Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować,
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 09:34 Czw 5 Maj 2016


Agrolok
Ciągnik Władimirec T-25.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 236, 237, 238  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 07:16 Pon 26 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem że są a przynajmniej powinny być. U mnie jest takie prawdopodobieństwo bo 2 lata temu robiłem skrzynie (wymiana kół zębatych) tak że może coś się poluzowało??? Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 23:16 Nie 25 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luki21 napisał:
U mnie problem się rozszerza i obejmuje już 1,3,5,6 czyli wszystkie biegi na jednym wodziku czy tak? może się odkręcił wodzik i się teraz przesuwa?



Tak- to są biegi na jednym wodziku. Chodzi Ci czy widełki przesówu kół zębatych się odkkręciły z drążka- wodzika. Odkręć pokrywę na boku skrzyni która zasłania wodziki i zobacz czy się przesówa drugi wodzik od przodu jak biegi zmieniasz. Pisz też na GG 41271070

Żeby widełki się odkręciły to raczj nie możliwe bo kołki są drutem do wodzika zabezpieczone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 22:29 Nie 25 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie problem się rozszerza i obejmuje już 1,3,5,6 czyli wszystkie biegi na jednym wodziku czy tak? może się odkręcił wodzik i się teraz przesuwa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1579
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 20:21 Nie 25 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Szukaj tu http://www.autosoft.ru/online/acat/ a jeżeli problem to zajżyj do mojego chomika http://chomikuj.pl/habza.m/Moje+video/AutoSoft+spos*c3*b3b+podgl*c4*85du+katalogu,438427159.wmv Pomyślności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kamil7340



Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 114
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 18:32 Nie 25 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszukuje katalogu do T25A1 może ktoś z was posiada taki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 22:53 Czw 22 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Muszę sprawdzić nie patrzyłem na to w ten sposób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 21:04 Czw 22 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luki21 napisał:
Dziś wyszła jeszcze jedna sprawa. Nie chce mi wejść 6 bieg. Wszystkie pozostałe są ok a przy wbiciu 6 dźwignia się cofa lekko tak jakby nie było blokady słychać tylko zgrzyt jak docisnę i trzymam ją to szarpie ale stara się jechać.


Czy przy nie odpalonym ciągniku i przy wrzuceniu 6 biegu sprzęgło do końca odbija?? Jeśli nie to znaczy że wodzik jest nie wystarczająco daleko przesówany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 20:53 Czw 22 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś wyszła jeszcze jedna sprawa. Nie chce mi wejść 6 bieg. Wszystkie pozostałe są ok a przy wbiciu 6 dźwignia się cofa lekko tak jakby nie było blokady słychać tylko zgrzyt jak docisnę i trzymam ją to szarpie ale stara się jechać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 19:59 Czw 22 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxskalpel114 napisał:
a gdzie jest śruba spustowa ? i ile oleju trzeba wlać ?


Zobacz tu: (Opisywałem to na innym forum)

http://obrazki.elektroda.pl/4429115200_1331124798.jpg

Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 18:44 Czw 22 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a gdzie jest śruba spustowa ? i ile oleju trzeba wlać ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 23:34 Sro 21 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luki21 napisał:
Witam
Ostatnio zamontowałem sobie dźwignię do rewersu ale niestety pomimo tego że całość została kupiona i nic sam nie kombinowałem nie działa to poprawnie. Przesuwając dźwignię w skrajne położenia po puszczeniu sprzęgła słychać zgrzyt i trzeba dźwignię lekko cofnąć do środka. Co może być przyczyną i jak to usunąć ? Macie jakiś pomysł bo wiem że nie jestem pierwszy który to zakładał.


Często tak jst z tymi dźwigniami. Po prostu trzeba dorobić ogranicznik, tak żeby wybierak nie przesówał za daleko wodzika. Teraz to przerzuca Ci sprzęgiełko rewersu tak że całe wchodzi na koło zębate i nie zazębia go z tuleją rewersu która przkazuje napęd na wałek pośredni.
Widziałem taki sposób że były wkręcone śruby w obudowę dźwigni- z dwuch stron wybieraka żeby na nich się opierał i nie można było za daleko przerzucić wodzika.(wywiercone otwory, nagwintowane i wkręcone w nie śruby)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 23:23 Sro 21 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxskalpel114 napisał:
Witam:D Mam problem , leje mi się olej z pod jednej części w pompie paliwowej we Władku, a dokładniej stąd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29f6fada90bcdcf0.html a dokładniej spod tego wałeczka na który na chodzi ta łapka gazu , co to może być ? Smile


Może już pora na zmianę oleju w pompie, nazbirało się już ropy i jest ponad stan w pompie. Bynajmniej u mnie tak było. Spuściłem z pompy mieszankę ropy z olejem, zalałem nowy olej i już nie ciekło.
A też napewno już słabo uszczelnia uszczelka na wału-taki oring.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 23:11 Sro 21 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kamil7340 napisał:
Witam jak zdjąć pokrywę od skrzyni ? jak wyjąć ten drążek od hamulca


Zdejmujesz podłogę, Odkręcaz pokrywkę lewego hamulca i prawego- te na pochwach. Najpierw hamulec prawego koła-pod pokrywką na wałku zobaczysz taką dźwigienke w którą wkręcona będzie śruba- taki kołek. Jak już go wykręcisz to pedal prawego hamulca powinien już wyjść z małą częścią wałka. Teraz robisz to samo na lewej stronie, jak wykręcisz kołek to rozruszaj drążęk w cięgiełku, Nie pamiętam dobrze ale chyba też trzeba wykręcić kołek w (słowo zostało usunięte) lewego koła i ściągnąć go. I dalej wykręcasz lewarek zmiany biegów i pokrywę Jak coś jeszcze to pisz na GG 41271070
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1998
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 22:09 Sro 21 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Ostatnio zamontowałem sobie dźwignię do rewersu ale niestety pomimo tego że całość została kupiona i nic sam nie kombinowałem nie działa to poprawnie. Przesuwając dźwignię w skrajne położenia po puszczeniu sprzęgła słychać zgrzyt i trzeba dźwignię lekko cofnąć do środka. Co może być przyczyną i jak to usunąć ? Macie jakiś pomysł bo wiem że nie jestem pierwszy który to zakładał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
xxxskalpel114



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 293

PostWysłany: 20:21 Sro 21 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:D Mam problem , leje mi się olej z pod jednej części w pompie paliwowej we Władku, a dokładniej stąd http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29f6fada90bcdcf0.html a dokładniej spod tego wałeczka na który na chodzi ta łapka gazu , co to może być ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamil7340



Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 114
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: 18:55 Sro 21 Mar 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam jak zdjąć pokrywę od skrzyni ? jak wyjąć ten drążek od hamulca
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
urbens



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 122
Skąd: Lubelskie, pow. krasnostawski

PostWysłany: 18:21 Wto 14 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co sądzicie o jakości dzisiejszych pompek zasilających?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
bronek



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 110

PostWysłany: 10:55 Wto 14 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bizon 15 Na początek proponuje wymień oring na tłoczku pompki ręcznej na nowy. Przy okazji czyszczenia układu paliwowego wyczyść i zbiornik, w nim gromadzi się dużo syfu i blokuje przepływ paliwa. Sposoby zapobiegające zapowietrzeniu układu - zasilanie dolne ze zbiornika,-zaworek zwrotny pomiędzy odstojnikiem a pompka zasilającą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiarus



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 312
Skąd: krakowski

PostWysłany: 09:54 Wto 14 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bizon 15
U Ciebie trzeba wymienić całą pompkę zasilającą a nie tylko ręczną.Pompa nie jest droga więc się nie opłaci wymieniać samych zaworów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
bizon15



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 5

PostWysłany: 22:59 Pon 13 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zaczne do filtor.. moze one sa zapchane jakimis brudami.. przegladne ta rurke, moze dostaje sie lewe powietrze... no i trze musze pompke reczna wymienic bo tryska z niej ropa jak pompuje.. moze tam tez powietrze lapie...
a nie wiecie dlaczego jak traktor nie pracuje tak ze 2-3 dni to moze sie zapowietrzyc>? tak jakby paliwo scieklo z pompy.. wycieku nigdzie nie ma a i tak sie zapowietrza.... gdzie szukac przyczyny? jest w pompie jakis moze zawor ktory przymyka paliwo zeby ono nie scieklo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bronek



Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 110

PostWysłany: 19:28 Pon 13 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystkie mechaniczne pompy wtryskowe wypełniają się paliwem. Sekcje wtryskowe pomimo precyzyjnej obróbki i indywidualnego pasowania są uszczelniane i smarowane paliwem.Problem z pompą do T25 polega na tym że konstruktor i producent nie przewidzieli rurki upustowej np. takiej jak w C330. Do użytkownika należy więc kontrola poziomu oleju i upuszczaniu nadmiaru.
Ustawianie kąta wtrysku- zdjąć pokrywę zaworów 1 cylindra, zdjąć pokrywę napędu pompy wtryskowej, ustawić koniec suwu sprężania w 1 cylindrze znak T1T2 na kole pasowym ustawić na wprost wskaźnika na obudowie kół rozrządu,odkręcić przewód wysokiego ciśnienia 1 cylindra z króćca pompy wtryskowej,odkręcić śruby mocujące jarzmo napędu obrotomierza i sprzęgło napędu pompy,pokręcając wałkiem pompy zgodnie z kierunkiem obrotu ustalić początek tłoczenia pompy ( drgnięcie paliwa w króćcu ), (do tego powinno się stosować momentoskop tylko kto go ma). w tej pozycji zablokować wałek pompy znaleźć otwory pasujące na śruby sprzęgła napędu pompy, wkręcić śruby, przewód wysokiego ciśnienia,pokrywy i powinno grać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 20:49 Nie 12 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No u mnie to już 25 lat rurka jest od spodu, ale jest wyprowadzona ponad dno ze minimum 7-8 litrów musi być. A z zapłonem to niewiem czy kombinować. Nie słyszałem żeby fabrycznie był żle ustawiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*SSaPeRR*



Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 117
Skąd: Lelkowo

PostWysłany: 20:39 Nie 12 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słyszałem ze w ponad 80% pomp w T25 zamiast oleju smarującego pompe zbiera się ON. U mnie jest tak samo. Jak ojciec go kupował to serwisant mówił żeby co 20-30 mth spuszczać owy olej z ropą i zalewać nowy. A co do większej mocy to się zgodzę. Większa dawka paliwa to i moc większa. My ze swoim to nawet tak kombinowaliśmy że dawka paliwa prawie na maksa byla podkręcona i końcówki wtrysków od DT75. Nie było szans żeby się przydusił. Ale i palił nie 2.9L w orce, tylko 4.5, może i 5l łykał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
bizon15



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 5

PostWysłany: 20:38 Nie 12 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dodam takze ze przy pompie zamiast oleju znajduje sie ropa!! chyba bedzie to wina uszczelnienia... oddana byla do regulacji.. zostalo wymienione uszczelni ale dalej to nie pomaga.. czy moze mechanik odstawi fuszerke?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
bizon15



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 5

PostWysłany: 20:35 Nie 12 Lut 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy dobrym rozwiazaniem jest z korka spustowego robic pobor paliwa.. jak masz z boku otwor to wiekszosc "syfow" zostanie na dnie..
i tak Ci filtrów nie zapcha...
Rurka paliwa jest z boku baru tzn muszę utrzymywać poziom paliwa na poziomie min 10 litrow zeby sie nie zapowietrzyl...
a rurka jest szczelna..
I czy moze mi ktos powiedziec jak prawidlowo ustawic zaplon? moze nalezaloby go przestawic "do przodu"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 236, 237, 238  Następny
Strona 13 z 238

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach