego podnoszenia i opuszczania ramion podnośnika na ściśle wcześniej ustawione położenie narzędzia (L-O-M). Sterowanie TUZ z poziomu gruntu. 2 rozdzielacze hydrauliki zewnętrznej z 4 szybkozłączami (w opcji 3-ci rozdzielacz).
WOM Niezależny. Moc 61,8 kW/ 84,1 KM przy 2200 obr./min silnika, zakresy: 540/540E/1000 obr/min
KABINA Dwudrzwiowa, wentylowana, ogrzewana, na sześciosłupkowej ramie ochronnej, komfortowe siedzisko operatora, ergonomiczny układ dźwigni (lewa ręka kieruje kołem kierownicy, prawa steruje dźwigniami, uchylne okna: przednie, boczne i tylne, możliwość montażu klimatyzacji (opcja), hałas wewnątrz 83 db (A).
WYMIARY Długość:4059÷4415 mm, szerokość: 1920 mm, wysokość: 2340 mm, rozstaw osi:2185 mm (2495 mm), prześwit:353 mm masa własna 3050 kg , niski wskaźnik udziału masy na jednostkę mocy32,8 kg/ KM. Max masa 5000 kg

tyle danych technicznych, zdjecia mozna zobaczyc na stronie NH ciagniczek fajny ale gabarytowo mniejszy od TD i nie ma plaskiej podlogi, nie mialem okazji nim jezdzic ale wyglada dosc ciekawie cena to ok 150 tys netto
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
użytkownikNHTsa



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 27

PostWysłany: 12:41 Sob 18 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Czy jest może ktoś kto widział i coś już wie odnośnie serii TND-A, TNS-A. One mają moc 60-90 KM i mają byc alternatywa dla kogoś kto nie chce serii TDD. U nas model ten ma mieć premierę lipiec-sierpień 2006. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
DOMINATOR



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 630
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 21:41 Czw 16 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś właśnie znajomemu walnęła sprężarka w TM125, to normalnie musiałby zapłacić właśnie 8 tys., ale załatwił tam jakoś tak, no wiecie Razz za połowę normalnej ceny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Paweł 45
Gość





PostWysłany: 21:28 Czw 16 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DOMINATOR napisał:
Z tego co wiem to NH TD80D kosztuje około 91tys. zł netto w wersji podstawowej. W standardzie nie ma klimatyzacji, dopłata około 5 tys. zł/


no i dopłata za sprężarkę 8 tyś.
Powrót do góry
DOMINATOR



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 630
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 12:19 Wto 14 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest to cena promocyjna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DOMINATOR



Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 630
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 12:18 Wto 14 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem to NH TD80D kosztuje około 91tys. zł netto w wersji podstawowej. W standardzie nie ma klimatyzacji, dopłata około 5 tys. zł/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marshal_m



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 45
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 11:11 Wto 14 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma ktoś cennik new hollanda albo wie jak sie prezentuja cenowo modele TDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 03:29 Nie 12 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziwnie pisze że nie chciał nadmiaru elektroniki mi się wydaje że wiecej to jej tam nie może chyba już być- EHR, wzmacniacz momentu, pompa paliwowa nie wiem jak z rewersem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Slavo



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 143
Skąd: Kuj-pom

PostWysłany: 00:17 Nie 12 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten NH jest niedaleko mnie Very Happy Very Happy Very Happy Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
student



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 8
Skąd: okolice Brodnicy

PostWysłany: 22:08 Sob 11 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NH = CASE IH wszystko to samo tylko inny kolor, maska, dach, cena a i case ma do wyboru tylko 2 skrzynie a NH 4


http://www.apra.pl/rpt/archiwum/rpt_0602_3.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
rolnik z kuj pom
Gość





PostWysłany: 06:49 Czw 9 Mar 2006    Temat postu: ciągnik NH Odpowiedz z cytatem

mam takiedo sasiada co ma NH 155km no wiec na początku wydawal sie ciagnik bez awaryjny i chodzil bez zarzutów ale po jakims czasie zauwazylem ze czesto i gesto byly oni odwiedzani przez servis no i kiedys gadalem z tym sasiadem co sie dzieje ze tak czesto u nich servis jest no to mi mowił ze cos sie dzialo z tylnym podnosnikiem ale to juz sie uspokoiło wiec sasiad postanowil kupic sobie nastepnego NH ale mniejszej mocy takze ja osobiscie nieobrazajac NH to jakos niemam przekonania do tych ciagnikow chyba ze pozwole se zacytowac ze to jest tak: "KTO DBA TAK MA"
Powrót do góry
student



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 8
Skąd: okolice Brodnicy

PostWysłany: 01:24 Czw 9 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to jest ja sie daje dobry sprzet nieodpowiednim ludziom

kierowca napewno wyskoczył z kabiny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
rabu



Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 24

PostWysłany: 22:31 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to je jak sie niemysli przi robocie unos tez jeden gosciu obalil MDW ale nimom niestety zdjync Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomasz S



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 51
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 20:23 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hans napisał:
zeby tak sie wyj,ebać na łace - nieprawdopodobne
Po prostu mistrzu za szybko wchodził w zakręt i go majtnęło na bok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 20:04 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ten to dopiero magik
http://a.tego.jeszcze.bardziej.patrz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
piootr



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1785
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 20:00 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Specjalistów tego typu nie brak na świecie

Głupich nie sieją sami się rodzą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hans



Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 798
Skąd: poznan

PostWysłany: 19:59 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zeby tak sie wyj,ebać na łace - nieprawdopodobne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
piootr



Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1785
Skąd: lubelskie

PostWysłany: 19:56 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak nie umiał jeździć to już jego problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grześ



Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 3936
Skąd: Bliski zachód. PRA

PostWysłany: 19:52 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba nie przeżył bo na jednej fotce w tle jest radiowóz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pp
Gość





PostWysłany: 16:53 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zakłaopotany napisał:
wydaje mi się że jak na tak duże modele to NH maja słabe kabiny powinno byc tam jakies wzmocnienie

http://www.hessen-video.de/anzeigen.php?typ=zeitlich&id=12839


mam wrazenie ze kierowca tego nie wytrzymal.
Powrót do góry
zakłaopotany
Gość





PostWysłany: 10:38 Wto 7 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wydaje mi się że jak na tak duże modele to NH maja słabe kabiny powinno byc tam jakies wzmocnienie

http://www.hessen-video.de/anzeigen.php?typ=zeitlich&id=12839
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Następny
Strona 22 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach