Skocz do zawartości
wiktorm

Masz kwaterę agroturystyczną..? Dołacz do nas z reklamą!

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po części rolnikiem mam kilkanaście ha ziemi obsadzonej czarną porzeczką dlatego interesuje mnie kontakt ze wszystkimi plantatorami tych owoców. moja strona to (link) ogłaszam tam teraz ofertę na tegoroczny zbiór. Zainteresowanym którzy interesują się ceną aktualną tych owoców chętnie podam ciekawą stronę WWW, gdzie jest sporo o tym opisywane.

 

Jednak ponieważ jest to dział o agroturystyce chcę zaprosić zainteresowanych do serwisu, którego też jestem właścicielem. Ponieważ jest tam możliwość bezpłatnej - uczciwej reklamy bez zobowiązań. wszyscy inni mogą zajrzeć, bo przyda się przy planowaniu wyjazdów na wakacje czy weekend.

 

Zapraszam do reklamy w serwisie (link)

 

Bezpłatnie (oczywiście jest możliwość płatana ale to tylko opcja !)

Bez zobowiązań - nie oczekujemy nic w zamian...

Pełnowartościowa wizytówka WWW z własnym adresem - w naszej poddomenie.

Wstawisz tam swój link do swojej strony - jak ją masz

Duża odwiedzalność serwisu - obecnie do 9000 odwiedzin

Ogromna baza - prawie 14 000 obiektów

Bardzo dobre wypozycjonowanie w GOOGLE dla słów związanych z agroturystyką

 

Zdanie o mnie... prowadzę plantację - uprawę porzeczek, kocham wieś polską i mam wiele szacunku dla ludzi, którzy tam ciężko pracują !!! Jednak mieszkam w mieście, nie korzystam z KRUS, bo prowadzę firmę informatyczną. Tworzymy zaawansowane rozwiązania dla dużych firm ale chciałem coś zrobić dla polskiej turystyki dlatego powstał serwis (link). Tu każdy zakłada bezpłatnie swoją ministronę ale może pokusić się o poważne strony dla swojej działalności związanej z rolnictwem, przetwórstwem, czy inną działalnością. Tworzymy też oprogramowanie do wystawiania faktur VAT również dla rolników (strona to link)

 

Wszystkich zainteresowanych czarną porzeczką zapraszam na moją podaną wyżej stronę postaram się tam wstawiać ciekawe informacje dla zainteresowanych.