Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 04:30 Wto 22 Paź 2019


Przyczepy rolnicze
Idź do strony 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin999



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 21
Skąd: Pisz, warminsko-mazurskie

PostWysłany: 17:05 Nie 9 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja się przymierzam do zakupu przyczepy PRONAR 6 tonowej, podwójne burty 50+50cm, zaczep tylny, hamulce, z tyłu zasuwa do zboża, 3 stronny wyglad, ogólnie fajna cena ok 37000zł tak napisał mi dealer jak brałem oferty na maszyny pod PROW w grudniu ub.r, ciekawe ile podrożeje Sad i czy wypali z tym PROW-ew
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
koksiarz1990mf



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 48
Skąd: Piotrków

PostWysłany: 11:59 Czw 6 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zamierzam naprawić trochę swoje siłowniki przy D-47 bo się trochę leją tylko nie wiem jak się za to zabrać. Może ktoś podpowiedzieć. A ta przyczepa korsarza całkiem całkiem za takie pieniądze to się opłaca tylko czy ma siłownik do kipowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
S-Piotr



Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 740
Skąd: miasto Legnica

PostWysłany: 10:57 Sro 5 Sty 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@korsarz kolego stałeś się szczęśliwym posiadaczem tej przyczepy Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rooolnik



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 612

PostWysłany: 08:24 Sro 22 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście ze warto to sa bardzo mocne przyczepy tylko ze i trzeba mieć większy ciągnik bynajmniej do ciągnięcia na polu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 08:15 Sro 22 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To co warto ją wziąć za tą kase?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
rooolnik



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 612

PostWysłany: 21:26 Wto 21 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo piachu tyle tam załadujesz ale zboża to 12, 13 na maxa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
S-Piotr



Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 740
Skąd: miasto Legnica

PostWysłany: 20:54 Wto 21 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajna i ja takiej szukam,ale najważniejsze aby w dowodzie maiła zapisana "rolnicza'' bo masa całkowita to około 20T a to rocznie na przeglądzie ze 2stówki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 20:44 Wto 21 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://allegro.pl/przyczepa-wywrotka-16-ton-ladownosci-brandys-bss-i1361560982.html Chłopaki zerknijcie na tą przyczepe użytkuje ktoś coś takiego jak to sie spisuje ona mi się coś mała wydaje jak na 16ton.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 21:01 Wto 14 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakoś dalej mam strach;) że coś się staruszkowi stanie;) ale Zetor dalej odizolowany na starym oleju;) no i do przyczep jest bo się ewidentnie leje z tłoków...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 20:59 Wto 14 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do wszystkich ciągników ten sam olej Razz ja mam w C-330 i MF ten sam ale nie wiem jak stary ursus na to zareaguje;) bo to w końcu rzadszy olej niż ma w silniku:P Ale no cóż nie szło inaczej;) (skrzynia w C-330 wypłukana z starego oleju trochę pompie się to nie podoba że takie rzadkie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2706
Skąd: wlkp

PostWysłany: 20:49 Wto 14 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam zalane półsyntetykiem 12045 i też myślałem że dużo trzeba będzie dolewać ale nie ma tragedii te 10l na rok wystarczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maskin



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 1059
Skąd: Płd.-Wsch.

PostWysłany: 20:33 Wto 14 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak zalej 16-ke olejem po 20 zl za litr i dolewaj... nie ma takiej opcji...jak ktos ma lepszy ciągnik to niestety trzeba maszyny podzielic odpowiednio do ciągnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 461
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 19:17 Wto 14 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej wszystkie ciągniki i przyczepy zalac jednym olejem i nie trzeba nic kombinowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mirro



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 205

PostWysłany: 15:52 Wto 14 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie wszystko zależy od skali i kosztów.
Pomysł z tymi buforami jest dobry ale: trudno uszczelnić układ, w przypadku pęknięcia przewodu trudne uzupełnienie oleju, koszt układu znaczny.
Układ proponowany przez Gustlika czyli silnik i pompa w jednym to nic innego niż Zębaty Dzielnik Strumienia. Ustrojstwo to jest szeroko wykorzystywane w kombajnach gdzie potrzebujemy różnych strumieni do napędu silników hydraulicznych. I tu Tekmie ma rację. Bo dzielnik wykonuje robotę przedewszystkim przepływem. Poza tym pompy z ciągnika mają zbyt małą wydajność by to ustrojstwo dobrze pracowało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 13:08 Wto 14 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

siłę idzie banalnie obliczyć ale problem w tym że pojemność tłoków w przyczepach jest ogromna;) A taki "Bufor" musiał by być większy od tego tłoka kiprującego prawie dwukrotnie;) łatwiej i taniej 2 tłok obok dołożyćWink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1559
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 09:30 Wto 14 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozwiązanie które proponuje "Gustlik"to według mnie nadawało by się do silników hydraulicznych.Maciej.goo nie wiem czy Twoja propozycja jest rozwiązaniem sprawdzonym.Można by np.zastosować siłownik wysięgnika od Cyklopa(podaję jako przykład ,należało by porównać wewnętrzne pojemności siłowników).Wymontować tłoczysko ,dorobić i uszczelnić tłok,zaślepić otwór w którym przesuwało się tłoczysko.Tylko pojawia się problem siły jaką trzeba przyłożyć aby wepchnąć olej do układu hydraulicznego przyczepy.Bo lżej jest wcisnąć olej z małego otworu w duży niż z dużego w mały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maciej.goo



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 46
Skąd: k-p

PostWysłany: 21:36 Pon 13 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze byc identyczny jak przy przyczepie ale dwustronny.
mozesz wlac nawet najlepszy olej, ale jak ciagnik nie ma osobnego zbiornika na hydraulike to i tak nic nie da.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 19:15 Pon 13 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A teraz sobie wyobraź jaki wielki by musiał być ten tłok w przyczepie;) Równie dobrze można by dać 2 pompy szczepione to akurat gdzieś już widziałem;) jedna działa jak silnik 2 pompuje;) pompa dobra nie przepuszcza;) Równie dobrze może to być pompa 2 sekcyjna;) jeden ciągnik idzie przez te pompy itd 2 normalnie;) Albo najprostsze rozwiązanie - w obu ciągnikach ten sam olej:D choć nie wiem jak by się np Zetor 7211 spisywał na 10W30 w skrzyni;) No a Hipol do czegoś lepszego to śmierć skrzyni raczej bezsprzeczna;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
maciej.goo



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 46
Skąd: k-p

PostWysłany: 17:37 Pon 13 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli chodzi o nie mieszanie sie oleju, to mozna zrobic "membrane" z silownika. potrzebny jest silownik wiekszy, lub taki sam jak w przyczepie ale dwustronny. olej z ciagnika idzie to tegoz silownika, tloczysko sie przesuwa, wypycha olej z dugiej strony, do wlasciwego silownika przyczepy. za "membrana" mozna zastosowac trojnik, zawor kulowy i dodatkowy waz, co pozwoli uzywac wywrotki ciagnikami z osobnymi zbiornikami na hydraulike jak i starymi rumplami, kipujacymi blotem ze skrzyni biegow. warunkiem dzialania "membrany" jest super szczelna instalacja hydrauliczna przyczepy.

opis malo klarowny, ale patent super!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 16:32 Pon 13 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zawór zwrotny dławiący tanio wychodzi albo rozdzielacz za 140 zł kupi nowy z wszystkimi zabezpieczeniami Wink Tzn anty-szokowy zawór i nadciśnieniowy;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 15:47 Pon 13 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

każda opinia jest cenna i wszystkie czytam z ciekawością.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1559
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 15:28 Pon 13 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz rację że bez rozdżielacza podniesie,tylko że jak wyłączy WOM to jeszcze szybciej opadnie.A przytrzymywać na sprzęgle i czekać aż się zsunie materiał,to trochę "kaskaderstwo".Ale np.zwalanie zboża do dmuchawy to trzeba utrzymać przyczepę częściowo podniesioną,a o to bez rozdzielacza raczej trudno. Wink
Ale my tu sobie dyskutujemy a "Korsarz"I tak postąpi po swojemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gustlik



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 528

PostWysłany: 14:42 Pon 13 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Równie dobrze może to na stałe do przyczepy zaczepić nawet bez rozdzielacza by szłoWink Wyłączysz WOM to zejdzie olej przez pompęWink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1559
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 10:11 Pon 13 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To może rozważyć skonstruowanie przenośnej pompy oleju z napędem z WOM .Coś na wzór tego systemu który jest do sprzedania tutaj http://www.autoakcesoria.com.pl/pl/sklep/wywrotki/allrows,85,query,,order,,desc,,offset,0,eqor,.html Kupić gotowy zestaw to według mnie jest drogo.W czeskich ładowaczach były pompy olejowe które były zakładane bezpośrednio na WOM ciągnika do tego jakiś zbiornik oleju, zawór przelewowy,rozdzielacz i przewody hydrauliczne.I mamy zewnętrzną hydraulikę nie zależną od hydrauliki ciągnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1815
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 23:14 Nie 12 Gru 2010    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niektóre przyczepy mają wywrot pneumatyczny mi chodzi o to żeby sie olej niemieszał, myślałem że wystarczy dmuchnąć powietrze w zwykły tłok i terz wywruci ale jak to jest niewykonalne to osrać to i zostane przy oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Następny
Strona 1 z 15

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach