Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 15:34 Sro 12 Gru 2018

Agrolok
bycie rolnikiem a praca (ZUS)
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Prawo i rachunkowość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaro8038

PostWysłany: 14:30 Pon 14 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko będziesz mógł robić. Polska to wolny kraj ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
patban92

PostWysłany: 10:26 Pią 11 Wrz 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam takie pytanko.... jestem kierowca miedzynarodowym ale ojciec chce mi przepisac gospodarstwo bardzo chetnie je wezme ale jezdzic tez chce i w razie przepisania bede mogł nadal pracowac w tym zawodzie?? i o dotacje dla młodego rolnika tez bede sie mógł starac ?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marian892

PostWysłany: 21:36 Pią 24 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy mam pytanie czy prowadzenie gospodarstwa i oplacanie skladek KRUS wplywa na dlugosc urlopu wypoczynkowego jak jest sie na etacie w ZUS ??
Powrót do góry
vao

PostWysłany: 17:33 Sro 23 Paź 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak przepisy polskie się ustosunkowują w tej kwestii? Czy faktycznie jest to tak dobrze rozwinięte, że można sobie dorabiać? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jaro8038

PostWysłany: 14:47 Pon 27 Cze 2011    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli pod pojęciem "młodego rolnika" rozumuje Pani premię dla Młodego Rolnika, to oczywiście nie spełnia Pani warunków, jeśli chodzi o pozostałe dotacje, czyli modernizacja gospodarstw lub kredyt tzw nMR, nIP możecie się Państwo ubiegać. Ograniczeniem jest tutaj wielkość gospodarstwa 5 ha ale przy mądrym podejściu do tematu jest to do przeskoczenia.
Powrót do góry
sylwka555