Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 19:43 Pon 28 Wrz 2020


Ciągnik Władimirec T-25.
Idź do strony 1, 2, 3 ... 237, 238, 239  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Władimir79



Dołączył: 30 Paź 2019
Posty: 1
Skąd: Brzozów

PostWysłany: 02:29 Czw 31 Paź 2019    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy T25 nada się do tura z euroramką?Jest sporo cięższy od zwykłego.A może ktoś z Was ma taki zestaw?..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
morawka



Dołączył: 29 Mar 2019
Posty: 1

PostWysłany: 08:20 Pią 29 Mar 2019    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oooo mega ciekawy temat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Szwagier1986



Dołączył: 07 Mar 2019
Posty: 1
Skąd: Nowosądecki

PostWysłany: 08:44 Czw 7 Mar 2019    Temat postu: Graty zawieszane do t25 Odpowiedz z cytatem

Witam jestem nowy zaczynam dopiero z rolnictwem ciągnik mam od ojca ale gratów brak i w związku z tym mam takie pytanie jakie graty rusek uciągnie wiem że dużo wytrzyma ale pytanie o kultywator jakiej szerokości pług bo u mnie klasa ziemi 6 i 7 w wiekszosci górzysty teren iły i skała piaskowiec i nie wiem co można mu zawiesić z czym sobie poradzi w takim terenie, całości jest nie dużo 3ha trochę łąki reszta ornego wszystko w jednym kawałku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1547
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 06:39 Wto 12 Lut 2019    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Cytat z instrukcji obsługi T25A1 opublikowanej w 1977 r.
"Przystępując do uruchomienia silnika należy przede wszystkim
włączyć na 40-5-60 sek. świecę żarową (do podgrzewania powietrza
w cylindrach silnika), przekręcając kluczyk w stacyjce o 45° zgod-
nie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W tym czasie spirala
świecy żarowej rozżarzy się do barwy jasnoczerwonej (lampka na
tablicy rozdzielczej), a wówczas należy przekręcić kluczyk w sta
cyjce w tym samym kierunku o dalsze 45°".
Jeżeli to nie działa to pewnie już stacyjka "wysłużona".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
karol143



Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 2

PostWysłany: 08:06 Nie 10 Lut 2019    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam t25A1 z 1979r z jedną wajchą od zmiany biegów.
Gdy przekręcę lekko kluczyk to ten zapala a słyszałem że w t25 da się podgrzać świece.

prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
w.h



Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 1

PostWysłany: 19:32 Pią 2 Lis 2018    Temat postu: ciągnik Wladymirec t25 Odpowiedz z cytatem

jak wymienić lapki sprzegła we władku czy trzeba go rozpolawiac ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
drupii



Dołączył: 16 Gru 2017
Posty: 3

PostWysłany: 19:05 Pią 23 Lut 2018    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich.
jestem posiadaczem "putina" z 96r składanego niby już w Polsce ale jeszcze z oryginalną kabiną.
silnik nowy typ ze świecami żarowymi w głowicach.
mój problem jest taki że od zawsze w tym ciągniku nie było takiego "jadu" i takiego "twardego" dźwięku (zorientowani wiedzą o co chodzi) i zawsze trochę kopci na siwo.
tej zimy wymieniłem komplety (tuleje, tłoki, pierścienie, i tulejki korbowodowe) pompa regenerowana (tzn, od nowości zrobiła 500 mth a potem pękła sprężyna w regulatorze i założyło się zapasową pompę a ta przeleżała w garażu.
wtryski nowe i ustawione, wymienione filtry i oleje.
po remoncie, odpał i nadal nie ma tego "czegoś" (oczywiście pompę ustawiałem na wiele sposobów.

teraz zdjąłem jeszcze pokrywę rozrządu bo może tam coś przestawione, ale wszystko wygląda ok.

w starym Putinie z 84 którego miałem wcześniej było więcej werwy i lepsza reakcja na gaz bez deka siwego dymu.

czy te nowsze t25 tak mają czy ten mój jakiś felerny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Papay



Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 1
Skąd: Rudawa

PostWysłany: 17:26 Pią 10 Lis 2017    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich forumowiczów.
Jako że kilka dni temu zakupiłem Wladimirca T25A
(według papierów) i jestem trochę zielony w temacie sprzętów radzieckich a bardzo chciałbym doprowadzić go do stanu w którym troszkę mi posłuży, postanowiłem dołączyć do Was no bo jak nie do Was to gdzie Wink Mam pytanie odnośnie świecy żarowej. W moim Władku jest umiejscowiona w kolektorze. Niestety świeca jest lecz nie dochodzi do niej żaden przewód i ni cholerę nie wiem gdzie miałbym takowy podłączyć. Kontrolka od świecy jest na desce. Gdzie poprowadzić przewód świecy żarowej i gdzie go podłączyć by grzała. Rolling Eyes Z góry dzięki za pomoc. Pewnie będę miał w najbliższym czasie pytania do Was, na razie wertuję forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
koko



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 144

PostWysłany: 18:21 Sob 16 Wrz 2017    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Mam pytanko???Czy ktoś zastosował we Władku turbo???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamil7340



Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 99
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 11:18 Nie 21 Lut 2016    Temat postu: t Odpowiedz z cytatem

Jak wymienić pompę hydrauliczną w t 25 proszę o wskazówki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1547
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 13:49 Nie 17 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś czytałem w jakimś poradniku o diagnozowaniu silnika , żeby osłuchać silnik stetoskopem.Wtedy można zlokalizować miejsce problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Mrmortal28



Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 5

PostWysłany: 09:32 Nie 17 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymiar tulejki jest dopasowany idealnie do sworznia, a luz miedzy głowica a tłokiem jest bo sprawdzałem w GMP I jest prawie 1mm od górnej powierzchni cylindra do denka tłoka, a w tłoka sworzeń wszedł suwliwie bez żadnych oporów i nie był czuć zadnego luzu po zamontowaniu. chyba żę jest lekko za wczesny zapłon i sworznie stukaja bo jak wiadomo otwór sworzniowy sie powieksza po rozgrzaniu tłoka Confused sprawdziłem również pojemnosc komory spalania w tłoku i okazał sie że w nowym jest większa o 10 ml a sprawdziłem to wlewając rope strzykawką , ale chyba to nie jest przyczyna ze stuka Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1547
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 17:55 Sob 16 Sty 2016    Temat postu: Re: stuki w silniku Odpowiedz z cytatem

Mrmortal28 napisał:
..... wymienione tulejki w korbowodach również .....

I tu też może być problem.Nie wiem jak były "robione" , ale załóżmy że po wciśnięciu w korbowód były rozwiercane a nie był "złapany" prawidłowy wymiar(średnica/odległość wał-sworzeń) to teoretyczni korbowód mógł się wydłużyć.
Cytat:
...weszły w tłoka luzno...
Nie wiem jak lużno ,ale chyba tłok się nie kołysał?Z "Władkiem" nie miałem do czynienia to nie wiem jak to dokładnie jest rozwiązane.Może podniesienie cylindra czy też głowicy zniweluje brak luzu między tłokiem a głowicą (jeżeli to brak luzu jest powodem stukania).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Mrmortal28



Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 5

PostWysłany: 08:24 Sob 16 Sty 2016    Temat postu: stuki w silniku Odpowiedz z cytatem

Witam! prosze o porade bo założyłem ostatnio do mojego władka nowe zestawy naprawcze silnika po odpaleniu sinik zaczął rytmicznie stukac. zawory zostały poprawnie ustawione ciśnienie oleju miał ponad 3 wszystkie panewki zostały wymienione tulejki w korbowodach również . ja stwierdziłem ze to moze byc ze sworzni tłokowych ponieważ weszły w tłoka luzno a nigdy sie z tym nie spotkałem zawsze trzeba było grzać tłoka zeby wbic sworznia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mrmortal28



Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 5

PostWysłany: 14:31 Wto 12 Sty 2016    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz sobie zaworki zwrotne w pompce ręcznej bo mogą byc walniete i paliwo wraca do baku . ewentualnie sprawdz sobie gumowe połączenia przewodów paliwowych bo mogą byc nieszczelne i łapie powietrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomek96633@wp.pl



Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 1

PostWysłany: 11:40 Pon 14 Gru 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam .mam problem z właymircem po stoji kilka dni i musze mu papka reczna nabic cicnienia bo paliwa nie trzyma i kreci długo zanim załapie co to moze byc ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bronek



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 110

PostWysłany: 19:25 Czw 24 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

januszdany Przypuszczam że masz źle założony zaworek przelewowy z sekcji wysokiego ciśnienia.Działa odwrotnie. Znajduje się na korpusie pompy od strony kadłuba silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawidEX



Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 1

PostWysłany: 06:25 Czw 17 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://allegro.pl/show_item.php?item=5674564138 sprzedam opony do t 25
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszdany



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 2

PostWysłany: 21:02 Sro 16 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
Mam problem z iwanem. Jak pompuję pompką reczna paliwową to po chwili się robi takie ciśnienie że nie mogę nia ryszyć. Nie przelewa się na zbiornik. Wię ktoś gdzie przyczyna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszdany



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 2

PostWysłany: 20:55 Sro 16 Wrz 2015    Temat postu: wysokie ciśnienie w układzie paliwowym Odpowiedz z cytatem

Mam taki problem z władimircem. Od jakiegoś czasu przy obciążeniu brakuje mu mocy i gaśnie. Wymieniłem filtry i czyściłem odstojnik, pompa wtryskowa była robiona. Zauważyłem że gdy pompuję pompką ręczną robi się takie ciśnienie że nie mogę nią ruszyć. Tzn nie idze na przelew do baku. Może mi ktoś pomóc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wwacholski



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 31

PostWysłany: 04:44 Czw 16 Lip 2015    Temat postu: Zapłon Odpowiedz z cytatem

Witam
Zapłon w tym przypadku jest za późny lub za wczesny i należy przestawić tarczę pompy tj na dwóch śrubach M-8. W aucie benzynowym jest tylko za wczesny zapłon i wtedy dzwoni silnik
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
trilowiec



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 55
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19:52 Czw 14 Maj 2015    Temat postu: Re: zapłon Odpowiedz z cytatem

galimor napisał:
Witam.
Mam mały problem z pompą wtryskową.
Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową bo się rozszczelniła i brała olej.
ciągnik chodził normalnie tylko był troszkę słabszy.
Po wymianie pompy przy odpalaniu dostaje zapłonu wstecznego, tak jak by dostawał zbyt dużą dawkę paliwa na wtryski.
Objawy
- dymi pod na czarno przy odpalaniu- dużo mocniej niż zwykle,
-słychać trzask w cylindrach przy odpalaniu
-pod delikatnym obciążeniem też dymi i nie ma siły
- bardzo szybko się grzeje.

Moje pytanie brzmi czy można jakoś ustawić pompę?
przestawić zapłon na niej?
Czy też może być to przyczyna wtrysków?(zużycie)
Czy też zainwestować w nową pompę bo ta była po regeneracji?


A dobrze włożyłeś pompę, bo te objawy co piszesz to może być przestawiona o jeden ząb - koło zębate
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
wrabbit



Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 1

PostWysłany: 09:20 Wto 31 Mar 2015    Temat postu: Zmiana rozstawu kół przednich Odpowiedz z cytatem

Witam, jestem w trakcie operacji zmiany rozstawu kół w moim t-25 ze standardowych 1200 mm na drugą pozycję czyli 1310 mm tył już został zrobiony i czas na przód, zastanawia mnie tylko jak taka zmiana wpłynie na pracę ciągnika przy ziemniakach, czyli sadzeniu, redleniu i samych wykopkach... czy ktoś z forumowiczów przeprowadzał taką operację i może coś na ten temat powiedzieć ???

Pozdrawiam wrabbit
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
BOLO11



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 68
Skąd: Małopolska

PostWysłany: 21:02 Pon 3 Lis 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Do czego służą te śruby . W starym zdemontowany sprzęgle ich nie ma a w kupionym nowym są
http://obrazki.elektroda.pl/2820710100_1415044575.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BOLO11



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 68
Skąd: Małopolska

PostWysłany: 17:52 Pon 27 Paź 2014    Temat postu: REGULACJA SPRZĘGŁA Odpowiedz z cytatem

Witam
Potrzebuje informacji jaka powinna być odległość tarczy dociskowej sprzęgła od blachy docisku sprzęgło . W starej nie było śrub i docisk wysunięty był na sprężynach na max 32 mm a w nowej jest to 25 mm i wydaje mi się że sprzęgło będzie ślizgać do dokręciłem nowy kompletny docisk praktycznie rękami bez użycia klucza do koła zamachowego . Może ma ktoś kąkretny opis regulacji nie tylko samych łapek ale całości sprzęgła. pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 237, 238, 239  Następny
Strona 1 z 239

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach