Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 18:59 Sob 25 Wrz 2021


Ciagniki New Holland
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 8
Skąd: okolice Brodnicy

PostWysłany: 22:42 Pon 6 Mar 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BOB jak sie tobie sprawuje EHR w TM-ie czy jest on trudny do obsługi??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
student



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 8
Skąd: okolice Brodnicy

PostWysłany: 18:34 Pon 20 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JA mam NH TM 120
Przekładnia Dual Command™ 24/12 umożliwia operatorowi 16-procentową redukcję prędkości przy wybranym biegu - wystarczy nacisnąć przycisk na dźwigni zmiany biegów. Takie załączenie niższego biegu zwiększa również moment obrotowy kół o 19% i można je zastosować przy pełnym załadunku, bez używania sprzęgła. Standardowy układ Powershuttle umożliwia szybką zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzędła, poprzez dokładne dobieranie biegów do jazdy w przód i tył.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bob z Chełmna



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 52
Skąd: Okolice Torunia

PostWysłany: 09:48 Sob 18 Lut 2006    Temat postu: Silnik Odpowiedz z cytatem

TSa był na dotarciu takrze "mu nie dawałem" za mocno ale z tego co zauważyłem to noga powinna dociskać ok 1700-1800 obrotów.W TM obojętnie czy sieję,orzę czy głęboszuję nie wkręcam wyższych obrotów niż 1800.Wyższe obroty nie mają sensu-ciągnik więcej pali,szybciej się zużywa przecież jest tyle biegów i tak zestopniowane iż jest w czym wybiwerać.To nie są ursusy gdzie każdy bieg to duży skok i ciągnik ma pełną moc na całym gazie.Ja przejżałem wykres mocy w ciągniku i stwierdziłem że powyrzej 1800 moc już tak nie rośnie.Co innego jest podczas pracy z WOM tam trzeba deptać-ja jeszcze osobiście nie pracoałem Wom w NH ale w te lato TSA zastąpi 1224 w dmuchawie i się zobacz(sus 300 z Kongskildy-pisali w folderze "Zapotrzebowanie na moc 48km" a jak co do czego to woda w szóstce czasami w upały wchodzła na 90).Co do transportu to nie wciskam powyrzej 2000 nie ma potrzeby.Jak ktoś jeżdzł tym ciągnikim w transporcie tosię na pewno zdziwił stale trzeba zmieniać biegi nawet pod malutkie górki-za to szybciej pomykamy na prostej.Ostatnio TSa ciągnąłem 10,5 t pszenicy i szczerze powiem ,że z tym ładunkim idzie lepiej ferguson 4512(ursus) -pod mniejsze wzniesienia nie trzeba redukować ale czas końcowy był dużo lepszy na prosrtej pomyka się szybciej.Mój e-mail tc56@tlen.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
uzytkownik tsa
Gość





PostWysłany: 18:26 Pią 17 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bob na jakich obrotach trzymasz swoje New Hollandy podczas pracy w polu (orka, agregat), a jakie podczas jazdy w transporcie?

/edit
Bob moglbys podac swoj email.
Powrót do góry
Bob z Chełmna



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 52
Skąd: Okolice Torunia

PostWysłany: 17:55 Pią 17 Lut 2006    Temat postu: sKRZYNIA Odpowiedz z cytatem

Jaki masz model?W Tm mam pół automat-Range Comand a w Tsa Dual Command.Gdy przyszedł TSA zaczołem żałować ,że nie wziołem Elektro Command ale dziś gdy ciągnik ma 53h już się przyzwyczaiłem-choć szkoda że jest tylko jeden półbiek i to w górę na szczęście nie będzie on tyrał w 2 pługu albo w agregacie jak TM.W TM zmieniam wszystkie biegi w grupie bez sprzęgła-jest to komfort ale też i podwyższenie wydajności(szczególnie w siewie i pługu).Wszystko zależy od tego jakim ciągnikiem wcześniej się woziłeś i od rzeżby ternu.Ale jeśli wyczujesz ciągnik(nastąpi to po.ok 100h w polu) to będziesz pomykał i wykorzystywał wszystkie możliwości skrzyni.Pewnie już się przekonałeś co zxnaczy rewrs i jaki to komfort.Jeśli masz pytania odnośnie ciągnika to podaj e-mail postaramsię odppwiedzieć(np.dlaczego z niektórych TM-ów w nocy się dymi podczas pracy-wygląda to jakby się ciągnik palił ,a tak naprawdę to wina odmy silnika która jest wyprowadzona do tyłu-z tąt ten problem itd.)Pomyślnej eksp-loatacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
student



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 8
Skąd: okolice Brodnicy

PostWysłany: 10:44 Pią 17 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jaką masz skrzynie w tym swoim NH? ja mam 24/12 z rewersem jeszcze nim w polu nie robiłem bo od 2 tygodni mam go u siebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bob z Chełmna



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 52
Skąd: Okolice Torunia

PostWysłany: 10:10 Pią 17 Lut 2006    Temat postu: Różnice Odpowiedz z cytatem

Różnice są w cenie,kolorze tapicerki,dodatkach(np.Case nie ma w ofercie Supper steer),cenami serwisowania-znaczących różnic technicznych nie ma.
Case zachowa swoje obciążniki przedni.Znacząca zmiana jest w modelach i odpowiednikach seri TG NH.Z tego co wiem (i się nie mylę)to TG różni się od swojego odpowiednika u Case tym,iż ma bardziej cofniętą przednią oś do tyłu-przez co jest krótszy alecz musi mieć większy balast z przodu aby nim nie bujało.A bym zapomniał jedna znacząca różnica MXM ma tłumnik na zewnątrz a nie pod maską(jak NH)to ułatwia życie i zmniejsza koszty-nie trzeba cały czas jeżdzić z włączoną klimą(ciepło ucieka a nie kumóluje się pod maską. A odnośnie maszyn z jakimi chodzą moje NH to pisałem w tym temacie pod pseudo Bob(musiałem dodać przydomek bo miałem problemy z rejstracją-małe przeoczenie.Jeśli to nie wystarczy to podaj e-mail do dokładnie opiszę ile palą itp. oczywiście jeśli jesteś zainteresowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
student



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 8
Skąd: okolice Brodnicy

PostWysłany: 01:03 Pią 17 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bob z Chełmna jakiej mocy masz NH i jaki sprzęt nimi ciągniesz???
Może znasz szczegóły między NH TM a MXM o tych samych mocach i NH tsa 135 z MXU 135 wiem ze sie troche różnią wyglądem i kolorem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bob z Chełmna



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 52
Skąd: Okolice Torunia

PostWysłany: 19:10 Nie 12 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie.Z maszynami jak z ludżmi-nie ma idealnych i nie chorujących.W przyszłym tygodniu mam przeglądy new hollandów TSa po 50 a Tm po 600. Przy TSa WOM już naprawiony wystarczyło wgrać nowe oprogramowanie i chodzi. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: 15:31 Nie 12 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakby pronar dawał ciagniki zastepcze to musieliby druga fabrykę otworzyc (do produkcji tych zastępczych)
Powrót do góry
Grzesio



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 125
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 21:11 Sob 11 Lut 2006    Temat postu: Re: Psucię się Odpowiedz z cytatem

Bob napisał:
Jakbym słyszał swojego dziadka.Ludzi którzy porównują NH do MTZ wedłóg mnie mnie wogóle nie mają opojęcia o ciągnikach. Fakt czsem się psują ale to sporadyczne przypadki-raz na 2000-3000 godzin i to są usterki ,z kórymi można pracować.A jeżeli nawet coś się stanie(w 90% na gwarancji) to dealer daje ciągnik zastępczy ,a twój jedzie do serwisu.Pokaz mi dealera MTZ-a ,który daje ciągnik zastepczy.Każda maszyna kiedyś się psuje-prędzej czy później,ale z moich pięcioletnich obserwacji wynika ,że NH stanowczo póżniej(pomijając biska to jest niewyał-nie ukrywam tego). Very Happy

Popieram Cię Bob.Sam NH nie posiadam, ale porównywanie go z MTZ jest śmieszne...A psuje sie niestety wszystko NH, JD, Same czy D-F(wymieniłem te marki bo słyszałem o awariach)nie mówiąc o Ursusach, Zetorach czy tymbardziej MTZ.znam goscia z serwisu NH i twierdzi, że ciagniki o mocy >100kM są naprawdę przyzwoite.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Bob
Gość





PostWysłany: 15:21 Sob 11 Lut 2006    Temat postu: Psucię się Odpowiedz z cytatem

Jakbym słyszał swojego dziadka.Ludzi którzy porównują NH do MTZ wedłóg mnie mnie wogóle nie mają opojęcia o ciągnikach. Fakt czsem się psują ale to sporadyczne przypadki-raz na 2000-3000 godzin i to są usterki ,z kórymi można pracować.A jeżeli nawet coś się stanie(w 90% na gwarancji) to dealer daje ciągnik zastępczy ,a twój jedzie do serwisu.Pokaz mi dealera MTZ-a ,który daje ciągnik zastepczy.Każda maszyna kiedyś się psuje-prędzej czy później,ale z moich pięcioletnich obserwacji wynika ,że NH stanowczo póżniej(pomijając biska to jest niewyał-nie ukrywam tego). Very Happy
Powrót do góry
student
Gość





PostWysłany: 15:11 Sob 11 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak mój NH TM 120 ma w statndardzie EHR teraz juz wyszstkie nowe mają w standardzie oprócz tych o mniejszej mocy do 100km
Powrót do góry
Rolnik 1
Gość





PostWysłany: 13:30 Sob 11 Lut 2006    Temat postu: jaki ciagnik wybrać Odpowiedz z cytatem

luk - jak zwykle w podtekście Valtra - ciekawe czy byś chwali MF nowej serii 4400 w porównaniu do serii A Valtry . Dla ułatwienia - te same ciagniki z tej samej fabryki sprzedawane w Europie w sieci Valtry i MF . W Polsce nawet taniej mozna kupic MF - widzielm oferty na Valtre A 95 i MF 4455 . MF był tańszy o 5 000 PLN netto



luk



Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 326
Skąd: dolnyslask
Wysłany: Sro Gru 14 18:41:49 GMT 2005 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Jumior napisał:
Bardzo fajny ciągniczek. Mój sąsiad ma tdd70 chyba 2 rok i jest z niego bardzo zadowolony i jak do tej pory nie zdażyła się awaria (traktor pracuje od świtu do zmierzchu i nie jeździ na nim jeden traktorzysta). Ma też 90 KM zetora z 2001 roku (nie pamiętam oznaczeń) którego wykorzystuje w cięższych pracach (orki itd). Żałuje że nie kupił tdd 95 bo by sprzedał zetora. Też taki kupię do oprysków tylko czekam na wznowienie SPO. Teraz jest promocja na NH tdd 80 - 92.000 zł. Może zostanę zganiony i wyzwany od głupków ale uważam że NH są jednymi z najlepszych ciągników na świecie i na pewno nie kupię maszyny innej marki. NEW HOLLAND FOR EVER Very Happy Very Happy Very Happy



lubisz zmieniac zdanie
a szczeze nh maaszyny do niczego sie nie nadaja tylko punktów sprzedazy jest tak duzo ze rolnicy z zazdrosci je kupuja (bo sasiad kupił) mielismy spo kozystajmy z tego fendt,valtra nawet jd ale nie nh (wole kupic mtz psuje sie jak nh ale ma plus czesci sa o niebo tansze)
Powrót do góry
Grzesio



Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 125
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 08:51 Pią 10 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

StudentMam pytanko czy Twój TM ma w standardzie EHR bo ostatnio ogladałem takiego w składnicy i nie miał troche to dziwne jak na ciagnik o takiej mocy i za taka kasę. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
uzytkownik tsa
Gość





PostWysłany: 08:44 Pią 10 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotras napisał:
Za dobrze wyposazonego z electro commandem, supersteerem i innymi bajerami musialem dac ponad 240 tys brutto


A nie czasami netto???


Cene ktora podalem jest cena brutto. Nie dodalem ze u tego samego dilera biore kombajn i pare klamotow do Tsa 115. Dostalem upust. Ponoc przynajmniej HaHA. P.S Ja tez mam plug EM 4. Bardzo sobie chwale
Powrót do góry
student
Gość





PostWysłany: 23:52 Czw 9 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest to kverneland EM ale moge zmieniac szerokość orki , trzeba każdą skibe przestawić na inne otwory. Był on droższy od EM ze stałą szerokością o 6 tys a pług ES z płynną regulacją szekorości jest droższy o 15 tys. Wersja EM ze ze stałą szerokościa po negocjacjach kosztowała 42 tys.

Może mi ktoś wyjaśnic różnice między New Hollandem o mocy 124 km a Case MXM tez o mocy 124km ?? Wiem ze te ciągniki są składane w Angli w tym samym miejscu. Case jest droższy o 20 - 25 tys ma droższy serwis masa ciągników jest ta sama, podnosnik itp może ktoś zna jakieś szczegóły???

/edit
NH TSA 135 kosztuje 263 tys brutto
NH TSA 125 kosztuje 256 tys brutto
po negocjacjach cena może sie zmienić nawet do 15 tys
Powrót do góry
OjciecDyrektoR
Gość





PostWysłany: 18:45 Czw 9 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JA też się zastanawiam nad podobnym sprzętem ciągnik ok 115-130km plus agr. uprsiewny 3m . a jaki modal tego pługa kvernelanda Masz EM czy ES?
Powrót do góry
student
Gość





PostWysłany: 18:15 Czw 9 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja kupiłem NH TM 120 ma 124km skrzynia 24/12 z rewersem i jeden półbieg działający tylko przy biegach w przód. Ciagnik kosztował 225 tys brutto posiada w standardzie klimatyzacje, szerokie opony i 12 obiązników po 45 kg. Do ciagnika zaareaz dokupiliśmy agregat bierny z pneumatycznym siewnikiem 3m kvernelanda i 4 skibowy pług non stop resorowe zabezpiuecznia tez kvernelanda. Agregat kosztował 52 tys a pług 48tys co myslicie o tym sprzęcie???

Czekam na wasze wypowiedzi
Powrót do góry
Piotras



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 63
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: 10:42 Czw 9 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za dobrze wyposazonego z electro commandem, supersteerem i innymi bajerami musialem dac ponad 240 tys brutto


A nie czasami netto???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
gosc
Gość





PostWysłany: 10:04 Czw 9 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktos ma moze NH TVT. Slyszalem ze w przyszlosci ma zastapic serie TM.
Powrót do góry
uzytkownik tsa 115
Gość





PostWysłany: 10:01 Czw 9 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OjciecDyrektoR napisał:
jaka jest cena NH TSA115?Czy zużycie paliwa tych modeli jest duże?


Za dobrze wyposazonego z electro commandem, supersteerem i innymi bajerami musialem dac ponad 240 tys brutto. Sporo ale nie ma nic za darmo. Jezeli chodzi o spalanie trudno mi sie wypowiedziec bo nie mierzylem ale jest takie jakie mozna sie spodziewac przy tej mocy. Ciągnik mam od wrzesnia zeszlego roku i natluklem nim 200 mth. Niewiele, ale jezeli ktos ma jakies pytania to w miare mozliwosci sprobuje odpowiedziec na nie. P.S. Zgadzam sie z Bobem. Supersteer to mistrzostwo świata. Cholernie ułatwia prace w polu.
Powrót do góry
OjciecDyrektoR
Gość





PostWysłany: 15:56 Sro 8 Lut 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jaka jest cena NH TSA115?Czy zużycie paliwa tych modeli jest duże?
Powrót do góry
Bob
Gość





PostWysłany: 13:37 Sob 28 Sty 2006    Temat postu: Tm165 Odpowiedz z cytatem

Ja wtedy płaciłem 220tys. Teraz już go nie produkują-w zamian jest TM175,jego cena katalogowa u dealera to ok.270-280tys. na dzień dzisiejszy.Napewno coś z tej ceny się urwie nawet 4-5%.Super steer kosztuje ok.13-15tys.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: 20:01 Pią 27 Sty 2006    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ile taki TM165 kosztuje z pełnym wyposarzeniem?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Następny
Strona 23 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach